November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

even een kort berichtje van mij. Vanaf morgen weer wat meer tijd :). Dus zal ik even uitgebreid reageren.

* Wat een schitterende foto's zag ik voorbij komen!

* Geboortekaartjes bestellen wij bij geboortepost.nl. We zijn ongeveer 70 euro kwijt ;). We hebben gelukkig een keuze kunnen maken. De kinderen hebben de kaart uit de 2 leukste gekozen. Ook zijn we er eindelijk zo goed als uit over de naam. Wat een opluchting!

* Harde buiken vanaf donderdag? Heb je de vk al gebeld en je urine laten controleren? Durf er bijna niks meer over te zeggen :cool:...ze komen hier opzetten vanaf het moment dat ik opsta en ga lopen. Zodra ik ga zitten zakken ze weer af. Voor mij best herkenbaar omdat ik dit ook bij mijn vorige zwangerschappen had.

* Huilbuien zijn ook herkenbaar! Maar daarentegen ook lachbuien. In het weekend was ik heerlijk aan het wandelen met vl en dochter, toen ze opeens een snottebel had. Ik was zakdoekjes vergeten mee te nemen...het enige wat ik bij me had van een inlegkruisje......ik ben erachter gekomen dat deze ook prima werken als zakdoekjes. Heb wel daarna een kwartier in de deuk gelegen met dochter omdat we daar beide de humor wel van inzagen. Vl had echt zo iets......wat een gek mens en arm kind! :D

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @KleineFee de.kans is groot dat als cerclage eruit is de weeen direct beginnen.
    Na het verwijderen moet ik gaan staan en gaan ze kijken wat mijn bmh dan doet en dan wordt gekeken naar opnemen of nog naar huis. We houden er rekening mee dat het dan al komt fus ik geniet nu.vd laatste 4 eeken daarna is iedere dag er 1 bij.

@Harde buiken hier ook last van. Komrn rn gaan. Maar bij inspanning neemt het toe. Zal ook meer moeten rusten nu omdat de.bmh korter was geworden dus iets meer erop lettrn.
    Vl doet gelukkig heel veel in en om huis echt heel lief.

@Verlof komt nu dichtbij he dames. Geniet er maar lekker van. Voordat je het weet heb je de kleine in de arm.
    Nog plannen tijdens jullie verlof??
    Ik ga deze week wat meer lezen en relaxen. En heb nog wat afspraakjes opstaan.
    Probeer iig nu veel te genieten dames!!!

3. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Dani! Idd nu zoveel mogelijk genieten, voor je het weet is het voorbij en heb je een prachtig minimensje in je armen.

Misschien een stomme vraag maar wanneer meten ze je bmh? Ik hoor er meer dames over....gewoon even omdat ik nieuwsgierig ben. Heb het idee dat het aardig aan het verweken in aan de onderkant.

4. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik weet eigenlijk niet of er postzegels bij zitten morgen maar even vragen als ik t proefexemplaar ophaal..

Hier 10 kg aangekomen omtrek weet ik niet

Ik vergeet vast heel veel maar moeilijk terug lezen op de telefoon.

Goede nachtrust gewenst allen!

5. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Hey meiden,

Wilde even een foto plaatsen (Bibbi) van onze kleine Hidde. Gister is een fotograaf geweest van de stichting earlybirds, hij heeft super mooie foto's gemaakt.

Dames geniet van de komende rust, als de kleintjes er zijn wordt het wat drukker!!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,3 KB
      Weergaven:
      13
  6. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ dani bedankt meid!

@ loontje ik ga je mrg uitgebreid trg pb"en nu beetje laat en heel moe maar wilde even foto bekijken maar wauwwwww!
    Die fotos van Earlybirds zijn zo fantastisch! Prachtig hoor meid! Wat een knap lief manneke <3
    En wat is hij sterk! Hopelijk mag hij gauw mee naar jullke streek zkh!

7. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een schitterende foto's Loontje! Wat Bibi al zegt een mooi knap en sterk mannetje.

8. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Wat mooi Loontje!

@Fresa
    Lekker lachen meid, is goed!

@KleineFee
    Ach, hier lopen de emoties ook wel eens op.

@Nath
    Heb 1 nachtje met kussens geprobeerd, toen werd ik om 1 uur wakker met gigantische spierpijn in mijn nek. :(

Verder, over de kaartjes, ik ga me er ook even in verdiepen, haha. Geen idee hoeveel we er ook nodig hebben en wat ze per stuk kosten.

'k Zit al vanaf half 8 te wachten, m'n klossen en po worden tussen half 8 en half 11 bezorgd, maar onze deurbel doet het niet. Dus moet echt bij het raam zitten, anders heb ik niets in de gaten. -.-

9. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    talking ze kunnen toch ook even op het raam kloppen ;) heb je geen tijd hoelaat ongeveer?

loontje wat een leuke foto's

heb heerlijk geslapen vannacht maar 1x uit bed geweest om te plassen en toen weer lekker doorgeslapen en uitgeslapen (wat een voordeel alleen maar s avonds werken :D)

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Fresa ze meten de bmh als er een aanleiding voor is. teveel harde buiken, soort weeen al, bepaalde voorgeschiedenis, soms ook als je een bo hebt meten ze het (maar hoeft niet)
    Er moet iig een aanleiding voor zijn.

@Loontje wat een mooie fotos. Heb idd earlybirds op mijn fb profiel die maken echt mooie reportages!!
    Geniet van jullie mannetje!

@Talking hier vandaag de ruggensteun gehaald voor na de bevalling voor in bed. nu echt ALLEs in huis haha.
    Zijn ze inmiddels al geweest??

@Blijvenhopen lekker he als je kan doorslapen. ik ben tussen 12 en 3u ieder uur wakkeer geweest en naar de wc en daarna doorgeslapen aan 1 stuk tot half 8.

@Hier nog maar 3 spuiten :D haha ben zo blij als het achter de rug is zijn erg pijnlijk en bijwerkingen zijn ook minder.
    Hier vandaag naar kapper geweest, boodschapjes gedaan, en zometeen lekker eten bij mijn ouders.
    Vanavond lekker rusten.

Kijken jullie wel eens naar het programma 1 born every minute op TLC??
    Zo mooi om te zien en ook niet te bevatten dat je zelf over een tijdje zo ligt.

@Iedereen hoe gaat het zo met iedereen? lichamelijk? Alle voorbereidingen gedaan in/om huis voor de kleine a.s spruit?

Wens iedereen een fijne middag/avond!!

11. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dani, dat kijk ik ook wel eens ja. Zat van de week met tranen in me ogen! Grote stoere vent. Hele tijd grapjes maken en die kleine was geboren, belt ze moeder en hij barst in tranen uit! Wow, echt fantastisch en onbegrijpelijk zolang de kleine er nog niet is.... super programma!

Wat is die ruggensteun waar je het over hebt?

@loontje, wat een prachtige foto's! Heel indrukwekkend! Jullie mannetje doet het goed zo te zien:)

Hier geniet ik van mijn 2 verlof week. Verveel me nog niet.;) hoop papierwerk kunnen regelen. Kleertjes gedaan en veel bijgeslapen!
    Slaap snachts een uur of 8 en smiddags meestal een uurtje. Zal het wel nodih hebben:)
    Morgen intake met de kraamhulp. Ben benieuwd! Gelijk info vragen over alles watik voor mezelf nodig heb voor na de bevalling. Heb ik expres mee gewacht namelijk.

12. talkingchair

@blijven hopen
    Als ik boven de was aan het doen ben, dan hoor ik dat niet. :( Ze kwamen rond 9 uur. Zouden tussen half 8 en half 11 komen, dus dat is netjes.
    Maar 1 keer uit bed? :$ Voor jou zeker ook al zo zeldzaam? :(

@Dani
    Die ruggensteun is ook handig ja, ons hoofdeinde kan zelf al omhoog, anders had ik die ook aangevraagd. ;) Maar 't kwam allemaal netjes binnen hoor, ook m'n po. :p:p
    Maar goed, elke keer denk ik alles gedaan te hebben, dan komt er weer wat bij. Zó irritant.
    Soms kan ik het inderdaad amper bevatten dat ik ga bevallen en een kind krijg. Dat komt ook wel doordat ik nog zo jong ben en niemand in mijn omgeving hier mee bezig ben, krijg echt constant vragen, ook van de vrienden van mijn vriend, iedereen vindt het echt reuze interessant en ze willen alles weten, erg leuk.

@Jess
    Ah, fijn dat je lekker geniet van je verlof! ;)

Ik ga denk ik een lijstje online zetten op lijstje.nl voor de kraamvisite. Laat ik de link ook afdrukken op het kaartje en dan krijg ik hopelijk dingen die ik echt wil. Verder vandaag een lijst gemaakt met mensen die een kaartje krijgen, zit op 50 stuks nu. Op kaartje2go.nl kwam ik uit op zo'n 80 euro, met envelop. Nu nog kiezen welke van de twee. ;)

13. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @talking, jou idee zette mij aan het denken.
    kadotip... ik heb er eens op gegoogleld en de.reaties zijn 50/50. Sommige vinden het ondankbaar en opdringerig. Maar ik voel me ook lullig als hij kleren krijgt die hij toch niet aankrijgt of al heel veel heeft. Moeilijk dus!
    Ik wil bij de mensen waarvan ik zeker weet dat ze komen een briefje in de kaart doen met kadobon als tip. Zal niet om geld vragen. Dat vind ik ook niet netjes. Maar verder heeft hij alles al!dus een kadolijst is niet handig...
    wat vinden jullie?
    de mensen die we wel een kaart sturen maar niet zeker weten of ze komen zal ik niks bij stoppen.

Wij zitten ook op 50 kaarten maar was er al een aantal vergeten;) ik bestel ze op hipdisign.nl vorig jaar ook de trouwkaarteb gemaakt en was erg tevreden over de kwaliteit. Zit ook op de 80 incl envelop. En wil dan speciale geboortezegels:) die zijn leuk!

14. talkingchair

@Jess84
    Ja, je kan het zien als ondankbaar of opdringerig, maar daar heb ik even lak aan. Ik ben gewoon echt bang dat ik anders dingen krijg die ik al heb. Dit is mijn lijstje: Lijstje.nl - Lijstje van: Willeke Pellikaan. Als iemand nog suggesties heeft? :D

Maar 80 euro voor de kaarten, vind ik ook wel weer meer dan genoeg. Ga wel proberen beetje te bezuinigen op postzegels, misschien wel een lieve zwager of schoonzus die wat wil rondbrengen in de buurt...

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ kaartjes bedankt voor de tip talkin en jess wat een prijs verschil jeetje! Ik ga toch nog eens zoeken en narekenen wij hebben ons kaartje gevonden op kaartenmix :)

Wat betreft link met cadeautjes en geld vind ik lersoonlijk ook niks ! Begrijp me niet verkeerd want ik vind het bij andere niet gek als ze het doen! En slim krijg je idd dingen die je heel graag eilt maar ik dirf niet zo goed ... Voel me toch bezwaard!
    Mijn moeder geeft de meeste wel tips verder heb ik alles al dus dat weten al mijn vriendinnen ook! Dat ik absoluut geen rompers en kleine maat kleertjes wil tot maat 62/68... Dus hopelijk denken mensen zelf aan luiertaarten of cadeaubonnen of nuttige dingen .. Nutrilon mogen ze me oom geven hahaha

16. talkingchair

Ja, lang niet iedereen doet het ook. Maar wij hebben al zoveel gekregen met onze bruiloft, toen kregen we al die kleine dingen al dubbel, zo zonde vind ik dat. Want ik wil ook niet vragen om de bon om te ruilen.

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Nee logisch talkin! Dan is dit een goede optie :) zo weet iedereen wat hij voor jullie kleine kan meenemen! Geef je ook een kraamfeest of dat niet? Kan iedereen gwn komen wanneer ze langs willen komen zeg maar?

18. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Over de kado tip ben ik voorlopig nog niet uit:) manlief denkt er ook 50/50 over;) we hebben nog even.

vandaag de intake gehad. Super leuk en veel tips,kadootjes en info! Alles is goedgekeurd alleen ons dekentje niet:( wij hebben de koeka teddy. Half katoen en half polyster. En dat laatste mag dus niet, naja liever niet ivm wiegendood. Nou is dat ding mega duur dus wil ook geen andere.
    Wat is jullie mening?

vanmiddag gaan we shoppen voor mezelf. Kraampakket enz. Minder leuk maar moet ook gebeuren:)

19. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    jess84 hebben ze alles na gekeken? hier met de intake is mevr niet verder gekomen als mijn achtertafel? beetje jammer dat ze dat niet hebben vermeld bij de winkel waar je het hebt gekocht..

20. talkingchair

Wat balen Jess! Ik zou denk ik toch een nieuwe halen. Maar is wel super zonde van je geld.

Deel Deze Pagina