@kleine fee, heftig hoor! Nog even spannend dus... sterkte in ieder geval! @ligging, ik zat toevalling eens te zoeken en het lijkt inderdaad wel op een dwarsligging. Maar zijn hoofd ligt wel naar beneden gebogen achter het schaambem ongeveer. Dus dat is wel positief denk ik... hoop ik! Want eem dwarsligging heeft wel een aantal risico's las is... @talking, ze doen het elke dag omdat je erg vatbaar bent voor infecties. Daarom elke dag alles wassen. Naja, ik hoef het niet te doen dus ik vind het prima heeft niet echt iets met ranzig te maken hoor meer voor je eigen gezondheid!
@Jess84 Oooh, oké. Ik dacht zo even snel dat het was omdat je er meer in ligt dan anders, wat natuurlijk ook zo is. Zal eens aan m'n schoonzus vragen of de RST die regel ook heeft.
Een keer in de drie dagen je beddengoed ranzig? Ahum ik zal maar niet zeggen hoe t hier gaat whahaha Fresa, ik wist niet dat dat kon met waterwratjes.. Annelynn heeft ze ook, voor bij haar borst/oksel aan 1 kant.. Gelukkig was jij zo oplettend! Kleinefee pfff heftig zeg, een hartinfarct! En die website hebben we t kaartje van annelynn ook vandaan en voor Tijn van tsjilp en kom toch weer op die twee uit haha.. Zijn jullie nu uit de namen? Jess Behangen heb ik met ml gedaan al moet ik zeggen dat t wel n beeeeetje too much was haha. Morgen n foto van t eindresultaat!
@josjo Normaal gesproken eens in de week, maar als je er de hele dag in ligt, vind ik 3 dagen max. Ben benieuwd naar je foto!
Oh het gaat over de kraamtijd haha dat had ik niet door Maar ik lig echt niet de hele dag in bed dan hoor
@ talkin hier dus ook een verassing idd! Ik ben heeel benieuwd in welk zou jij nu gaat bevallen! Niet in die van. "Mij" toch? @ beddengoed wordt hier ook 1x per week meestal gewassen ! Vind dat meer dan genoeg! Het wassen is geen probleem maar alles weer op bed doen en opvouwen enz in kast is zon rot werk... Maar idd als je kraamhulp er is hoor ik ook dat dst dagelijks gedaan wordt! Miss maar goed bij ons ligt de hond ( chihuahua) mee in bed ! @jess klinkt mooi ! Ga jij in zon sexy setje bevalllen Dames waarin gaan jullie bevallen? Ik heb gewoon 3 mega nachthemden gekocht met print (beetje kinderlijk misschien haha ) en daarin was ik van plan te bevallen! Dacht dat ding gooi ik toch weg na de bevalling en ga ik niet uit staan wassen met al dat bloed! Dus gewoon goedkop gekocht bij de bazaar geloof ik ofzo! @fresa heftig dat dat zo snel kan gaan! EN slodig van je vriend dat hij zo onoplettend was @kleinefee wat heftig van je zus, hoe gaat het nu met haar? En met haar dochtertje? Is hun dochtertje alweer thuis of nog bij jullie? En jij dus ook zonder ruggenprik bevallen? Super knap! Hopelijk lukt mij dat ook @ josjo klinkt prachtig je kamertje met die kleurtjes! Alxvind ik de foto met die sterrenbehang ook GEWELDIG!!! Waar kwam dat behang vandaan??
Bbibi, dat was van room seven. Behang wat we nu hebben is wat we nu hebben is goedkoper en je ziet t verschil wel, helaas... Hier ook 1x per week hoor normaal gesproken en t schiet er ook nog weleens bij in haha
@josjo, behang is ook zo duur!!! Reden dat wij voor een pot verf zijn gegaan hoef je er ook niks af te halen. Dat is echt rotwerk... ach, voor je het weet zit er stift op... met meubeltjes ervoor ziet het er toch al weer heel anders uit? @bbibi, sexy... haha niks sexy aan. Maar ik ga er ook niet naakt als een melkkoe bij liggen. En ik ben niet zo van die lange hemden... misschien dat ik wel nog oude shirt van me man in pak. Voor echt tijdens d het bevallen. En dan daarna omkleden in me goeie shirt. Maar wil ook geen lelijke kleren... want blijven wel de eerste foto's straks... haha waar je je al niet druk om kan maken nu Iemand begon over kraamvisite, wij hebben nu ook zo onze gedachtes erover. Zien dan wel hoe we er dan over denken. Maar zolang ik in het ziekenhuis lig alleen ouders. En close familie en vrienden dat komt thuis wel na overleg met ons. zijn er dames die de ouders erbij hebben tijdens de bevalling? Ik vind dat zo vreselijk haha wij niet in ieder geval. Ons idee is om het eerste uur te genieten met zijn 2en en daarna pas bellen... zoiets kun je niet meer over doen... en ik wil geen spijt krijgen van mensen die 'inbreken' op een intiem moment. Hoe doen jullie dat?
- Josjo: Ik denk dat ons kindje als het een meisje is naamloos geboren gaat worden. Ik word gek van de twijfels de hele tijd. Ben nu bezig aan de laatste zoektocht: alle 334 pagina's van de svb kindernamenlijst doorlezen. En anders wordt het toch echt pas na de bevalling besloten. - Bbibi: Nichtje is vanochtend weer opgehaald door de vader. Met mijn zus gaat het goed vandaag ze belde al dat ze zich doodverveelde met al die oude mensen op de afdeling - Jess: Als hij wel met het hoofd naar beneden ligt kan het volgens mij niet zo veel kwaad. Als hij echt helemaal dwarsligt is het weer een ander verhaal.
Bbibi, ik ben beide keren bevallen in n gewoon hemdje met spaghettibandjes. Deed t prima hoor 😄 Kleine fee oh wat balen meis! Misschien moet iedereen hier z'n meisjesnamen noemen die t niet zijn geworden? 😄 hier mijn rijtje, niet perse in die volgorde Lotte, Benthe Tess, Cato, Lily, Babette. Hoop dat jullie er gauw uit zijn...
Heb alle 334 pagina's gehad. Kleine was de hele dag bij oma dus heb uitgebreid onderzoek kunnen doen. En wat je wel niet allemaal tegenkomt voor namen zeg, Stoffelina en Praisegod waren toch wel erg lachwekkend.
@Bibi Ik beval in het Beatrixziekenhuis in Gorinchem! En tja, kleding om in te bevallen. Ik pak een pyjama in, want moet een nachtje blijven, een joggingbroek met shirt om naar huis te gaan en dan 2 loszittende hempjes om in te bevallen? Misschien flikker ik die hempjes ook wel weg na de tijd, kost toch geen drol en heb er duizenden, bij wijze van. @Jess84 Als het goed is, weet niemand dat ik aan 't bevallen ben, dus dan kan je ook rustig een uur of 2 uur wachten met bellen? Ik weet niet of jij het gaat laten weten als je bezig bent, maar als ze dat niet weten, kun je ook niet gestoord worden, toch? Gewoon kijken waar je dan behoefte aan hebt. @KleineFee Fijn dat het beter gaat met je zus. Hoe gaat het verder met jou? Het lijkt me echt frustrerend als je geen naam kunt bedenken. Ik denk dat je gewoon te veel keuze hebt, dat kan ook nog, lijkt mij.
Dames ik ben er ook nog! Maar zo druk geweest .. moet volgens mij 100 pagina's terug gaan lezen!! Zal snel een update doen Hoe is het met jullie?
Hi Vo!!! Long time no see... Hoe is t meis? Hier alles goed, behalve al 21 weken bo en weer aan n kuur maar niks helpt. Kamertje bijna klaar, kabouterwasjes aan t draaien en strijken, wieg van zolder gehaald. Beetje op tijd maar ach haha En bij jou?
Hoi vo @jess hier ook het wdvies gekregen van lactatiedeskudige in het zkh om pas na een uur te bellen omdat je idd dat moment nooooit meer terug kan halen! Eerst zelf genieten vsn ons meisje! @josjo ben benieued hoor hoe je kamertje er nu uit komt te zien , foto!! @ talkin hihi nou hier ook 3 nachthemden 1 joggingsbroek met. 2 schirts met knoopjes vooreventueel borstvoeding en dan een vest en sokken en ondergoed voor mezelf ingepakt... @kleinefee fijn dat het beter gaat! Hier de meiden namen die het uiteindelijk niet ( konden) worden en miss iets voor jou kunnen zijn: Sterre, Liv, Nomi, Indy, Nora
Net telefoon gekregen dat mijn zus weer terug op de hartbewaking ligt omdat het niet zo goed ging. Mijn moeder gaat er nu meteen weer naartoe en wij houden hier onze telefoon erbij mocht het ernstig zijn dan rijden wij ook richting het ziekenhuis.
@bbibi, dat was ook mijn gedachte! Je wordt al zo geleefd na die tijd. Dus ff de tijd nog pakken voor zijn inmiddels dan 3tjes @talking, ik wil wel ouders op de hoogte stellen dat we in het ziekenhuis zijn. En misschien een update tussendoor als het lang duurd. Maar meer ook niet. Zal het er wel nog eens over hebben met de ouders wil niet om het half uur gebelt worden. Zal moeilijk zijn bij een 1ste kleinkind maar dat moeten ze maar respecteren. Tot nu toe geen dames die meer mensen dan hun partner bij de bevalling hebben? @kleine fee, sxhiet niet op dus de naam? Ik kan de mijne niet geven omdat onze meisjes naam niet veel verschilt van de uiteindelijke jongens naam Ben vandaag creatief bezig geweest. Oud shirt van mijn man man ingeknipt tot boven de navel. En voorzien van knoopjes. Dus het shirt voor de daadwerkelijke bevalling is af. En mijn mooie shirt dan voor erna heb iktoch nog een shirt aan en met de knopen open ligt de kleine toch op je directe huid Ik snap dat je in elk shirt kunt bevallen maar ik wil niet met je shirt in je nek helemaal naakt liggen met die kleine. Geen fijn gevoel... kom regelmatig in sauna's dus het is geen preutsheid... maar gewoon een gevoel. Dus prima opgelost zo