Ohh wat heftig kleinefee hopelijk hersteld ze gauw en hebben ze het gauw onder controle! Babette hoe gaatie met jou meid? Jess dan delen wij idd dezelfde gedachten! Eerst zelf genieten ! Dan bel ik mn ouders en broer en dan schoonouders en schoonzus ... En daarna pas sms naar vrienden enz
Gaat gelukkig weer wat beter met mijn zus. Onderzoeken komen vandaag nog binnen en dan wordt er gekeken wat ze kunnen doen. Vanavond zullen we meer duidelijkheid hebben over het hele plan. - Naam: Er zijn inderdaad veel te veel keuzes wat talkingchair zegt. We zitten nu op 3 namen, misschien kunnen we het terugbrengen naar 2 of 1 en anders dan kijken we wel bij de geboorte wat er écht bij de kleine past.
Kleinefee, oh gelukkig meis, schrikken zeg... En de namen, joh, ik vond t zoooo moeilijk echt te kiezen en afscheid te nemen van leuke namen die we dan dus nooit meer gaan gebruiken... Hebben er wel 1 als tweede naam gebruikt Hier moet er natuurlijk iemand op de kids passen maar verder hoort niemand wat hoor! Bij Tijn mochten we hem niet bij ons houden natuurlijk en konden we er heel eventjes bij dus zijn we daarna de wereld maar t nieuws gaan vertellen maar bij annelynn hebben we t niemand hoeven vertellen dat het was begonnen en hebben we eerst een uurtje lekker met z'n drietjes genoten van t feit dat we papa en mama waren geworden en er een prachtig meisje in onze armen lag
@Bibi Hmmm, die namen die jij noemt voor KleineFee zijn erg leuk. Ben benieuwd naar jullie échte naam voor het kleintje. Maar met die kleding die je nu hebt ingepakt, komt het helemaal goed joh. @Josjo Wie gaat er op je kindjes passen dan? Beetje discreet persoon? Ik ga ook helemaal niemand vertellen dat ik bezig ben, lekker heel ego lang wachten met bellen, denk ik. Lijkt me zo'n magisch moment, dat wil ik niet delen. @Jess84 Wauw, een zelf ontworpen bevalshirt. Ik doe het je niet na. @Babette en Vo Zwaai! Gaan jullie zwangerschappen nog voorspoedig? @KleineFee Oh, jullie hebben dus wel 3 favorieten?! Dan hoef je toch niet nog eens 300-nogwat pagina's te gaan lezen? Ik zou het nu laten rusten, er over een paar weken nog eens naar kijken en het anders na de geboorte doen.
* KleineFee heftig zeg! Ik hoop dat d uitslagen meevallen. Onze namen als het een meisje zou zijn geweest zijn; Emma, Anne, Isabelle (Isa of Belle), Anna en Elsa. Jullie weten meteen welke disneyfilm favoriet is bij de kinderen . * Na de bevalling willen we eerst even van het gezinnetje genieten. Eerst even met z'n 3-tjes en daarna met z'n 5-jes. De kinderen moeten eerst hierheen gebracht worden of opgehaald worden van school . Na een paar uur zijn opa en oma pas aan de beurt. De andere familieleden worden wel gebeld. Hoe we dat verder in gaan plannen hangt een beetje af hoe alles loopt. * Namen...weten jullie nog leuke jongensnamen die bij Sara en Freek passen? Ik dacht dat we er redelijk uit waren, maar toch niet helemaal. * Hoi Babette en Vo . Gaat alles nog lekker bij jullie? * Straks voor de eerste keer naar zw.gym. Even een opfriscursusje. Heb echt geen zin....de hele dag al buikpijn. Heb het idee dat de kleine volledig tussen mijn benen hangt . Mijn onderkant voelt ook erg opgezet aan. Is de hele zwangerschap al zo, maar lijkt steeds erger te worden. Hebben meer dames daar al last van?
@ Fresa ik weet niet wat voor namen je leuk vond maar de jongensnamen die wij graag wilde gebruiken wls het een jongen werd waren : Beau , Vinn & Seth misschien iets voor jou @ talkin jaaaa ik was ook gek op "mijn" meisjesnamen! Maarja er waren bij allen redenen waarom he niet paste! Of kennissen noemde hun kind al zo, mijn schoonmoeder riep al jaren terug als wij een meisje kregen hoe ze kwam te heten dus die naam viel ook af! 2 bamen lijken teveel op de naam van de hond ( Noa) , dus zo was er met alle namen wel iets! Mee dat ik zwanger raakte wisten we meteen de naam voor ons meisje! En dat was de naam die overbleef en nog niet was ingepikt hihihi... @josjo fijn dat je het zo kon regelen met de geboorte van je kids! Beval jij thuis of in het zkh?
@Fresa Twijfelkont. Jullie waren er toch over uit? Succes bij zwangerschapsgym. Hier ook buikpijn en krampjes en gedoe, maar dat andere herken ik dan weer niet. Volgende controle even vragen bij de vk. @Bbibi Ja, je had al een keer zoiets verteld, ja. Lastig hoor. Maar je hebt nu vast een prachtnaam. Ik vind de naam die wij zelf hebben ook echt prachtig. Hebben jullie ook bewust gekeken naar of het bij de achternaam past? Morgen naar de verloskundige, samen met mijn schoonmoeder, ik krijg een liggingsecho, en aangezien man niet mee kan, heb ik haar meegevraagd. Zin om ons smurfje weer te zien. <3
Na de 334 pagina's hadden we 3 favorieten. Klinkt misschien stom, maar ik wilde echt zeker weten dat er geen andere namen waren waarvan ik later zou kunnen denken oh die naam kende ik nog niet wat jammer. Zie hier wel allemaal leuke meisjesnamen die jullie noemen die wij ook wel leuk vonden maar ook net niet. Jongensnaam ben ik wel nog steeds super gelukkig mee past helemaal bij ons. 1 van de meisjesnamen lijkt ook heel erg op die jongensnaam en daar neigen we nu een beetje naar.
@KleineFee Wauw, respect voor je geduld! Wij hebben geen eens boeken of lijsten doorgekeken, gewoon een paar namen genoemd en toen zeiden we: Ja, die is voor ons. Maar goed, ik kan er best inkomen dat mensen langer willen zoeken, 't is toch voor altijd, zo'n naam. Zelfde met geboortekaartjes, ik heb echt het geduld niet om meerdere sites bij langs te gaan. Gelukkig botst dat niet met mijn man. Ben super benieuwd welke naam het uiteindelijk gaat worden!
Fresa, ik zeg: Tijn haha dat blijf ik de mooiste naam vinden en past goed bij Sara en Freek haha. Ikbeval in t zkh want ik moet met ab infuus vanwege die gbs. Ben nu ook weer met n ab kuur bezig, van 10 dagen (nog 1 pil te gaan) maar helpt weer geen zak. Ik vraag me dan wel af wat voor ab in dat infuus gaat en of dat dan zin heeft...? Ik herken die klachten wel, is je bekken toch? Ik heb er wel meer last van als ik meer last heb van de bo.. Misschien moet je dat eens testen? En dat opgezwollen komt en gaat bij mij, niet fijn he als t zo opspeelt
Oh en fresa, wat ik n supermooie naam vindt maar ml helaaaaas niet is Brent Verder is bij ons niet geworden maar wat ik wel mooi vindt: Boaz, Sander, Laurens, eh ik weet t gewoon niet meer wat er allemaal op ons lijstje stond.. Ml wilde Dex maar vond ik niet zo passen bij de andere twee
@namen, vervelend dat het niet wil lukken! Ik heb ook wel eens keren dat ik. Twijfel. Misschien omdat het zo 'echt' wordt Kleine fee, mijn ervaring is dat je wel 10000namen af kunt gaan... maar meestal blijft je top 3 toch je top 3 @talking, succes morgen! En veel plezier natuurlijk voor de kaartjes heb ik er ook maar 3 bekeken en bij de betaalbaarste maar eens gekeken of het wel was. Het eigenlijk met alle baby dingen zo... je kunt wel blijven zoeken en kopen oh en dat shirt is geen 'knap werk' hoor het is echt maar 1 malig gebruik Vanacht behoorlijk ziek geweest... erg duizelig en hartkloppingen. Vandaag dus maar rustig aan gedaan. Laatste loodjes wegen het zwaarst . Verder nog niet echt ergens last van gelukkig...
@ talkin jaaaa ik ben helemaal gelukkig met de naam en mijn man ook! Dus we waren er snel aan uit heel fijn ! Kaartje precies hetzelfde als jij! Liepen tegen een aan en verliefd!!! En tjs ik kan anders blijven zoeken maar dan begin ik steeds meer te twijfelen want ik vind zoooo veel kaartjes leuk dusja toch besloten om niet allemaal verder te zoeken! Wil man ook niet! Die krampjes en steekjes heb jij nu toevallig opeens ook dis? Ik ook heeeel de zws niet gehad en nu opeens sinds week. 33 wel! Dus er is al iets gaande denk ik! Was wss indalingspijn zeiden ze in zih! Kindje was al aan het zakken! Zal bij jou ook wel zijn denk! @kleinefee nou ideaal toch! Als je 2 namen hebt die op elkaar lijken qua jongen en meisje is het altijd goed dan wordt het die naam alleen de versie is dan net iets anders per geslacht ! Dat heb ik met de naam Beau Geweldig voor een jongen, maar Voor een meisje vind ik Bo ook leuk! Maar dan dus anders geschreven! Ohh dames ik heb vandaag bevallingsfilmpjes op youtube gekeken ! Pffff niet goed met al die hormonen in mn lijf dikke dikke tranen... Zo heftig emotioneel maar zooo mooi
@Josjo Waar heb jij je laten testen op gbs? Mijn verloskundige wil niet testen, dus ga nog wel van de week naar de dokter met een potje pies, kijken of ze het daar willen. @Jess Oh, jij dus ook zo makkelijk? Ik heb gewoon weg het geduld niet. Maar goed, nare nacht gehad dus. 't Gebeurt altijd 's nachts hè, dat je niet lekker bent. Gelukkig heb je nu verlof, dan kan je het je permitteren rustig aan te doen. @Bbibi Ja! Jij begint nu dus ook opeens gekke dingen te voelen in je buik? Ik voel onderin van die steken, dat zal het indalen wel zijn. En af en toe mijn hele buik, dat lijkt op een soort menstruatiekramp. Ik ben heel benieuwd wat de vk morgen ziet op de echo, of het al helemaal is ingedaald enzo. Oh, dat kan zo emotioneel zijn om naar te kijken! Ik doe het heel af en toe, dan verander ik ook echt in een weekdier.
Talkingchair dat kunnen ze alleen als ze het op kweek zetten. Bij mij komt uit n gewone test bij de ha of een 24 uur kweek bij de ha niets noppes nada en uit de kweek bij t lab wel ecoli en gbs. Stom maar waar. Mijn ha wilde het eerst niet laten kweken ondanks dat ik zei dat m'n Vk had gezegd dat bij zwschap het dus zo kan werken. Gelukkig loop ik nu bij de gyn. Niet dat ze m'n bo kunnen verhelpen helaas maar ja... Ben t wel echt zat zo t laatste pilletje..
Pffff ik kan me voorstellen dat je het zat ben de ene kuur na de andere. Kan volgens mij ook niet echt goed zijn. Van de week is het hier nog gecontroleerd en niks te zien. Dus die harde buiken...tja voorwerk. Die zwangerschapscursus is geen ruk aan. Mag blij zijn als ik morgen normaal mijn bed uit kan komen. De oefeningen voelde niet fijn. Bij een oefening vertelde ze dat we deze moesten oefenen omdat die zo lekker was in de laatste weken en dat je dan echt bezig ben om je open te stellen....letterlijk en figuurlijk. Niet dus, buik in de weg en die kleine begon hevig te protesteren . De namen die jullie opnoemen stonden ook bij mij op mijn lijstje, maar vl vindt ze niet leuk genoeg . Ik heb wel mijn keuze gemaakt, maar ja vl krabbelt steeds terug. Zelf ga ik voor de hollandse namen, hij voor de engelse. Wat heerlijk dat sommige van jullie zo snel uit de namen waren! Talking veel plezier morgen met het kijken naar je kleine smurf!
Jess, ook beroerde nacht gehad? Ik ook! Pff wat was dat! Had een druk op mijn maag en ben dan naar toilet gelopen, diarree en overgeven... Daarna was het terug beter maar leuk is anders! De trouw en dessertenbuffet van zaterdag was heel leuk en lekker, kon nog van veel eten! Heb het nog tot 3u kunnen trekken, verschoot er zelf van Hopelijk snachts betere nacht, die laatste loodjes zijn toch zwaar.. Hebben jullie het ook zo lastig?
@nath, fijn dat het een leuk feestje was! En vervelend dat je je zo rot voelt. Het wordt steeds minder fijn allemaal ja. Ik kan er nog steeds van genieten hoor! Maar als hij weer met zijn 'yoga les' bezig is in een veel te kleine ruimte dan wordt ik er soms wel bang van. Kleine man wordt sterk @fresa, ga je nog een keer dan? Of is dat maar 1x? Grappig dat de kleine het niks vond Ik vertrouw gewoon op mezelf.... zie wel hoe het loopt Met je namen hadden wij het precies andersom. We hebbrn gekozen voor een engelse naam met nederlandse uitspraak morgen een voorlichtingsavond in het ziekenhuis... ben benieuwd! Dan is het toch allemaal iets minder eng straks
Hey meiden. Ik wouw even laten weten dat onze zoon elk moment geboren kan worden. Mijn raar voorgevoel wordt werkelijkheid. Om kwart voor 1 zijn mijn vliezen spontaan gebroken. En omdat nog net geen 34 weken ben krijg hij nog longrijpers en ik daarom weeën remmers. Ze remmen de weeën wel iets gelukkig en de eerste longrijpers zijn rond 2 uur toegediend. Doordat ik het zelf aan zag komen kw gevoel komt het niet eens onverwachts. Al snap ik niet waarom mijn lichaam niet werkt.