@nath heftig gelukkig dus niet op buik gevallen? @josjo hihihi poging 2 met behang? Was het zo vreselijk geworden ja? Hihi ... Ben benieuwd naar het eindresultaat @jess 60man? Ohhh das genoeg idd! Zoveel bezoekers die op kort termijn gaan bevallen? Fijn dat het intressant was! @ dani dikke knuffel voor jou meid! Ben benieuwd naar de foto vsn je bellypaint! @ maantje en talkin denk aan jullie! Hoe gaatie meisjes? @loontje hoe is het inmiddels in tilburg meis? Gaat alles goed met je kleine sterke mannetje?
Bbibi, ja gevallen maar gelukkig niet op mijn buik! Mijn voet en teentje doen wel wat pijn maar ons kleintje heeft me ondertussen al wat stampen gegeven dus das goed. Beweegt jullie kleintje nog evenveel als in het begin? Volgens mij begint het onze minder plaats te krijgen omdat het gelijk meer kruipen is dan schoppen
Hoi hoi! Ondanks dat ik in het ziekenhuis lig, lees ik jullie berichten nog wel hoor. Alleen op m'n mobiel, dat reageert niet zo makkelijk! Maar ik volg jullie dus zeker! Ik maak het goed. Ik word behandeld alsof ik pre-eclampsie, dus zwangerschapsvergiftiging heb, want gisteren bleek tot 2 keer toe dat ik in een portie urine eiwitten had zitten. Nu moest ik gisteren beginnen met urine opsparen, 24 uur lang, nu kijken ze vanmiddag of daar ook echt eiwitten in zitten, dat is nauwkeuriger. Zo ja, dan is het echt officieel pre-eclampsie. Dat verwachten ze wel. Er zijn al groeiecho's genomen, om te kijken wat voor baby'tje het is, hoe groot enzo, voor als ze toch plotseling moeten ingrijpen, maar de 40 weken ga ik niet halen, zeiden ze. Het is best onzeker allemaal hoe het nu verder gaat, want elke dag kijken ze weer opnieuw naar de situatie, is de bloeddruk zo hoog dat ze moeten gaan inleiden, moeten ze het nog even laten zitten, werkt de placenta nog goed e.d. Maar, genoeg over mij. Ik kan me nog iemand herinneren die tintelingen in de handen had, vooral 's nachts. Heel stom, maar nu herken ik het pas. Het kan namelijk zijn dat je door vocht vasthouden last krijgt van het carpale tunnel syndroom! Even goed opletten! Ik ga vanaf nu ook weer op jullie reageren hoor, als dat lukt!
Fijn dat het goed met je gaat Talkingchair. Wel fijn dat ze je zo goed in gaten houden! Geeft wel wat prettigere gevoel. Alles gaat voor een kleine lieve baby. Heel veel succes en hoop dat het beter gaat!
Spannende dagen talkingchair... Wat houdt de behandeling dan in bij pre eclampsie? Met t huidige beeld zullen ze proberen te rekken tot 37 weken ws? En dat is echt n prima termijn hoor, maar goed, die laatste tijd in zkh doorbrengen... Dan was je toch liever thuis he? Ja ik was ook benieuwd hoe t met loontje en hidde is.. Iedereen al aan t afronden op t werk? Hier nog tot volgende week vrijdag, superveel te doen nog, dat wel maar gaat denk ik wel lukken. Net bij Vk geweest en bevallingspraatje gehad, geeft ook rust Voor t lijstje: 22-10 Vk en 23-10 liggingsecho
@ nath gelukkig dus niet op de beeb al is het toch schrikken en pijnlijk ofcourse @josjo gelukkig al ruim een week verlof geen werk meer voor mij ! Hihi @ talkin goed te horen dat ze je zo goed cotroleren! Hopelijk valt de uitslad van vsnmiddag mee ! Toch een hele omschakeling! Maar GElukkig ben je in goede handen! Zou fijn zijn als ze het nog oets kunnen rekken! Hier geen carpaal tunnel syndroom maar wel restless legs! Ook door vocht en slechte bloedsdoorstroming naar het schijnt ... Heel irritant
Stomme vraag woont loontje in mijn buurt bergen op zoom? Er licht hier een kindje op de coveuse bij zoon die hidde heet. Wij zijn gisteren ouder geworden van een mannetje van 2295 gram met 33w3D heel goed dus. Mijn lichaam stoten ons ventje af waardoor hij een heel lag hartslagje kreeg en weinig zuurstof heb een spoedkeizersnede gehad en na ingrijpen gisteren avond met zuurstof masker doet hij het goed zuurstof is er weer af als hij zijn eigen rustig houd mag ik hem om 4 uur kan groei en en gewoon aanleggen om sabelen te stimuleren.
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen Juranga 25 jr 1e kindje Een jongen Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen Kiekies 25 jr 2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING Een jongen en Een meisje aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje meisje irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje Blijven Hopen - ?? jr - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! 1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Verrassing Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing 10 jongens 6 meisje 9 verrassing Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 08 november: - Blijven Hopen 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher - KleineFee 13 november: - Maantje93 - Vo87 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald) 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 28 november - Selina1212 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita - Fresa Bevallen: bee1986 20 weken van een jongen Loontje1 - 15 September 2014 - 31 weken- Hidde - 39 cm - 1615 gram Maantje93 30 september 2014 - 33w 3 d 'baby'- cm - 2295 gram 2 jongens 0 meisjes Momenteel in het ziekenhuis: Talkingchair opname ziekenhuis ivm zwangerschapsvergiftiging tot aan bevalling - Geheimpje Afspraken: 2 okt Dani86 rondleiding zh/vk kamers 6 okt Dani86 controle gyn 7 okt babette8 controle 8 okt Dani86 proluton spuit 19 8 okt Fresa controle vk en echo 10 okt Nath1986 streptokokken onderzoek en controle 10 okt aurin controle en groei echo gyn 14 okt- Fresa intake kraamzorg 15 okt Dani86 proluton spuit 20 21 okt Dani86 controle gyn zh en verwijderen cerclage (36 weken zwanger, evt zh opname) 22 okt Josjo controle vk 23 okt - josjo liggingsecho 27 okt babette8 echo vk Weer geupdate
Maantje proficiat meis! Dat was toch wel even schrikken denk ik he? Fijn dat hij t goed doet tot nu toe...! Hopelijk kunnen jullie ook lekker genieten van jullie ventje.. Geen idee of ze daar woont maar je komt haar in dat geval vaat tegen en dan kan je t vragen toch?
@Maantje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Fijn dat het goed met hem gaat. En hoe gaat het met jou en de pijn? Veel succes de komende tijd! @loontje hoe gaat het met jou en Hidde? inmiddels al in het andere zh?? @Talking goed dat ze het zo nauwlettend in de gaten houden. na 36 weken mag de kleine komen dus als je het tot die tijd kan rekken is het fijn. Hou genoeg rust en probeer nu nog dingen te doen voor jezelf die je graag doet (tevens wat afleiding) en houd ons op de hoogte. @Josjo fijn dat het gesprek goed ging en wat rust geeft @Derest hoe gaat het bij en met jullie??
maantje gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! talking fijn dat ze je zo goed in de gaten houden. succes en sterkte nog! hier gaat het goed slapen gaat ook redelijk word maar 2x wakker de laatste tijd om te plassen en voor de rest slaapt het lekker door op een paar dagen tussendoor na maar goed hoort erbij verder nergens zin aan doe wat ik moet doen voel me een luie draak maar soms na alleen stofzuigen al het gevoel een marathon te hebben gelopen.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Maantje! En wat een prachtig gewicht heeft hij, hopelijk mogen jullie hem snel mee naar huis nemen! Ben ook wel benieuwd hoe het met loontje is!
Maantje ik wist het wl want had je al prive gesproken maar ook via het topic nogmaals proficiat met je zoontje meis! Rust goed uit en sterk goed aan! Wat een prachtig gewicht heeft je mannetje al! Bijna 5 pond netjes hoor! Sterk kereltje! Oja loontje woont niet vlakbij jou meid! Die woont heeeeel vlakbij mij ( woonplaats waar ik altijd gewoont heb, ben verhuisd voor mijn man). Ik weet niet of ik mag praten voor loontje maar pas bericht van loontje gehad dat haar mannetje is overgeplaatst naar haar streekziekenhuis waar zij zelf ook werkt dus het ging goed met hidde! Of dat de laatste dagen veranderd is durf ik niet te zeggen...
@Maantje Gefeliciteerd meid! Wat een prachtig gewicht zeg! Ik ben helemaal onder de indruk. Snel een foto doen, als je er aan toe bent. Jouw zoontje weegt met 33+3 meer dan waar ons kleintje nu op wordt geschat, 2200 gram. En dat terwijl ik morgen 36 ben. @Dani Morgen ben ik 36 weken, dus dat is mooi. Ik ben heel benieuwd hoe het allemaal verder ga en of ik snel ga bevallen. @Bbibi Dat lijkt me zo irritant. Heb je toevallig ook zoveel jeuk? Ook zoiets irritants waar je weinig aan kunt doen. Gelukkig weet je wanneer je gaat bevallen, dan kun je er naar uitkijken. @Josjo Inderdaad, zo lang mogelijk rekken als goed is voor mij en de baby. In dit geval is het vooral voor mij heel gevaarlijk, de baby heeft nergens last van. Maar succes met afronden op school, daarna lekker genieten en snel alles thuis afmaken, voor je het weet volg je maantje of mijn voorbeeld en dan lukt het niet meer.
Maantje gefeliciteerd met je zoon! Fijn dat hij geen zuurstof meer toegevoegd krijgt (beetje rare zin) en dat het verder goed gaat. Hoe is het met jou? Beetje de schrik te boven? En heb je veel pijn? Talking ik hoop voor je dat je snel mag bevallen. Zw. vergiftiging is niet fijn. Ik ben blij dat je goed in de gaten gehouden wordt! En voor de rest ben ik het weer vergeten . Met dl gaat het trouwens goed. De ontsteking hebben we onder controle. Straks vergadering dus spreek ik mijn baas ook even over volgende week. Vandaag kwam ik gesloopt van mijn werk af, dus ben blij dat ik morgen vrij heb. Hoe gaat het verder met jullie??
@ talkin dan krijgen jullie maar een klein mini kindje dan? Mijn kind zal als ze doorging op deze groei met 36weken rond de. 2800/3000gram zijn .... Slik.... Haha En jeuk heb ik niet als alleen waar ondergoed zit, had jij ook he die "rand" zeg maar? @hier voor het eerst oefenweeen gehad denk ik! Gister aaf continue rugpijn ( menstruatie rugpijn) en daar kwam vanacht naast ge gebruikelijke steekjes ook zon zeurend gevoel bij vsn wat kramp in onderbuik... Dus het begint te rommelen! Vandaag poging doen de rest van mn vluchttas maar eens in te gaan pakken ! Wie weet gaat het geen weken meer duren...
Ik wilde net zeggen nachtbraker Bbibi, maar zo te horen is het idd lekker aan het 'rommelen' bij je! Zit te wachten tot de meubeltjes er zijn, verveel me nu te pletter terwijl er genoeg te doen is. Heb alleen geen zin om nu al te gaan schoonmaken . Hebben jullie een leuke dag voor de boeg dames?