November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Talking gefeliciteerd met je dochter! En ze heeft een schitterende naam! Wat een heftig verhaal zeg. Ondanks dat je veel te verwerken heb probeer ook zoveel mogelijk te genieten!

Morgen reageer ik even uitgebreid op de andere. Ik zit er momenteel even volledig doorheen. Ik snap niet dat sommige van jullie het uithouden met jullie man/vriend (degene met add, autisme). We hebben hier echt alleen maar ruzie, ruzie en nog eens ruzie. Hij doet werkelijk helemaal niks in het huishouden terwijl hij weet dat ik amper kan lopen. Het staat niet op zijn takenlijst. Ook is alles maar mijn schuld dat de meubeltjes iets aan de grote kant zijn, babyspullen kopen vindt hij maar onzin enz enz. Het enige wat hij doet is achter de pc zitten. De hel week is het al van 13.00 uur tot 01.00 uur, vandaag al vanaf dat hij wakker is :(. Ik weet het gewoon niet meer, ben boos, verdrietig en wil hem het liefst het huis uit schoppen zodat ik me een beetje kan ontspannen.

Sorry van het ego bericht.....morgen ben ik vast weer helemaal vrolijk.

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ talkin proficiat meissie! Wat een mooie naam! Vervelend dst je meisje al gelijk aan de AB moet maar goed dat ze haar zo goed in de gaten houden! Jij lekker aansterken uitrusten en aan jezelf denken ! Enne foto in je album? Hihi...

@fresa hihi vrij herkenbaar ;) hier licht autistische man die ook liefst niks doet ! Zichzelf heel zielig vind als hij in huis wat moet doen WANT hij heeft al 40uur gewerkt ;) ik moet maar lekker de grote boodschappen doen ! Terwijk al mijn vriendinnen vinden dat dat echt niet meer kan en mag! Pfff knuffel meid! Het leven is soms ellende ;)

@ nath pfff das wel heel veel zelf ik vond det ik wl veel oyamas had stuk of 8 ofzo...

@ josjo hmm probeer dit kindje nog maar even wat langer binnen te houden hoor meid! Klinkt idd vreselijk heftig :( hopelijk hoef je t niet nogmaals mee te maken knuf

@ dani heel veel steekte voor moegen meissie! Goed om er weer even een extra dag bij stik te staan en laat de tranen maar komen! Dikke knuf! X

@rest zwaai

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Lief bbibi, ik merk dat ik er wel veel onzeker over ben de hele zwschap maar heb wel n beetje hoop dat ik nu weer de 36 minimaal ga halen... Gisteren niet hoor haha maar vandaag weer zo'n fitte dag dat ik er hoopvol van word :)

Fresa, jee wat lijkt me dat zwaar zeg, ik zou dat gedrag ook niet trekken... Ik heb juist een hele actieve man, doet alle was incl vouwen en strijken, klusjes, opruimen, koken etc. Niks te klagen... En van 1 tot 1 achter de pc??? Damn... Mag hopen dat daar 8 uur thuiswerken bij zit?

Bbibi, ik doe die boodschappen bij Albert.nl ;) ook iets voor jou? Haha

4. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    talking gefeliciteerd met de kleine meid! geniet ervan

5. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Even kort

@Talking Gefeliciteerd met jullie dochter Rebekka. Probeer ondanks heftige bevalling toch te genieten. Dikke knuffel en pas lijst zsm aan!!

@fresa knuffel voor jou. Uitleggen heeft ook geen zin. Pc uittrekken, briegje met tobdo ergens neerleggen....? Succes

@Bbibi die tranen laat ik zeker komen. Hele dag incl.bevalling komt nu alweer langs dus ben benieuwd morgen

Groetjes dames tot zondag

6. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Gefeliciteerd Talkingchair met jullie dochter! Mooi naam! Ondanks heftig bevalling, geniet!!! Knuffel voor jou!!!

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    Juranga – 25 jr
    – 1e kindje – Een jongen
    Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

Kiekies – 25 jr –2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING – Een jongen en Een meisje

aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    mamajanneke - 34jr
    - 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    Blijven Hopen - ?? jr - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje
    Bloempjuh88 - ?? 26 - 1e zwangerschap -1e kindje - Een meisje

talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje – Verrassing

1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing
    Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing
    Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing
    10 jongens 7 meisje 9 verrassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    01 november:
    - Buikje00
    06 november:
    - Bbibi
    07 november:
    - Elphaba1981
    - Leentje21
    - Irene1981
    08 november:
    - Blijven Hopen
    09 november:
    - Reneevd
    10 november:
    - Mamajanneke
    - Sher
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    - Vo87
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    - Fishersgirl
    19 november:
    - Khloe877
    - Dani86
    - Susannelilian
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - 1986 cindy
    21 november:
    - Anne 144
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    - Bloempjuh88
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    28 november
    - Selina1212
    29 november:
    - Hbz
    - Aurin
    30 november:
    - Eefje2014
    - Babette8
    - Miss Anita
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen
    Loontje1 - 15 September 2014 - Hidde - 39 cm - 1615 gram (Bij 30+5 weken)
    Maantje93 –
    30 september 2014 – 'baby'- cm - 2295 gram (Bij 33+3 weken)
    Talkingchair –
    02 oktober 2014 - Rebekka – 47cm - 2350 gram (Bij 36weken)

3 jongens
    1 meisje

Momenteel in het ziekenhuis:

Afspraken:
    6 okt – Dani86 controle gyn
    7 okt – babette8 controle
    8 okt – Dani86 proluton spuit 19
    8 okt – Fresa controle vk en echo
    10 okt – Nath1986 streptokokken onderzoek en controle
    10 okt – aurin controle en groei echo gyn
    14 okt- Fresa intake kraamzorg
    15 okt – Dani86 proluton spuit 20
    21 okt – Dani86 controle gyn zh en verwijderen cerclage (36 weken zwanger, evt zh opname)
    22 okt – Josjo controle vk
    23 okt - josjo liggingsecho
    27 okt – babette8 echo vk

Weer geupdate

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    De lijst ziet er goed uit dani! Voor vandaag een dikke knuf voor nou ! Mijn gedachtes zijn bij jou vandaag! Knuf

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Dani, sterkte vandaag 💕

10. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dani veel sterkte vandaag! Dikke knuf meid!

11. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Loontje: Wat een lieve foto met je knappe ventje! Fijn dat hij het zo goed doet. En je bent hier echt geen buitenstaander hoor, inmiddels al 2 andere mama's met een kleintje erbij. En straks als jullie naar huis mogen zijn er ook vast meer mama's hier die een kleintje hebben gekregen!

- Talkingchair: Gefeliciteerd met Rebekka! Hopelijk knappen jij en je dochter snel op en mogen jullie lekker thuis genieten.

- Fresa: He wat vervelend dat je vriend zo lastig is op het moment. Misschien een takenlijst voor hem maken waar ook het huishouden opstaat? Wie weet doet hij wel zo omdat de structuur nu wegvalt? Ik weet alleen dat kinderen met autisme zo gebaat zijn bij structuur dat als er iets verandert ze daardoor totaal ander gedrag gaan vertonen, maar weet niet of dit bij volwassenen nog steeds zo heftig kan gaan.

- Dani: Een hele dikke knuffel vandaag voor jullie meid!

Zusje is inmiddels weer thuis gelukkig, het gaat weer helemaal goed met haar. Ze moet nog rust houden en ze zal binnenkort weer op controle moeten maar verder is er nu geen reden meer tot paniek.

- Iedereen: Zwaai vanaf hier dames! Wat kletsen jullie veel op de vrijdag, toevallig net de dag dat het hier heel druk is dus heb dan geen tijd om alles te lezen.

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Dani ook hier n Knuf... X

13. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Dani, sterkte vandaag, knuffel voor jullie!!

14. Bloempjuh88

24 sep 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte Dani!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Hoe gaatie met alle dames?
    Leuk weekend tot zo ver?

Talkin en maantje hoe gaatie met de kindjes?
    Loontje en met jou en Hidde?

@hier vandaag verwend als verassing door mn lieve vriendinnetjes!
    Leuke babyshower gehad! Nou de versiering was alleen al geweldig!!
    Je kon het zo gek nie. Bedrnken of het was knalroze hihi zoooooo leuk ! Heel de tuin vol ! Idereen had rompers gemaakt en versierd en geraden wat de naam van de baby werd met geb dstum en gewicht!
    We hebben een quiz gemaakt ( ik had op een na het meest alles goed jeeeej haha ) en ze hadden een lekkere taart laten maken van borsten en een zwangere buik met een roze jurk met bliemen echt geweldig!
    En alles vol roze snoep cupcakes tompouzen je kon het zo gek niet bedenken ! Kinderchampagne etc etc!
    Verder verwend met een megaaaaa grote luiertaart versierd met roze uilenslofjes ( ik heb alles met uiltjes voor de baby) !
    En ik heb een super mooie trip trap stoel gekregen! <3 ze wisten dat ik die graag een wilde!!! En nog wat kleine cadeautjes van mn vriendinnen los... Dus echt mega dik verwend! En soooo leuk geweest! Echt een top dagje om terug te kijken :)

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

Dank jullie wel voor de lieve berichtjes en woorden.
    Gister was een emotioneel dagje. Veel gepraat en gehuild met vl. Hebben zelfs een boompje gehaald en in de voortuin gepland voor Casper*. Het is een boom die we als 1e tegen zijn gekomen na de bevalling en deze stonden er ook bij het crematorium.
    Dus daar ben ik wel blij mee.

Vandaag gaat het gelukkig beter.

Hier vandaag naar het oude voetballen kijken van vl en naar schoonmams. Morgen weer controle in het zh en heb het idee dat de kleine EINDELIJK gedraaid is en dat de bmh weer korter is geworden dus ben benieuwd.

@Bbibi wat leuk een ongeplande babyshower. Gezellig. Zo te horen heb je er heerlijk van genoten!!

@Talking, loontje en maantje hoe gaat het met jullie en de kindjes??

@kleineFee wat fijn dat je zus weer thuis is. mag ik vragen hoe oud ze is? Is het een hartaanval geweest?

@fresa hoe gaat het nu met jou en vl? inmiddels al wat verbetering? Hopelijk kun je dingen aangeven, wat veranderen en er samen uitkomen. lijkt me soms erg vervelend zo vooral met de zwangerschap nu!!
    Succes en sterkte

@Iedereen wens iedereen een fijne zondag

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Hoi meiden.

Hier gister bezoekje van de vk gehad.
    Om 15.30 kreeg ik "weeen" waren niet echt ernstig maar moest toch Af en toe ff op me adem letten.
    Na 2 uur de vk gebeld... Want ze kwamen om de 3 min en duurde tussen de 50-70 seconden.

Vk kwam langs, bmm gecontroleerd. Zit nog potdicht gelukkig.
    Ik moest twee plat met een warme kruik. (Dit was rond 18.00)
    Om 20.00 zakte t eindelijk weg richting 10/20 min ertussen.
    En na 21.30 was t helemaal weg.
    Was wel helemaal kapot, wat wordt je daar moe van zeg!

Vk zei waarschijnlijk indalings en voorweeen meisje zit echt al heel laag.
    En omdat ze zo groot is kan t best zijn dat m'n lichaam eerder klaar is. En ze vroeger komt (was bij m'n 1e absoluut niet zo!)

Ben benieuwd wat de gyn vrijdag zegt.

Ik moest het wel nog rustiger aan doen, zou niet weten hoe? Doe al niks omdat ik niks kan.

Zolang m'n meisje nog maar gewoon even wacht!

18. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Dani, wat mooi een boom planten voor Casper!
    Ben benieuwd naar je controle morgen..

@Bibi, wat leuk een babyshower, zo te horen zijn jullie goed verwend!

@Aurin, gelukkig doet de kleine het goed en wil ze nog even bij mama wonen. Neem maar op tijd rust als het daar mee zakt.. Had je ook het gevoel dat je teveel gedaan had?

@Talkin en Maantje, hoe gaat het met jullie en de kids?

Hier gaat het super. Hidde woog vanochtend al 1945 gr, drinkt nu 2x per dag bij mij. Is nu lekker wakker, kunnen we even knuffelen.
    Zelf gister een baaldagen gehad, elke keer als ik in de auto zit word ik zo depri, blegh niks voor mij.. Maar vandaag gaat het weer toppie en als je die kleine ziet gaat het helemaal goed.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      34,7 KB
      Weergaven:
      2
  19. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Loontje, wat een mooi ventje!! Wat doet ie t goed zeg!
    Nee ik had juist vergeleken met andere dagen nog minder gedaan, veel gelegen en geslapen omdat ik me grieperig voel..

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wat een dotje loontje! Hij kijkt wel n beetje ernstig he.. Maar het is ook hard werken voor zo'n klein ukje dus dat mag best ;). Fijn dat je ook kan genieten meid, in deze heftige tijd....

Aurin, dat had ik donderdag ook, was toen 32+2, bijna hetzelfde als jij! Na goed rusten was het weg en is niet meer terug gekomen... Was ook voorweeen of indalingsweeen ws...

Dani, jou al 'gesproken' in de jan mama fb groep maar hier ook n knuf nog! Hopelijk lukt het om nu te focussen en genieten van ukje in je buik...

Hier vandaag de babykamer opnieuw behangen en ik ben tevreden! Niet 100%, maar zat ook in kwaliteit vh behang vrees ik. Maar ik ben echt heel blij met het resultaat :):)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,9 KB
      Weergaven:
      4

Deel Deze Pagina