Bbibi, mij is verteld dat er gewoon nog kans is op een natuurlijke bevalling, maar ik heb tóch een licht vermoeden dat ook deze zwangerschap eindigt in een keizersnede... Hier ook zo ontzettend moe, ik heb het idee dat ik de hele dag aan het gapen ben! Gisteren ging ik om 21.15 uur naar bed en nu vallen mijn ogen ook onderhand dicht... *gaap*
Hè meiden, Ik ben gister lekker met mijn gezinnetje na Blijdorp dierentuin geweest, 26 maart was namelijk de dag dat ons zoontje geboren en overleden is. We wilden toch iets speciaals doen met die dag dus hebben besloten ieder jaar iets leuks te doen. Wel een mooie gedachte nu weer zwanger te zijn, fijn en rijk gevoel. Je begint het echt al te zien bij mij, ik weet dat het een darmenbuikje is maar toch. Volgende week woensdag weer een echo ik tel de dagen af. Gister ook met de kraamzorg gebeld volgende week komen ze voor een gesprek. Echt zon leuke vrouw die hier komt! Krijg ook dezelfde kraamhulp, dat was een super schat. Hebben jullie dit al geregeld? En meiden aanmelden bij moeders voor moeders hè! Er is een flink tekort... Dus jullie kunnen helpen X
@ moonlight nou dat is een goed teken want die vermoeidheid hoor echt bij de zwschap hihi @ irene oh het zou dus kunnen dat je wel normaal gaat bevallen? Zou je dat ook graag willen of is je eigen voorkeur momenteel gewoon weer een keizersnee? @cindy wauw wat een mooie dag. Goed dat jullie het zo gedaan hebben . En momenteel dus weer zwanger linkt me ook zo bijzonder. Hier ook wat meer moe! Iedere dag of een uurtje een middag dutje of ik lig savonds om 21.00 uur in coma hihi ondanks dat is snachts heel goed slaap
Bbibi mijn voorkeur gaat uit naar een natuurlijke bevalling, heb 6 weken niet mogen autorijden of niet mogen tillen, de zware ingreep waardoor hoesten of niesen ontzettend pijn deed en ik wekenlang krom moest lopen heeft wel impact op me gehad. Helemaal omdat ik na 5 dagen naar huis mocht en Maud nog in het zkh moest blijven, 2 a 3x per dag op en neer naar het zkh terwijl je pas geopereerd bent is echt geen pretje... Cindy wat goed dat jullie elk jaar iets leuks gaan doen op deze speciale datum om jullie kleine man te herdenken! ♡
naam - leeftijd - hoeveelste kindje kiekies25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. Reneevd32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. Irene1981 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 3e zwangerschap - 3e kindje. Xmoonlightx - 1e zwangerschap - 1e kindje anne144 27jr. - 1e zwangerschap - 1e kindje. Bbibi khloe877 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke 34 jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 20 jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 32 jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje moos87 26 jr - 2e zwangerschap - 2e kindje bee1986 28 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair 19 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 29 - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014- 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje Bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27 jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje Dani86 - 27 jr - 2e zwangerschap - 1e kindje uitgerekende datum 04 November: Talkingchair 05 November: Mamajanneke 06 November: Bbibi 07 November : Elphaba1981 08 November: Irene1981 09 November: Reneevd 13 November: Maantje93 14 November: Jess84 15 November: Fishersgirl 19 November: Khloe877 19 November: Xmoonlightx 19 November: Dani86 21 November anne 144 22 November: Bee1986 26 November: Moos87 27 November: Lovepeet 29 November: hbz 30 November: Eefje2014 afspraken 24 maart Bbibi 3e echo 24 maart reneevd intake vk 25 maart elphaba1981 2e echo 27 maart maantje93 2e echo 31 maart reneevd 1e echo 31 maart talkingchair intake 1 april irene1981 1e echo + intake 2 april 1986cindy tweede echo. 3 april 1e echo anne144 3 april 2 controle ZH & echo 9 april talkingchair 2e echo 10 april Hbz eertse echo zh 14 april intake vk jess84 22 april moos87 1e echo+intake 23 april 2e echo, 25 april intake anne144 23 april 2de echo gynaecoloog jess84 30 april intake+ 1e echo eefje2014 2 mei bee1986 1e echo + intake Spannend, net gebeld met de VK. Onwijs lieve vrouw ( aan de telefoon dan). We mogen 30 april komen, dan ben ik als het goed 10 weken. Nog even wachten. Hoe waren jullie eerste echo's ? Ik denk dat als ik een hartje zie kloppen ik heel opgelucht zal zijn! Liefs
Het moonlight, Dat is altijd schrikken hè! Pff kan me voorstellen. Maar dat je nu niets meer hebt is een goed teken. Een vriendin van mij heeft heel haar zwangerschap al bloedverlies. Dus kan gewoon, maar als je je er niet prettig bij voelt bellen meisje. Ik ga pitten ben moe en heb gruwelijke pijn in mijn keel. Zo ff lekker geklaagd hier
Ik had gisteren al gebeld, maar ze kon nu nog niks voor me betekenen....... Geen bloed meer gehad, dus hopelijk blijft het zo, maar ben er nog niet gerust op
@moonlight waarom kunnen ze niet voor je betekenen? Met dit termijn moet er al een hartje kloppen! Ze kunnen toch een echo maken voor je gemoedsrust? Anders misschien zelf een pretecho plannen? Wie begon er over keelpijn? Hier ook al keelontsteking pfff .. Meiden kunnen we de dagen vooruit spoelen ? Man wat ben ik onzeker zeg pfff gelukkig woensdag weer een echo .. Ben zo bang
Zij zegt dus dat bij zes weken ook heel vaak een hartje nog niet klopt...naja daarom dus... Maar ik moet woensdag naar de gyn, dus even een paar daagjes doorbijten...
Dat is ff schrikken @xmoonlightx. Hopen dat het wegblijft! Ken ook iemand die regelmatig bloedverlies heeft gehad, alles goed gegaan. Zijn hier al mama's met een kindje/kindjes? Ik kreeg gisteren de opmerking 'met 2 is het 3x zo druk'. Alsof ik op zo'n reactie zit te wachten... Mijn eerste was een huilbaby en heeft een pittig karaktertje dus ben erg benieuwd hoe het met een tweede zal zijn. Jullie misschien ervaring? Verder ben ik echt onwijs moe. Hoop dat het goede weer daar verandering om brengt! Fijn weekend dames!
Het is nu meer dan 24 uur geleden. En het was 1x met slijm dus wat roze en 1 x wat aan mn wc papier, dus niet in mn broekje.. Nu maar ' rustig' aankomende woensdag de gyn afwachten.. Maar vraag in ieder geval wel dan om een echo
Ik zou woensdag ook om een echo vragen voor de zekerheid moonlight! Moos ik heb idd al meerdere moeders gehoord dat het met 2 kinderen erg druk kan zijn, mijn dochter is 5 en een half dus gaat lekker hele dagen naar school, dat geeft mij nu de kans om tussendoor even wat rust te nemen en als in november deze kleine er is ook! Ook heb ik het geluk dat mijn zus bij mij in de straat woont en haar kinderen op dezelfde school zitten, dus kan ik haar eventueel vragen om mijn dochter ook even op te halen van school als ik een slechte dag zou hebben! Sinds vandaag heb ik wat last van steken in mijn rechterlies, heb ff gegoogled en is waarschijnlijk bandenpijn. Kan het me eigenlijk niet meer herinneren van mijn vorige zwangerschap... Het schijnt wel een teken te zijn dat je rustig aan moet doen.... Heb alleen maar even de ramen gezeemd, gestofzuigd, wasjes gedraaid, naar de speeltuin gefietst met dochterlief en wat wasjes opgevouwen... denk dat ik vanavond maar weer rustig op de bank ga hangen!
Hè meiden ik was degene met keelpijn nog steeds helaas, daarvoor vandaag een heel leuk feestje laten schieten. OK druk met twee kinderen, nou dan heb ik wat voor de boeg mijn dochter is nu namelijk pas 7 maanden. hihi Maar weet je ik maak me niet zo druk over, ik weet niet hoe het straks zal zijn en als de kleine er eemaal is kun je toch niet meer zonder. Mijn dochter is super makkelijk echt een liefke, en je hebt misschien ook moeders waarvan de kleintjes wat ouder zijn maar ontzettend lastig zijn. Dan denk ik wat is erger? Je kunt jezelf er toch niet helemaal op voorbereiden net zoals je dat niet kunt op je eerste kindje toch? We zien wel meiden alles komt goed..... Uiteindelijk haha. Nou ik ook woensdag weer een echo, vind het ook gruwelijk spannend. Nu zal blijken of er echt een mensje zit, ik heb me er al zo op ingesteld. We zijn zelfs al aan de zolder begonnen... Iedereen een super fijn weekend morgen word het lekker zonnig. X
XmoonlightX wat een schrik ja meis. Het komt wel vaker voor hoor, dus het hoeft niks te betekenen. Ik hoop en duim dat je woensdag een goede echo hebt! Ik mag dinsdag weer. en ben zo zenuwachtig! Nog steeds geen bloed, maar of t goed is..... ik hoop t zoooooo. Ik droom zelfs slecht. durf soms niet mijn ogen te sluiten. bah bah en ik heb 2 kinderen hier lopen en het begin is best zwaar, maar als je je ritme hebt dan is het gewoon leuk en echt niet zwaar meer, dan gaat t automatisch. Ik ben juist erg benieuwd hoe het hier straks zal gaan, want ik zit straks met een baby en een kind van 8 en 6 jaar. dus wel een heel verschil
Ik denk dat het hoe dan ook drukker wordt. Mijn zoontje gaat in januari 2 ochtenden naar de peuterspeelzaal. We gaan wel zien hoe het loopt. Je kan alleen niets met zo'n reactie. Ben gewoon onwijs blij dat we er eentje bij mogen krijgen. Morgen MvM, ook weer een momentje
Hallo mede november mama's Mag ik hier ook mee kletsen? Ik ben bijna 30 jaar, mama van een grote zoon van ruim 4,5 jaar. En in verwachting van ons 2e kindje, verwacht 28-11-14!