November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @josjo, ziet er heel leuk uit! Jammer dat het behang niet wil doen wat jij wil... maar gelukkig wel al beter ;)

@aurin, dat was wel even spannend dus! Gelukkig is het weer afgezakt... lastig als je al niks doet en nog minder moet doen ;) nog ff volhouden!

@loontje, wat kijkt hij zielig;) hij heeft ook helemaal gelijk.. zo wil je hem nog meer knuffelen;) gelukkig maakt hij het goed, Stoer mannetje!

@bbibi, leuk zo een shower! Altijd leuk om verwend te worden toch ;)

@dani, vervelende dag zo zeg... wel mooi idee met het boompje! Hoop dat je je snel beter voelt...

2. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Loontje
    Wat een mooi ventje! Prachtig!

@Dani
    Ik snap dat het een emotionele dag was. Zo te lezen goed aan de emoties overgegeven. Sterkte ermee hoor.

@Bibi
    Leuk, een babyshower. Nog een gelegenheid om cadeautjes te krijgen.

@Josjo
    Wat een mooi kamertje. :)

@de rest van de meiden
    Zwaai! Allemaal bedankt voor de felicitaties.

Het gaat hier goed! De artsen zijn er over uit wat er bij Rebekka speelt, ze heeft de gbs-bacterie meegekregen. Ik droeg hem blijkbaar bij me, maar beide vk's wilden m'n urine niet laten checken omdat ik niet bij een risicogroep zou horen. Helaas moet Rebekka nu wel 10 dagen aan de antibiotica en als we dit eerder hadden geweten was een antibiotica tijdens de bevalling afdoende geweest. Ze doet het goed in de couveuse, maar ze heeft nog wel zuurstof nodig. Verder is het zo'n prachtig poppie om te zien, echt een heerlijk kindje. We knuffelen veel. <3

Ik hoop dat het met jullie allemaal goed gaat. Zitten alle baby's nog in jullie dikke buiken?

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Josjo.
    Helaas vanmiddag weer t zelfde liedje.
    Begon rond 15.00 en is nu net afgezakt..
    Gelukkig dit keer niet zo regelmatig als gister maar tussen de 3-15 min..
    Ik hoef dit niet elke dag hoor

Gaaf t kamertje!!!

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Talking, wat balen van die bacterie zeg! Gelukkig zijn ze er nu wel achter. Stomme vk's.

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wie waren het hier ook alweer die eerst dachten dat ze een meisje kregen of jongen maar wat bij de 20 weken echo niet blerk te kloppen? Juranga weet ik nog maar die kletst hier niet meer. Maar was nog iemand toch? Was ff benieuwd waar ze de vroege echo hadden gehad die achteraf niet klopte... Een jan 2013 mama uit m'n vorige zo groepje is in Lommel geweest met 13 weken en ze zeiden 100% zeker n jongen maar omdat er hier twee waren waar t niet bij klopte wad ik ff nieuwsgierig waar dat was geweest.. :)

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Oh en talkingchair, daar kan ik zo boos om worden he, stom dat ze zo'n simpel testje niet wilden doen! Rebekka had wel hersenvliesontsteking kunnen krijgen van de gbs.... Tjonge wat n blunder zeg! Gelukkig gaat t verder goed met haar met djeeez... Die bacterie heb ik dus ook maar ben blij dat ik het al weet.

En bbibi, vergeten te reageren maar wat n gave showde heb jij gehad zeg! Wat n lieve vriendinnen heb jij zeg :)

7. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Loontje: Ach kijk nou wat een lieverd is het toch! Ben eigenlijk wel benieuwd, wat voor maat kleertjes heeft hij aan? Ik ken alleen maat 44 als kleinste maat, en waar koop je dan kleertjes die nog kleiner zijn? Heb het me al vaker afgevraagd.

- Josjo: Wat een onwijs schattig kamertje! Dat wiegje is ook prachtig zou ik hier ook wel willen maar man vind het niks.

- Bbibi: Zo te horen ben je goed verwend met je babyshower. Leuk dat je verrast werd!

- Talkingchair: Jeetje wat een blunder van de vk. Als ze dit eerder hadden geweten had je kleine er nu dus geen last van gehad. Gelukkig doet ze het verder wel goed lees ik. Hopelijk mogen jullie haar snel mee naar huis nemen!

- Dani: Wat een mooi idee dat boompje. Snap dat het voor jullie een emotionele dag is geweest. Mijn zus is 24 jaar oud. Ze heeft inderdaad een hartaanval gehad maar ze heeft achteraf heel veel geluk gehad. De schade valt mee en ze is nu weer thuis. Ze moet wel medicijnen slikken en op controle en dat soort standaard zaken maar ze voelt zich gelukkig weer goed.

- Hier: Morgen alweer 35 weken en daarbij ook mijn laatste werkweek. Wat een geregel en gedoe is dat toch om ervoor te zorgen dat alles zonder problemen verloopt als ik weg ben. Verder is alles in huis klaar. Nog hier en daar wat voor mezelf inpakken voor het ziekenhuis maar dat is het enige. En dan hopelijk kan ik toch nog voor die 37 weken de definitieve naam op het meisjes geboortekaartje invullen...

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hello ladies

@josjo mooi kamertje!! ziet er goed uit.

@Aurin vervelend zeg zo die voor weeën. en meer dan het rusten wat je al doet kan natuurlijk niet. Helpt douchen evt om het sneller te laten verdwijnen? Wel blij dat je bmm nog dicht zit dat is een goed teken.

@Talking wat vervelend dat ze zo een simpele test niet gewoon gedaan hebben. bahbah! Had zoveel mee bespaard kunnen worden. Wel fijn dat ze het goed doet en jullie zo van haar genieten. moet ze dus 10 dagen in het zh blijven neem ik aan?

@kleineFee sow dat is erg jong. Was er een aanleiding voor dat ze het zo jong al heeft. Mijn pa was 44 toen hij er een kreeg en sindsdien wel medicatie, ander leef/eetpatroon maar rikketik heeft flinke klap gehad en merk het nu nog wel met bepaalde dingen (conditie, lucht enz) Sterkte voor je zusje
    Succes met de definitieve naam uit te zoeken en met de laatste voorbereidingen!

@loontje wat een prachtig kereltje. Hij kijkt verdrietig en moe maar mag ook wel na alles. Hij moet hard werken. Maar wat een knapperd. Geniet lekker van hem!

@Gister was idd een emotionele dag maar denk ook dat het altijd een beladen dag zal blijven. Hoop dat het met de tijd iets gemakkelijker wordt maar zal altijd een litteken blijven.
    Met de geboorte van Casper* heb ik mogen ervaren wat het is om een moedergevoel te hebben maar met het sterven van Casper* is er ook een stukje van mij mee gestorven en dit zal nooit meer terug komen. Het hele gebeuren heeft mij/ons ook sterker gemaakt, een team. Niets kan nog tussen vl en mij inkomen daarvoor is er teveel gebeurd.
    We kunnen goed praten en hebben dit dan ook gister gedaan wat erg oplucht!
    En de boom is idd iets heel moois. het geeft een fijn gevoel, een blijvende herinnering en hopelijk wordt het een mooie, grote boom uiteindelijk.

@Ukkie hij is hier gedraaid (eindelijk) maar was wel pijnlijk. /Vanmiddag even stukje gaan lopen (15min) en meteen last van mijn onderbuik (ook tussendoor wat harde buiken). Sinds vanmorgen misselijk (alsof ik moet spugen) en brandend maagzuur. Dus ga vanavond op tijd naar bed. Hoop dat morgen die pijn in onderbuik weg is en alles nog in orde is met bmh.

@Aurin hoe voelen indalingsweeën? ik probeer het me allemaal te herinneren van Casper* en de bevalling enz maar kan het me heel moeilijk voor de geest halen.
    Weet dat toen de weeën echt begonnen zijn na het breken van de vliezen en toen kwamen ze zeer snel, hevig in buik en benen maar dat waren gewone weeën, indalingsweeën toen niet gehad of gemerkt denk ik.

@Derest van de dames hoe gaat ie met jullie? en de kleintjes? Bijna allemaal zwangerschapsverlof? Kamertjes/vluchttas klaar/af?

Wordt nu wel spannend he?!

fijne avond allemaal

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Dani, t voelt bij mij als een pijnlijke harde buik, met druk naar beneden. Ook beetje ongi krampen onderin.
    Maar zo voelde het bij C. Ook toen de echte weeen net begonnen...
    Dus ik vind het ook lastig.
    Ik merk vooral verschil in pijnlijk als in op m'n adem letten en even niet kunnen praten...

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Loontje wat een orachtig mannetje zeg! Wauw! En 4 pond alweer bijna! En logisch dat je dipjes hebt waarin je je zo slecht voelt. :( het is ook niets niks waar jullie doorheen moeten! Hopelijk mag jullie manneke gauw mee naar huis knuf! X

Josjo wat een prachtig kamertje! Morgen komen mijn schilderijtjes als die hangen ga ik fotos maken voor in album! :)

Jess was zeker leuk en dik verwend en vandaag ook weer door broer en schoonzus ik wordt overspoeld met cadeaus! Hoeissie met jou?

Kleinefee wat fijn om te horen dat je zus uit het zkh is! Wel de nodige controles dus? Haar dochtertje zal ook wel blij zijn dat ze er weer is!

@ dani dikke knuffel meid! Het zal idd een moeilijke dag blijven! Maar ook een bijzondere dag! En straks wordt de dag toch ook weer anders beleefd als het broertje van casper wordt geboren.. Knuf

Talkin pfff meid wat heftig :( balen dat ze er zo laat pas
    Achter zijn gekomen! Hoe lang moet jullie dochter blijven? En mag jij ook in het zkh blijven?

11. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Voor de dames die het leuk vinden, nieuwe fotos in album :)

12. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @josjo, volgens mij bbibi ook... eerst een jongen en toen een meid. En bij mij andersom ;)

@talking, wat een blunder! Gelukkig doet ze het goed:) is er al ergens een foto van je meid te vinden ;)

@bbibi, het overspoeld worden met kado's neemt hier gelukkig af ;) maar super leuk hoor! Geeft toch aan dat ze aan je denken :)

Over 3 weken komen mijn schoonouders langs. Al 4maanden niet gezien dan en nauwelijks gehoord (welgeteld 2 emails). Tsja je kan intresse niet afdwingen he ;) daar krijgen we een babyfoon van als het goed is... mja eerst zien!
    Verder erg moe dit weekend. Slaap 10/12uur op een dag :$ vrijdag ff rotdag gehad ook, beetje mentaal dipje. Dus het mag van mij wel.dinsdag worden, dan moeten we weer naar het ziekenhuis voor extra controles. Ben geen stresskip maar het speelt toch door je hoofd.
    Mijn moeder en nichtje hebben beide hun 1ste kindje verloren rond de 8maanden. Dus je bent er toch bang voor...
    gelukkig is de kleine man vandaag wel lekker aanwezig geweest:)

13. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

@Aurin bedankt voor je uitleg.
    Ik ben nu 2 uur wakker en heb regelmatig weeën die om de 10 min komen. ben al op de bank gaan liggen met kruik. moeten om 9u in het zh zijn dus extra bellen heeft geen zin voor mijn gevoel.
    Ook voel ik de kleine man minder dan eergister. Voel hem wel maar minder druk/beweeglijk.
    Denk dat het bij de termijn hoort maar vraag het toch even na straks

@Bbibi wat een leuke fotos. Ik heb ook een uiltjes tik. Hier ook kleding, slofjes, knuffels voor de kleine man en zelf glazen, mokken, tafelkleed, potten, decoratie enz met uiltjes. Zelfs in een pyama met een uil erop waarin ik wil bevallen whahaha echt te erg!
    Wel lekker dat je zo verwend bent geworden lekker van genieten

@Jess84 sow das tijdje geleden dat ze zijn geweest dan. Geen enkele interesse in a.s kleinkind?? Kan het me haast niet voorstellen dat a.s opa en oma zo zijn/kunnen zijn. Hier zoveel interesse en vraag vanuit beide oma's en a.s opa is wat terug getrokken daarin maar ken hem te goed dus weet toch wel wat er in hem voor gaat!
    Sneu voor je meid.....knuffel
    Probeer je niet te druk te maken, desnoods extra controle vragen als je het niet vertrouwd. Situatie uitleggen dan zulen ze je geruststellen

@Derest hoe gaat ie dames? nacht beetje goed doorgekomen?

Ga me zo eens verzorgen/klaar maken!

Groetjes

14. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Succes Dani!

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jess ohh bij jou ook al zo erg? Nou hier blijft het! Vanaf het begin al geweest ! Had over de 40 kaarten gehad met felicitaties van lwege de zws. ( komt ook omdat mensen wisten dat we zo lang erover hadden gedaan ), en daarna stroomde de cadeautjes binnen ! Zelfs per post! En ook tussendoor en nu weer deze shower! Zo lief!
    Balen dat je mentaal een dioje hebt :(
    Hoe komt het dat je moeder en nichtje hun kindjes verloren,zijn?
    In mijn omgeving helaas ook 1 iemand die waarbij het kindje leefde met 38 weken en met 39 niet meer... En ken zelf nog veel meer van dat soort verhalen ook hier van het forum! Vreselijk gewoon :( ik ben er ook heeeeeel bang voor vandaar zou ik het liefst nu al gaan bevallen. :(

Dani slik... Al aan de weeen meid? Kan dat ondanks de clerage? Hopelijk blijft je manneke nog eventjes zitten!
    En jij dus ook alles met uiltjes? Hier dus ook! Alles roze met uiltjes voor op haar kamer en idd handdoeken slabbertjes kruikenzakken lampjes vogelhuisje verschoonhoes ( laten bordjren met 3 grote uilen met wimpertjes en strukjes in het roze) een boom van mdf ( kapstok) en heeft mn moeder uiltjes in gemaakt! Dus heel schattig geworden!
    Binnenkort zal ik eens fotos plaatsen van de kamer !!

16. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Dani hoe was t ?

17. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dani, blijft je kleine wel nog ff zitten? ;)
    die extra controle van mij is dus morgen... wachten duurd lang he;) die (des) intresse... het is ook moeilijk voor te stellen. Toen we op het feestje bekend maakte wat het zou worden ook geen intresse naar de spullentjes enzo. En toen ik vertelde datvwe de week erop naar het VU moesten voor zijn hartje hebben ze zelfs niks laten horen!
    Ben ook zo benieuwd hoe dat straks zal gaan. Komen ze gelijk na de bevalling of paar dagen erna... ben in ieder geval bang dan mijn man teleurgesteld gaat worden :( nog even afwachten dus!
    Mijn ouders daarin tegen zijn het tegenovergestelde. Die regelen en kopen alles voor die kleine:D je schaamt je soms dood ;)

@bbibi, die verhalen zijn pijnlijk he? Alle overlevingskans buiten de baarmoeder en dan gaat het toch nog fout. Vreselijk! :(
    Bij mijn moeder was het hoge bloeddruk en mijn nichtje o.a. miscommunicatie tussen artsen. Hebben beide ook dezelfde nierziekte als ik... dus dat zet je toch wel aan het denken :(
    nou ja, nog 1 nachtje!

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Hier weer terug vh zh.
    De kleine man doet het goed maar ligt alweer in stuit.....grrrr.....dit kan de harde buiken verklaren.
    De weeen.die ik heb zijn oefenweeen en.horen erbij als ze om de 4/5min komen.echt aan de bel trekken. Moet wel rustiger aan doen nu.
    Over precies 2 weken gaat de cerclage eruit en dan wordt het echt spannend. Bmh was nu 3cm dus weer korter dan vorige x maar niks om me zorgen over te maken.

@Jess idd wel heel jammer dat ze zo doen en reageren bah. Blij dat jou ouders anders zijn maar kan me voorstellen dat het voor vl tegen kan vallrn. Bahbah.

@bbibi ik kan idd gewoon weeen krijgen als ze erger worden of ik bloedverlies heb moet ik direct naar zh dan dienen ze direct die cerclage te verwijderen anders scheurt de bmm in en dan ben ik verder van huis.
    Cerclage is gewoon een touwtje en die kunnen ze dus zonder problemen wegknippen. Als dit over 2 weken.gebeurd ook kans dat bmm open gaat, weeen starten enz maar we zien wel. Ik blijf bij 2 november haha

@Uiltjes hier ook laken, kruik, knuffel, pakjes, jasjes, vestjes, slofjes, mutsjes, mdf boom, naam voor op kamer enz met uiltjes dus hihi loopt beetje uit de hand. Idd wel benieuwd naar de fotos haha. Maar wel lekker vrolijk die uiltjes. Zrlfs geboortekaartje, geboortesticker en bedankje zijn met uilen. En ben er achter gekomen dat de naam van.onze kleine man ook weer ergens aan een uil gerelateerd is haha dus dat zit wel goed.

@Plannen wat zijn die van jullie? Hier zo boodschapjes doen met vl en dan rustig bankje op wat lezen en bijslapen proberen.

Xxx

19. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Aurin, vind het allemaal wel spannend hoor als ik je verhalen zo lees. En aan de andere kant snap ik nu een beetje waarom de vk tegen me zei dat het bij het termijn kon horen.. Wanneer moet je nu wel bellen dan?! Want als het steeds oefen weeen of indalingsweeen zijn, wanneer is het dan echt? Ben toch echt nog wel een leek zo, haha.

@Bibi, wat een leuke spulletjes heb je gekregen en wat een mooie buik!! Goed fotootjes maken hoor, ben zelf blij dat ik op vrijdag voor de bevalling nog een foto heb gemaakt.

@Dani, fijn dat de kleine het nog goed doet, maar een stuit.... Dat was het draaien dus! Kunnen ze nu dan nog draaien of blijft het nu een stuitligging?

@Josjo, mooie kamer en ook mooi behang. Verder alles nog ok?

@Talkin, jeetje toch die bacterie. Maar daar komt toch niet jou hoge bloeddruk vandaan of wel? En hadden ze je niet kunnen testen op de bacterie toen je zoveel urine in moest leveren.. Nou ja dat is natuurlijk achteraf. Ik hoop dat Rebekka na de kuur lekker met jullie naar huis mag.

@Kleinefee, jeetje 24 jaar en dan al een hartaanval heftig hoor. Hoop dat ze snel opknapt.

@kleding maat, Hidde heeft nu maat 40-42, ligt ook aan het merk hoor. Heb kleertjes besteld via neomaatje.nl dan heb je tenminste wat kleur en niet alleen wit..

Zo komt hier een delegatie aan mensen langs op de kamer (raad van bestuur enzo). Ik ga de afdeling promoten, het zkh is namelijk gefusseerd en deze afdeling gaat naar het andere zkh over twee jaar. Alleen hebben ze hier een fantastisch concept namelijk dat je als gezin samen kunt blijven slapen. De couveuse staat gewoon bij mij op de kamer met de monitor en er staat nog een stretcher. Zal straks eens wat fotootjes maken dan kunnen jullie het zien, is echt heel mooi!

Voor de andere dames een knuffel, want weet niet meer zo goed wat er allemaal speelt.

20. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Weet weer wat..

@Jess, balen van je schoonouders, zal ook wel heel confronterend zijn voor je vriend dat jou ouders zoveel laten weten en die van hem niet.

Deel Deze Pagina