November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Zo nu even nog een paar andere dingen waarop ik wilde reageren:

Blijven hopen wat vervelend meid. :( hier iets vergelijkbaars mijn vaste gyn vertelde net met 32 weken dat hij een baan had aangeboden gekregen in den Haag dus dat hij ermee stopte in ons zkh. :( had net een goede band met hem heel vervelend knuf

Jess wat fijn dat het vruchtwater weer goed was! Hebben ze je man eke niet meteen opgemeten? Is jou bloeddruk wel nog steeds mooi ondanks jou nierziekte?

Josjo idd naar lommel geweest! Maar juist voor uitsluitsel! Lommel is het beste qua praktijk en apparatuur waar je naartoe kunt!
    Wij waren in oudenbosch en kregen idd te horen dat het een jongen wAs! 2 dagen later in gorinchem te horen dat het toch echt een meid was! Toen bewust met 14 weken naar lommel ondanks dat daf een takke-end was rijden! En daar bleek duidelijk 100% een meid!
    Ik heb zon 50echos gehad tijdens mijn zws! En die van lommel is geeoon echt zooooooo veel duidelijker en mooier dan alle andere!
    Niks is vergelijkbaar met haar apparatuur! :)

2. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    November dames, wilde jullie even laten weten dat de gelukswensen geholpen hebben:

Bekijk bijlage 421549

:D

Voor de dames die bevallen zijn, gefeliciteerd! Maantje jij een dikke knuffel en voor de dames die de laatste dagen / weken in gaan veel succes.

Wij hopen dat het ons deze keer gegund is!

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag

Gefeliciteerd!!!

4. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @butterflynova, gefeliciteerd! Hoop dat alles goed blijft gaan en je je goed voelt:)

@bbibi, bloeddruk is met mijn medicijnen keurig! Laatste week weer iets aan het dalen zelfs. Wel blij om:) had vandaag een arts in opleiding erbij. Dir ging me bloeddruk meten. Nadat ik dacht dat me arm er wel af zou vallen (zo strak en lang) kwam ze uit op 160/80. Zeg nou, voel me wel beter dan dat hoor... arts het nog even nagemeten en en het was 125/75 :) anders had ik ook gelijk moeten blijven zei ze haha.

@slapen, meeste zijn nu met verlof. Slapen jullie ook meer dames? Elke middag slaap ik toch mininaal een uur. Uit verveling en voel me er ook goed bij eigenlijk :)

5. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- ButterflyNova: Kijk eens aan, Gefeliciteerd! Had ik toch nog bijna gelijk ook met die positieve test in november ;)

- Maantje: Jeetje meid wat een verhaal! Wat een fout van het ziekenhuis zeg! Gelukkig is hij de nacht goed doorgekomen en doet hij het goed. Hopelijk mogen jullie snel naar het andere ziekenhuis! Ben ook wel benieuwd wat voor gevolgen een klaplong kan hebben?

- Jess: Fijn dat de echo goed was, is toch weer een geruststelling. Lief he een gaapje op de echo, dochter hier stak haar middelvinger op bij de echo :D

- Blijven Hopen: He balen dat die praktijk nu net tegen het einde gaat sluiten. Moet je ook weer aan een andere vk wennen. Over de bad bevalling, durft je vriend het niet aan omdat hij bang is voor water op de vloer of iets anders?

- Josjo: Ooh het is een ledikantje! Leek ook wel een beetje op een wiegje op de foto. Wel een heel mooi bedje, wij zijn ook op zoek geweest naar aparte bedjes maar zo eentje niet tegengekomen helaas.

- Loontje: Ziet er gezellig uit zo een kamer daar, en ook heel prettig dat je kleine dan gewoon ook daar slaapt.

- Bbibi: Mooie foto's staan er in je album! Die taart is echt zo leuk, bijna zonde om aan te snijden.

Hopelijk iedereen gehad! Morgen de laatste halve dag werken!! Heb vandaag al heel wat tranen gelaten tijdens afscheid van collega's. Niet gedacht dat ik zo emotioneel ging worden en dat terwijl ik verderop dit schooljaar gewoon weer terugkom.

6. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    butterfly nova gefeliciteerd! hoop voor je dat deze blijft zitten!

slapen is hier heeel verschillend laatste tijd smiddags niet meer na bed geweest de ene nacht slaap ik goed de andere nacht slaap ik slecht.. vanaf morgen moet ik 3 dagen mn wekker zetten daar zie ik wel tegen op ;)

kleinefee ja vind ook erg jammer dat ik naar een andere moet. ze komt volgende week langs vertellen hoe zij werkt enz.. en hier in huis even kijken hoe wij wonen en waar het bad kan staan enz.
    en hij ziet er al tegenop dat ik thuis beval en wil liever dat ik naar het ziekenhuis ga.. en aangezien een badbevalling ook iets speciaals is wat bijna niet gebeurd vind hij dat ook vreemd of spannend.. maar tot nu toe respecteert hij mijn keuzes en daar ben ik blij mee

7. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

@Maantje bah wat een vreselijk verhaal en wat een grove foute zijn er gemaakt. Bahbah! Wel fijn te horen en te lezen dat hij het zo super doet en vooruit gaat dat is echt heel fijn! week vliegt om vooral met het zh gebeuren eromheen.
    Dikke knuiffel

@Blijvenhopen wat vervelend van je vk en dat zo op het einde van de zwangerschap. Hopelijk bevalt de nieuwe vk jullie goed.

@Jess wat vreemd dat ze vorige week nx over je vruchtwater hebben gezegd maar gelukkig is het nu weer op peil en in orde.

@ButterfluNova gefeliciteerd meid geniet lekker van de zwangerschap!!

@Hier vandaag laatste massage gehad en was erg lekker. verder is de kleine actief en maakt hij koprollen voor mijn gevoel. ligt smorgen met hoofd naar beneden en rond 11uur draait meneer zich terug (GRRRR) Verder laatste dagen erg moe en slaap tussen de middag echt 1,5/2u herkennen jullie dat?
    Verder heb ik in de nachten dat ik wat vaker wakker wordt, vaste tijden naar de wc moet en de kleine is snachts nu rustig hihi rond 23u laatste x echt actief en dan rond 6u weer dus hopelijk houdt dit na de bevalling zo aan(zou fijn zijn hihi)

@Verlof dames ondanks dat het moeilijk is en emotioneel om afscheid te nemen wil ik jullie toch veel plezier en rust toewensen de komende weken en vooral geniet ervan!!

Dikke knuffel aan iedereen!!

8. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kleine fee, niet echt leuk zo'n vinger :D

@dani, vervelend zo'n draaiend kind... is die van mij gelukkig te lui voor ;) hij lag wel iets minder diep dan afgelopen donderdag waardoor we zijn gezicht weer eens konden zien, maar hij ligt nog steeds in de goeie richting:)

fijn dat je kleintje al een ritme heeft. Ik hoop dat die van mij een beter ritme krijg. Die lijkt zo ongeveer de hele dag wakker. Snachts rond 1uur, 5uur en 7uur. En wat ik niet weet... onrustig ventje in ieder geval!

Hebben er dames vanmiddag one born every minute gekeken? Pfoehhh

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    ff snel... Bbibi thx voor je reactie over Lommel!

Kleinefee, mp heb ik deze gevonden, zoeken op Frans ledikantje?

Butterflynova, whoehoehoe!!!! Wat een gaaf nieuws!! Ik wens je n heerlijke zwangerschap!!

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ butterfly wauwww geweldig! Geniet ervan meis!

@josjo graag gedaan meid! Over lommel kan ze dus echt zeker zijn !

@kleinefee jaaaa zei ik ook altegen mijn vriendinnen dat ik het zonde vond hem aan te snijden :( maar hij was heeeeelijk hihi...

@ jess pffff weer een jaar ouder na zon stomme fout dus :( jeetje!
    Altijd fijn artsen in opleiding!

@dani balen meis dat draaien :(

Meiden hebben jullie ook sochtends als je wakker wordt met voole blaas ( ik plas snachts eigenlijk nooit ondanks dst ik 3,5liter per dsg drink kan ik toch goed snachts ophouden) .. Maar smorgens heb ik dis een volle blaas en denk geen plaats ofzo met de baby wil ik dan omhoog komen uit bed ga ik kapot van de steken onderin vagina /baarmoeder... Meer mensen hier last van?

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Bbibi hier hetzelfde. Ik moet snachts dan wel maar heb dan toch een volle blaas. Bij opstaan neemt sruk toe en dat zorgt voor die steken in vagina. Misshien toch snachts extra gaan.
    Ik heb snachts vaste tijden voor de wc (1,4,7u)
    Ik drink trouwens ook zoveel normaal rond 2l en nu met zwangerschap ruim 3 5l per dag.

@Jess idd vervelend maar hij heeft de ruinte dus nog. Hoop dat hij uit zichzeld draait want lukt het draaien niet met 36weken zit er ook een keizersnee in.......noet zo een voorstander van (tenzij niet anders kan natuurlijk) maar liegst gewone bevalling.

Kijkt een van ullie naar het programma kleine babya grote zorgen op net 5? Zo mooi maar ook confronterend en verdrietig. Ze kunnen vandaag de dag toch heel veel.....!

@OneBornEveryMinute heb toevallig vandaag nx gezien hoe was de aflevering? Morgenvroeg komt herhaling ervan maybe dat ik da even kan kijken.

Slaap lekker dames

12. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @dani, ik kijk ook dat programma ja... heel bijzonder wat ze kunnen!
    Mocht je tlc morgen ochtend nog kijken... het is heel heftig. Kindje zit klem nadat het hoofdje eruit is. Vreselijk! Arme vrouw en arm kind. Ze overleven het wel hoor... dat waren 7 hele lange minuten! nou is 4650gr via een natuurlijke bevalling misschien niet helemaal verantwoord ;) hormonen of niet, de tranen liepen over me wangen :)

@volle blaas, ik herken het wel hoor. Heb ik ook wel eens savonds en snachts... kleine ligt zo laag dat hij al snel op de blaas ligt te spelen. Inderdaad het idee alsof het allemaal niet meer past ;)

zware loodjes he :D

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag

Ik lig nu te kijken..

Maar 4640 gram ging hier prima!

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ik hoor daar vaak mensen over maar volgens mij hebben wij die zender helemaal niet... Aurin, was jouw kindje bij bevalling ook zo groot? Wel heftig hoor lijkt mij... Mijn kids beide nog geen zes pond en dat vond ik al heel wat!

Vannacht wakker gelegen van 1-3 uur bah! Met allemaal werkdingetje in m'n hoofd... Laatste dagen en het is n race tegen de klok maar ga t ook niet redden volgens mij.. Ben ook m'n vervangster aan het inwerken en dat kost me enorm veel tijd! Vandaag en morgen os ze er niet dus hopelijk kan ik even knallen...

Wie is er allemaal nog aan t werk? Zal blij zijn als deze week voorbij is

15. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    one born ook gezien ging er idd heftig aan toe ..

plassen doe ik snachts vaak om de 2 uur.. kijk tegenwoordig niet eens meer op de klok.. gelukkig val ik 9 van de 10x gewoon snel weer in slaap

moest vanmorgen mn wekker zetten dat valt best zwaar ;) krijgen nieuwe kozijnen.. dus denk dat ik de keuken maar eens stukje bij beetje schoon ga maken.. heb ik dat ook gehad..

16. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Zo te horen voor jullie dus herkenbaar die steken in combi net volle blaas? Pfff moet dan echt ff wegpuffen de pijn jeetje... Daarna zodra ik dan eenmaal sta zakt de pijn gelukkig!

Dani dus ook 3,5 liter! Ik heb ook continue dorst jij ook?

Oneborn kijk ik eigenlijk nooit welke dag en hoelaat komt dat op TLC?

Josjo succes met het overdragen en werken!

Meiden hier morgen mijn aller aller aller laatste echo. ( van de 50 haha ) toch opeens best gek zo de laatste keer kijken naar ons oindje in de buik :( hopelijk gauw buiten de buik! :)

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @BBibi ja drink idd erg veel. Neem altijd flesje water (0,5l) mee als ik weg ga en drink snachts ook ruim 0,5/1 l en dan overdag nog: 2 glazen melk, 2 glazen jus, 2/3 flesjes water (0,5l), glas smoothie (gemaakt met vers fruit en yoghurt) en 2 koppen thee echt niet normaal meer!
    Succes morgen met de laatste echo, lijkt me idd heel vreemd idee en gevoel na al die tijd......knuf!

@OneBorn komt iedere werkdag op TLC rond 15u.

@Josjo hoe is het overdragen gegaan?? hopelijk slaap je vannacht wel of iig al meer. knuf

@Hier vandaag een druk dagje gehad mams van werk gehaald, spuit gehaald, geboorte bedankjes afgemaakt, dakgoten zijn schoongemaakt, vrienden op bezoek gehad, pakketjes die geleverd zijn geworden moest ik thuis op wachtten dus nog wat huishouden gedaan, gewassen, gezogen en gegeten bij mijn ouders. Nu toch erg moe op het bankje. dus ga op tijd naar bed!!

Hoe was jullie dag???

Knuf aan alle dames

18. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Haha dat plassen had ik ook zo erg, zodra je bevallen bent is het helemaal weg heerlijk!!

We hebben de 2 kilo grens bereikt!!! Zo trots op ons mannetje

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ah wat super loontje de 2kg netjes. Meer als 2,/2,8 om mee naar huis te mogen qua geeicht toch??
    Hoe gaat het verder??????

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wat fijn loontje! En dani, over het algemeen, als alles goed gaat, zie je vaak dat ze rond de 37 weken naar huis mogen (wanneer je eigenlijk 37 weken zwanger zou zijn geweest), mits geen apparatuur meer en zelfstandig drinken. Ik denk dat hidde nog wel sondevoeding krijgt?

Deel Deze Pagina