November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Maantje, kan je niet in het zkh slapen? Ik kon toen in een soort 'hotel'kamer en na een paar nachten zelfs bij hem op medium care omdat t niet vol lag. En hoezo storen ze de verpleging? Ze komen toch niet op zijn kamer? Dat zou in rijnstate echt not done zijn... Dat het zwaar is klopt ja, maar zeker met jouw aandoening er bij :( heftig allemaal hoor....

Kleinefee, was het alleen nog maar 1 naam die jullie niet wisten nog? Hier zijn het korte namen dus wel redelijk makkelijk voor hem haha. Annelynn bijvoorbeeld zegt hij nu pas sinds n week: annlin! Hihi

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

Hoe is jullie weekend geweest??

@Talking ga je een klacht indienen ivm de nalatigheid bij het zh ivm de baccterie?

@josjo fijn dat ze bij jou die bacterie al weken geleden hebben ontdekt. Is ab kuur enige wat je hoeft te krijgen ervoor?

@KleineFee JEEEEEEEEEJ jullie hebben de naam!!! super! Kun je weer wat van je lijstje afvinken. Ben nu wel benieuwd naar de naam van ieder kindje dat hier nog geboren gaat worden! spannend

@Maantje fijn dat het zo goed met hem gaat!! hopelijk mag hij snel mee naar huis en kunnen jullie ook echt genieten zoals het "hoort".
    3kg valt nog mee. Wat betreft het ijzer dat herken ik wel. ik krijg na de bevalling meteen een ijzer infuus dit omdat mijn ijzer gehalte sowieso te laag is en ik na Casper* dit ook niet zelf op peil kreeg dus nu meteen ijzerinfuus erna zodat ik me direct beter voel.
    Sterkte met vandaag probeer positief te blijven en te genieten van het feit dat alles goed is gegaan.
    Wat goed trouwens qua drinken en behoorlijk minder vd aandacht die vanuit de zuster gegeven wordt.......KNUFFEL

@Bookfairy halliehallo haha Fijn dat je verlof begonnen is. Neem de tijd voor jezelf en voor de laatste voorbereidingen! Je voelt je wel nog goed?

@Looontje en talking hoe gaat het bij en met jullie en met Hidde en Rebekka??

@Buikfoto:

DIt is mijn buik afgelopen zaterdag.

@Hier vandaag weer echo vd kleine man en zo te voelen ligt meneer nog steeds in stuit :( als dat zo is gaan ze hem volgende week proberen te draaien ...........iemand ervaring??
    Mocht het draaien niet lukken zal er hoogstwaarschijnlijk een keizersnee plaats vinden ivm voorgeschiedenis en dat de gyn me de pijn niet wil aan doen en evt gevolgen die bij een stuitbevalling komen kijken. Dus hoop zo dat hij nog draait wil zo natuurlijk mogelijk bevallen (Het liefst)

Volgende week maandag gaat de cerclage eruit (Vind het erg spannend) en houd er rekening mee dat het dan snel kan gaan omdat de bmm nu al aan het verkorten is en de kleine man er de laatste 2 dagen goed tegenaan ligt te trappen (Net zoals casper de laatste dagen voor de bevalling)

Dus ga deze week extra genieten van het feit dat ik nu nog kan doen/laten wat en wanneer ik wil. Ga nog naar de bios en uiteten met vl, high tea en met 3 vriendinnen en proberen mijn boek nog uit te lezen hihi.

@Jullie plannen oor de komende weken?

@vraagje hoe gaat het bij jullie met slapen en eten?? Hier om 6u wakker en niet meer in slaap kunnen komen, kan alleen op linkerzij liggen en moet er snachts 2/3x uit voor naar de wc.
    Watr betreft het eten eet ik kleine porties verdeeld over de dag maar merk ik dat ik de laatste paar dagen meer zin in zoetigheid heb.......niet gezond bezig dus laatste dagen......grrrrr.....nu dus als vervanger maar meer smoothies van vers fruit maken

@Lijst zal zo de meest recente uploaden

Wens iedereen een fijne maandag!!

3. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    Juranga – 25 jr
    – 1e kindje – Een jongen
    Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

Kiekies – 25 jr –2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING – Een jongen en Een meisje

aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    mamajanneke - 34jr
    - 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    Blijven Hopen - ?? jr - ..e zwangerschap -..e kindje - Een meisje
    Bloempjuh88 - ?? 26 - 1e zwangerschap -1e kindje - Een meisje

talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje – Verrassing

1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje - Verassing
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing
    Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing
    Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing
    10 jongens 7 meisje 9 verrassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    01 november:
    - Buikje00
    06 november:
    - Bbibi
    07 november:
    - Elphaba1981
    - Leentje21
    - Irene1981
    08 november:
    - Blijven Hopen
    09 november:
    - Reneevd
    10 november:
    - Mamajanneke
    - Sher
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    - Vo87
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    - Fishersgirl
    19 november:
    - Khloe877
    - Dani86
    - Susannelilian
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - 1986 cindy
    21 november:
    - Anne 144
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    - Bloempjuh88
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    28 november
    - Selina1212
    29 november:
    - Hbz
    - Aurin
    30 november:
    - Eefje2014
    - Babette8
    - Miss Anita
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen
    Loontje1 - 15 September 2014 - Hidde - 39 cm - 1615 gram (Bij 30+5 weken)
    Maantje93 –
    30 september 2014 – 'baby'- 45cm - 2295 gram (Bij 33+3 weken)
    Talkingchair –
    02 oktober 2014 - Rebekka – 47cm - 2350 gram (Bij 36weken)

3 jongens
    1 meisje

Momenteel in het ziekenhuis:

Afspraken:

14 okt- Fresa intake kraamzorg
    15 okt – Dani86 proluton spuit 20
    21 okt – Dani86 controle gyn zh en verwijderen cerclage (36 weken zwanger, evt zh opname)
    22 okt – Josjo controle vk
    23 okt - josjo liggingsecho
    27 okt – babette8 echo vk

Weer geupdate

4. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Dani, mooie buik hoor! Dat zal wel in de weg zitten met het bukken etc...

@Maantje, wat fijn dat hij al zo goed zelf drinkt, streeds een stapje vooruit!
    Het gevoel van je bevalling ken ik. Op dit moment vier weken geleden kwam de verloskundige bij me thuis. Ik denk er ook elke week opnieuw aan..

Hidde is deze week gewoon al een maand en weegt al 2170 gr!! En wat was het een maand zeg..
    Hij probeert ook steeds zelf te drinken en doet de ene keer heel goed zo'n 40 ml (hij krijgt 8x 40 ml met bmf) en de andere keer 5 ml! Heb de start knop geleerd van de lactatie vpk haha (de binnenkant van z'n handje).
    Verder afgelopen weekend papieren van het UWV gekregen waarin staat dat m'n verlof is begonnen op 16 september... Dit is d'r dag nadat ik bevallen ben. Voelt zo oneerlijk, alsof ik ervoor kies te vroeg te bevallen... Zo was het ook met de kraamzorg. Baal gewoon even van de wetgeving.

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Dani ja ab infuus does the trick... In België worden vrouwen er standaard op getest dacht ik (nath, weet jij dat?)

Dani, ik kan jou fotobucket foto's niet zien maar had t op fb wel gezien:)groeit lekker door he! En oh ik begrijp dar je t liefst natuurlijk bevalt, maar stuitbevalling zou ik ook niet graag doen hoor... Is echt wel heftig en veel moeilijker en dan heeft uk vaak ook nog weken van die gespreide beentjes toch? Lijkt me ook niet dat je dan van beeb kan genieten zoals je eigenlijk t liefste doet... Spannend de cerclage er uit maar ja, dan mag t ook geboren worden he, althans, bijna37 ben je dan toch?

Loontje, binnenkant handje, wangetje, onder t kinnetje, onder de voetjes (mochten de handjes t een keer niet doem :D)

Goh wat voelt dat toch lekker zeg, niks meer hoeven... Het is hier trouwens echt rustig terwijl t gros nu toch verlof heeft? Nog niet eerder zo'n rustig clubje meegemaakt haha

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Dani, ik sta op 27-11 vermoedelijke bev datum maar is 25-11... Kan je dat aanpassen?

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hallo dames ,

Hier even snel terug gelezen sorry als ik niet op ieder reageer !

Jess wat een mooie buik meid! Donderdag weer groeiecho toch? Spannend !

Josjo hihi er wordt wel genoeg gekletst toch? Meeste zijn in het weekend natuurlijk druk met hun man en afspraken ;) doordeweeks kletsen de meeste weer wat meer he!

Dani spannend meid nog een weekje de clerage dus? Nog even flink genieten van het manneke in je buik!

Loontje wat goed te horen dst hidde wl zo aankomt en het zo goed doet! Van dat verlof is idd altijd oneerlijk in nederland! Zo moet zon super klein hummeltje al veelste vroeg naar de oppas , niet eerlijk :(

Maantje goed te horen dat hij het zo goed doet! Hoelang denken ze nog dat hij moet blijven? En hoe zwaar weegt je manneke nu?

Talkin hoe gaatie met jou en je meisje? Mag jou meise mee naar huis als ze van de AB af is?

Kleinefee wat fijn dat jullie er aanuit zijn aan de namen!
    Lijkt me al een hele opluchting!

@hier volgens mij ben ik de eerste die van ons alle zou moeten bevallen ? Al heb ik niet het idee dat dat gebeurd! Donderdsg de veilige 37 weken bereikt! Vanaf dan mag je ook thuis bevsllen ( ik niet maar toch...) vrijdag weer comtrole en gesprek en wss gaan ze dan voelen of er al ontsluiting is! Spannend...
    Hoop zooooo dat ze toch besluiten eerder in te leiden! Alles is er klaar voor en ik ook! Bring it on ;)

8. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kleine fee, fijn dat jullie eruit zijn! Eindelijk de laatste puntjes op de i :) heerlijk gevoel toch? :)

@bbibi, spannende week dus voor jou. Fijn hoor die 37 weken :) misschien stiekem wel de laatste daagjes dus...? ;)
    Ja ik heb donderdag mijn groeiecho, ook spannend:)

@dani, voor jou dus ook misschien de laatste daagjes? Spannend hoor! Dat draaien heb ik wel wat verhalen over gelezen op internet. Zijn wel verschillend. Dus geen idee wat ze bij jou toepassen:) hoop dat je kleine nog ff mee wil werken voor je ;)

@loontje, vervelend hoor die regel! Het is 1 van de punten die op de agenda staat om wettelijk aan te passen. Net als vaderverlof bij het overlijden van de vrouw. En het standaard vaderverlof. Op het moment dat je kleintje naar huis mag moet jij alweer bijna werken. Zou me ook super crap voelen! Ze kunnen beter te laat geboren worden. Die dagen krijg je extra erbij...
    Gelukkig doet je mannetje het goed;)

@slapen, meneer hier denk anders over een nachtritme. Ik ging 12uur naar bed maar hij stopte rond half 2 pas met trappen waardoor ik pas in slaap kon vallen. 6uur was meneer er al weer klaar mee en deelde paar goeie tikken uit. Tot 8uur... heb gelukkig wel nog tot 11uur kunnen slapen, alleen toen was het manlief die me uit me slaap rukte... pfff mannen :D vanmiddag maar ff bijtanken dus.
    Ook hier dus niet fantastisch nee....

@plannen, niks meer komende weken... afgelopen zaterdag bij ouders gegeten. Na een uur weer ik al niet meer hoe ik moet zitten van de pijn. Dus dat wordt veel bankhangen komende weken. Liggen gaat namelijk prima!

@foto, zijn er dames al new born shoots aan het regelen? Ik ben nu net begonnen... pakjes worden gemaakt en contact gehad met de fotograaf. Zooooo leuk :D

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    #3089 dani86, 13 okt 2014
    Laatst bewerkt: 13 okt 2014
    @Loontje die zit idd aardig in de weg ja. Bukken, schoenen aandoen en aan/uitkleden is erg moeilijk.
    Maar met hulp lukt het wel en dankzij vl komt het goed hihi.

@Josjo staat toch al op 25 november......? Als cerclage eruit gaat ben ik bijna 36 weken. Maar kleine man ligt wat voor op schema dus als hij dan komt is het niet erg zeg maar.

@Bbibi idd de laatste week dat ik de cerclage heb dus echt genieten daarna kan het snel gaan als de kleine man nog draait. jij ook alvast succes met de laatste weken....spannend

@Hier net terug van de vk en mijn constante harde buik van vanmorgen 8u tot nu is ook verklaart.
    Onze kleine man ligt in een onmogelijke houding: hoofd rechts, rug voorlangs, 1 knie in mijn linkerlies andere been gestrekt met voet tegen blaas (verklaart het vele plassen en de pijn in lies) zoals hij nu ligt is het onmogelijk om te bevallen.
    hij heeft nu dus nog 1 week om te draaien en anders gaan ze maandag in het zh proberen hem te draaien. heb nog genoeg vruchtwater dus zou wel mogelijk kunnen zijn. lukt het niet dan wordt het hoe dan ook een geplande keizersnee.
    Dus gaan jullie hard mee duimen dat de kleine man zich nog draait??

@Newborn shoot we hebben al iemand die dat doet en moeten binnen paar dagen na de bevalling contact opnemen en dan wordt het gepland in de 1e 2 weken na de geboorte. Hebben al allerlei leuke dingetjes ervoor hihihi

@Jess84 slaap lekker vanmiddag ga ik hier ook doen hihi

XXX

10. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

@josjo. Kan hier allemaal niet hij lig hier op een kamer met 5 anderen babys wel nog op couveuse want zijn monitor moet hier wel tot 36 ipv 35 terwijl hij geen bardys meer laat zien.

@dani lijkt me echt lastig dat de carlag er straks uit gaat! Wel heel erg fijn dat hetnog fijn in je buik zit!! Toch een mijlpaal! Ik denk dat het bij mij ook aan mijn bmm ligt hij is hier 3x gemeete en steeds net net zeg maar en ondanks mijn klachten hebben ze hem daar na niet meer gemeenten.

@Loontje zo herkenbaar of als je baby prematuur geboren wordt je nog extra gestraft wordt he :(

@bibi Hij krijg babypokon nee grapje hij is nu 2720 en geboorte gewicht is 2295

@newbornshoot is gepland als hij straks thuis komt.

@Mijn eigen....

Gaat super waardeloos!! Hartritmestornissen van 5/6 uur.

@voeding. Hij drinkten vandaag... 15 om 7 uur om 10 uur 35 en om 1uur 40!! Super baby!!!

11. Maantje93

@dani hoop dat het draaien lukt!!

12. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    dani dat herken ik ook mijn schoenen aan doen is echt lastig.. kan er soms 15 minuten over doen.. als mn vriend ze niet gebruikt gebruik ik zijn sloffen haha

vanmiddag visite gehad heledag gezeten in de stoel. kan nu mijn bekken goed voelen.. mja hoort erbij..

hele dag al moe ben niet echt fit te krijgen.. hopelijk heeft dat geen nadelen op mijn nacht vannacht.. zul je net zien ben ik dan wakker..

13. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ maantje wooooow wat groeit je manneke snel!!!!! Niet nirmaal ! Normaal vallen ze eerst sltijd nog wat af maar die van jou doet het echt mega goed zeg! Wat heerlijk!!

@dani spannend meid ! Hopelijk dat de draaipoging wil lukken !! En anders moet je eens kijken bij Moxa therapie! Dat zou ik eigenlijk ook gaan doen als ze niet uit haarzelf gedraaid was. ( alleen had ik dus geluk dat ze met week 30 toch besloot om te
    Draaien hihi)

@ jess jou manneke ook zon lekker ritme dus? Hier was beebje hele nachten rustig maar sinds een week voel ik haar ook in de nacht ! Ik balen ik dacht heeeerlijk zon goed nacht ritme maar nee hoor hihi
    Hier slaap ik ook vreselijk! Het sneue goor mijn man is dat ik sochtends daardoor om. 5uur in coma lig! Maar doordat ik bijna geen lucht meer krijg door de grote baby en verdrukte longen lig ik keiiii hard te snurken! Dus mijn man laat mij maar slapen en gaat ee dan zelf maar uit oepssss hihi. ;)

Hier ook nog klein middag dutje gedaan, sliep net toen man thuis kwam ! Hij is dus maar begonnen met eten koken en ik heb het halverwegen afgemaakt! Ik had welxals
    Verassing bij het boodschappen een chocoladelettermvoor hem meegenomen en in zijn schoen gedaan dus dat maakte het wel weer goed hihi

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Maantje, als hij 48 uur geen brady's meer heeft mag hij van de monitor af denk ik? Was bij Tijn het beleid in elk geval? Hij groeit lekker zeg! Voor jou balen meis dat je je zo slecht voelt:(

Dani, hoop dat hij gaat draaien maar serieus, check dat moxi eerst ff want een gewone draaipoging is niet echt lekker :( en moxi werkt echt heel vaak... Klinkt wat zweverig maar ik ken n paar best nuchtere meiden die succesvolle draaipogingen hebben gehad zonder pijn! Oh en qua datum: heb verkeerd gekeken denk ik? Oepsie!

Haha bbibi dat maakt altijd veel goed he ;) je bent er vroeg bij dit jaar hihi

Blijven hopen, ik herken die vermoeidheid hoor pfff was kapot vandaag! Vond t ook zwaar om de kids in m'n eentje te hebben... Vannacht ook echt pijnlijke steken gehad, not Nice. Denk dat m'n lijf daar vandaag last van had? Vandaag maar vroeg naar bed :D
    Morgen m'n eerste echt vrije verlofdag :):)

15. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Even wat drukkere dagen gehad dus moest even wat terug lezen!

Vrijdag ben ik op controle geweest en alles is in orde! Ben nu bijna 36 weken dus begint echt wel te korten nu...

Vind het allemaal zo spannend hoe dit zal verlopen en of ik wel zal merken dat de bevalling begint...

De laatste dagen (ook vandaag) heb ik menstruatiepijn en blijkbaar is onze kleine pruts aan het indalen. De gynaecoloog zei vrijdag dat ze ook vindt dat de baby al wat lager ligt met het hoofd. Zou dit kunnen dat de baby vroeger zal komen omdat de baby al aan het indalen is?

iemand ervaring mee?

Voor de rest gaat alles zijn gangetje hier, we gaan beginnen bouwen in januari en zijn nu vanalles aan het zoeken. Heb het wel soms lastig maar het einde is in zicht :)

hoe gaat het met jullie allemaal?

16. Maantje93

Morgen ouder gesprek met de arts. ben het een beetje zat , hij geeft al sinds hij in breda kwam. en daar na naar bergen op zoom geen bardys!! en hij is heel stabiel hij daald nergens op! ook als hij drink is zijn saturatie gewoon goed! wel geef die monitor dag in dag uit storing omdat hij te veel beweeg. ze willen hem alleen aan de monitor door zijn geschiedenis... terwijl die monitor er ook niet voor zorgde dat hun wisten dat hij een klaplong had. sorry voor mijn frustratie. vandaag ook tegen de zusters gezet dat ik de pest heb in alle blije moeders die hun baby meteen beet mogen houden en kroelen etc... ik heb hem na zijn geboorte maar 3 minuten gezien en dan bedoel ik savonds. ik droom gewoon over dat moment en dat was niet fijn ik dacht dat hij huilde terwijl hij juist zo veel herrie maakte van het ademen. ik vind het zo moeilijk daar na na 2 dagen hem 3 minuten beet gehad. en de ochtend voor de ellende begon heeft mijn man hem 2 minuten beet gehad :( daar na pas naar 7 dagen weer ik voel me zo schuldig tegen over hem!!

17. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Nath, ik heb gehoord dat het dan toch nog even kan duren. Twee collega's hadden ook rond de 36 weken gehoord dat ze ingedaald waren, maar de één heeft gewoon tot de 40 weken doorgelopen eb de ander was volgens mij met 38 weken bevallen...

@vermoeidheid, meiden neem lekker je rust nu kan het nog!!

@Maantje, jeetje bij jullie heeft het echt niet mee gezeten hé. Dat jullie hem nog maar zo weinig vast hebben mogen houden lijkt me biet goed voor de binding. Wij mochten hem dezelfde avond al in de couveuse vasthouden en de volgende ochtend met alle snoertjes ed heeft Hidde bij mij gelegen. Ik denk echt dat het goed is geweest, wij zijn namelijk ook daardoor snel gewend geraakt aan zijn kleine lijfje. Hierdoor kunnen we nu alles met hem doen, dat gaat zo snel!!

Wij hebben ook deze week een gesprek met de kinderarts. Ben heel benieuwd de arts die gister kwam heeft mijn hoop op een snel ontslag een beetje weg genomen. Ze vertelde dat we echt moesten rekenen op een week of twee?!? Als hij zo rond de 37 weken is.. Vandaag word er een hb geprikt, omdat hij een transfusie heeft gehad. Hopelijk gaat morgen de monitor eraf, hij heeft nog wel brady's maar lost ze zelf op, weet niet of dat goed genoeg is... En dan het drinken nog, Hidde is het echt slechter gaan doen nadat hij uit de couveuse is gegaan en bij mij is de productie ver achteruitgegaan. Ben weer elke drie uur aan het kolven, maar er komt slechts 30-35 ml en Hidde moet 45 ml drinken. Ze zijn al bezig aan de vooraad uit de vriezer.

18. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Er zijn zoveel berichtjes, kan niet altijd reageren maar lees wel vaak mee!

Mooi buik dames! Ik zal van de week eentje maken.

Maantje, wat naar allemaal! Dikke knuffel voor jou!

Fijn dat het verder goed met jullie gaat. Aftellen is echt begonnen, het is zo snel gegaan, vinden jullie het niet?!

19. Maantje93

Babbete ik vond heel de zwangetschap letterlijk voor hij vliegen!

@Loontje heel herkenbaar mijn melk productie loopt ook terug ik kolf elke voeding mee behalve snachts en steeds net genoeg voor 1 a 2 voedingen snachts krijg hij dus steeds 1x fles voeding. Gisteren ging het heel goe. Hij drinkt steeds meer als de helft zelf het is bom vol op de afdeling niet echt leuk. Maar hij trekt met zijn haanenkam veel bekijks. Er liggen voor de rest alleen meisjes dus daar worden grapjes over gemaakt

20. Maantje93

Bij mij is mijn productie toegenomen nu ijzer tabletten slik.

Deel Deze Pagina