November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @blijven hopen heb je nog gebeld meid?

@jess spannend weer morgen! Hopelijk is je manneke mooi ingedaald! :) en klinkt leuk je kamertje! Ik zeg fotos ;) ik zal morgen ook eens fotos maken! Kamertje is namelijk klaar :)

@ loontje wooooow wat snel opeens en wat een geweldig nieiws meid! Wat zou het heerlijk zijn als hij mee naar huis mag! Eindelijk lekker genieten met zn 3tjes!!!

2. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Loontje wat fijn dat je je kleintje binnenkort mee mag nemen na huis heerlijk genieten!

Bibi heb niet gebeld denk idd dat het voor werk is.. Heb nu wel weer meer last trekt ook beetje door na de buik en snel harde buiken.. Niet fijn mja als ik vannacht weer niet slaap kan ik morgen nog bellen.. Vrijdag komt ze hier dus dan meld ik het zowiso kan ik hier voor parasetsmol voor in nemen dat mag je toch hebben tijdens zwangerschap? Hoop iig dat ze nog tot het weekend blijft zitten dan ben ik 37 werken...

3. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Loontje: Yesss wat heerlijk zeg! Kunnen jullie eindelijk van je gezinnetje genieten!

- Blijven Hopen: Zolang de pijn niet aanhoudend is en niet steeds erger wordt zou ik me nog geen zorgen maken. Mocht het nou wel erger worden kun je altijd bellen voor advies.

- Jess: Klinkt lief! Als het een meid is zit ik te denken aan lieve roze tutu's met een haarbandje of een schattig coconnetje klinkt ook heel mooi. Voor een jongetje vind ik iets van een blouse ook mooi of alleen een luier, petje/hoedje en stropdas.

- Bbibi: Lief dat je het vraagt! Ze voelt zich momenteel wel goed, nog steeds heel moe en ze kan ook nog niet zo veel doen. Haar man en mijn ouders helpen met boodschappen en huishouden en hun dochtertje is ook 1/2 dagen in de week bij ons omdat dat te veel voor haar is. Ze heeft medicatie gekregen en ze moet op controle binnenkort. Verder ook revalidatietherapie omdat je lichaam echt helemaal op is na zoiets.

4. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wauw loontje, al voor de 36 weken grens, vet gaaf dat dat al kan!! Wat fijn meis!!

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Jess fotoooooos! :D

En blijven hopen, ja mag hoor, paracetamol zonder coffeine.

6. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    hallo dames

Ik zal even proberen op iedereen te reageren

Eerst even een korte update vanuit hier:

*Klaagmodus aan*
    vanaf maandagochtend iedere dag harde buiken zelf smorgens al. vanmorgen zelfs met flinke pijn, dan neemt het weer tijdje af en nu weer extreem hard en pijnlijk. Dus heb me voorgenomen dat als het morgen weer zo is ik morgen naar het ziekenhuis bel en kijk hoe of wat.
    Harde buiken ontstaan omdat meneertje nog steeds dwars ligt en erg actief is.
    Probeer zoveel mogelijk te liggen, te ontlasten en neem iedere dag een warme douche, verder doet vl alles in huishouden en mams doet ook een en ander.

Wat betreft slapen dat doe ik helaas door de harde buiken niet veel zo een 2/3u in de nacht en soms half u tot uurtje overdag. Ben kapot moe.
    En dan te bedenken dat de bevalling nog moet beginnen.....pfffff
    *klaagmodus uit*

@Blijven hopen hoe lukt het bij jou dan met schoenen aan doen, instappers of sportschoenen wat je zo kan aandoen?
    Hoe gaat het met je bekken? Zijn het geen weeën geweest wat je hebt gehad omdat je zegt dat het ook naar je buik trekt.

@Bbibi heb idd gekeken voor de moxa therapie echter die vrouw wat hier in de buurt zit heeft vrijdag pas tijd en moet je minimaal 2 weken doen voor beste resultaat en die heb ik helaas niet dus dat gaat hem niet worden. heb ook al andere dingen gelezen op internet wat betreft soort yoga houdingen die bevorderlijk kunnen zijn daar ben ik wel mee bezig

@Nath fijn dat alles in orde was op de controle. Wat betreft indalen hebben andere al alles gezegd hihi het geeft geen garantie helaas!

@Maantje Mag ik vragen wat bardys zijn? Wat vervelend dat je zo weinig tijd met hem door hebt kunnen brengen......dikke knuffel!!! Wat een goed nieuws dat hij misschien sneller van de monitor af mag SUPER!!!!

@Loontje wat jammer dat hidde het wat slechter is gaan doen en je productie minder is geworden. misschien is er iets wat de productie kan stimuleren?
    Wat een SUPER nieuws dat hij snel naar huis mag GEFELICITEERD

@Josjo Hoe is het in het zh gegeaan wat betreft ab kuur en alles omtrent je bevalling???

@Jess84 hihi sex is idd het enige wat ervoor kan zorgen dat de bevalling sneller op gang komt haha leuke opmerking over dat vd man. succes morgen met de groeiecho. Doe niet te veel qua huishouden he!
    Fijn dat vl zich er zo op verheugd, hier hetzelfde haha, leuk om te zien vind ik

Wens iedereen een fijne avond toe!!!

Dikke knuffel!!!

7. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dani geen idee wat het precies is weet wel dan het de hele dag terug komt en hoop dat ik vannacht beter slaap...

Schoenen: trek vaak pantoffels aan van mijn vriend als ik niet erg hoef. Als ik wel weg moet heb ik gympen met rits en daarvan heb ik de veters heel los of zelfs niet gestrikt lelijk maar wel makelijk ;)

8. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Hij mag morgen ochtend mee naar huis!! Hij drink al 48 uur alles zelf! Monitor af houd zich goed op tempratuur en komt aan!! Zo geweldig. Gisteren monitor er af en vandaag het nieuws dan dat hij morgen mee mag!!

9. Maantje93

Dani bardys zijn dipjes in de hartslag x

10. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Wat fantastische nieuws Loontje!!!! Ben blij voor je!

11. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Maantje ook een fantastische nieuws!!! Heerlijk gevoel!!! Geniet er super lekker van!!

Ontzettend fijn om alleen maar goede nieuws te lezen vanochtend!

Geniet er lekker van Maantje en Loontje!

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Het heet een brady niet bardy ;)

13. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    En wat gaaf, jullie ook naar huis!!! Wat doen jullie knullen het goed zeg, dat ze al naar huis mogen. Ons was in elk geval verteld dat voor de 37 weken je nergens op moet rekenen dus jullie ventjes doen t echt super zeg! :)

14. Maantje93

Klopt spellings fout heb het zelf ook dus in Sophia hebben ze ons mannetje zijn hart ook binnenste buiten gekeerd.

15. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Des te gaver dat hij t zo goed doet en zo vroeg naar huis mag, whoehoe!!!

Gek idee dat die van ons nog in de buik zitten:D

Anke3787 en liefdeis, jullie ook november mama's? :) ik blijf t zeggen: voel je welkom om mee te kletsen :D

16. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    maantje wat snel dat jullie naar huis mogen.. geweldig nieuws kunnen jullie lekker thuis genieten van elkaar!

17. Bloempjuh88

24 sep 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat fijn Maantje en Loontje!! Geniet er heerlijk van. Lijkt me ontzettend fijn om jullie kleine thuis te hebben straks!

18. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik begin te merken dat het de laatste weekjes zijn ;) na mijn rotdag gisteren met veel pijn en vannacht met hevige hoofdpijn begin ik nu druk en soort van spierpijn te voelen down under.. doet niet heel zeer ofzo maar merk gewoon dat de laatste loodjes beginnen ;) denk dat de kleine het laatste stukje in is gedaald en vast zit of daar mee bezig is. we zullen morgen horen. dan komt de verloskundige hier

19. Anke3787

Anke3787 Lid

15 sep 2014
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi Josjo heel bedankt!! Maar ik ben zo knetterdement
    Om op iedereen te reageren 😜!! Lees nog wel mee hoor. Zal snel een poging doen.

20. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn, Maantje en Loontje, geniet er van!

Blijven hopen: Toevallig heb ik vandaag een heel slechte dag, met spierpijn en pijn in mijn liezen, ik kom nauwelijks vooruit :( Hopelijk trekt het nog een beetje weg.

Deel Deze Pagina