Sjannieee we hadden dezelfde uitgerekende datum Maar hih dus morgen al bevallen!? Spannend hoor succes!! Dames voor wie het leuk vind voor een indruk van ons kamertje kunnen jullie in mn album spieken
@Bibi, stijlvol hoor die kamer, love it!! En ze kan ook al tv kijken tijdens het verschonen, hihi. @Dani, balen van die harde buiken.. En waarom krijg je maandag meteen weeenremmers? Heb je ook echt al weeen? (Sorry als het domme vragen zijn hoor, maar ben gewoon nieuwsgierig). @Kleinefee, de 37 weken grens is inderdaad fijn, maar ik hoop dat jebhet nog even vol kan houden. Hoe zijn de klachten nu?
@ Dani, wat jammer van die harde buiken! maar wel goed dat je kindje het verder goed doet! Ik heb dit ook gehad met 31 weken, waardoor ziekenhuisopname, nu is alles terug rustig hier... luister naar je lichaam is de boodschap, heb ik ook moeten doen en zo is het gelukt! @ Sjansie, veel succes met de bevalling! Wat leuk een tweeling! Voor de rest gaat alles hier zijn gangetje... Ben nu opgestaan omdat ik sinds gisterenavond keelpijn en verkoudheid heb... en deze middag hebben wij bezoek voor taart en koffie. Gisterenavond zijn man en ik nog eens lekker gezellig samen gaan eten, zonder op zoek te moeten gaan naar een babysit baby vond het wel nodig om te laten weten dat hij/zij mee was en deelde paar schoppen uit We hebben er echt van genoten! Het was trouwens in hetzelfde restaurant waar een jaar geleden mijn man mij een zwangerschapstest heeft gegeven om te laten weten dat hij klaar was voor kindjes Nooit gedacht dat ik enkele maanden later zwanger ging zijn en dat nu binnen 4 weekjes, baby hier naast ons zal liggen... vind het allemaal best spannend! Gisterenmiddag belde ze dan ook dat de parkbekleding binnen was, man is direct met mij naar de winkel gereden eens thuisgekomen waren we beide enthousiast het park aan het maken! Alles wel weer weggedaan omdat we geslacht geheim houden maar zo konden we het al eens zien! Ook bedje is nu opgemaakt, doopsuiker klaar, enveloppen geschreven voor de kaartjes... Het enige wat we nog moeten doen zijn de kaders ophangen in de babykamer en dan zijn we echt volledig klaar voor komst van baby! Hoe gaat het voor de rest met jullie? slapen wordt moeilijk en nachtelijke uitstappen naar toilet, voor de rest af en toe maagzuur 's avonds (gelukkig helpt yoghurt), en de indruk dat baby aan het indalen is door de menstruatiekrampen
Sjannie, spannende dagen nu dus, en straks twee van die kleine ukjes in je armen... Succes bij t inleiden! Talkingchair en maantje, zijn jullie nu thuis met jullie kleintjes? Nath, het park? Bedoel je het kamertje van uk? En wat heerlijk even uit eten nog en wat gaaf dat hij het lp die manier liet zien dat hij voor een gezinnetje wilde gaan, romantische man Bbibi, wat deed jij hier vannacht? kon je niet slapen? ik zal zo even naar t kamertje kijken, ben benieuwd!! En fb vind ik ook gezellig, stuur je wel n pb Hebben jullie ook zo'n verkrampte buik snachts? Als ik me omdraai of naar de wc moet, damn... Not Nice! Dani, succes morgen'!! Zal n spannende dag worden. En zo veel harde buiken heb ik ook, sommige dagen bijna de hele dag. Is bij een tweede zwschap wel redelijk normaal lees ik de altijd over en dat kan dus voor jou ook de reden zijn? Fijn is anders en het kan duiden op n aankomende bevalling maar je bent nu bijna 36 weken en dat is op zich heel netjes natuurlijk . Hopelijk blijft ..... nog eventjes in je buik!
Oooh in België leggen we de pasgeboren kindjes overdag in een wieg of park in de woonruimte beneden, wanneer je zelf gaat slapen 's avonds leg je ze in hun bedje boven in de babykamer en mijn man is inderdaad heel romantisch hoor, die doet super veel voor mij omdat ik het soms echt lastig heb sommige dagen.
Oh een park is de box? Dat vierkante ding met spijlen zeg maar? hihi Bbibi, prachtig kamertje!!! Wat dat betreft ben ik wel jaloers op mensen die los kunnen met blauw of roze hoor, al ben ik ook wel blij met m'n turquoise haha.
Dankjewel babette! Dankjewel loontje! Hoe gaatie met hidde zo thuis ? Nath wat heerlijk dat jullie nog even lekker samen. Hebben kunnen genieten ! Ik vraag me ook af wat een parc is? Is dat idd zoals josjo zegt een box? Maar een neutrale box kun ne niet aan zien of het een jongen of meisje wordt toch? Hihi ik ben ook nieuwsgierig! @josjo hihi ja kamertje is helemaal geworden zoals we wilde! Heb niet overal foto van gemaakt maar is even een indruk hihi Maar turquoise is ook een prachtige kleur <3 Is jou kamertje nu helemaal af inmiddels met nieuw behang? Zo ja fotos
een park is inderdaad zoals jullie zeggen een box die is ook gewoon neutraal (wit) maar het textiel dat je er in legt is gekleurd bij ons (bv. blauw voor jongen en roze voor meisje) dus wij hebben dit nog even achter slot en grendel gelegd op de babykamer vind het zo super dat niemand weet wat wij gaan krijgen en wij lekker wel
Hallo dames @Loontje ik krijg weeenremmers om buik soepel te houden ivm harde.buik en de draaipoging die ook gevoelig evt pijnlijk kan zijn. Het kan door draaipoging zijn dat alles geprikkeld wordt en op gang komt en daarna met cerclage verwijderen ook en om dat beetje tegen te gaan die weeenremmers. Net weer ctg gehad en alles waa goed zelfs.beter dan.gister dus dat is fijn. @Slapen vannacht tot half 5 wakker geweest daarna tot half 10 geslapen.dus vanmiddag maar even gaan liggen. Je draai vinden.is toch moeilijk nu op het eind. Laatste loodjes wegen echt het zwaarst maar ben ook heel blij het te mogen en kunnen meemaken @Kamertje ziet er leuk uit. Bij beide dames. Uiltjes is helemaal mijn ding hihi. @fb wat raar dat je me niet kon toevoegen....anders even pb sturen ofzo en dan zo toevoegen?! Morgen uitgebreide reactie op alles en iedereen en de lijstupdate. Mocht er iets toegevoegd moeten worden hoor ik het graag nog. Fijne zonnige zondag iedereen geniet er lekker van. Xxx
Dani fijn dat het vandaag wat rustiger is dan gisteren! Die draai-poging lijkt mij een stuk minder. Er staan spannende dingen te gebeuren bij jou. Succes! Wat een leuke foto's van de kamertjes dames! Hoe zou het met sjannie gaan? Iemand al iets gehoord? Vandaag geen strandwandeling voor ons. Ben moe, emotioneel, prikkelig en verder erg onrustig in mijn hoofd en lichaam. Zijn er meer dames die daar last van hebben?
@Nath, hoe gaat het met de verkoudheid? Nog een beetje kunnen genieten van de visite? Wat heb je inderdaad een romantische man, echt super lief! Ook ik heb zitten denken wat een parkbekleding was haha, bedankt voor de uitleg.. @Babette, hoe gaat het met je? @Josjo, ook jou kamer is super lief, het behang ziet er mooi uit zo op de foto. Zal snel eens een foto maken van onze kamer, die moest natuurlijk met enige druk gemaakt worden, maar ben er wel echt blij mee! @Dani, bedankt voor je uitleg. Hoop zo voor je dat het allemaal gaat volgens jullie "eigen" boekje, toch een hele andere voorbereiding zo.. Fijn dat in ieder geval de CTG er goed uitzag vandaag. @Fresa, knuffel voor jou na deze mindere dag.. @Jess, hoe was de visite van je schoonouders? @hier, we zijn echt aan het genieten van Hidde! Vannacht had hij de sonde er voor de verandering uitgetrokken, dus deze in de ochtend weer teruggeplaatst. Ben benieuwd voor hoelang?!? Vannacht ging het weer beter dan de eerste nacht, toch bijzonder hoe snel je dingen leert. Ook de temperatuur is nu veel beter, vannacht gewoon 37 graden, jeuj!! Vanmiddag zijn we met de kinderwagen naar mijn schoonouders geweest, dat was echt genieten, na weken op een ziekenhuiskamer nu ineens de vrijheid om te doen wat je wilt. Morgen controle bij de gynaecoloog, ben benieuwd of ze een oorzaak van de vroeggeboorte hebben. Zal waarschijnlijk niet, maar toch.. Dan moeten we donderdag met hidde naar de oogarts om te kijken of de zuurstof schade heeft aangericht.
- Bbibi: Dat willen we natuurlijk het allerliefste dat de kleine toch nog een paar dagen/weken langer blijft zitten. Al is de 37 weken grens wel voor mij de grootste mijlpaal die je kunt bereiken, dat je weet dat je kleintje groot genoeg is om te mogen komen. En wat een superlief kamertje hebben jullie echt heel leuk met al die uiltjes en dat roze! - Loontje: Vandaag voel ik me gelukkig prima, weinig last gehad. Hele dag rustig aan gedaan en dat helpt heel veel. Zolang ik niet te veel doe kan ik dit nog wel een aantal dagen volhouden. - Nath: Dat lijkt me ook heel speciaal dat jullie het geslacht wel weten en de rest niet, een beetje de rest laten raden Wat origineel trouwens van je man om die zwangerschapstest te geven! - Josjo: Jullie kamertje ziet er echt prachtig uit! Rustig, maar wel heel mooi met die kleine details. Lijkt een beetje op de stijl van mijn dochter haar kamertje alleen dan met meer roze erbij. Dit kamertje is juist weer heel fel. - Dani: Spannende dag voor jou morgen! Hopelijk lukt de draaipoging en blijft de baby toch nog even een paar dagen zitten! - Loontje: Fijn dat het zo goed gaat thuis met Hidde. Hoe lang moet hij nog een sonde in of is daar niets over te zeggen? - Hier: Nog 5 uur tot de 37 weken En aangezien ik niet verwacht dat ik binnen 5 uur beval... Morgen zullen we het wel horen wat er gaat gebeuren!
@kleinefee lief hihi zijn ook heel blij met resultaat! En jij bijnaaaaa de 37wkn jeeeej! dat kun je maar vast gehaald hebben ! Met hoeveel weken werd jullie dochtertje geboren? @dani ik zal het nog eens proberen meid succes voor morgen! @nath ahhh op die manier! Hier ook een grijze box! Maar hebben idd wel alles in knal roze voor erin! Koeka kleed en knuffeltjes dn wikkeldoek enz! Toevsllig hebben wij als assecoires in huis ook alles ( oud ) roze! Dus paste het sller mooiste ook bij onze inrichting! Mijn man was dat ook inmiddels allang gewend hihihi @loontje goed nieuws meid!!! @josjo wauwwww heeeeeel mooi geworden! Behangetje ook mooie kleur geworden! Vind het ook echt een mooi kamertje voor beide voor jongen en meisje is het beide prachtig! Heb je al een stil vermoeden?
@josjo, kamertje ziet er leuk uit hoor! @dani, veel succes morgen! Hoop dat de kleine nog ff blijft zitten en zich netjes even omdraaid @bbibi, volgens mij zijn we nog steeds geen vriendjes... dus ik heb je foto's nog niet gezien maar volgens mij ziet het er leuk uit zo te lezen @loontje, fijn dat het goed gaat met de kleine! Zie dat je snachts wakker gehouden wordt aan je tijdstippen te zien @kleine fee, succes morgen en alvast gefeliciteerd @hier, zojuist wel 1,5uur!?! Bezoek gehad van schoonmoeder (gescheiden ouders, en schoonvader hebben we al 12weken niets van gehoord) . er was wel intresse maar niet echt diepgaand ofzo. Maar misschien was ik ook wel oppervlakkig met mijn antwoorden. Mijn man had dus een babyfoon aam zijn moeder gevraagd. Was allemaal goed en leuk idee. En nu waren ze hier en kregen we een badspeeltje... Je moet blij zijn met wat je krijgt enzenz. Maar een eerste kleinkind en dan met alleen dit aankomen in 9maanden vind ik persoonlijk een beetje sneu... want ze kunnen wel elk weekend op pad en 2x per week uiteten. Dus ja, ik ben een beetje teleurgesteld...lastig allemaal dus we gaan morgen zelf maar op zoek naar een babyfoon...
@jess nog steeds niet schadaaaalig haha zal je so uitnodgen! Wat erg van je schoonmoeder! Idd krenterig zeg! Vooral voor hun eigen eerste kleinkind en dan alleen een badspeeltje? Jeetje.. Ik neem aan dat ze ook niet gaat Oppassen straks of wel?
- Bbibi: Pas op de uitgerekende datum, die laatste 3/4 weken waren echt vervelend ik kon niks meer en was echt een opgeblazen walvis. - Jess: Bedankt! Vervelend dat je schoonmoeder geen interesse toont in jullie kleintje, wat vind je man daar eigenlijk van? Lijkt me heel lastig ook als je moeder zich zo gedraagt namelijk. We hadden trouwens vandaag een zwangerschapsshoot! We hebben het rustig aan gedaan en ook niet te lang. Ben heel benieuwd hoe het eindresultaat straks is!
@bbibi en kleinefee, ik heb het er nog niet over gehad na vanavond. Kan me voorstellen dat hij zich ook lullig voelt nu... ik wil zijn ouders ook niet afvallen. Dat maakt het zo lastig. Dus ik laat het even bezinken. Hebben zo nog lekker 2daagjes vrij samen dus dan hebben we het er nog wel over. Hij zal waarschijnlijk zeggen dat het hem niet heel veel interesseerd en het een beetje wegstoppen. maar ik blijf me lullig voelen tegenover hem. ze wil trouwens wel eens een paar zaterdagen oppassen... nou ze mag zich eerst wel eens bewijzen. Als ze hier straks ook 1x in de 2/3 maanden komt is het voor mij net alsof ik me kind bij een vreemde achterlaat... dat zie ik niet zo zitten! @kleine fee, leuk zo'n shoot! Ook met de kleine erbij?