November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    neen is niet gebruikelijk hoor! Maar aangezien man offshore werkt en dus donderdag nog eens voor 2 weken weg moet, moesten wij een plan B voorzien...

Mijn mama komt van 2 nov tem 6 nov hier logeren en doet dan ondertussen de huishoudelijke taken overdag zodat ik kan rusten..

dus als man er niet is deze 2 weken en baby beslist om te komen moest ik iemand anders hebben om me naar ziekenhuis te voeren en dat waren dus de schoonouders of de mama.

Nu hebben we ondertussen gebeld en uitgelegd wat ik wil... schoonouders begrijpen het en gaan me dus gewoon afzetten aan ziekenhuis als het nodig is... mama pruttelde eerst wat tegen en ging bij mij blijven voor mijn handje vast te houden, heb gezegd dat het niet nodig is en ik dat dus niet wil... dat ze mij gewoon moet afzetten en terug naar huis moet komen en ik wel zal bellen als baby er is... ze zegt dat ze het zal doen dus ja ik zal zien hé...

Ik hoop gewoon dat baby blijft zitten tem 6 nov, daarna mag de baby komen want dan komt papa thuis..

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames even korte update morgen reageer ik even uitgebreid. Zijn net half uurtje thuis

De echo liet zien dat hij nog in stuit lag, daarna aangesloten op weeenremmer infuus en ctg.
    Toen de draaipoging en deze was zeer pijnlijk ondanks het wegpuffen en de concentratie en.onspannenheid die ik had. Mede door het poortje vh maagbandje was het pijnlijk en.stuk moeilijker voor ds gyn.
    Ik zweette me kapot en de gyn ook echt hard werken.voor het lichaam.
    Maar het is gelukt.

Daarna weer ctg en dat zat wel goed daarna cerclage.verwijderen. dit was onaangenaam en pijnlijk vanwege het littekenweefsel en het was dus even zoeken maar hij is eruit.

De druk is van beneden toegenomen, iets meer harde buiken, meer moeite met ademhalen en eten is ook minder dan voorheen.
    Na cerclage verwijderen weer aan ctg en dit zeker voor 1u dit omdat ik harde buiken had (regelmatig), toen waa de hartslag niet stabiel, toen waa hij aan het slapen enz.

Uiteindelijk mochten we gaan en moet ik morgen terug. Voor bmh meting, ctg en.liggingsecho.

Ook werd ons verteld dat hij minder groot is dan wat verwacht werd dus zo een grootte wordt het niet. Ook qua gewicht niet dus ergens wel blij maar zegt ook dat hij minder hard gegroeid is dan verwacht werd. Even gedachte gehad waardoor het kwam maar zal wel goed zijn. Hij neemt wat ie nodig heeft.

Ik ga nu naar bed want heeft veel inspanning van mn lichaam ge eist ondanks mijn ontspannen houding hihi stonden ze van te kijken haha.

Wens iedereen fijne avond en tot morgen

3. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Fijn dat de draaipoging succesvol was dani! Nu lekker slapen!

Nath oh nu snap ik het! Wil je dan ook je eigen moeder niet naast je bed? Is toch wel fijn als je continu steun hebt naast je bed en ook van iemand die je kent... Schoonouders niet begrijp ik wel, die zouden er bij mij ook niet bij moeten zijn haha. Maar ml gaat er dus misschien helemaal niet bij kunnen zijn? Dat lijkt me wel heftig zeg.... :(

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Dani, jeetje pittig hoor! Ik hoop dat je kan slapen en de kleine nog blijft zitten!

5. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Dani: Fijn dat het is gelukt! Nu maar lekker uitrusten en hopelijk blijft jullie ventje nog even in je buik zitten.

- Nath: Gelukkig maar dat het opgelost is, als jij ze er niet bij wilt hebben tijdens de bevalling is dat je eigen keuze en kunnen ze daar niks tegenin brengen. Mij lijkt het ook niet prettig hoor om je ouders erbij te hebben, moet er niet aan denken ;)

- Josjo: Jaaa dat bedoelde ik! Hier ook een Bosschenaar! Uit welke buurt kom je?

- Babette: Ooh dat valt mee 4 kilo! Ik vind 13 kilo echt een verlichting aangezien ik vorige zwangerschap meer dan het dubbele woog echt een opgezwollen Michelin poppetje. En je zoon 12 dagen na de uitgerekende datum pffff hoop voor je dat deze kleine een dag of 12 eerder komt!

- Baby's: Ben ook heel benieuwd wie de volgende is. Vooral heel benieuwd hoe het nu met Blijven Hopen en de baby is, hopelijk goed!

Zal weer eens een buikfoto plaatsen, alweer 37 weken. Het is wat! Naar mijn idee een stuk gegroeid en ook wel te zien dat mijn buik wat lager ligt.

6. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nath, lastig als je man weg is. Maar ik begrijp je gedachte helemaal. Ik zou mijn eigen ouders er ook niet bij willen hebben hoor. Ik zou het liever ook alleen doen. Niks geks aan! En als je je bedenkt mag je ze vast gewoon bellen natuurlijk...

@kleinefee, gek dat je zo verschillend bent aangekomen;) kan me voorstellen dat diy iets fijner voelt:)

@dani, klinkt inderdaad niet fijn:( ben benieuwd morgen! En hoelang de kleine nog blijft zitten... spannend!

@bbibi, waarom gaat jou week wel.zo snel?:D mijn moeder werkt niet nee dus die heeft alle tijd. Heerlijk gevoel!

@hier, vandaag toch het idee dat de harde buiken wat vaker aanwezig zijn. Soms pijnlijk en soms voel je het alleen aanspannen zeg maar. Stukjes wandelen gaat steeds langzamer. Voel ook echt iets in het bekken 'hangen' nu. Bij me stuitje zoiets... z begint aardig te drukken daar beneden;)
    zijn er meer dames met dit gevoel?

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ kleinefee wauw wauwww mooi buikje!

@nath goed dat je ze erop gewezen hebt!

@josjo hihi ik heb ook zwsdekentie hoor dis is je vergeven! :)
    Mare uit den bosch ja? Daar woon ik nu redelijk vlakbij! 20minuutjes met auto hihi

@dani fijn dat het allemaal goed gegaan is meid en dat de draaipoging is gelukt! Dat schatten van gewicht enz schijnt toch best lastig! Hier denken ze steeds een joekel maar vrijdag toen mijn vaste gyn ging voelen zei hij dat hij dat dat het wel mee viel! Dat met de bevalling de baby waarschijnlijk "maar" 7 pond ofzo wordt zei hij nadat hij haar gevoeld had.. Dus ik laat me verassen!

@jess mijn weken gaan snel? Nou vond ze enorm langzaam gaan hoor hihi... Maar wat heeelijk zeg van je moeder!
    Hier wrken moeder en schoonmoeder ook niet maar beide willen "maar" 1 dag per week oppassen! Tenminste 1 vaste dsg en wel een keer in t wknd ofzo als
    Dat uitkomt! Maar moet zeggen dat ik daar wl dankbaar om ben hoorr! Ken genoeg mensen waarvan de ouders en schoonouders niet willen oppassen!

8. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    hallo dames hier even een kleine update ons meisje is zaterdag op zondag nacht geboren dmv een keizersnede. Met ons gaat het goed. Ze heet eline is 47 cm en weegt 2545 gram. Ik zal uitgebreider updaten als ik thuis ben en iets meer op de been. Wij maken het verder goed.

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Blijven hopen, gefeliciteerd met Eline! Hoop dat je wel kunt genieten ondanks de keizersnede. Fijn dat t verder goed gaat!

10. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @blijvenhopen, GEFELICITEERD met jullie dochter. Wat een klein meisje! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen om daar lekker te gaan genieten.

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    goedemorgen dames

Hier een raar nachtje gehad. wel geslapen maar na 3u veel wakker geweest. Heb een pijnlijke, blauwe buik en voelt alsof ik 100 situps heb gedaan.
    kleine is ook wel actief maar minder dan voorheen. ook even gevoel gehad dat hij weer terug draaide dus ben benieuwd straks op de echo.
    Ook de druk beneden is flink toegenomen en dat is minder prettig. Ik heb het idee dat hij ieder moment eruit kan komen, zal de veiligheid zijn die de cerclage me toch gaf. loop stuk moeilijker nu iig rustiger.
    Om half 9 belen voor ctg en echo ben benieuwd.....

@Vraagje als de kleine toch nog goed om ligt hoe voelt het voor en bij jullie als hij/zij beweegt? voelen jullie duidelijk billen, voeten enz?? En wat zou ik kunnen/moeten voelen bij evt indalen? Dit zijn dingen die heb ik vorige x allemaal niet mee gemaakt dus vandaar de vraag aan de al reeds mamas

@Talking fijn dat jullie meisje sneller naar huis mag dan verwacht super geniet er lekker van wat een prachtige meid is het toch,

@kleineFee jammer dat de kleine meid niet mee wilde werken hopelijk zitten er toch een paar leuke fotos tussen. En wat een mooie buik heb je. Hij is idd nog gegroeid

@Nath je moet doen waar jij je goed bij voelt. Ik heb bij Casper wel mijn moeder erbij willen hebben (riep altijd dat ik dat voor mij en vl vond maar toen puntje bij paaltje kwam toch mams erbij) heb dat als zeer prettig ervaren. Ze heeft het toch al 2 x mee gemaakt en weet wat je doorstaat. Daarbij heb ik ook wel een goede band met mijn mams. Deze keer is het afwachtten wat ik wil. Is moment afhankelijk haha.

@BlijvenHopen gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Wat een leuke naam. Zal de lijst zometeen even aanpassen.
    Geniet ervan en denk ook lekker aan jezelf!!

@Devolgende ben ik dan nu benieuwd naar haha gokje wagen??

@Bbibi ben benieuwd of ze vandaag een groeiecho kunnen en willen maken zodat ik wat meer weet qua lengte en gewicht nu toch wel nieuwsgierig hihi.
    Hoe voel je je verder??
    Bedoelde idd een hormoon dat ingespoten wordt om je bmm te verdikken en tevens weeen af te remmen. Proluton is in NL niet erkend en wordt daardoor door zh vergoed en niet door zorgverzekeraar. Spuit is in het begin erg pijnlijk omdat het een dikke vloeistof is maar hoe vaker je hem zet des te makkelijker word het. hihi.

@Jess geeft me een gerust gevoel dat ik niet de enige ben met dat gevoel. Is er iets wat je eraan doet? Ik praat veel met vl en probeer veel te denken aan vorige bevalling en hoe dat verlopen en gegaan is.

@Gewicht zit hier nu op +1kg en dat meeste door vocht.....opgezwollen handen en voeten, zelfs steunkousen gaan niet meer aan dus nog maar wat meer rusten en liggen (wat een straf :p)

@Babette die menstruatiepijn kan een goed voorteken zijn toch....spannend!

Hebben jullie plannen voor vandaag?
    En hoe gaat het met de kwaaltjes en het slapen? Hopelijk is het nog allemaal te doen.

Raar om te bedenken dat we maximaal nog 6 weken moeten en we dan hier allemaal mama zijn.

SPANNEND!!

Fijne dag allemaal en de lijst komt zo weer geupdate en opgeschoond erop te staan

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    [FONT=&quot]Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr
    - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen

jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    Juranga – 25 jr
    – 1e kindje – Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

Kiekies – 25 jr –2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING – Een jongen en Een meisje

Blijven Hopen - ?? jr – 1e e zwangerschap -1e kindje - Een meisje
    aurin - 30jr
    - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    mamajanneke - 34jr
    - 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    Bloempjuh88 - ?? 26 - 1e zwangerschap -1e kindje - Een meisje

talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje – Verrassing

Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing
    Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing
    9 jongens 6 meisje 7 verrassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    06 november:
    - Bbibi
    08 november:
    - Blijven Hopen
    10 november:
    - Mamajanneke
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    19 november:
    - Dani86
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    21 november:
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    - Bloempjuh88
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    29 november:
    - Aurin
    30 november:
    - Babette8
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen
    Loontje1 - 15 September 2014 - Hidde - 39 cm - 1615 gram (Bij 30+5 weken)
    Maantje93 –
    30 september 2014 – 'baby'- 45cm - 2295 gram (Bij 33+3 weken)
    Talkingchair –
    02 oktober 2014 - Rebekka – 47cm - 2350 gram (Bij 36 weken)
    BlijvenHopen –
    19 oktober 2014 - Eline – 47cm - 2545 gram (Bij 37 weken)

3 jongens
    2 meisjes

Momenteel in het ziekenhuis:

Afspraken:

22 okt – Dani86 ctg, echo
    22 okt – Josjo controle vk
    23 okt - josjo liggingsecho
    27 okt – babette8

Kunnen jullie aub even nakijken of er nog mensen op de lijst staan die al een tijdje niet meer mee kletsen of wat dan ook. Heb geprobeerd het goed op te schonen maar twijfel bij sommige......
    [/FONT]

13. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Succes zo dani dat blauw/beurse gevoel Zal wel van de draaipoging zijn, al dat geduw...
    Ik voel duidelijk een kont, soms links boven of rechts. En dan knietjes of voetjes in m'n zijkanten.
    Nou heb ik ook een groot meisje dus misschien voelt dat makkelijker.
    Hoop voor jou dat hij niet weer gedraaid is dat eigenwijsje!

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Kleine fee, ik heb vooral in noord gewoond: grootste deel op de maaspoort, verder ook even op de Donk, de Reit, studentenkamers vlak bij aartshertogenlaan (kant van de rompert). Heb eigenlijk best op veel plaatsen gewoond :D ook in Vught nog. Hoe oud ben jij eigenlijk? Staat niet in de lijst :)

Prachtig zwanger ben jij trouwens maar woog jij twee keer zo veel???? :$:( Of was je twee keer zoveel aangekomen dus 26 kg? :p

Bbibi waar woon jij dan? Ben ik trouwens bij iedereen wel benieuwd naar :) ik woon nu in Elst (tussen Arnhem en Nijmegen)

Dani, niet lekker, die blauwe buik... Indalen kan heel verschillend voelen. Ik heb een paar symptomen gehad, terwijl sommige meiden er niets van merken. Ik heb wat weeenactiviteit gehad. Om de 3-4 min een steeds harder wordende buik die dan weer zacht wordt. Opblazen en lucht er weer uit bij n strandbal, dat idee. Niet heel pijnlijk maar ging er wel anders door ademen (puffen nog net niet haha). En veel steken, van die vlijmscherpe steken onderin en laatste ook gewoon enorme druk onderin die ik voelde. Misschien is dat ook wat jij nu ervaart? Ik zou lekker rustig aan doen meis, de zwaartekracht niet mee laten doen dus lekker boekje en op de bank hangen :D

Enne de volgende een gokje... Ik bedenk me net dat ik in beide eerdere groepjes allebei de keren de tweede was. Nu zijn er al 4(5) voor me geweest... Vandaag ben ik 35 weken en was hiervoor 36+1 en 34+1 dus misschien ikke morgen wel haha. Nee ik hoop op z'n allerallervroegst dit weekend. 36 weken vier ik echt feest en 37 doe ik n moord voor (niet echt hoor ;))

Maar als ik toch m'n geld op iemand moet zetten zeg ik dani ... Al wens ik jou ook nog 1 weekje respijt :)

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Ik moet om 11.45u voor de ctg en.morgen is er pas plaats voor een echo dus we blijven rijden hihi.

Ik hoop ook dat hij nog goed om ligt.
    Voel rechts veel beweging, harder dan normaal maar wel zo hard als zijn hoofd voelt die er ligt/lag. En veel "gewroet" bij het schaambot.....voelt hetzelfde als bij vasper.

Beurse gevoel is idd van het draaien was ook wel erg pittig kan ik zeggen, voel me ook wel beetje een watje wetend dat de bevalling zelf nog moet plaatsvinden.

Ik ga duimen dat de kleine man nog goed om ligt hihi. Wel.zo fijn!!

Voor jou ook langzaam spannend he aurin?? Verlof al begonnen??

Xxx

16. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Dani, de kont voelt ook enorm hard en dat gewroet onder heb ik ook, maar dan van het draaien vh hoofdje :)

Succes straks!

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Josjo ik kom uit het zuiden vh land ;) landgraaf haha volgrns mij zuidelijkst van allen.

Ik hoop eigenlijk de 37 weken zeker te halen maar je weet nooit blijft spannend sie dd volgendd is haha. Ik doe een gokje en zeg dat josjo of bbibi de volgende zijn die gaat bevallen haha spannend

Wat betreft de synptomen met het indalen heb ik er wel een paar ja. Ademen en eten is na gistermiddag anders zwaarder/moeilijker.

Ook wat misselijk dus straks even navraag doen. Die steken onderin herken ik hopelijk een goed teken dus haha zou fijn zijn.

Lig idd nu al op bankje meg deken, kop thee en nu wat tv kijken hHa alhoeerl lezen maybe beter idee is nu het nog kan

18. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Blijven hopen pfoficiat meid!!! Had al in een ander topic gelezen dat ze besloten jou baby te halen! Hopelijk gaatallesmgoed met jullie ? Hopelijk mag je meisje gauw mee naar huis!

Josjo voor mijn woonplaats zie facebook ;) zet het maar niemzo online ! Iig in brabant tussen den bosch, tilburg, breda. :)

Er zijn er inmiddels al heel wat uit het lijstje bevallen idd! Ik zou de 2e zijn maar dat is niet gelukt! Hihi...
    Ik denk zelf hmmm kleinefee dat zij eerder gaat bevallen! :)

Dani jij gokt op mij hihihi who knows ;) ... Haha
    Jij vandaag weer controle? Spannend! Hopelijk is je manneke niet eigenwijs terug gedraaid! Moet je weer
    Voor de zekerheid je vluchtkoffertje mee nemen?
    Ik voel ook heeeeeeel duidelijk het kontje van mijn meisje! Die steekt iedere keer uit mijn buik! Net als aurin ook een groot kind dus heel duidelijk voelbaar en haar handjes bij haar gezicht daar
    Voel ik ook geregeld beweging! Heel schattig! :)

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Ik denk dat je de lijst wel goed hebt opgeschoont dani! En anders als er mensen terug op de lijst willen kunnen ze dat even melden :)
    Kiekies is inmiddels trouwens ook bevallen van haar tweeling zag ik! Maar dat zal ze misschien nog wel komen melden???

20. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Blijvenhopen gefeliciteerd met je meisje! Geniet er maar lekker van!

Dani wat fijn dat het gisteren goed is gegaan. De blauwe buik is niet prettig, dus een aansteller ben je echt niet! Hier bij alle 3 de zwangerschappen scherpe en pijnlijke steken onderin, billen omhoog (voelt hard aan) en onderin veel gefriemel van de handjes. Ik word elke keer misselijk als hij zijn billen omhoog duwt....dit doet hij elke keer tijdens het eten. Ik hoop dat hij nog goed ligt. En sterkte straks met de ctg.

Kiekies is volgens mij ook al bevallen van haar kindjes....dacht 16 oktober. Zag het gisteren opeens voorbij komen.

KleineFee wat een mooi buikje!

Josjo ik ga voor je duimen dat de kleine nog wat langer blijft zitten hoor.

Lunch met mijn schoonvader was gisteren gezellig. Veel over vl gepraat...hij maakt zich zorgen. Kan ik me voorstellen na de laatste 2 maanden ;).

Verder ben ik vandaag echt moe. Kwam al moe mijn bed uit en ben eigenlijk geneigd om mijn bed weer op te zoeken. Vanmiddag misschien even. Straks eerst even de woonkamer uitsoppen, boodschappen doen en een nieuwe puzzel op tafel leggen :D.

Gaan jullie nog iets leuks ondernemen vandaag?

Deel Deze Pagina