Ow zie opeens dat Bbibi ook gemeld heeft dat Kiekies bevallen is . Betekend wel dat ik 15 minuten bezig ben geweest om het berichtje te typen.....pfff waar blijft de tijd dat we alles gewoon konden onthouden?
Aaaah blijvenhopen, ik vergeet gewoon t allerbelangrijkste, jou feliciteren!!!!! Wat heerlijk dat je meisje er is! Wel n klein popje he? Fresa, het gaat toch al wel beter met vl nu? Heb je je sv dat ook kunnen vertellen? Zo moe zijn is niet fijn maar geef er maar aan toe joh. Hoort er bij dus lekker dutjes doen en vooral niet te actief Vandaag n stormachtige weersverwachting dus ik ga lekker ik huis rommelen! Moet de klamboe van de wieg nog korter maken, ben benieuwd of me dat zelf lukt op de naaimachine haha. En heb nog n hele waslijst aan klusjes, zelfs m'n oude to do list waar ik toen niet aan toe kwam er weer eens bij gepakt haha. 3x is scheepsrecht zeggen ze he
Dani, m'n verlof is gister begonnen. Nog 2 weekjes dan groei echo en beleid bepalen voor evt inleiden.
@blijven hopen, gefeliciteerd! @dani, is ook niet niks zo'n kind dat langs al niet je organen gedraaid moet worden... Ook ik voel heel duidelijk waar de rug/schouders/kont liggen. En ze handen zitten nu boven mijn schaambeen. Vervelend gevoel, en broeken zitten niet meer zo lekker de druk beneden heb ik ook. Maar zoals je volgens mij al zei, herkende je dat al... Gek dat ze geen plek hadden... dus nog een dagje wachten @fresa, moe uit bed komen. Klinkt zo gek maar ik ken het hoor... succes met je puzzel. @hier mega regen. Dus geen probleem plannen! Lekker met manlief in bed blijven hangen voorlopig Vanmiddag alleen even bloedprikken voor mijn controle volgende week. Flinke lijst dus als alles goed is volgende week geeft dat weer een gerust gevoel Kun je ook 1 oefenwee hebben? Of moet je er dan wel meerdere hebben? Druk blijft toenemen hier en af en toe harde buik en pijn waar is misselijk van wordt (oefenwee?) Is het al half november? @volgende, ik zeg dani, josjo, bbibi @aurin, geniet van je verlof
ff spammen net de klamboe korter gemaakt en de naden omgezoomd. Werd n rafelig ding na twee kids... Wist altijd al dat t moest maar heb geloof ik voor t eerst nesteldrang (kussenslopen van de bank zitten nu ook in de was haha)
Gefeliciteerd Blijvenhopen!! Het rommelt al aardig bij sommigen van ons dus.. Spannend allemaal hoor!!
Whahaha Josjo...gelukkig valt de kramp mee . Het is een plaatje! Heb met sv daar idd ook over kunnen praten. Vl had 2 weken geleden gezegd dat het goed ging met zijn medicatie, maar dat hij weinig verschil merkt....tja hoe zou dat nou kunnen? Met sv afgesproken dat ik zijn medicatie in de gaten hou en bij bestel wanneer nodig. Sv heeft de taak op zich genomen om samen opzoek te gaan naar een baan of studie dat bij hem past....kan dat voorlopig van mijn lijstje af. Jess heerlijk blijven liggen in bed met dit weer! Heb vanmorgen nog niks gedaan . Net onder een warme douche gestaan met vl. Kreeg te horen dat ik ook wel een dagje mocht overslaan en lekker niks kon doen....mensen mogen wel zien dat er hier geleefd wordt met 2 kinderen.... Maar morgen komen mijn schoonzusjes voor 2 dagen logeren. Lastig!
GRRRR hele tekst getypt alles weg Even opnieuw @Bbibi vluchtkoffer, camera en maxi cosi staan standaard in de auto voor mochten we er heen moeten of onverwacht daar moeten blijven dan heb ik alles bij me geeft toch een fijner gevoel. @Josjo ziet er goed uit de klamboe haha en bedankt voor de kramp @Fresa fijn dat je met sv hebt kunnen praten en taken verdeeld zijn geeft wat meer rust. geniet lekker van je dagje @Gokje ben eens benieuwd wie gelijk krijgt haha. @Aurin lekker genieten van je verlof dus......lekker @Jess merk idd dat ze vanalles gedaan en geduwd hebben en door maagbandje en poortje is het gevoeliger dan "normaal" dus ja....daardoor meer pijn maar als hij goed ligt vind ik het goed @Hier CTG was goed maar wel heel erg last van een onrustige buik en merk ik ook wel. soms echt moeite met ademhalen en net even met vl gaan lunchen en boodschappen doen merk dat lopen langzamer gaat, meer pijn en druk beneden en eten gaat minder goed. Ook met vlagen misselijk en dat kon door het draaien en het maagbandje komen dus moet het even in de gaten houden. Morgen naar het zh voor echo en donderdag voor controle van de baarmoedermond en voor plan de campagne door te spreken @lijst ik wacht even tot ik iets van kieskies heb gehoord ivm geboortedatu, namen, gewicht en lengte hihi wel fijn dat ze bevallen is. @Iedereen vandaag beetje zo een hangdagje haha heerlijk he. geniet er lekker van nu het nog kan. Hier ook weer bankje op met laptop en eens even wat websites afgaan voor cadeautjes voor als de kleine er is. iedereen vraagt wat we willen hebben of kunnen gebruiken maar weet het niet zo goed dus even lijstje maken haha Iedereen zo ver klaar met kleertjes, kamer enz??? fijne middag nog ga even 1 born every minute kijken nu hihi
@ dani fijn dat de ctg goed was! @josjo wauwwww prachtig zeg! Ziet er heeeel sfeervol uit! Hebben allebei jou kindjes ook eerst in de wieg geslapen! @fresa fijn dat jullie het over Jou vriend hebben gehad ! Voor jullie beide fijn om bet daarover te hebben lijkt me! @jess hihihi wordt het die volgorde dani josjo dan ik... Offe een van die 3...?? Ben benieuwd wie het goed heeft een door gaat Voor de koelkast! Hier ook al de hele morgen weer meer druk van onder! Kan ook bijna niet anders mijn kind wordt al geschat op 7 pond met 38 weken ... Dus merk ook wel dat ik een hele gevulde dikke zware buik heb! Ik hoop dat ze snel de uitgsng weet te vinden! Het lijkt er nu dagelijks op alsof ze via de voorzijde naar buiten wil... Maar tja door mijn buikwand en placenta wordt dat toch lastig hihi...
- Jess: Dit voelt inderdaad een stuk fijner, vorige zwangerschap hield ik heel veel vocht vast. Dochter zelf woog niet extreem veel, met 40 weken 3487 gram. - Dani: Je buik heeft zeker wel veel te verduren gehad bij die draaipoging, daar zal je wel last van hebben. Wat betreft voelen hoe de baby ligt merk ik er niet heel veel van hoor. Alleen dat indalen heb ik enorm pijnlijk gevonden daarom had ik toen ook de vk gebeld. Als je kleine echt helemaal ingedaald is voel je dat wel die druk van onderen en je ziet het ook vaak aan je buik dat die van positie is veranderd. - Josjo: Bij maaspoort heb ik ook gewoond vroeger! Woon nu bij Breeakkers ligt redelijk dicht bij maaspoort. Ben trouwens 26 jaar (voor de lijst!) zie nu pas dat dat er nog niet opstaat. Wij zullen elkaar vroeger denk ik niet gekend hebben dan. Ik ben vorige zwangerschap 26 kilo aangekomen ja, zie dat het er een beetje raar staat, zou wat zijn als ik toen het dubbele woog van nu Mooie klamboe heb je! En dat wiegje, ga toch nog eens proberen mijn man over te halen! - Volgende: Ik gok Dani, al hoop ik natuurlijk gezien jouw termijn dat je nog een weekje zwanger bent! Qua zwangerschapstermijn hoop ik voor Bbibi dat zij de eerste is - Fresa: Snap dat je schoonvader zich zorgen maakte. Het gaat nu toch weer een stuk beter met je vriend? - Klaar: Alles is geregeld het is nu alleen maar wachten op de baby. Zelfs Féline is er klaar voor, ze heeft van mij een klein koffertje gekregen waar ze een knuffel en wat speelgoed in heeft gestopt om mee te nemen naar opa en oma als ik ga bevallen. Elke keer als ik zeg dat we even weggaan komt ze met dat koffertje naar me toe
Joehoe ladies, @Blijven hopen Gefeliciteerd! Klein poppetje hoor. Geniet ervan. Gaat alles goed met jullie? @Dani Mijn gevoel zegt dat jij de eerste bent voor nu, haha. Ben benieuwd of het uitkomt... Fijn dat de draaipoging gelukt is! @KleineFee Wat een prachtige buik! Mooi hoor. @Bibi Spannend meid, werd jij niet met 38 weken ingeleid? Dat komt behoorlijk dichtbij anders! @Josjo Je bent er maar druk mee, met die nesteldrang. Ik loop ook als een idioot te soppen, nu ze nog in het ziekenhuis ligt. Wil alles lekker schoon hebben. Alles nog rustig bij jou? @Fresa En? Lekker dagje aan 't chillen en relaxen. Bij jou duurt 't vast ook niet lang meer. Maar goed, dat denk ik zo ongeveer bij iedereen. @Jess Als je bij een oefenwee al pijn hebt waar je misselijk van bent... arme jij. Maar ik denk dat je er best 1 kunt hebben hoor! Hier tikt de regen tegen de ramen. Ondertussen schrans ik een pak speculaasjes leeg. Ik merk nu pas hoe weinig ik heb gegeten tijdens de zwangerschap, maar ik zat toen zo snel vol of het kwam er weer uit. Gisteren is er bij Rebekka bloed geprikt en is de ontstekingswaarde gecheckt. Dat was helemaal goed. Dat betekent dat de antibiotica heel goed zijn werk heeft gedaan.
Hoi meiden, hierbij weer een berichtje van mij, wat is er veel gebeurd! blijvenhopen: gefeliciteerd met Eline! Geniet er van! kleinefee: hier staat de vluchtkoffer ook klaar, moet alleen nog even een keertje met de maxi-cosi oefenen in mijn auto, maar het weer is vandaag te slecht Dani: Fijn dat het gelukt is met de draaipoging. Josjo: wat een prachtig wiegje! Hier ook een hangdagje, ik ben een beetje aan het opruimen. Iemand vroeg vorige keer wat er bij ons nog gedaan moest worden ivm het huis, we hebben toen er een babykamer moest komen, alles uit dat kamertje in een andere kamer erbij gepropt, die stond dus vol met dozen rommel. En heel langzaam hebben we alles opgeruimd, maar het is nog niet af. Maar de babykamer gelukkig wel Vanavond de laatste avond van de zwangerschapscursus, morgen borrel met de meiden van de cursus en donderdag de laatste echo (liggingsecho). Oja, vanmorgen ook de bedverhogers, ruggensteun en ondersteek binnengekregen van de thuiszorg én de proefdrukken van de geboortekaartjes! Wat zijn ze leuk geworden! Morgen krijgen we van een andere drukker de proefjes en dan wordt het kiezen...
Volgens mij is die kleine nu volledig ingedaald. Net tijdens het ophalen van de kinderen heb ik een aantal keer moeten stilstaan vanwege een pijnscheut. Vanaf 15.00 uur is het aan het rommelen en zijn de bewegingen onderin erg gevoelig tot pijnlijk. Het lijkt wel een eeuwigheid...kan het me gewoon niet herinneren van de andere 2 zwangerschappen. We horen het donderdag wel.
Ja, donderdag heb ik gewoon controle bij de vk. Straks als de kinderen op bed leggen even een warme kruik maken en lekker de bank op. Fijne avond iedereen!
Lekker, Fresa, fijne avond gewenst, en succes donderdag. Hierbij nog een foto van mijn buikje (en de gele muur van de babykamer )
Kleinefee, is dat achterin of is dat empel dan? Nee ik denk niet dat ik je ken, misschien heb ik op je gepast vroeger? haha ik had wel n paar oppasadresjes hihi dat zou té grappig zijn he! Leuk dat je een koffertje hebt gemaakt voor Féline en dat ze daar zo op reageert! Ik hoop eigenlijk dat het begint als de kids net naar kinderdagverblijf zijn of naar oma haha dat zou wel relaxed zijn Fresa oei die steken, heftig he! Bookfairy, mooie buik zeg! Enne, mooie kleur. De rest vh kamertje zijn we ook nieuwsgierig naar hoor Vandaag dacht ik ineens dat ik morgen ga bevallen. Komt Sjoerd thuis, zegt ie: m'n directeur zei vandaag dat ik morgen vader wordt haha ik geloof in niks hoor maar vond t toch typisch. Waarom dacht ik dat en waarom zegt iemand die mij niet kent zoiets? Gekkigheid haha Talkingchair lekker eten, ik heb er ook al 5 op gheghe
@talking, weet niet of de misselijkheid daar vandaan kwam. Had een rotnacht. blijft toch allemaal maar gissen he... @bookfairy, wat heb jij de thuiszorg spullen al vroeg.. mag hier pas na 37weken. Dus wij moeten nog paar daagjes wachten. Al is dat voor ons het laatste, em voor jou niet zo te lezen @kleine fee, wat schattig van dat koffertje van je dochtertje! @vandaag echt een rotdag. Kleine is zo druk! En beweegt enorm veel onderin. Erg pijnlijk soms en veroorzaakt een hoop harde buiken. Manlief begint het nu ook zwaar te krijgen met me... tot nu toe had hij het goed en makkelijk met me... maar begin nu beetje saggo en kortaf te worden. maak het dan maar weer goed met koken en lekker ontbijtje enzo @controle, moeten jullie nu elke week? Want hier blijft ik gewoon om de 2 weken...
Josjo, dankjewel, hihi, ik zal als ik er aan denk binnenkort nog een foto maken van het kamertje. Jess84, ik heb eigenlijk geen idee wanneer ik wel of niet die spullen mocht bestellen. Ik deed het maandag en bedacht dat ik vandaag de hele dag thuis zou zijn, dus liet ze nu maar vast bezorgen. Ik heb niets over termijnen gelezen. Hopelijk moet ik ze niet al weer inleveren voordat de bevalling is begonnen, hahaha. Wat vervelend dat je kleintje zo'n last geeft, hopelijk blijft het bij 1 dag en kun je vanavond een beetje goed slapen, dat zal misschien ook schelen. Enne, we zijn bijna klaar hoor, met opruimen. Alles is voor de baby in elk geval klaar, alleen de laatste dingen in de andere kamer nog, maar dat heeft verder geen haast. Ik heb overigens vanaf donderdag elke week controle.