Ooooh spannend! Veel succes!! Bbibi, moet eerlijk zijn en kan me inderdaad beter bezig houden als man hier is maar al bij al valt het wel mee en zoek ik wat dingen voor onze toekomstige bouw, breng ik de administratie rond bevalling in orde, ... kan dus niet klagen
Oooooh die kleinefee is aan t bevallen hoor, vast en zeker bbibi met haar voorspellende gave haha Lovepeet welcome back meis! Fijn dat de verhuizing achter de rug is! En geduld n schone zaak... Tja, zo lang we nog geen 37 weken zijn vind ik dat niet zo moeilijk hoor... Maar ergens is het wel gek, het idee dat het Any time kan gebeuren!
Kleine fee heel veel succes! Spannend hoor. Loontje hier voeden we ook met de fles bij dat bevalt ons heel goed! Wel hebben we een andere speen op het flesje gedaan omdat de originele te hard ging. Eline doet het super ze zit vandaag weer boven haar geboorte gewicht! Echt een schatje. Voel mezelf steeds beter maar merk wel dat het herstellen lang duurt kan nog niet wat ik allemaal zou willen doen. Nog even geduld dus nog.... zal hier ook nog even een fotootje plaatsen.
Mooi meisje blijven hopen! En wat goed, boven geboortegewicht! Had jij een ks gehad? Ben t even kwijt...
Whaaaaaaaaa kleinefee echt waar? Spannend zeg! Had ik idd toch gelijk met jij de eerst volgende zou zijn hihi... ( mijn voorspelling kloppen wel vaker hihi) we duimen voor je meid! Hou ons op de hoogte! Josjo ja meid enne geloof het of niet jij bent de Volgende ... Dus voor jou wordt het ook aftellen! Dani jij houd het ook spannend meid! Blijven hopen wat een mooi meisje zeg! Gaat alles goed? Talkin is je meisje mee naar huis gemogen ? Gaat het goed thuis? Nath jij lekker aan de bak dus? Heerlijk! En gezellig vanaaf dus wel visite rond je heen ? Komt je man helemaal niet thuis ook niet savonds en in het weekend nu?
Haha bbibi maak me gek gheghe gevaarlijke uitspraak hoor. Hoop dan wel dat t bij iedereen tot dinsdag rustig blijft, dat was m'n grootste wens om die dag minimaal te halen Hoe gaat t met jou? Ben benieuwd of kleinefee een jongen of meisje krijgt... Last minute poll? Ik zeg jongen!
@ Bbibi, ik vrees dat ik niet alles begrijp wat bedoel je met aan de bak? haha ik ben een belgische hé en wij zeggen dit niet. Mijn man komt helemaal niet naar huis, zit 14 dagen op een booreiland en ze slapen daar en leven daar dus voor 2 weken. Ken je dat niet? Er werken daar nogal wat Nederlandse mannen vandaar dat ik de indruk heb dat jullie als Nederlander daar meer in thuis zijn. Op 6 nov komt hij naar huis. En als jouw voorspelling meestal klopt, zeg dan eens wanneer ik zou bevallen Aan de lijst te zien, zijn er maar 3 voor mij waarvan eentje nu aant bevallen is @ de rest: een gokje voor het geslacht, een meisje
'Aan de bak' betekent dat je je niet hoeft te vervelen met alles wat je om handen hebt of dat je gewoon veel te doen hebt en iemand spoort je aan om aan de slag te gaan, dan zeg je bijv ook: kom op, aan de bak jij, ofwel aan t werk Ik hoop voor jou dat uk niet voor 6-11 komt nath! Ben ik de enige die jongen zegt bij kleinefee? Ik denk dat de tekenen voor meisje groter zijn maar ja, daarom is t leuk Eem jongen te gokken... Ben benieuwd of t haar vandaag nog lukt wat te laten horen
Woeeehoeeee er is weer een ukkie onderweg naar de buitenwereld, begrijp ik? Succes kleinefee! Ben erg benieuwd, ik zeg toch een 2e meisje voor jullie! Rebekka is thuis! Heerlijk genieten, lekker knuffelen. Helaas is mevrouw helemaal uit haar ritme, en toen moest vannacht de klok ook nog eens een uurtje terug... nu proberen er weer ritme in te krijgen. In het ziekenhuis zat ze op 7 voedingen, maar s nachts kwam ze dan 2 keer, dus gelijk nu maar over proberen te gaan op 6 voedingen en dan grotere hoeveelheden, nu we toch uit het ritme zijn. En verder wil mevrouw veel slapen, alleen het punt is dat ze dat niet alleen wil doen. Of dicht tegen je aan in het grote bed of op schoot of op je buik. Maar absoluut niet alleen. Ik geef d'r groot gelijk, ze zal hier wel behoefte aan hebben. Dani, sterkte met je rommelende buik! Geduld... Bibi, jij ook nog even succes! t Zit er bijna aan te komen. Heb je niet stiekem al een datum wanneer je wordt ingeleid? De rest, zwaai en een dikke knuffel. Geniet van je dikke buik, ook al is het soms zwaar.
@Kleinefee spannend en succes @Lovepeet ga je geen draaipoging dorn zodat je gewoon normaal kan brvallrn ipv halen? Fijn dat alles klaar is voor de komst vd kleine. @Geslacht ik denk ook een jongen @Hier een rustig dagje gehad met afwisselend wat harde buiken. Nu is hij actief en voel ik hem goed maar hij.blijft nog even zitten. Woensdag weer controle benieuwd wat er dan gemeld wordt en.hoe en wat. Ben nu wel nieuwsgierig, benieuwd en klaar met dd laatste loodjes haha. @foto wat een prachtig meisje........wow @Talking fijn dat ze thuis is. Vervelend van het ritme en de klok maar hoprlijk zit je eeer snel terug erin. Succes alvast Fijne avond dames
Hallo lieve dames, even een update van onze prachtige dag! Ik zie dat er zelfs een poll is geweest vandaag over het geslacht van ons kindje haha Nou Bbibi heb je toch nog gelijk gekregen ook, heb jij een voorspellende gave Om 14.08 zijn wij voor de 2e keer papa en mama geworden. En wederom van een prachtige dochter! Dus iedereen die dacht dat we een zoontje zouden krijgen had het mooi mis. En mijn man had gelijk met het geslacht én de bevaldatum! Ons kleine meisje heeft van ons de naam Lorena gekregen. Ze weegt 3260 gram en is maar liefst 52 cm lang. Ze ziet er nu nog een lichtelijk mishandeld uit doordat ze niet goed door het geboortekanaal heen kwam, ze is bont en blauw. Ze ligt heerlijk tevreden te slapen in het bedje naast me. Kan niet wachten tot Fee er morgen ook is en we heerlijk met zn viertjes compleet zijn. Kan zelf echt nog niet gaan slapen, zit te vol met geluk en kan mijn ogen niet van ons poppetje afhouden En natuurlijk ook de kleine Lorena showen:
Gefeliciteerd!!!!!!!!! Wat een mooi meisje. Geniet er lekker van en morgen ook met Fee en.wat een.super leuke naam. Zal zo de lijst updaten