November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Knuffel voor jou Aurin, ik hoop met je mee!

2. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

We zijn weer thuis! Oudste ligt op de bank en jongste in de box te slapen nu. Schrok vanochtend wel heel erg toen ik wakker werd en naar Lorena keek. Gisteren was ze wel wat blauwig en gezwollen maar vanochtend was het een stuk erger. Het zag er zo zielig uit dat blauwe gezichtje. Toen heeft mijn man Fee opgehaald en meegenomen naar het ziekenhuis. Ik was wel heel zenuwachtig hoe ze op de baby zou reageren, ik dacht echt dat ze er niks van moest hebben.
    Maar... Het tegendeel gebeurde. Ze kwam binnen mij een kusje geven en meteen liep ze naar de baby en wilde ze die ook een kusje geven. Dus ik ben met de meiden op bed gaan zitten en wat was ze lief met haar zusje! Knuffelen, kusjes geven en alsmaar lachen en zeggen 'baby lief he mama'. Manlief en ik waren verbaasd dat ze er zo goed mee omging. Daarna zijn we naar huis gegaan en daar wilde ze ook helpen met de baby een flesje geven en dat soort dingen. Ze had zelfs haar lievelingsknuffel bij Lorena in de box gelegd.

- Aurin: Balen dat je je nog steeds niet goed voelt, zou ook echt aangeven dat je dit niet nog weken volhoudt.
    - Talking: Wat een schatje is Rebekka!
    - Jess: Eigenlijk is dat pas achteraf dat je denkt goh dat ging niet heel soepel. Tijdens het persen ben je zo gefocust op jezelf en op wat de vk zegt dat je moet doen dat je ook niet doorhebt dat het lang duurt en dat er aan alle kanten aan je getrokken wordt. Pas vandaag toen ik haar zo blauw zag realiseerde ik me dat ze het moeilijk heeft gehad.

Even een fotootje van onze meiden!

3. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Wat onwijs schattig.
    Gelukkig kunnen die kleintjes veel hebben en herstellen snel!
    Geniet ervan!

4. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Wat een prachtige baby's allemaal :)

Ik kan al niet meer wachten om het onze in handen te hebben!

Wat me wel opvalt, in België worden 2/3 van alle eerste baby's te laat geboren, slechts 1/3 vroeger of op tijd...
    Hoe komt het dan toch dat jullie allemaal eerder bevallen :) en jullie termijn niet uitdoen? Zijn daar precies andere statistieken in Nederland :)

Hier alles ok behalve slapen gebeurt zelden dus ik haal overdag een uurtje in, maagzuur en menstruatiekrampen... Moet wel zeggen dat ik 's nachts harde buiken heb.

Gisteren heel veel pijn gehad in mijn bil maar dit is gelukkig veel minder.

Komaan dames, de laatste weken gaan in! We kunnen dat!

Op zich ben ik die zwangerschap niet beu hoor, ik heb het gewoon gehad met in de zetel te liggen! Ik wil kunnen gaan wandelen, sporten, winkelen, maar ik durf niet omdat mijn man er nog niet is en ik schrik heb dat ik het in gang ga steken...

5. selina1212

selina1212 Actief lid

17 apr 2012
    134
    0
    0
    @kleinefee wat een prachtige foto nog gefeliciteerd met jullie nieuwste aanwinst lorena

6. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

AH, wat zijn ze lief samen!

7. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    Ah schattig, smelt...

8. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Kleine fee wat en mooie foto gefeliciteerd!! Xxx

9. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Wat een heerlijke reactie van Fee zeg! Hoe oud is ze nu? 2,5 toch? Ben ook zoooo benieuwd hier naar de reacties van de kleintjes! Prachtige foto hoor en dat blauwe is zielig maar trekt echt snel bij, heb t onlangs nog gezien bij een vriendinnetje van me... Maar leuk is anders he :(

Nath ik snap je, ben het ook niet beu maar ik verlang ook wel naar m'n eigen lichaam weer... Maar ach, nog een paar weken, Max zes in mijn geval (klinkt best lang nog haha) dat kunnen wij idd! :):)

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Komt hier even weer spieken of er al weer spannende ontwikkelingen zijn, gefeliciteerd voor diegene die bevallen zijn!

11. Maantje93

hey meiden jullie laatste loodjes beginnen nu echt!! heel veel succes allemaal! ben stiekem een beetje jaloers. wij mogen geen kindjes meer krijgen dus rouw eigenlijk een beetje om mijn gezinsbeeld dat ik had. maar zijn zoo blij dat we 'baby' hebben!! en ook om dat ik nooit meer zwanger zal zijn zouden dit nooit meer over kunnen doen en zal nooit normaal bevallen nooit een uitgelopen zwangerschap en nooit meteen een baby op mijn borst of beet of zien. dat 'baby' zo laat pas heb beet gehouden doe mij echt pijn! en dat ik hem de eerste dag maar 2 minuten heb gezien omdat het zo slecht met hem ging.

hier een foto van hem dat hij al weer ruim 3 weken is! hij is morgen 4 weken oud! en donderdag een maand wat gaat dat snel zeg!

thuis gaat het goed al was hij verkouden nu is het ver over en drink hij goed gelukkig! alleen is zijn dag en nacht ritme verstoord maar niet gek hij lag eigenlijk 24-7 in het donker.

Bijgevoegde bestanden:

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Maantje wat een prachtige foto's van jullie baby. Lijkt op papa.

Wat is de rede dat je nooit meer zwanger mag raken als ik zo vrij mag zijn om te vragen?
    Lijkt me vreselijk als je een beeld van gezin had en dot nu wordt verstoord door onverwacht nieuws. Bah.
    Wil je wel mee geven om vast te houden aan de mooie dingen van je zwangerschap: de echos, het trappen en voelen, het groeien en dat hij julliebpapa en mama heeft gemaakt.

Ik wil je een dikke knuffel geven en sterktewensen.
    Probeer het uiteindelijk een.plaatsje te geven.hoe moeilijk het ook zal zijn!!

@KleineFee wat een mooie foto en wat super fijn dat feline zo leuk en positief reageert super. Geniet lekker van jullie gezinnetje!!

Dikke knuffel aan de rest vd ladies

13. Maantje93

Dani86 mijn hart blijkt een zwangerschap gewoon niet aan te kunnen daardoor is de vroeg geboorte ook ontstaan. Dus raad de gynaecoloog het af. Ik ben bezig met alles van baby in te plakken ineen foto boek ook foto van de eerste dagen . Hoe gaat het nu met jou?

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Maantje wat een prachtige foto's!! Wat een knap ventje! Babies vind ik nooit lelijk maar hij is echt mooi!! En jullie zien er prachtig uit als gezinnetje :)
    Heftig dat het nooit meer kan... En je kindje niet meteen bij je mogen houden en van hem kunnen genieten dat heb ik ook meegemaakt en weet hoe dat voelt en ik ben nu zo dankbaar dat ik de 36 weken heb gehaald (over4,5 uur dus die is in the pocket) en daardoor ga ik niet meer meemaken. Jouw bericht liet me dat beseffen, dankjewel meis! :). En bijna een maand, wauw, time flies.....

15. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Wat een schatje is jullie baby! Mooie foto's en een lief gezinnetje. Lijkt me wel een klap als je te horen krijgt dat je nooit meer zwanger mag worden. Gelukkig is jullie ventje wel gezond en wel thuis nu. Maar pff wel echt een heftige periode die jullie hebben meegemaakt zeg!

Josjo: Fee is nog lang geen 2,5 hoor ;) Over een maandje is ze 1,5 jaar. En die kleine voelt er inderdaad zelf niks van hoor, die blauwe plekken en bulten het ziet er alleen heel pijnlijk uit.

Morgen het eerste bezoek bij ons thuis. Ouders, schoonouders, zusje en schoonbroers met aanhang. Heb een lading beschuit in huis gehaald en de kraamhulp al op de hoogte gesteld :)

16. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Maantje, bedankt voor je goede moed!

Wat een prachtig ventje zeg! Vind hem echt heel mooi en zo lachen op de eerste foto :)

Voor de rest wil ik je veel geluk wensen met jullie kindje! en geniet van de herinneringen dat dit kleintje maakt bij jullie! Soms loopt het leven niet altijd zoals je wilt

17. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Wauw meiden wat maken jullie prachtige kindjes!

Kleinefee wat fijn weer zon snelle bevalling meid!

Maantje wauwwww baby is ook zon mooi manneke en wat een GEWELDIGE fotos zeg!

Talkin wat is rebekka een mooi meisje! Woooow! Heeft ze echt zulke mooie donkere kijkers? Of lijkt dat op de foto?
    Geweldig hoor!

Nath op een eiland verpleegkundige dus? Wel een mooi beroel dan van je man :)

Hier gebroken! Slaap lekker meiden

18. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    @Maantje, wat hftig zeg dat jullie geadviseerd wordt niet meer zwanger te worden.. Wat is het dan fijn dat baby er is, geniet maar van dat mooie manneke!

19. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Maantje sow dat is wel heftig dan idd. Pfffff......veel sterkte en idd vasthouden aan deze herinneringen!!

@KleineFee een snelle bevalling wow.......daar teken ik voor. Geniet lekker van jullie kraamvisite/kraamtijd

@josjo gefeliciteerd met de 36 weken :p

@Vraag ik heb een oproep gekregen voor de griepspuit is het verstandig deze te gaan halen, nu dat ik zo ver zwanger ben.....?? Weet misschien een van jullie dat??

@Plannen Wat zijn jullie plannen voor vandaag??

@Slapen/kwaaltjes hoe gaat het daar mee dames? nog vol te houden??

Wens iedereen een fijne dag!!!

20. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    @Dani, ik zou het denk ik niet doen, omdat het toch een bacterie/virus is die ze inspuiten. Kun je het niet overleggen met het zkh?

Deel Deze Pagina