November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dames even snel! Na een mislukte inleiding van 48 uur dit weekend zijn wij vandaag papa en mama geworden middels keizersnee van een prachtig dochtertje! Ze maakt het heel goed!
    Kom gauw uitgebreider kletsen!

2. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bbibi, van harte meid! Benieuwd naar de rest van je verhaal;) geniet van jullie dametje!

@bookfairy, het wordt nu per week bekijken of de bloeddruk ons niet in gevaar brengt... manlief zei vanmiddag: je gaat maar ff rennen en gek doen voor de volgende afspraak! Dan mag je blijven en komt ie eruit... hoe bedoel je ongeduldig;) :D

3. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Bbibi: Gefeliciteerd!! Hopelijk gaat het goed met jou en je kleine meid!

- Jess: Fijn dat de uitslagen goed zijn!

- Josjo: Bedankt voor de tip! Vind het altijd zo zielig als je niks kan doen om het te laten stoppen. Dan breekt je moederhart wel even.

Uiteindelijk viel ze na het badje en een paar slokjes melk in slaap. Wel korte slaapjes want een uur later was ze weer wakker. Denk dat ze ook nog een beetje een omgekeerd dag en nacht ritme heeft want overdag is slapen zo ongeveer het enige wat ze doet. Fee vroeg vandaag nog wanneer Lorena nou eens met haar ging kleuren haha

4. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Gefeliciteerd bbibi!!

5. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Bibi, Gefeliciteerd!! dus je was toch ingeleid gister.. Balen dat het uiteindelijk een keizersnee is geworden. Ik hoop dat je snel opknapt, geniet van jullie meisje. Verdere details hoor ik ook graag!

@Jess, balen van je bloeddruk, hoe hoog is hij? Gelukkig dat de bloeduitslagen er nog wel goed uitzien. Die mannen toch he!!!

@Bookfairy, neem maar voldoende rust als je zo moe bent. Slaap je 's nachts zo slecht of is het gewoon alles bij elkaar?

@Kleinefee, hoe schattig is dat, gaan kleuren!! Hoop dat Lorena snel d'r ritme vindt, want het breekt je natuurlijk wel op als ze zo vaak komt.

6. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    @ Bbibi: Dikke proficiat! Geniet van jullie kleine meisje!

@ Kleine fee: ergens wel een opluchting inderdaad! Dat papa maar snel naar huis komt, nog een weekje!

@ de rest: hoe gaat het met iedereen die nog zwanger is? Ik ben stiekem toch jaloers hoor op degene die al bevallen zijn... Ik ben moe, heb rugpijn, maagzuur, ...

7. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Bibi gefeliciteerd!!
    Loontje ben jij al naar het CB geweest?

8. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kleinefee, lastig hoor! Vallen baby's wakker te houden overdag? ;) weten jullie beter dan ik natuurlijk!
    Mijn man laatst: baby's slapen 16/20 uur! Wist je dat? Zeg ja, maar die 8 zijn ze wel snachts wakker als je pech hebt...;)

@loontje, 140/86. Maar dat is natuurlijk al met de medicijnen. Hoelang zal jullie mannetje eigenlijk de sonde nodig hebben? Of is dat per dag bekijken?

Kleine hier is trouwens al helemaal ingedaald en op de juiste wijze ook. Is dus redelijk pijnloos verlopen. En verklaard wel dat gerommel bij me stuitje elke keer;)

9. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Loontje. Ik zou nu ook 37 weken zijn. Ik ben zelfs jaloers op mensen met een normalen ze nooit een baby meteen op mij. Buik of Mega veel visite wie naar de baby kom kijken :( ipv dat mensen die nu pas wat durfen te laten eerste zelfs mensen die geen kaart durfde te sturen omdat ze bang waren dat hij het niet haalde.

Of vertroeteld worden in je kraambed.

Nu weer in positieve modus!!

Vandaag CB geweest de baby precies een maand oud.

Hij is bijna 1 kilo aangekomen en meer als 6 cm langer!!

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Bbibi proficiat met je kleine meisje!!! Prachtige naam ook :) en haha dus je had dit keer geen gelijk wie de eerste was maar ik wel :D haha misschien is die 'gave' nu op mij overgesprongen? Ik gok nu Dani de volgende :) haha

Maantje ik snap je best hoor, mag je ook jaloers op zijn... Maar jee de baby alweer een maand, wat gaat t snel zeg!

Bookfairy haha ja maar nu hebben we ook allemaal tijd om veel te lezen en te reageren haha

Nath, maagzuur, omeprazol halen? Hier kan dat gewoon bij drogist of apotheek dus zo minder recept. Is een maagbeschermer maar werkt perfect bij maagzuur tijdens zwangerschap...

Jess, last bij je stuitje is niet fijn zeg. Dat gerommel is wel apart he, heb er ook volop 'last' van. Nooit eerder gehad maar ik geniet wel van deze fase juist :D

Ik ben net als nath ook weleens wat jaloersig maar ik ben zo blij dat ik nu n keer normaal ga kramen :D dat ik t toch niet echt jaloers kan noemen haha.

Net lekker sushi gegeten, mmmmh. Helaas niet de zalm en tonijn maar toch weer ff heerlijk!

11. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    En kleinefee, dag/nachtritme moeten ze idd nog leren maar ach, ze is nog maar zo klein... En kleuren kan ze nog heel veel met haar zus haha. Zegt fee dat trouwens al? Tijn is bijna twee maar die praat nog geen zinnen hoor :D

12. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Dames,

Kan iemand me helpen? Ik heb sinds paar dagen echt last van pijn ter hoogte van mijn bovenbenen, voornamelijk de binnenkant...
    Sinds gisteren ook pijn bij het zitten alsof ik paar harde schoppen in mijn kont heb gekregen :)

Ik heb dit gisteren gevraagd aan de gynaecoloog maar ze zei dat dit normaal was maar weten jullie soms wat dit betekent? Gisteren was het bijlange zo erg nog niet maar nu geraak ik soms moeilijk recht uit bed of zetel

De pijn trekt ook naar mijn onderrug

Iemand ervaring mee of een idee wat dit kan zijn?

13. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Haha, eigenlijk best grappig dat we allemaal jaloers op elkaar zijn! Degene die bevallen zijn (de vroege vogels) op een normale zwangerschap en de dames met klachten tijdens de laatste loodjes op de dames die bevallen zijn!

@Maantje, wat goed dat hij al zo gegroeid is! Vorige week is er iemand geweest van het CB. Soort intake gehad, 12/11 moeten we die kant op en krijgt hij z'n eerste echte vaccinatie. Hidde weegt nu 2400 gram, dus ook al bijna 800 gram aangekomen.
    Hij heeft nu even geen sonde, omdat we kijken of hij het zonder kan. De ene dag gaat het beter als het andere, maar zolang hij aankomt is het goed!
    Bij ons was dat inderdaad ook dat mensen geen kaartje durfde te sturen. De reacties zijn ook allemaal geschokt, iedereen leefde mee en krijgt kippenvel bij het verhaal. Dat zal bij jullie niet anders zijn met alles wat jullie hebben meegemaakt!
    Hoe zijn jullie nachten?

@Nath, ik kan je helaas niet helpen...

14. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ik ken het ook niet nath... Of het nou een soort voorweeen in je benen zijn of dat het meer bekkenklachten zijn, geen idee... Heb dat nooit gehad ... Wel heel vervelend lijkt me. Doe maar rustig aan, ukje moet nog even op papa wachten! :)

15. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Jess: Over het algemeen zijn baby's overdag wel wat langer wakker dan in de nacht. Hier is het nu andersom dat ze in de nacht veel vaker en langer wakker is dan overdag. Meestal is dat ritme binnen een aantal dagen/weken wel weer goed hoor. Toen ik zwanger was van de eerste had ik echt geen idee dat baby's zo vaak sliepen. Heb toen een paar dagen na de geboorte nog aan de vk gevraagd of het wel normaal was dat ze zoveel sliep ;)

- Loontje: Het vervelende is inderdaad gewoon dat je geen rust krijgt. Want we hebben er nog eentje rondlopen. De oudste is overdag actief en heeft dan veel aandacht nodig en de jongste in de nacht. Ik ben zeer blij dat mijn man nu ook nog thuis is en we kunnen afwisselen. Hoe gaat dat bij Hidde? Hoe vaak komt hij voor voeding? Of 'moet' je nog een aantal tijden per dag aanhouden omdat hij prematuur is?

- Maantje: Fijn dat de baby goed gegroeid is!

- Josjo: Ze zei het niet met die bewoording hoor haha! Gisteren kwam ze met haar uitwisbare tekenbord (of hoe zo een ding ook heet waarbij je met een pennetje kan tekenen en met een schuifje alles weg kan halen) bij Lorena zitten en vroeg ze aan mij: 'Eja ook?'. Toen heb ik gezegd dat ze daar nu nog te klein voor is. Denk niet dat ze begrijpt dat dat nog een aantal maanden kan duren, want vandaag vroeg ze het weer :)

- Nath: Komt me niet bekend voor, misschien indalen?

16. Bloempjuh88

24 sep 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Bibi!! Nu kunnen jullie ook lekker genieten!

17. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hierbij de recente lijst

Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr
    - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen

jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    lovepeet - 24jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    Juranga – 25 jr
    – 1e kindje – Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

Kiekies – 25 jr –2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING – Een jongen en Een meisje

Blijven Hopen - ?? jr – 1e e zwangerschap -1e kindje - Een meisje
    bbibi 25jr
    - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    aurin - 30jr
    - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    mamajanneke - 34jr
    - 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    Bloempjuh88 - ?? 26 - 1e zwangerschap -1e kindje - Een meisje

talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje – Verrassing

Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    KleineFee - ??jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing
    Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing
    9 jongens 6 meisje 7 verrassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    06 november:
    - Bbibi
    08 november:
    - Blijven Hopen
    10 november:
    - Mamajanneke
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    19 november:
    - Dani86
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    21 november:
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    - Bloempjuh88
    24 November
    - Juranga
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    29 november:
    - Aurin
    30 november:
    - Babette8
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen
    Loontje1 - 15 September 2014 - Hidde - 39 cm - 1615 gram (Bij 30+5 weken)
    Maantje93 –
    30 september 2014 – 'baby'- 45cm - 2295 gram (Bij 33+3 weken)
    Talkingchair –
    02 oktober 2014 - Rebekka – 47cm - 2350 gram (Bij 36 weken)
    BlijvenHopen –
    19 oktober 2014 - Eline – 47cm - 2545 gram (Bij 37 weken)
    KleineFee
    – 26 oktober 2014 - Lorena– 52cm - 3260 gram (Bij 37+6 weken)
    Bbibi
    - 30 oktober 2014 - Een meisje – cm – gram (Bij 39 weken)

3 Jongens
    4 meisjes

Afspraken:

3 nov – Dani86 controle gyn
    7 nov – Dani86 controle gyn
    12 nov – Nath1986 controle
    12 nov - Loontje naar CB
    Weer geupdate

@Bbibi gefeliciteerd met jullie dochter. Geniet er lekker van en ik hoor wel de gegevens voor de lijst!

@Nath ik kan je er helaas ook niet mee helpen kunnen soort weeen zijn maar ook gewoon je bekken waar je last van hebt. Vervelend!!

@KleineFee wel lief dat ze haar tekenbord met haar zusje wil delen haha ook al snapt ze nog niet dat ze te klein is hihi.

@Maantje wat super dat de baby het goed doet. Wat betreft dat gevoel wat je na de bevalling hebt en hoe mensen reageren is heel herkenbaar.
    Hier ook met Casper* gehad. Mensen weten niet wat ze kunnen of moeten zeggen, hoe te gedragen en zijn zelf vaak bang. Ook om je te kwetsen enz. Neem het ze iig niet kwalijk iedereen gaat er anders mee om dat is wat ik geleerd heb!!

@Loontje fijn dat Hidde het goed doet en nu ook zonder sonde! SUPER

@Jaloers ja haha aan de ene kant wil je de kleine zo snel mogelijk in je armen houden en aan de andere kant wil je dat ie wel pas "op tijd" komt.
    Maar ze melden zich wanneer ze er klaar voor zijn zeggen ze wel eens......
    Over 5 weken heeft iedereen de kleine in de armen daar ben ik van overtuigd

De volgende die gaat bevallen is Josjo of Jess.....ben benieuwd haha

@Iedereen wens jullie een fijne dag toe!!!

18. Bloempjuh88

24 sep 2014
    29
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee Dani, ik ben 24 november uitgerekend ;) en ben 25 jaar. Nog even wijziging voor het lijstje ;)

19. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Wat de volgende betreft van bevallen heb ik een heel goed idee..

Laten we gewoon eens het lijstje volgen van de vermoedelijke data :)

Het is dan bijna aan mij haha

Met Jess kan ik nog leven, is pas dag na mij maar Josjo, jouw kleine moet nog blijven zitten :) neen grapje hoor!

20. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben in ieder geval benieuwd wanneer de eerste november baby geboren gaat worden, dat is nog niemand gelukt ;)
    Leuk dat je mij nomineert dani, maar vergeet jezelf niet:)

Hier 3 saaie dagen voor de boeg. Manlief komende dagen weer tot de nacht aan het werk... lange dagen:( gelukkig wordt het mooi weer dames! Nog eventjes van genieten dus!

Deel Deze Pagina