November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

hierbij de recente versie van de lijst
    Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht

bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    maantje93 - 20jr
    - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen

jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen
    lovepeet - 24jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen
    Juranga – 25 jr
    – 1e kindje – Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

Kiekies – 25 jr –2e zwangerschap - 1e en 2e kindje TWEELING – Een jongen en Een meisje

Blijven Hopen - ?? jr – 1e e zwangerschap -1e kindje - Een meisje
    bbibi 25jr
    - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje
    aurin
    - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    mamajanneke - 34jr
    - 5e zwangerschap - 4e kindje meisje
    Bloempjuh88 – 25 jr - 1e zwangerschap -1e kindje - Een meisje

talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen!
    Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje – Verrassing
    KleineFee - jr
    - 2e zwangerschap - 2e kindje - een verrassing

Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing
    Vo87 -... jr - - 3e kindje - een verrassing
    Josjo - 36 jr
    - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing
    Nath1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verassing

9 jongens
    6 meisje 7 verrassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    06 november:
    - Bbibi
    08 november:
    - Blijven Hopen
    10 november:
    - Mamajanneke
    - KleineFee
    13 november:
    - Maantje93
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    19 november:
    - Dani86
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    21 november:
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    23 november:
    - Mave
    24 November
    - Juranga
    - Bloempjuh88
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    29 november:
    - Aurin
    30 november:
    - Babette8
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen
    Loontje1 - 15 September 2014 – H.idde - 39 cm - 1615 gram (Bij 30+5 weken)
    Maantje93 – 30 september 2014 – C.lasie- 45cm - 2295 gram (Bij 33+3 weken)
    Talkingchair –
    02 oktober 2014 – R.ebekka – 47cm - 2350 gram (Bij 36 weken)

BlijvenHopen – 19 oktober 2014 – E.line – 47cm - 2545 gram (Bij 37 weken)
    KleineFee – 26 oktober 2014 – L.orena– 52cm - 3260 gram (Bij 37+6 weken)
    Bbibi - 30 oktober 2014 – F.ay– ..cm – 3390gram (Bij 39 weken)

3 Jongens
    4 meisjes

Afspraken:
    3 nov – Dani86 controle gyn
    7 nov – Dani86 controle gyn
    12 nov – Nath1986 controle
    Weer geupdate

2. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

@Nath wat zijn teveel kilo's?? De een komt meer aan dan de ander maar tis allemaal voor een goed doel. Geniet (mooi hoor)
    Ik zal mijn buik niet gaan missen gewoon lekker mijn eigen kleding aan kunnen lopen/zitten/slapen hoe ik wil, zelf weer dingen kunnen doen enz heerlijk
    Wat betreft de emoties laat ze de vrije loop. En ben benieuwd wat je bedoeld met speciaal in de familie hihi nu wel nieuwsgierig.

@Bbibi ja ik heb het gevoel al vanaf het begin dat 2 november de dag is en vanacht ook weer 2x gedroomd dat ik dan beval dus ben benieuwd haha blijft toch gissen.
    Fijn dat het op de krampjes na goed gaat Geniet van het bezoek en van jullie meisje

@Josjo bij jou rommelt het dus ook hier gisteravond ook flinke last van harde buiken/weeen die met regelmaat kwamen dus ben benieuwd. vind het moeilijk in te schatten wanneer het echte werk begint
    Gefeliciteerd dat je de maand gehaald hebt waarin je uitgerekend bent haha.

@blijvenHopen fijn dat het met de voedingen goed gaat.
    Aan je verhaal te lezen is het best heftig geweest en geef het dan ook tijd om te verwerken en te plaatsen. Je hebt dus ook een weeënstorm gehad zo te horen die had ik bij Casper* ook en toen ook op advies een ruggenprik gepakt. En achteraf ben ik er zo blij mee geweest dat ik het gedaan heb zag er zo tegen op (de ruggenprik)
    Wat betreft vocht herken ik je probleem hier ook steeds moeite met prikken daarbij liggen aders diep en vocht werkt heel veel tegen. Nu nog meer dan normaal last ervan dus ben eens benieuwd.
    Fijn dat je je wel goed voelt neem je rust en geniet er lekker van!

@Loontje fijn dat Hidde het goed doet. Wat betreft de regeldag heb ik geen ervaring weet alleen dat ze niet zo heel lang duren. Succes alvast

@Talking bij de volgende zwangerschap zullen ze het dan toch zeker wel controleren he? Zou idd wel wat ervan zeggen dat ze zoiets wel standaard mogen controleren bij vrouwen kan zoveel mis door gaan bah. Dikke knuffel voor je

@benieuwd wie de allereerste november mama gaat worden SPANNEND!!!

Wens iedereen een fijne dag!!!!

3. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Dani, ik ga ook wel blij zijn dat ik terug normale kledij aan kan (als ik er al ga in kunnen :) ), weer kan kuisen, wandelen, sporten, slapen, ... maar toch zal ik de bewegingen in mijn buik missen!
    En ja die kilo's, ik zit aan 25 kilo oh neen... als dat maar goed komt...

Wat het speciale betreft, heeft met geslacht te maken! Maar nog even geduld hoor!

Gokje wagen: dani wordt de eerste november mama :)

4. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Mooi buik Nath! En nee je hoeft geen sorry zeggen! Bij ons mag je altijd uiten! Je maakt me ook nieuwsgierig hihi!

Ja! We hebben idd november gehaald! (Ben bang dat ik in dec beval... M'n eerste was 12 dagen te laat....)

Ben ook benieuwd wie de eerste november mama is!

Knuffel voor jullie!

P.s voor lijstje; 10 november controle vk

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Nath nu ben ik nog nieuwsgieriger...! Je gaat toch niet uk zelf laten ontdekken of het een jongen of meisje is he? Dat hoor je weleens dat sommige mensen daarvoor kiezen haha. Grapje :D

Dani, ben benieuwd of jouw gevoel klopt... 2-11 is morgen. Spannend! Enne, voor jou net zo proficiat dat je deze maand hebt gehaald he

Babette, 12 dagen te laat? Aaaargh ik gun jou n november baby hoor! Ons allemaal trouwens :p

Hier zijn we Sint inkopen aan t doen. De kids zijn bij n vriendin van mij dus we hebben even de handen vrij :)

6. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Och denk niet dat er mensen meelezen hoor dus kan het even goed zeggen :)

Ik denk dat da in Nederland ook wel bestaat trouwens?!

Bij ons in België komt het wel eens voor dat er 4 vrouwen of 4 mannen in de rij voorkomen van dus 4 verschillende generaties... Hierbij spreken we van een viergeslacht: de overgrootvader, grootvader, vader en dan de baby als het een jongen is... Ook bij meisjes kan het voorkomen en dan is het de overgrootmoeder, grootmoeder, moeder en baby :)

Ik vind dit nogal speciaal :) en bij ons zal het zo eentje worden

7. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @nath, kilo's... ik ken je gevoel hoor! Ik zit nu op 17kg. Vreselijk gevoel! Het zit vooral op mijn heupen en benen. Of het vocht of vet is... geen idee. Dat zien we de weken na de bevalling wel. Voel me in ieder geval niet fijn bij dit getal. Maar je doet er niks aan he!
    Nog even uitzitten! Wel lastig zo rond de feestdagen moeten/willen afvallen!
    en denk maar zo, je hebt wel mooi een kind op de wereld gezet!

@dani, je houdt het lang uit zo zeg;) jij bent de eerste november bevalling gok ik zo. :D

@babette, dat is wel laat zeg! En wachten duurd al zo lang;) gelukkig gaan ze hier bij 7 dagen te laat al inleiden. Tenzij je zelf langer wilt wachten. Nou ikke niet hoor;)

@hier vandaag bed op de juiste hoogte gezet en dat was het laatste wat we moesten doen.
    Verder klein stukje gewandeld. Na 2km begon alles toch wel tegen te werken. Harde buiken en rugpijn. Zo klaar mee :(

@hoe is het met de mama's van de geboren baby's? Lichamelijk enzo?

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Dankjewel lieve dames !

Babette fijn dat de controle goed was!

Nath mooi buikkie meis

Jess jou datum nog niet bekend meid?

Talkin hihihi jaaaaa jij zei het al een paar keer ja! Hihihi
    Hoe gaatie met jou meissie?

Dani ben benieuwd morgen is het zover meissie toitoitoi voor als het zover is!

Josjo hoe staatie bij jou meid?

Blijven hopen wat een heftig verhaal! Bij jou waren ze ook een inleiding van plan dus? Bij jou werkte de ballon dis wel? Hmmm bij mij niks en had zoveel negatieve dingen gelezen! Fijn dat alles
    Goed gaat buiten je herstel om!

Hier vandaag naar huis en toch 3 iir beneden gezeten en dat na 48uur lukt jou dat nog niet meid? Ben wel kapot nu en ga dood van de pijn ( al 12 uur geen pijnstilling meer op.. Bikkelen gewoon door hihi... :)

9. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt heftig bbibi! Maar heerlijk dat jullie thuis zijn:) hoop dat je je snel beter voelt en ervan kunt genieten!

Hier geen datum bbibi. Per controle wordt er een beslissing genomen. Dus donderdag weten we pas meer. Mijn man denkt volgend weekend. En ik het weekend erop. Over 2 weken begint zijn vakantie. Heerlijk gevoel!
    Dinsdag zijn we een jaar getrouwd, zou de kleine een verassing in petto hebben? ;)

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ah nath, ik snap het! Nu ook waarom je het niet wilde zeggen want t geslacht is een verassing... Maar jij weet t zelf dus al wel? :) is overigens idd heel speciaal hoor! :)

Bbibi, alles goed hoor! Ik loop nog vrolijk door :D en bikkeltje zeg, geen pijnstilling meer...

Jess ik denk ook volgend weekend bij jou hihi maar dinsdag zou ook wel heel speciaal zijn he :)

11. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hehe Jess grappig dat je man volgend weekend denkt en jij weekend erna...

Bij ons is het ook zo! Mijn man zegt 7 nov en ik 16 nov :)

Ben echt benieuwd wie de volgende is!

12. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Toch verschillend ik heb totaal geen last van mijn KZ gehad veel meer van narcose en lage HB door het bloedverlies tijdens de KZ het kan ook het moeder/overleef instinct zijn gewoon
    Eest. Had zelf geen tijd pijn te
    He
    Boven en na
    3dagen na Rotterdam ben ik lopend het ziekenhuis uit ge
    Gaan en daar na liep ik weer rond. Mijn litteken is nu mooi dicht

Wat is een regel dag?

13. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Grappig nath, wij precies hetzelfde! Dezelfde datum ook;) ik heb zo'n hekel aan wachten:D
    En dan moet het echte wachten nog beginnen;)

Hoe wordt dat ervaren dames? Van opname tot aan bevalling? Nog langer gevoel dan afgelopen 9 maanden?

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Mijn vriend denkt de 23e, ik denk de 19e.

15. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames maak je niet druk over die extra kilo's. . Ik was 17 kg aangekomen moet nog 2,5 kg en zit dan op mijn oude gewicht ;)

Bbibi dat ik het nog niet lang vol kan houden komt ook omdat mijn bloeddruk nog niet onder controle is.. ik moet nog 2 weken tableyten slikken om mijn bloeddruk laag te houden daarna laten checken en mijn urine na laten kijken. En dan zien of ik klaar ben met de medicijnen. . Maar hou het steeds beter vol.. zolang het rustig is om me heen

16. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @nath, mooie buik hoor! En die kilo's gaan er wel weer vanaf..

@bibi, wat ben je snel thuis na een ks. Ik dacht dat je dan tich wel 4 dagen in het zkh moest blijven. Loop niet te hard van stapel hé, want dan kom je je eigen nog tegen. Het is toch een operatie!

@Datums, grappig dat de partners andere ideeen hebben dan de dames. Wie zou er gelijk hebben..

@dani, ik hoop dat je gelijk krijgt en dat je morgen gaat bevallen!

@Josjo, jij houdt het nog wel even vol zegt m'n gevoel...

@lichamelijk, ik ben natuurlijk al weer bijna 7 weken geleden bevallen! Maandag ben ik weer voor het eerst gaan trainen. Ik heb nergens meer last van, heb zelfs m'n eerste menstruatie weer gehad, aldus de gynaecoloog. Volgende ronde begin ik weer met de pil (aangepast aan de borstvoeding).

@regeldagen zijn dagen dat je kind vaker komt om aan de borst te gaan. Ze huilen dan ook wat meer. (Ben geen expert hoor, maar zoiets heb ik gehoord).

Vandaag lekker buiten gewandeld wat was het lekker hé! Wat hebben jullie gedaan?

17. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Nath, wat een mooie buikfoto zag ik!

Dani, ben jij van plan morgen te gaan bevallen? Ik ben heel benieuwd! Ik verwacht niet dat ik de eerstvolgende ben in elk geval, hij zit bij mij nog zo lekker! Al is de baby wel onrustig af en toe, maar ik voel nog geen spannende dingen.
    Mijn man denkt ook nog dat het nog even duurt, dus wat dat betreft gaan wij gelijk op.

Oh wat was het heerlijk weer buiten, ik heb lekker met een boek in de tuin gezeten, echt lekker om nog even van de zon te kunnen genieten.

Ik ben nu 13 kilo aangekomen, vind ik best netjes. Al moet ik wel zeggen dat ik sinds ik met verlof thuis ben, ik veel meer snoep en koek eet dan toen ik aan het werk was! Hebben jullie dat ook (gehad)?

18. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oja, er was nog een vraag over mijn vermoeidheid, maar ik slaap gewoon heel slecht. Probeer elke middag wel een dutje te doen, dat is wel lekker, en zometeen ga ik ook naar bed, is al weer te laat eigenlijk :)

Ik zal blij zijn als ik straks weer lekker op mijn buik of rug kan liggen. Ik krijg op mijn zij nu af en toe pijn in mijn bil/heup en dat trekt dan door naar mijn bovenbeen. En dan draai ik op mijn andere zij, om het te verhelpen. Totdat ik daar pijn krijg en weer terug ga draaien. Heel vervelend!

19. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @blijven hopen, dan hou ik jou gewoon in mijn achterhoofd! ;) doe je echt je best voor de kilo's of gaan ze redelijk vanzelf?
    Welke medicijnen gebruik je? Er zitten nare bijwerkingen aan soms...

@loontje, je bent alweer op de normale rit.. gek zeg;) maar het is natuurlijk alweer ff geleden!

@bookfairy,dat meer snoepen herken ik ja. Je verveeld je sneller... wat weer aanzet tot die kast induiken;)
    Vermoeiheid, logisch. Hier ook slechte nachten hoor! Er ligt toch een hoop meer gewicht op je heupen en buik.

@vreselijke nacht ook hier. Heel veel harde buiken. Paar per uur denk ik wel. Met als gevolg dat je natuurlijk niet meer is slaap valt...

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Goedemorgen ladies! Wat n weertje he? Wij gaan naar de tiergarten in kleve, jullie nog leuke plannen?

Jess en bookfairy wat n shitnachten meiden... Hier een uur met Tijn bezig geweest, yuk! Slaapt de een eindelijk door, is de ander wel weer wakker grrrr en dan natuurlijk iedere keer dat je zelf omdraait of een van de zes keer dat ik moet plassen haha. Maar ik was toch best wakker en fit toen Tijn me nodig had. Is denk ik echt n truuk van moeder natuur om ons vast voor te bereiden hoor. Straks kan je na een voeding nog Max 2,5 uur slapen en dan moet je alweer... Of je moet t geluk hebben dat er meteen meer tijd tussen zit. Hier nooit gehad helaas ;)

Deel Deze Pagina