He jess, wat vervelend dat jij ook zo slecht slaapt! Hopelijk is het snel voorbij haha. En dan komen inderdaad de gebroken nachten nog Josjo, dat zou best kunnen dat je lichaam zich op de een of andere manier voorbereidt. Veel plezier in Kleve, leuk! Wij gaan klussen vandaag. De groene aanslag van de voorgevel verwijderen. Als er straks slingers en een geboortebordje bij het raam hangen, moet de buitenkant van het huis er wel netjes uit zien!
@josjo, jij hebt natuurlijk ook nog kleintjes over de vloer lopen... ik heb de mazzel dat ik na dit soort nachten gewoon pas 12uur uit bed kom. Ik slaap gewoon in 4 delen @bookfairy, succes met de schoonmaak! Ziet er mooi uit buiten, dus ik zal het houden bij een boekje lezen buiten. even een vraagje, ik krijg vanaf gisteravond bijna van alles een harde buik. Opstaan, omdraaien, bij gewoon stil liggen op bed. Ik heb nog niks gedaan dus rustiger aan dan dit kan niet. moet je je bij 38 weken ook zorgen maken? Of zijn het gewoon oefenweeen die geen pijn doen? Ze houden en halve minuut tot minuut aan en trekken dan weer weg...
Pff hier ook een vreselijke nacht gehad! Rond 22u30 gaan slapen, om 1u uit bed voor toilet, om 4u terug uit bed en dan heeft de baby beslist om te liggen rollebollen in mijn buik met als gevolg dat ik dus geen oog meer heb toegedaan... Uiteindelijk moet ik terug in slaap gevallen zijn tot 8u30.. @ Jess, ik heb ook continue harde buiken, zelfs van in de douche te staan of van in de zetel te zitten dus ik wil ook wel eens weten wat je hier mee aan moet... Schoonouders zijn hier net geweest om me een bezoekje te brengen en ze hadden een bloemetje mee, maakt je dag opeens weer wat leuker na zo een nacht!
Hier ook continu die harde buiken bij bewegingen... Zolang ze geen pijn doen is t volgens mij niet erg. Wel vermoeiend. Hoort ook bij t termijn helaas.
Jeetje dames ik kan het niet meer bijhouden - Bbibi: Gefeliciteerd met jullie kleine meid! Leuke naam Nu hebben we allebei een Feetje/F.aytje - Talking: dat klinkt wel als een handig schema, dan slaap je tenminste nog wel iets. Darmkrampjes kunnen zo vervelend zijn, dan zijn die kleintjes helemaal uit hun ritme. - Blijven Hopen: Wat een verhaal van je bevalling! - Nath: Mooie buik! En wat betreft dien kilo's snap ik je helemaal, vorige zwangerschap ook zo veel aangekomen. Voelde me net een walvis en was blij dat ik bevallen was en weer normale kleren aan kon. - Loontje: Heeft hij nog steeds last van regeldagen? Rond 6 weken is volgens mij heel normaal dat hij er last van heeft. Helaas kan je er niet zo veel aan doen en gaat het gelukkig vanzelf weer over. Lorena is vandaag alweer een week oud! Ik vind de tijd nu al snel gaan. Haar gezichtje begint weer langzaam aan een normale huidskleur te krijgen, wel nog ontstoken oogjes maar dat is ook al minder. Morgen begint het normale leven weer als mijn man naar zijn werk gaat en de oudste naar het kinderdagverblijf.
@aurin, zo'n idee had ik al. Maar als je op internet zoekt lees je dat je contact op moet nemen in bepaalde gevallen. Maar het lijkt erop dat dat alleen is voor de 37 weken... want als dit weeen kan opwekken... graag zelfs! Haha @dani, je hebt vandaag verplichte melding hier heb je de datum goed? @kleinefee, gaat de tijd snel he! Vervelend zo'n start voor je kleintje... maar ze doet het verder helemaal goed toch? Slimme keuze om je meisje gewoon naar kd te doen... zeker in het begin zo zonder je man! Is ze lang niet geweest? Of voorzie je geen problemen?
Vervelend he, die harde buiken maar is idd niet erg. En als t wel weeën worden ook niet bij 38 weken, na de 37 weken beval je niet meer te vroeg . Ik heb ze ook vaak en sommige duren wel 2-3 minuten en soms is het de een na de ander en dan is t weer rustig.. Overigens zou ik met 36+5 het nu ook echt niet meer erg vinden als t begint, al vind ik t ook prima als uk nog ff blijft zitten Kleinefee wauw n week alweer, gaat hard! Geef je ook bv trouwens? Druppeltje in de oogjes werkt heel goed bij ontstoken oogjes nl Jess ja die mazzel heb jij nu nog, bij een tweede ook niet meer haha. Geniet er dus nog maar van! Dani is gewoon thuis. Was in zkh maar was allemaal goed dus alles kan nog maar ze is niet aan t bevallen.. In kleve in de tiergarten nog een ooievaar gezien. Hij zag er weinig actief uit hahaha
Nog een bestelling zien liggen bij de ooievaar josjo? denk ook niet dat er een 2de komt hoor... ik heb het gevoel dat je leven dan teveel om de kids gaat draaien, zeker als ze ouder worden. We hebben zelf nogal veel hobby's en werk. Dus 1 past er gewoon prima bij maar zeg nooit nooit toch?! Al moet ik nu niet weer aan dat hele traject denken! Wat kan een jaar lang duren zeg dani gaat dus geen gelijk krijgen... helaas
Nee deze ooievaar kon sowieso niet uit z'n hok hahaha. Kan me best voorstellen dat je het graag bij 1 houdt, is ook een stuk flexibeler en makkelijker. Ik kijk juist uit naar ons grote gezin, supergezellig maar ieder z'n ding he
- Jess: Ja hoor, verder doet ze het super! Fee is nu 2 weken niet geweest, de week van de herfstvakantie en afgelopen week. Ik denk niet dat het een probleem wordt voor haar om morgen weer te gaan, maar misschien gaat ze wel even huilen omdat de baby wel mee mag en zij niet. Moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat ze er weer heen gaat en dit is echt niet vervelend bedoeld hoor! Maar ze is zooo druk thuis dat ik het echt niet volhoud om 5 dagen alleen te zijn met 2 kindjes. Op het kinderdagverblijf kan ze al haar energie kwijt dus dan is ze als ze thuiskomt wat rustiger en de dag erna ook nog. En dan die donderdag en vrijdag kom ik wel door met een drukke dreumes denk ik Ik snap je gedachte wel dat je het bij 1 kindje wilt houden. Je weet namelijk ook niet hoe je kind gaat zijn qua karakter en hoeveel tijd je ermee kwijt bent. Je hebt kinderen die uren rustig spelen en kinderen die constant je aandacht vragen. - Josjo: Die ooievaar staat gewoon heerlijk te genieten van het zonnetje! En jeetje nog maar 2 dagen en dan heb je gewoon die 37 weken gehaald, doel bereikt dus! Ik geef geen bv alleen kv, dus dat druppelen gaat hier niet lukken Hoe is het trouwens met Fresa iemand een idee? Al een tijdje niks meer van gehoord! Gisteren hebben we trouwens de newbornshoot gehad! De foto's zijn zo mooi geworden die krijgen een mooi plekje aan de muur. Nu nog even wachten tot ze binnen zijn.
Jammer josjo... dan wachten we wel op de volgende ooievaar @kleinefee, wat leuk de shoot! Puur baby foto's of ook van jullie als gezin? Ik heb het 2 weken terug past vastgelegd en merkte dat er toch wel een aantal stijlen zijn. Veel props of gewoon natuurlijke foto's. Wij gaan voor de natuurlijke foto's van ons als gezin en zullen een paar foto's met zelf gemaakte props laten schieten. Ging het een beetje met de kleine? Al die posities enzo? Vraag me af hoe de kleine daarop reageert... Je hebt helemaal gelijk hoor! Rustig wennen aan de nieuwe situatie... laat die kleine maar in goed gezelschap uitrazen
Ik weet niet meer wie het vroeg maar ik slik labetalol. De kilo's gaan er vanzelf af maar zat zowiso 5 kg vocht bij.. en geef borstvoeding schijnt ook te helpen.
@Jess ik meld me dan maar even he haha. Naar idd ben ik bang dat mn gevoel me in de steek laat. Gusteravond wel in het zh geweest omdat ik van 15 tot 20u harde buiken had zeer pijnlijk en ze zagen datvook op ctg maar zette niet door. Mijn eigen bloeddruk wat hoger meteen urine op b.o en eiwitten gecontroleerd maar alles in.orde. Bij 2e ctg meting waren harde buiken minder en.kleine zeer actief dus gewoon naar huis mogen gaan. Ontsluiting zit op 4cm Maandag weer naar zh en dan hebben over evt strippen/inleiden dus ben benieuwd. @Slapen hier idd ook met paar uyr er tussen geslapen, wakker en actieve uk. @Kleinefee fijn dat je wel langzaamaan kan beginnen door man werken fee naar kdv en.jij alleen met lorena lijkt me wel fijn. Succes alvast morgeb @Josjo fijn dat de ooievaar niet actief is maar dat was niet de afspraak hahaha Dat ie maar snel actief wordt haha @Fresa is idd een goede vraag die is al een tijdje niet meer hier geweest hopelijk is alles goed. @kilos hier nu op +2kg maar uiteindelijk gaan alle kilos toch weer eraf na de bevalling. Dus benieuwd wat ik erna weeg met vocht wat ik vasthoud, geeicht van de kleine en placenta enz dus verheug me op na de bevalling haha Wens iedereen fijne avond. Hier bij nicht op bezoek geweest en nu lekker bankje op met vl en eten wordt besteld sinds hele lange tijd. Heerlijk zo een dag hihi Xxx
KleineFee, al een week weer, wat gaat de tijd snel hè! Wat leuk die newborn shoot! Ging het inderdaad een beetje met de kleine? Josjo, haha, een werkloze ooievaar, nou hij mag de dames van dit forum wel even af! Dani, morgen dus maar weer afwachten, sterkte vannacht. De schoonmaak is goed gelukt, het huis is weer mooi aan de buitenkant! Fijne avond allemaal, vanavond weer vroeg naar bed, als dat lukt
Kleinefee, leuk een babyshoot! Ben erg benieuwd... Wil ik ook wel doen dit keer. Was het gewoon bij jullie thuis? Dani balen meid, zou leuk geweest zijn als het door had gezet. Niet zozeer door 2-11 maar sowieso... Sorry van de ooievaar. Voor mij hoefde t ook nog niet hoor haha Vocht vasthouden, hier ook, enorm! Zie foto (hij zal wel weer op z'n zij liggen )
@dani, spannend morgen! Maar lang gaat het dus niet meer duren. Succes morgen! @josjo, een goede fotograaf doet dit thuis in de eerste 2 weken. Mocht je dit willen adviseer ik je snel iets te zoeken! Ik had het laatste plekje van 4 fotografen. Veel zittem er dus al vol... ik had er 1 die wilde dat ik naar de studio kwam. Nou daar begin ik niet aan met een kleintje en ikzelf die nog niet top is dan. Dus snel verder gezocht met succes! Flinke voet trouwens josjo! Ik merk het vooral in mijn bovenbenen. Moet me echt in mijn broeken wurmen nu dus draag vooral korte joggingbroeken als ik thuis ben. Die zitten heerlijk. @bookfairy, fijn dat alles af is! Weet niet wie over die walvis begon... haha maar dat zeg ik ook al een week tegen mijn man. Gister speelde hij een stukje af uit de film nemo. Waarin dora denk dat ze walvis taal spreekt... haha moest wel lachen
Nath, dat is ook zeker speciaal! Hier ook overgrootvader, grootvader, vader en onze zoon. M'n zoon heeft 3 overgrootvaders en 3 overgrootmoeders. Erg bijzonder dat ze het mee mogen maken. Klopt 12 dagen is veelste lang en heb ook erg gezeurd dat ik klaar mee was en ja hoor de volgende dag werd ik ingeleid. Maar ik ga ook echt aangeven dat ik echt niet langer dan 7 dagen door loop. Verschrikkelijk was het! Fijn dat het goed met jullie gaat, op vocht/kilo's na. Maar die gaan toch zo weer weg. Dani, spannend hoor! Succes!
Echt spannend he ladies, wie de volgende zal zijn! Hier alles rustig. Had gisteren wel een paar pijnlijke weeën. Nog niet de echt heftige maar het waren ze wel duidelijk . Werd verder niks hoor maar ik vond t wel weer grappig. Oh ja, zo voelde dat momentje Dani succes vandaag! Wat zou een reden zijn om nu in te leiden denk je? Heb net m'n nek verrekt, zo balen. Ik lig zo stom en steeds in dezelfde houding in bed dar die oude kwaal nu al voor de tweede keer in drie weken voorbij komt.. Net n paar molletjes ingenomen en midalgan gesmeerd, hopelijk trekt t gauw weg. Ben vandaag alleen met de kids nl... Goh die fresa, hoe zou t toch met je zijn meis...!
@Babette, 12 dagen is idd echt lang.. Dacht zelf ook dat ik langer door zou lopen, maar kan mee nu helemaal niets bij voorstellen hoe lastig dat dat dan is. Maar ik eloof graag dat je het niemand toewenst! @Josjo, auw lastig en dat precies als je alleen thuis bent met de kids. @voorweeen, dat lijkt me ook lastig. Wanneer ga je dan bellen? Heb bij Autin al gelezen dat ze er een hele dag last van had... Hier is onze kleine hummel precies 7 weken! Iedere maandag om 10.18 uur kijk ik toevallig op de klok. Nu ligt er gewoon een kereltje lekker te slapen, zo tevreden!