November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @loontje, zo klein en toch al 7weken ;) wat is hij al veranderd zeg! Heerlijk:)

@josjo, sterkte met je nek! Vervelend....

@dani, en en en??? :D

@kleinefee, hoe was het kinderdagverblijf voor de kleine?

Hier 2,5uur geslapen vannacht... wordt dus en zwaar dagje... bij elke beweging wel een harde buik en vervolgens 3,5uur naar het plafond liggen staren. Nee slapen is niet officieel niet makkelijk meer nu!
    Verder een heel vervelend moment ervaren om nog ruzie te krijgen met zusje... hoop dat dat nog goedkomt voordat de kleine komt. :(

Mag vanaf vandaag zeggen dat hij volgende week verwacht wordt. Wow dat klinkt zo snel:D

2. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

- Loontje: Ahh wat een lieverdje! Hoe groot is hij nu? Hij lijkt op de foto net iets groter dan mijn dochter.

- Jess: We hebben bij de shoot een paar foto's gedaan van Fee en Lorena samen en de rest van alleen Lorena. Het ging zo gemakkelijk! Ze sliep tijdens de hele shoot dus dat was wel makkelijk met anders neerleggen, ze werd zelfs amper wakker tijdens het omkleden ;) We hadden 3 setjes gedaan: 1tje met een roze luierbroekje met ruches, 1tje met een paars/wit gestreept mutsje en 1tje met een turquoise kleurig coconnetje. Verder geen attributen erbij, gewoon rustig en puur op een wit dekentje.

Kdv ging goed! Ik kwam binnen en ze wilde meteen gaan spelen. Ben benieuwd of ze straks wel mee naar huis wil ;)

- Josjo: Nee het was in een studio, ze zien er ook echt uit als studiofoto's vind ik het licht is heel anders. Ach je voeten toch! Herken ze van de vorige zwangerschap. Dan heb je gewoon geen enkels meer. En dan ook nog je nek verrekt, misschien een kersenpitzak warm maken?

- Dani: En? Hoe was het, nog zwanger? Wel al 4 cm dat is fijn!

3. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @kleinefee, hij weegt nu 2480 gram en is 49 cm lang!
    Laat je een foto zien als je ze hebt? Ben wel benieuwd namelijk. Wij waren (natuurlijk) te laat voor een echte newbornshoot. Maar gelukkig hebben we zelf mooie foto's gemaakt en natuurlijk de foto's van earlybirds.

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Meld me weer even hiet haha.
    Moet over uurtjr weer in zh zijn fus ben benieuwd. Zet nog steeds niet doot. Slaap wel al 2 nachten.heel goed en veel. Minder honger, veel dorst dus benieuwd of het wat te zrggen heeft

Rede voor inleiden zou zijn mijn maagbandje. Heb een poortje (zo groot als €2 munt links in de buik aan spier vast zitten voor bij te vullen) dezr staat nu heel erg op spanning en komt aan de oppervlakte.
    Kan zijn dat ir los schiet, slangetje los laat enz en dat zijn ook weer risicos.
    Als je mijn buik hebt kun je het poortje als extra bult goed zien zitten.
    En als de kleine man dan ook nog net aan dir kant ligt is het extra vervelend.
    Ik hoop zo dat ze iets willen doen.

@Klrine fee blij dat het met kdv goed ging. Geeft een fijn gevoel. En ben benieuwd naar jullie fotos vd shoot hier ook al ren gepland. Meid kont thuis en kleine van mn broertjr ook erbij meteen kerstcadeau voor mn ouders latrn makrn met allr kleinkids op een foto hihi.

@Josjo vervelend dat het bij jou ook niet doorzet.....
    Hopelijk helpen de paracetamols en zalf ook voor je nek.

@Vocht enoge wat jr kan doen is masseren en hoog leggen hier ook voorbamrlijk liggen, benen hoog ook snachts. Krijg zelfs mn steunkousen nu niet meer aan dus kijk ernaar uit om ze na de bevalling weer aan te kunnen.

@Loontje wat een knapperd. Geniet lekker van jullie mannetje.

Ik reageer weer even als ik vh zh terug ben.

Hopelijk hiren we snel wat van Fresa haha nu wel erg nieuwsgierig.

Xxxx en.knuf aan iedereen

5. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Prachtig ventje loontje! En 7 weken alweer wauw...

Kleinefee, een turquoise coconnetje, heb ik laatst n foto van internet van opgeslagen omdat ik die zo mooi vond, bedoel je zoiets? :D

Dani succes zo! Ik vind t niet vervelend hoor, ben morgen pas 37 weken, ik ben niet ongeduldig. De bo ben ik wel beu en m'n enkel en voet doen inmiddels echt pijn maar ben m'n buik nog niet beu hoor. En met die verrekte nek wil ik niet eens bevallen... Nee laat mij op z'n vroegst t weekend of de week erna maar bevallen hoor... Al ben ik wel enorm nieuwsgierig inmiddels haha.

6. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Deze kleinefee, zoo mooi! Is ook ongeveer de kleur van ons kamertje, ben gek op die kleur ineens :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,4 KB
      Weergaven:
      2
  7. selina1212

selina1212 Actief lid

17 apr 2012
    134
    0
    0
    hallo dames.

gister om 14.00 zijn mijn vliezen spontaan gebrokken
    meteen naar ziekenhuis en heb een nacht moeten blijven
    echter tot nu toe nog geen echte sterke weeen aventoe eens een menstruatie kramp maar daar blijft het bij na 6 ctgs gehad te hebben
    ben ik vanmorgen om 11.00 ontslagen uit ziekenhuis.
    maar oh mijn god blijf lopen kan zowat een emmer vullen
    verschrikkelijk
    zijn hier dames die hier ervaring mee hebben? zoja hoelang kunnen en zullen ze me laten lopen
    want wijs wordt ik er niet van een zegt 72 uur een zegt een week
    nu moet ik dagelijks terug voor ctg.

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Ik heb weleens gehoord 48 uur maar echt geen idee... Bij mij begonnen de weeën ook meteen n uur na het breken van de vliezen. Sterkte meis, heel lang zal het nu toch niet meer duren? Ik zou in elk geval wel blijven lopen, de zwaartekracht kan alleen maar helpen om de weeën op gang te krijgen..

9. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Loontje, wat een lieve foto! Wat een mannetje hoor, leuk, en nog zo klein.

Josjo, gaat het weer met je nek? Rottig dat je daar zo'n last van hebt!

Wat fijn, kleineFee, dat het zo goed ging op het kinderdagverblijf. Is volgens mij toch altijd even weer afwachten.

Dani, hoe ging het???

Hoi Selina, wat spannend! Ik kan je helemaal niet helpen, geen ervaring nog mee :) Sterkte met het verloop!

Ik ben nog even met mijn moeder naar de Intratuin geweest, lekker geneusd bij de kerstspullen en een mooi boompje in pot bij de voordeur, dus nu is die ook helemaal netjes voor straks!
    Verder beweegt de baby vooral heel veel, maar nog geen pijn of dingen die kunnen lijken op voorweeën.

10. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Selina als je vliezen gebroken zijn is normaal max 72 u uvm infectirgrvaar. In het zh waar ik in brhandeling ben zelf max 48u. Je mag ook niet meer in bad en geen sex hebben omdat de kleine nu direct in contact met de wereld staat.
    Zou zeker duidelijk vragen hoe en wat ze willen doen. Tekst en uitleg moeten ze geven.

@Hier bloeddruk was weer in orde, kleine ligt nog steeds goed echter wat betreft inleiden hebben ze hetvpas over 39,5 week. Protocol vh zh. Echter zou ik wel bij de vk kunnen kijken voor eerder te laten strippen.
    Poortje vh maagbandje staat idd onder grote druk maar ze neemt niet aan dat ik nog veel ga groeien qua buik (wel in 1 week 2kg erbij dus dat vond ik wel veel, hoofdzakelijk vocht denk ik)
    Dus het is afwachtten.

Ze vond me er ongelukkig en.moe uitzien (gek he....)
    Nu a.s vrijdag weer dus ben benieuwd hopelijk voor die tijd nog bij vk kunnen komen.

@Selina succes alvast meid

@De.rest fijne avond morgen reageer ik weer uitgebreid. Krijgen vNavond bezoek en wil nog even douchen van te voren.

Groetjes

11. selina1212

selina1212 Actief lid

17 apr 2012
    134
    0
    0
    hallo dames.

bedankt voor jullie reactie.
    nou heb eens geïnformeerd.
    ze willen rekken tot 37 weken ligt helemaal aan de kleine hoe hij het doet,doet hij het goed zullen ze het zo laten
    hier werken ze blijkbaar met een heel ander beleid want ik dacht ook 72 uur.
    verder wel menstruatiekrampen maar geen lijn op te trekken helaas.
    zelf ben ik niet zo gerust met het feit dat hij niet meer zo beschermd is durf amper te gaan plassen bang voor bacteriën.
    nou morgen weer ctg en dan zal ik nog even een berichtje plaatsen.
    succes allemaal!!

12. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Selina, spannend hoor! Ben benieuwd of t al heeft doorgezet...

Hier 37 weken!!!!!! Whoehoe :D voor jullie ws doodnormaal haha maar ik vier n feestje ;)

Hoe is t met de kersverse mama's? Lekker druk met uk? :)

En met de rest?

13. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Weer hoop gekletst hier gezellig!

Selina, spannend hoor! Succes!

Knuffel voor jullie!

14. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames, ik ben er nog hoor. Zit in de wachtkamer van het zh voor mijn moeder, dus bedacht ik me dat ik wel even kon reageren.

Ik zag dat er een beebje bij is. Een kleine F.ay....joehoe!!! Gefeliciteerd!

Selena spannend hoor! Ik dacht dat dani de eerst volgende zou zijn...maar denk toch dat jij het wordt!

Hier gaat het redelijk. Voel me beroerd, heb hoofdpijn, ben erg moe en mijn bekken willen niet. Allemaal te danken aan een te lage bloeddruk die we niet omhoog krijgen. Daarnaast veel harde buiken en voorweeen. Ben er zo klaar mee! Verder druk in de weer met mijn moeder. Daar ben ik momenteel meer mee in het zh dan dat ik iets gezelligs met haar kan doen.

Hier begint de nesteldrang toe te slaan. Was van de week helemaal in tranen omdat de frituurpan zo vies wasendat ik die niet svhoon genoeg kreeg :D. Vl wist even niet meer wathij moest doen. ...arme man.

Als ik vanavond weer thuis ben probeer ik even uitgebreid te reageren. Als het dan nog lukt om te zitten. Anders morgen ochtend even.

Dikke knuffel meiden!

15. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Josjo, leuk een feestje :) Ik ben vandaag echt niet in de stemming voor een feestje, eerder in de stemming voor hele dag te slapen :) maar dan lig ik gegarandeerd weer wakker vanacht!

Heb nogal slechte nachten achter de rug, moet veel opstaan voor naar toilet te gaan en dan om 3u of 4u lig ik gewoon naar de plafond te kijken voor enkele uren... Ben dus echt moe vandaag! Ik verlang gewoon eens naar een dag dat ik kan doorslapen...

Fresa, wat jammer dat je u zo beroerd voelt! Lukt het niet met wat te rusten of heb je het momenteel druk? Wel grappig van je frituurpan :) die mannen van ons moeten nogal wat aanhoren hé

De laatste loodjes wegen bij iedereen zwaar heb ik de indruk... Hier ook toch wel! Wil zo graag bevallen maar baby zit daar nog goed! Vanmiddag komt de vroedvrouw en ben eens benieuwd of baby nu al ingedaald is... Ontsluiting wil ik niet laten controlen want als ze het stimuleert en baby komt... Hoe graag ik het ook wil, papa komt overmorgen thuis!! Vanaf donderdag mag baby komen maar deze 2 dagen moet baby nog blijven zitten

16. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi FreSa, leuk om weer wat van je te lezen, maar wat vervelend dat je je zo beroerd voelt... sterkte! En ook voor je moeder.

Hier ook last van nesteldrang en emoties, ik wil nu alles netjes en opgeruimd hebben, maar manlief heeft 's avonds na zijn werk weinig puf om uitgebreid te helpen, snap ik eigenlijk ook wel, maar toch vind ik het dan heel vervelend dat hij niet even met dozen en zware dingen wilt sjouwen :D

17. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Fresa wat naar van je moeder, hopelijk niks heel ernstigs? En balen dat je er zo doorheen zit, even volhouden meis! En hahaha van die frituurpan! Ga je de beschuitjes frituren voor je kraamvisite? :D lekker zo laten meis (of doe sjiek en koop jezelf n nieuwe hihi)

Nath, jaaa beebje moet nog twee dagen blijven zitten, na twee weken braaf luisteren naar z'n mama (nu al!) kunnen die twee er ook nog wel bij toch? :)

Bookfairy, en als je het nou verzamelt die sjouwklusjes zodat t even 1 keer jezelf (ml zelf) kwaadmaken is? Ik snap best dat hij ook weinig puf heeft maar opruimen is wel fijn, geeft ook rust in jouw hoofd he..

Nesteldrang heb ik ook voor t eerst echt en ik vind t wel leuk. M'n rug vindt t minder maar die moet niet zeuren vind ik. Vandaag de voortuin gesnoeid :) en nu lig ik in bad, ik geniet ook wel van niks doen hoor. De wij jonge ouders lag weer op de mat dus ik moest wel even gaan badderen snap je?

18. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Jeeeeeej over 2 wkn zijn wij papa en mama
    12-11 controle en dan horen we de datum voor inleiding met 38 wkn

Mw weegt nu al 3800gram...

19. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aurin, spannend! Een max. einddatum hebben is een fijn gevoel. Dat is ook het enige wat wij hebben;)

@josjo, gefeliciteerd met je mijlpaal! Een gewonr bevalling/kraamperiode voor jou dus:) bedankt voor de tip van dat tijdschrift. Straks maar eens even kijken dus ;)

@nath, heb je al eens met een voedingskussen geslapen? Ik heb er vannacht weer eens mee geslapen. Door de kussen draai je je minder snel om. Heeft je blaas misschien ook meer rust. Ik heb 10uur geslapen! Na 4hele slechte nachten... ook maar 2 harde buiken gehad in plaats van 4per uur. Dus misschien het proberen waard!

Hoop gerommel hier gisteren. Niet in de zin van weeen maar wel steken bij de baarmoedermond. Weet niet of er meer dames zijn met dat gevoel soms.
    vandaag een jaar getrouwd! Zullen alleen niks bijzonders gaan doen... helaas :)

20. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat spannend Aurin, toch een lekker idee dat je een datum hebt waaraan je je kunt vasthouden.

Jess84, gefeliciteerd met je trouwdag! Ga je wel thuis een beetje wat gezelligs vieren? Al is het maar lekker eten of gezellig samen op de bank zitten :)

Deel Deze Pagina