@ Loontje, denk niet dat ik jullie ga verrassen hoor! De vroedvrouw is dinsdag geweest en baby lag nog niet vast met het hoofd in het bekken dus vermoed dat baby nog wil blijven zitten... Heb al gehoord dat gerommel weken voor de bevalling kan zijn... maar nu man onderweg is, ben ik wel van plan om veel te gaan wandelen, pikant eten zodat baby toch niet te lang meer op zich laat wachten Heb die box aangekleed en kan al niet meer wachten
Loontje, die band zit niet heel strak maar je voelt m wel goed aansluiten zeg maar. En door de weeën wordt dat wat strakker ook. Logisch dat je veel niet meer weet hoor... Zal ik dan toch maar voor volle maan beeb gaan? Heb wel minimale activiteit, beetje pijnlijk maar dragelijk. Al eerder gehad dus zal niks zijn maar djeeez ik heb er eigenlijk wel zin in, bevallen hahaha
Goed geprobeerd maar neen het blijft een verrassing nog even geduld! En ik begrijp je gevoel, ik heb ook echt zin om te bevallen vanavond, morgen, dit weekend
Jess wat spannend! Het duurt nu niet lang meer voor jij je kleine in je armen heb. Hopelijk kan je nog een beetje slapen vannacht! Nath, wat heerlijk dat je hubbie toch nog de heli heeft kunnen nemen en dat hij vanavond lekker thuis is. Voor jou brengt dat wel een hoop rust mee denk ik. Josjo ik ben ook wel nieuwsgierig aan het worden hoor....wil ook een foto zien . Vanmiddag ben ik bij de vk geweest voor controle. Ons kleintje ligt klaar om geboren te worden . Maar ondanks de volle maan moest ik toch nog maar even wachten. Ze begon erover dat het nog wel vroeg was om het te gaan halen. Ik moet het nog even volhouden met mijn bekken. Stond er ook een beetje van de kijken dat ze erover begon . Mijn bloeddruk was gelukkig iets hoger dan van de week, maar nog steeds laag. Hoe gaat het met de andere dames?
@loontje, toevallig 2 uur aangelegen vandaag. Was een half uur nodig maar kleine verschoof elke keer een stukje waardoor de harttonen steeds wegvielen is gewoon elastiek. Zit niet strak verder hoor... @fresa, fijn dat je kleintje klaar ligt! Vervelend dat je nog even moet wachten! @josjo, hoop dat je rommelen doorzet Hoop harde buiken gehad vanavond... bloeddruk was gezakt naar 155/85. Maar nog steeds te hoog natuurlijk. hoop echt dat er een einde aankomt dit weekend
Haha, had echt het gevoel dat het strak zat @Fresa, fijn dat de kleine er klaar voor ligt. 36+4 is idd net wat te vroeg, nog een paar daagjes dan.... @jess, gelukkig is de bloeddruk iets gezakt, ben benieuwd hoelang het nog gaat duren, maar zal niet heel lang meer zijn! @verlof, ik mag nog best een tijd genieten gelukkig. Iedereen adviseert me ook echt de tijd ervoor te nemen, omdat het toch een impact heeft gehad. Officieel zou ik 6 januari weer moeten werken, afhankelijk hoe het gaat dan ga ik of de ziektewet in en neem ik daarna nog m'n vakantie van dit jaar (3,5 week) of ik neem na 6 januari m'n vakantie. Kan me nu nog niet voorstellen hoe het is om Hidde weg te moeten brengen. Zou best kunnen werken als ik hem mee zou kunnen nemen.
Morgen zal ik weer even bijlezen dames! Heb er geen tijd voor gehad laatste tijd. Gisteren ook heel verdrietig nieuws gekregen dat het dochtertje van een collega van me is overleden aan een hersenvliesontsteking. Kan het nog niet echt geloven dat zo een gezond kindje ineens zo ziek wordt en er niet meer is.
Loontje, met de echte weeën zit t ook wel wat strakker hoor Jess, fijn dat je bloeddruk is gezakt. Nog te hoog ja, maar hij was nog hoger he... Ik hoop ook dit weekend voor je! En ik wil wel meedoen Kleinefee jeetje, wat verschrikkelijk zeg is de oorzaak ook duidelijk? Bah wat n vreselijk verhaal.... Fresa waarom begon zij er over dan? Heb je misschien eerder aangegeven dat je het te zwaar vindt worden? Gelukkig ligt uk goed! Dani meid, alles ok? Gisteren zag ik nog op fb dat je t zat bent... Ik hoop dat die volle maan jou dan goed gezind was... ons geduld wordt wel op de proef gesteld he? Misschien dat n paar glaasjes tonic en n potje seks helpt, baadt t niet... Hahaha
Josjo, potje sex haha gister m'n vriend proberen te overtuigen, maar hij vertikt t! No way dat er hier aan sex gedaan wordt 😔
Fijn dat het hier goed gaat!! Hier gaat het ook goed, wel nog steeds menstruatiegevoel, erg irritant! Dan denk ik soms; hopelijk zet het dan door maar zoals het hier al gezegd is, rommelen kan weken duren voor het begint. Sex: hier 1 tot 3 keer per week. M'n oud collega had op haar uitgerekende datum sex met haar man en ja de volgende dag is de weeën begonnen of was het toeval?
Ik las van de week iets over een nieuw onderzoek dat aantoonde dat vrouwen die elke dag 1-2 glazen light frisdrank dronken, vaker vroeger bevielen dan vrouwen die dat niet deden. Dus, allemaal vanavond The voice met n colaatje light? Bij gebrek aan sex? hahaha Waarom wil jou man dat niet aurin? Kan echt geen kwaad he...
Sex... nou ik vind er niks meer aan... voelt zo anders, bijna gevoelloos... mijn man biechte laatst op dat het net was alsof hij vreemd ging haha... en sex in de douche is helemaal geen optie meer Geloof ook niet dat er iets is dat het opwekt hoor... geduldig zijn. Pfff Vannacht maar 3uurtjes kunnen slapen. Om de 7min weeen gehad 2uur lang. Nu ook beetje slijmerig bloedverlies(sorry). Maar nu is het alweer ff stil... Hang nu weer aan de ctg. Vind de kleine erg interessant... hij is gelijk wakker Van mij mag het artsenrondje wel beginnen. De 1 zegt wachten heeft geen zin en de ander zegt maybe naar huis. Pfff!! @dani, vandaag inleiddatum krijgen toch?
Uhhh nou hoe breng ik dat tactvol... Hij vindt zwangere vrouwen niet bepaald aantrekkelijk hahaha. Dus ook mij niet ... 😁 En omdat ik zoveel voorweeen en harde buiken heb steeds en m'n bekken niet echt lekker aanvoelt.. Wilde hij niet meer...
Oh jess hoe spannend!!!! Jij gaat niet meer naar huis hoor, en anders dik t maar aan dat je t niet meer trekt jou lijf is er klaar voor volgens mij? Aurin ik snap het best hoor, hier is het ook minimaal op t moment haha
Wat heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben betreft sex . Mijn vl probeerde me gisteren over te halen, maar het doet gewoon zeer in mijn bekken. Als we klaar zijn kan ik niet meer lopen, dus nee voor mij hoeft dat niet meer. KleineFee wat heftig zeg! Dat is schrikken. Jess wat lastig die tegenstrijdige antwoorden. Om gek van te worden. Slijmerig bloedverlies geeft wel aan dat er daarbinnen wat klaargemaakt wordt voor de bevalling. Ik ga voor je duimen meid! Ik heb geen idee waarom de vk daarover begon. Ik heb idd aangegeven dat ik er wel klaar mee ben, dan niet specifiek met mijn buik maar wel met mijn bi. Ook kan zij regelmatig niet voelen hoe de kleine ligt ivm de harde buiken. Ik ben ook verder behoorlijk aangekomen....begon met 75 kg en weeg nu 102. Het kindje wordt geschat op 7/ 7,5 pond, zij heeft het over veel vruchtwater en vocht dat vastgehouden wordt. Eten lukt ook amper....leef bijna mijn hele zwangerschap al op cornflakes, melk en fruit. Het avondeten krijg ik met veel moeite weg, eet wel moet natuurlijk het goede voorbeeld geven aan mijn andere 2 ukkies, maar in de avonduren en in de nacht ben ik er beroerd van. Ach ik zie wel wat er allemaal gaat gebeuren. Ik gok dat hij ergens tussen de 39 en 40 weken komt zonder poespas. Babette wat fijn om te lezen dat het goed gaat. Vervelend he dat gerommel zonder dat er verder iets gebeurd? Als het echte werk begint dan merken we dat wel . Tonis....tja klinkt heel raar, maar met beide zwangerschappen kreeg ik daar op het laatst heel veel zin in. Dan echt ijskoud met extra citroen...lekkerrrrr! Tijdens het boodschappen doen liep ik langs de frisdrank en je raad het al...de eerste fles is al leeg. Maar of dat nou echt helpt, neuh. Ik ga vandaag proberen sinterklaasinkopen te doen . Wat zijn jullie plannen?
Toch naar huis ladies! Maandag weer terug voor ctg en bloeddruk. Mocht het dan weer hoog zijn dan wordt het definitief inleiden. Maar nu willen ze toch nog even wachten. Pffffff artsen! Kleine heeft het ook gewoon nog naar zijn zin... das het belangrijkst he!
Jeetje jess! Wel lekker dat je naar huis kan. Eigen omgeving is toch het fijnst. ..Misschien helpt het wel en dient je frummel zichzelf aan in het weekend.