November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Wat een gesprekken hier van 's ochtends vroeg :)

Hier wordt er ook al tijdje niet aan seks gedaan hoor, omdat het voor mij gewoon te lastig is en echt genieten doe ik niet.. Ook door de ziekenhuisopname op 31 weken door vroegtijdige contracties moest ik het rustig aan doen en durfden we gelijk niet, we hadden schrik dat baby zou komen...

Och we houden het voor na de bevalling, dan is die buik ook weg en lukt het allemaal weer beter :)

@ jess, wat vervelend zeg dat de een zegt zo en de ander wil het zo... maar wel goed dat je naar huis mag! ik weet nog dat ik het enorm vervelend vond toen ik in het ziekenhuis lag, was toch liever thuis! Met baby zal dat anders zijn, dan heb je iemand bij jou, hoewel die ook nog niet veel zeggen :)

Hier rommelt het nog steeds maar ja dat wil niks zeggen! Ook heel veel harde buiken, we zien wel hé! Maar ik heb echt wel zin om te bevallen en nu mag het ook want papa is terug! Hij moest gisteren al lachen met me dat ik hier al in het rond sprong voor iets te halen voor hem om te drinken, terwijl ik daarvoor amper durfde te bewegen :)

Wij gaan boodschappen doen vandaag, niks speciaals dus en jullie?

2. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eigen huisje is zeker lekker! Eigen bedje en gezelligheid... mijn man heeft vakantie genomen. Die wil niet dat ik nog alleen ben en ook maar iets uitvoer. Dus komende weken zijn we lekker samen!

Misschien zetten de weeen wel door;) of niet:D maar dat geldt voor alle dames hier... het is bij iedereen toch wel een beetje op gang aan het komen nu?

Zijn er nog meer dames slijmprop aan het verliezen?

@nath, fijn dat hij weer terug is hoor!

3. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Hé dames,,mag ik weer ff meeschrijven? Ben zo lang hier niet meer geweest, lees vaak mee met het andere afteltopic, maar als ik jullie zo zie kletsen dan klinkt dat allemaal zo gezellig haha.

Ik vind het knap dat sommige vrouwen nog sex hebben. Hier al maanden niet meer. Heb helemaal geen libido meer. Het houdt op bij fantaseren, maar als ik er aan moet denken dat er iets naar binnen moet dan zeg ik oh nee liever niet. Komt ook wel een beetje omdat ik voor mn zwangerschap vaak last had van bloedverlies tijdens de sex en daar ben ik nog altijd bang voor terwijl er niks te vinden is volgens de huisarts en onderzoekjes, maar t is wel heel vervelend.
    Maar mn vriend zit er ook niet om te zeuren hoor. Hij maakt wel es een grapje, we slapen zelfs apart omdat ik geluid naast me op bed niet kan verdragen, vooral het gesnurk niet... :p

4. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Jess, wat liefdat hij nu thuis blijft, geniet maar lekker van de laatste daagjes met z'n tweeen!

@Lalaatje, ik schrijf ook bij beide topics mee, vind het ook erg gezellig zo. Iedereen is aan het aftellen, spannend. We hebben ook regelmatig een poll haha wie de volgende is. Ik waag me er maar niet meer aan want zit er de hele tijd naast...

@kleinefee, las net je berichtje. Pff heftig, weten ze de oorzaak?

@bibi, maantje hoe is het met jullie?

@nath, boodschappen doen is ook belangrijk. Dat was hier in het begin wel wennen hoor, je kunt niet meer even snel naar de winkel, dus nu wandel ik een paar keer per week naar de winkel. Lekker een uurtje wandelen heerlijk!

5. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Is ook erg gezellig indd. Zie veel dames voorbij komen die dus ook in het november afteltopic zitten.

Nog 2 daagjes. Hoop echt dat ik dit weekend mag bevallen. Begint nu wel weer te rommelen van onder. In de rug en onderbuik. Zou dat toch nog indalen zijn? Of voorbereiding op t echte werk?

Hoe ervaren jullie het begin van de bevalling?

6. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lalaatje, neem.aan dat de kleine wel al ingedaald is nu toch? Gezien je termijn... ik gok op voorweeen bij jou.
    wat je beschrijft heb ik ook. Bij elke wee/harde buik ook pijn in de onderrug en onder in de buik. Houd een minuutje aan of iets langer. En dan zakt het weer weg. Heb je al bloedverlies?

Dani, al een uitslag?

@kleinefee, vreselijk! Hoe oud was der dochtertje?

@loontje, fijn dat je voorlopig nog niet hoeft te werken! Je zei iets over ziektewet? Mag dat? Of moet je werkgever daaraan meewerken?
    Is boodschappen doen echt zo lastig plannen? ;) je hoort het van iedereen maar kan me er nog niks bij voorstellen...
    meneer maakt nu al de dienst uit, vind eigenlijk dat hij zich straks maar aan ons aan moet passen:D

7. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

12 jan 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Ik zou dit ook wel eens willen weten hoe jullie het begin van bevalling ervaren? Ik weet dat dit voor iedereen anders kan zijn maar zijn er niet zo enkele gelijkenissen?

Ik denk dat ik een beetje te druk ben geweest, mijn rechterbil doet gigantisch pijn! Kan gewoon bijna niet stappen... de linkerkant heb ik niks van last... pff ik zou zo graag willen bevallen!

8. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Jess wel fijn dat je thuis bent nu het toch nog niet doorzet he! Al had ik t je wel gegund dat t wel zou doorzetten...hopelijk snel alsnog!

Lalaatje hoiiiii gezellig hoor! Dit is n wat kleiner clubje dus kan je wat meer echt kletsen vind ik, al vind ik t andere topic ook gezellig hoor!

Een poll ja, laten we een nieuwe doen! Ik zeg jess de volgende en dan lalaatje :D. Jess omdat t al rommelt en lalaatje omdat t jouw beurt wel is met 39+5 haha

Nath en lalaatje, ik tast net zo in t duister over hoe t begint. Al verwacht ik dat de contracties die jij met 33 had wel vergelijkbaar zijn aan hoe t begint maar dan wat pijnlijker. Eerste weeën komen minder frequent en nog niet zo pijnlijk, daarna wordt t steeds sneller en heviger. Bij mij begon t met vliezen breken maar na een uur begon het op die manier. Een echte wee voel je in de hele buik, bouwt zich op, dan houdt t een poosje aan en dan zakt t weer weg... Spannend he ladies!!!! :D

Loontje, ik snap best dat je het jammer vindt dat je dit niet meemaakt maar ik vind t wel top en gezellig dat je nog zo mee kletst!!

Babette, dat ongi gevoel heb ik ook, vooral snachts en met name na het plassen pffff best irri idd... En 1-3 keer? Wauw! Haha

Nath, sex na de bevalling? Hahaha ik was 9 weken ongesteld dus tja.... Hihi

9. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Jaaaaa bijna 40 weken. Ben er wel klaar mee. Denk indd dat het indalingspijn is wat ik voel.
    De dikke buik mag nu wel verdwijnen. Maar vind het wel eng als ik bedenk dat t elk moment kan beginnen.. ik zou niet weten wat me te wachten staat. Denk dat ik totaal in paniek zou raken...

10. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Is uk niet al helemaal ingedaald lalaatje? Denk je niet dat dit t eerste begin is? :D

11. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    afgelopen maandag was de kleine nog niet ingedaald, dinsdag moest ik naar de gynaecoloog, maar er was niks te zien en te voelen. Zolang er nog niks is geboren moet ik woensdag weer naar de vk en dan maar horen. Heb wel t gevoel dat het aan het voorbereiden is, maar denk dat dit indalingspijn is. Het zijn puur steken die komen en gaan. Heb geen bloedverlies en ook niet t idee dat ik vruchtwater verlies. Zodra ik water verlies moet ik ook gaan liggen...

12. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hallo dames

Hier even een update zal morgen even lijst updaten.

Hier helemaal opgebrand en loop echt op tandvlees. Slaap max 2u per nacht, overdagvslapen lukt niet. Ben gewoon mezelf niet meer ben echt niet te genieten. Slapen lukt ook niet. Probeer wat afleiding te zoeken met lezen/puzzelen, boodschappen en op bezoek bij mn ouders.

Vandaar hier ook minder aanwezig.

Vandaag op controle in zh en ze zag dat ik helemaal op ben en ze werd al moe bij het zien van mn buik.
    Ze heeft inwendig gevoeld en zit tussen 4/5cm ontsluiting.
    Ze.heeft dus meteen "onofficieel" gestript.
    Hopen datvdit doorzet.

Wel flinke harde buiken, kleine die rustiger is dus ben benieuwd.

Verder heb ik wel mee gelezen maar reageer morgen even op iedereen.

Succes voor diegene waar het al bij rommelt

Fijne avond nog

13. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Wat spannend dani! Heel veel succes! :)

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Dani, knuffel, rustig aan meid. Hoop voor jou dat de kleine snel komt!!!

15. Azra87

Azra87 Lid

5 mrt 2012
    59
    9
    8
    Vrouw
    Spannend dames bij iedereen al lekker aan t 'rommelen'.
    Ik dacht dat ik hier ook mee schreef, maar k kan het niet bijhouden. Zoveel word er gekletst haha. Sorry.
    Ik ben morgen 'al' een week overtijd.. En snot verkouden😫

16. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Weer hoop gekletst hier :) Gezellig!

Fresa ja van mij mag het nu wel doorzetten.
    Fijn dat het nog goed met jullie gaat op paar dingen na. Ik ben ook niet te genieten hoor, loop al hele dag te zeuren, m'n zoon spuugt z'n bed onder bij het slapengaan elke dag, het breeeeeekt me op en kan wel om janken. Maar goed zie je ik ben dus niet te genieten.
    Verder red ik me prima.
    De rest succes! Denk aan jullie xx

17. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Azra, nog gefeliciteerd met je dochter, alweer 2!!! Gaat hard!

18. Azra87

Azra87 Lid

5 mrt 2012
    59
    9
    8
    Vrouw
    Ah lief dankje wel!

Dat is slopend dat spugen van je zoontje.
    Mijn dochter was ook ziek, sinds gister weer wat beter gelukkig.
    Overgeven, diaree, koorts.. En dan zag ik iemand; oh je ziet er moe uit, zeker omdat je bijna 41w bent.. Uh nee dat niet eens..
    Maar de combinatie met n ziek kindje is wel pittig!

19. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ach arme meisje! Fijn dat het beter gaat!
    Ja is idd pittig!

20. josjo

josjo Fanatiek lid

6 nov 2008
    2.757
    156
    63
    Arnhem
    Hallo meiden, ben vanmorgen om 6.55 trotse mama geworden van een zoon! Hij heet Jort, 48 cm en 3220 gram :) we blijven nog 1 dagje in t ziekenhuis ter observatie (hij dan) ivm de gbs maar morgen zijn we als t goed is lekker thuis :)

Deel Deze Pagina