Gefeliciteerd josjo. Ben je me toch nog voor he haha. Geniet van jullie mooie mannetje! Zal de lijst straks even aanpassen!!
Nogmaals gefeliciteerd Josjo! Lekker genieten van je kleine man! Ik hoop dat ik dit weekend ook mag. De buurvrouw stond vanochtend al voor de deur. Ze maakte zich een beetje zorgen omdat ze nog niks had gehoord. Dus vl zei dat ik morgen pas ben uitgerekend en dat alles verder goed ging. Wel heel lief hoor!!
Gefeliciteerd Josjo! Toch de 38 weken niet gehaald, zat ik er toch weer naast 😁. Geniet er maar lekker van. Hoe vinden tijn en annelyn het? En als je er aan toe bent hoor ik graag je bevallingsverhaal, moet best snel zijn gegaan... Lalaatje, haha die buurvrouw! Wel lief hoor. Welke serie ben je aan het kijken? Ik kijk once upon a time, leuk! @Dani, iedereen kruipt gewoon voor bij je.. Hoop dat hij toch snel gaat komen, ook omdat je er even zo doorheen zit, knuffel! @jess, ziektewet inderdaad in samenspraak met m'n teamleiders. Is het rommelen al wat meer dan alleen voorwerk? @Aurin, hoop dat het voor jou ook niet lang meer duurt, de dagen moeten voorbij kruipen zo.. @nath, hoe is het daar nu? @blijvenhopen, lekker aan het genieten? Hoe gaat het? Voor de anderen een knuffel!
Jeeej ik had het goed he eerst kleinefee en nu Josjo! Jess nu is her jou beurt meis! En dan Dani Zoals ik al zei dani gaat ons verrassen met doorlopen! En whoila hihi... Josjo proficiat met je mooie manneke hoe gaatie meis? Jess hoeist met jou meissie nog in zkh? Of stiekem al aanhet bevallen? Dani 4/5cm al en dan nog rondlopen wauwww knap hoor! Loontje zooo herkenbaar die gedeeltes die je vergeet! Hier zoveel angst voor ruggelrik en keizersnee dat ik ook veel kwijt ben jammer genoeg! Zo in een roes! Ik ben echt blij met alle fotos die ze gemaakt hebben van echt ALLES! Dat ze me hadden opengesneden dat haar bolletje al zichtbaar is in mijn buik dat ze haar eruit proberen te halen dat ze mee wordf genomen naar kinderarts, op weegschaal van placenta echt alles! Veel aan cgt gelegen met inleiden maar band zit idd strak maar mag niet afknellen dus meer sluitend idd! Ps wat een prachtige foto van hidde @kleinefee hoe gaatie met lorena en hoe was de shoot? @ nath je manneke weer veilig thuis? @fresa nog niet aanhet bevalle. Gelukkig? @talkin hier slaapt meiske ook tussen ons in! We hebben een co sleeper maar daar ligt ze heel soms ff half uurtje overdag in en soms in ledikantje om te wennen! Maar ik ben zoooo niet mobiel ik kan echt zo weinig draaien en doen! Dus voor snachts niet handig en ongezellig! Dus lekker op voedingskussen tussen ons in zoals ook in zkh! Hoe gaatie met rebekka? @ hier vandaag kraamhulp voor het laatst ! Voel me echt down en deprie daardoor! Had haar nog graag een week lang 2 uurtjes oer dag ofzo willen houden ! Toch een moeilijk moment hoor F.ay doet het super! Wordt alleen wakker voor de fles de rest slaapt ze lekker en is het een lief kind! Savonds huil uurtje ( krampjes) maar nu net Dr brown fles gaat het super! Ze woog bij geboorte 3390 en vandaag op 10dagen alweer bijna geboorte gewicht 3360 gram! Heel netjes gewicht dus met 39 wkn voor een eerste kindje! <3 Keizersnee nog heel veel pijn aan! Logisch ze was te groot en kon er niet uit! Ze hebben vollop met 4 man aan mijn buikwant en baarmoeder getrokken en moeten duwen op bovenbuik! Nog kwam ze niet dus is gehaald met vacuumpomp/kiwi. Dus alles is beurs en doet nog zeer! Maar gaat steeds iets beter! Vandaag voor het eerst gewandeld buiten! Heerlijk Hoeissie met de rest! Geen beebjes meer bijgekomen dan alleen j.ort van josjo?
@Loontje: ik kijk nu Downton Abbey op UPC MyPrime! Daarna wilde ik ook once upon a time gaan kijken, weet niet of ie er nog op staat. En Big Bang Theory en 2 and half men staan ook nog op de lijst!
@bbibi, vervelend dat je je nog zo rot voelt en dat de kraamhulp ook nog eens weg is straks! Genoeg mensen om je heen thuis? Het is ook niet niks, wordt toch een boel opengesneden. De meid doet het super zo te lezen! @loontje, fijn van je werk! Er zijn toch nog goeie werkgevers @dani, lijkt me voor jou extra vervelend dat wachten.volgens mij hadden jullie er toch stiekem ook wel een beetje rekening mee gehouden dat de kleine snel zou komem na het verwijderen van de cerlage!? Als ik het goed schrijf en dat die ontsluiting dan ook niet vorderd... bah! Kleine heeft het veel te gezellig daarbinnen. @volgende, ik zeg dani.. dat kleintje mag nu wel is gaan meewerken voor je @weeen, op ctg wordt ook dat getalletje van de buik aangegeven. Wat was dat bij jullie in het begin en rond de 10cm ontsluiting? En duurd de wee vanaf de spanning of vanaf de pijn? Neem aan vanaf dat je de spanning op voelt komen toch? @hier, weeen worden wel wat pijnlijker. Maar nog veel te onregelmatig. Zit nog steeds op de 3 tot 5 per uur. En soms iets meer. Dus het zet nog lang niet door. Bloedverlies blijf ik wel houden. Paar druppels dus niks ergs. maar goed, deze tekenen kunnen ook 2weken aanhouden kortom, ook hier heeft de kleine het nog veel te gezellig daarbinnen! Zo vervelend... het komt op gang, maar kan ook nog zo lang duren Maandag dan de ctg en als dat goed is donderdag gynaecoloog en tevens een inleiddatum bespreken. Ben alleen bang dat ik op dit moment de zogeheten 'witte jassen' bloeddruk heb. Dus ben benieuwd maandag
Josjo, gefeliciteerd meis! Erg leuke naam. Gaat alles goed met jullie? Fijn dat jullie morgen naar huis kunnen. Een echte kraamtijd nu voor jou! Bibi, gezellig hè, zo'n wurmpje tussen in. Fijn dat F.ay het zo goed doet! Heerlijk. Fijn dat de dr. Browns zo goed helpen. Hier helpen ze niet, net als de infacol niet. Helaas. Heb je veel bezoek? Ik gok op Jess of Dani als volgende. Ben erg benieuwd...
Josjo, gefeliciteerd!!! Hier nog steeds alles rustig, er rommelt helemaal niks Dus dat zal nog wel eventjes duren.
@ Josjo, wauw dikke proficiat! Geniet ervan! @ Loontje, hier is het rustig maar ik heb heel veel last van mijn bekken! Ga dit toch maar eens zeggen woensdag als ik op controle moet.. @ Bbibi, ja hij is thuis! Wat een opluchting! @ de rest, ik weet niet wie de volgende zal zijn maar ik hoop dat ik toch ook bij top 5 mag zitten ik wil zo graag die baby vasthouden en alles staat klaar! baby heeft het nog te gezellig daarbinnen! Ik ben echt zo ongeduldig! Is dit normaal?
Loontje hier gaat het goed slaap elke middag nog even als het er niet bij in schiet eline slaapt goed moet haar vaak wakker maken voor de voeding.. na de voeding is ze wakker maar stil. Woensdag moet ik na de huisarts om mijn bloeddruk en urine te laten testen kijken of ik nog door moet gaan met de medicijnen en hoe het gaat met mijn eiwitten.. maandag hebben we newborn shoot wel zin aan ben benieuwd. Lees altijd alles wel mee maar reageer niet veel vind het niet fijn via de telefoon zal binnen kort wel even meer reageren. Dames die nog moeten bevallen succes!
Hi ladies, ff kort, kom snel wat uitgebreider kletsen Het verhaal... Vannacht om 0.45 braken m'n vliezen. Voelde twee plopjes toen ik op de wc zat maar verder niks. Ik in bed gaan liggen en blies op m'n hand en toen voelde ik t lopen en toen ik ml wakker maakte en ging praten kwam t pas echt haha. Uur later waren we in zkh en kwamen de eerste weeën en nog n uur later was t al soort van storm en duurden de weeën ook best lang per stuk 3-4 min dus toen heb ik om dat pompje (iets van refantanil) gevraagd en dat was super want ik had maar weinig tijd tussen de weeën, soms twee-drie min maar meestal echt korter en nog n uur later al de eerste (lichte) persweeen. Die bijna drie uur moeten wegzuchten en werden steeds heviger. Toen bijna de vier uur ab voorbij was, op tien min na, kon ik t niet meer tegenhouden. 3 min later was hij er! Was echt bizar, na 1 min zei ze al: stoppen met persen, zuchten zuchten, niet duwen ik dacht: nu al?? Duurde dus iets van 1,5-2 minuten dat zuchten mennn haha. Toen twee of drie keer n pers en voila! Verder amper n scheurtje, mag geen naam hebben, ben niet eens gehecht. Bevalling dus kort maar krachtig! Bbibi jij had t niet goed jokkebrok, je bent er zelf voor gepiept hihi
@ josjo haha das waar dat ik snel voor ging! ( wist ik zelf al maar Ging ik niet verklappen hihihi oeps!) hoe voel je je meid? Wat een leuke foto! @jess meid wat houd jij het spannend zeg! Kan absoluuuut niet lang meer duren bij jou ! Nog ff en je kan je mannetje vasthouden meis heeeerlijk! @blijven hopen hoe gaatie nu met jou meid? Goed herstellende? @nath fijn dat hij er is meid
@ talkin vervelend meid dat de fles bij jou niet werkt en inacol ook niet hoe doet rebekka het verder meid? Hoe gaatie met de Rest ??