Spannend Lien81! Ik heb vandaag de hele dag al een hongergevoel, vanavond een flink bord volkorenpasta leeg gegeten (is niet normaal voor mij) maar dat honger gevoel blijft!
De planning was het a.s. zaterdag te vertellen aan mijn 3 zwangere vriendinnen tijdens een High Tea, maar kreeg vanmiddag een berichtje van mijn nichtje dat ze van een ander nichtje had gehoord dat ik zwanger was... Mijn vader heeft het dus tegen mijn tante (zijn zus) verteld, en die weer tegen haar dochter, enz. Vanavond na het eten maar met vriend en dochter op de fiets gestapt naar mijn vriendinnen om het alvast te vertellen, aangezien we in een dorp wonen waar bijna iedereen elkaar kent! Gelukkig waren ze allemaal dol enthousiast! We zijn nu gewoon met z'n vieren tegelijk zwanger!! Mijn dochter had het vanmorgen al verklapt aan haar juf, die kwam vanmiddag om 12.30 uur al verhaal halen op het schoolplein! Ze woont ook bij ons in het dorp en ik ben haar hulp in de huishouding Goed nieuws verspreid zich in een razend tempo op een dorp!! Dat zie je maar weer! Lien81, ik hoop voor je dat alles gewoon goed blijft gaan! Heel veel succes en sterkte! ♡
Hè meiden, Allereerst elphaba wat vind ik dat toch erg voor je meid, wanneer je weet dat je zwanger bent wil je het niet meer kwijt. Je hebt al meteen plannen voor de tijd die komen gaat, en wat valt alles dan toch in het water als het anders loopt dan verwacht. Heel veel sterkte meid. Lien, klinkt niet als fijn nieuws maar blijf hoor houden meisje. Heb je al gebeld? X Tja meiden na die verdrietige berichten voel ik me beetje schuldig om mijn verhaal te plaatsen. Ik was ontzettend zenuwachtig vandaag, maar de echo kwam en daarnwas dan een vlekje op beeld te zien met een kloppend hartje! Super blij zijn we, wel iets terug gezet ben nu 7+1 en volgends mijn telling 7+6 dus nu ga ik me even tussen de lijst zetten...... Als ik nog weet hoe het moet hihi Over 3 weken weer terug voor termijn bepaling en gesprek voor de 12 weken echo. Zo jullie zijn weer op de hoogte, slaap lekker. X
naam - leeftijd - hoeveelste kindje kiekies25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. Reneevd32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. Irene1981 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Xmoonlightx - 1e zwangerschap - 1e kindje anne144 27jr. - 1e zwangerschap - 1e kindje. Bbibi khloe877 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke 34 jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 20 jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 32 jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje moos87 26 jr - 2e zwangerschap - 2e kindje bee1986 28 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair 19 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 29 - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014- 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje Bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27 jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje Dani86 - 27 jr - 2e zwangerschap - 1e kindje Aurin - 29 jr - 3e zwangerschap - 2e kindje Lien81 - 33 jr - 2e zwangerschap - 2e kindje Buikje0 - 23 jr - 3e zwangerschap - 2e kindje uitgerekende datum 01 November: Buikje0 04 November: Talkingchair 05 November: Mamajanneke 06 November: Bbibi 07 November : Elphaba1981 08 November: Irene1981 09 November: Reneevd 13 November: Maantje93 14 November: Jess84 15 November: Fishersgirl 18 November: 1986cindy 19 November: Khloe877 19 November: Dani86 21 November anne 144 22 November: Bee1986 25 November: xmoonlightx 26 November: Moos87 27 November: Lovepeet 27 Novemver: Aurin 29 November: hbz 29 November: Lien81 30 November: Eefje2014 afspraken 2 april dani86 1e echo en 2e inwendige controle zh 3 april 1e echo anne144 3 april 2 controle ZH & echo 4 april Buikje0 2e echo 9 april talkingchair 2e echo 10 april Hbz eertse echo zh 14 april intake vk jess84 14 april 1 echo Aurin 22 april moos87 1e echo+intake 23 april 2e echo, 25 april intake anne144 23 april 2de echo gynaecoloog jess84 25 April 3de echo termijnbetaling 1986cindy 30 april intake+ 1e echo eefje2014 2 mei bee1986 1e echo + intake
Ik hoop dat het goed is dat ik de afspraken voor 2 april verwijderd heb? Zo blijft het een beetje overzichtelijk. @dani: hoe was de echo bij jou gegaan? @bbibi: je moet je gegevens bij je zwangerschap nog even aanvullen meid. X
Voel je zeker niet schuldig hoor Cindy! Iedereen gunt elkaar toch het beste nieuws? Ik wacht de nacht iig even af. Heb geen kramp dus nog wel een beetje hoop.
Moonlight en moos spannend meisen hoop dat het goed blijft gaan maar dat komt vast goed! Lien owh meis wat spannend het hoeft gelukkig niets te zeggen dat zie je bij de andere dames! Kun je niet een vroege echo vragsn ? Cindy wat een goed nieuws gewelsig proficiat! Meiden hier niet meer verwacht! Had amper kwaaltjes maar de kwaaltjes die ik had zijn all gone! En toch zei het gelukkig niets alles was goed op de echo die ik zojuist heb gehad! Nu 8.6 week ( moegen 9) en klopte exact met de echo! Heb zelf het hartje mogen horen voor het eerst! Zo bijzonder zelfs de beentjes gezien en heel duidelijk de navelstreng *sorry elphaba voel me zo schuldig tegenover jou dikke knuffel en hopelijk mag je weer gauw zwanger zijn* @cindy zal het binneenkort proberen aan te vullen zit in ziektewet thuis dus zit eigenlijk nooit meer achter computer! Maar allemaal via iphone hihi
Bruin is inmiddels overgegaan in rozerood en het voelt alsof ik ongesteld ga worden... Kan er niet van slapen. Ik ga MvM in ieder geval afbellen morgenochtend. Ga ook de VK vast bellen of ze iets voor me kan betekenen. Heb nog niet eens een intake gehad, maar ik zal snel genoeg horen wat de opties zijn. Ik weet dat de kansen dat het goed gaat nog 50/50 zijn, maar vind het wel moeilijk om nu optimistisch te blijven.
Owh lien wat erg hoop zo ontzettend dat het toch niet zegt! Er zijn genoeg dames met bloedverlies! Maar je moet er idd naar laten kijken en anders je progesteron en hcg even laten prikken dat zegt op dit termijn misschien meer! Veel sterkte knuf!
lien81 heelveel sterkte en hoop dat de vk ff een kijkje wil nemen! Er zl wel iets te zien moeten zijn.... hopelijk zit t gewoon goed.
Wat fijn dat veel meiden weer goed nieuws gehad hebben!!! Lien is het veel bloed? Ik heb nu donderdag vorige week roze verlies gehad 3 vegen en maandag 3 vegen bruin verlies volgens gyneacoloog oud bloed. Ik zou toch echt je vk bellen zij kunnen anders ook zien of er bloed zit in de baarmoeder. Dit was bij mij niet het geval daarom ook de conclusie gevoelige bmm.
@elphaba, heel veel sterkte! Ik ben een beetje afwezig, ben erg druk met me bruiloft, die is namelijk morgen. Nu was ik vroeg wakker van de misselijkheid, wordt helaas alleen maar erger! Gefeliciteerd voor de meiden met het fijne nieuws. Ik moet vanavond! Dus spannend! Lien, hoop dat het allemaal goed is!!
Ook spannende dagen voor jou Anne144, wij lopen bijna gelijk met onze zwangerschap. Succes vanavond! Wij moeten nog 28 dagen wachten tot de eerste echo..
Heb net overlegd met de VK en ze wil me een weekje laten afwachten. Omdat het niet heel veel is en roze kan het gewoon nog goed gaan. Een echo heeft nog niet veel zin omdat er waarschijnlijk nog geen kloppend hartje te zien zal zijn. Geduld dus en hopen dat het niet erger wordt. Ik ga maar veel afleiding zoeken. Dank jullie allemaal voor het medeleven en de virtuele knuffels!
Het is misgegaan. Ben t vanmiddag verloren. Verloskundige is thuis geweest om t te bekijken en die zag duidelijk dat t het vlies was met placenta in aanleg. Ben nog een beetje verbouwereerd. Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe!