November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Aurin, hopelijk zal het strippen helpen bij je. Lekker uitrusten nu.

Nath, wat heerlijk dat je zo'n nacht hebt gehad! Wat fijn dat het nu beter gaat.

Susanne, sterkte hoor, gelukkig voel je je kindje wel nog veel. Er kan nog veel gebeuren in een week!

Ik ben vanmorgen nog bij de vlos geweest voor controle, alles was goed. Ze gaan mij woensdag strippen als er nog niets is gebeurd.

Ik ben wel al drie keer naar de wc geweest voor 'een grote boodschap' die niet kwam, dus er zitten wel krampen. Of het zijn zenuwen omdat het toch vandaag de uitgerekende dag is. Geen idee, afwachten, maar ik voel me wel raar al de hele ochtend.

2. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bookfairy: ja gelukkig wel inderdaad, maar ik wil ons kindje kunnen vasthouden! :D Hoop zo dat het binnen de komende week komt, maar heb er een hard hoofd in. Dan word jij 1 dag later gestript dan ik, ben benieuwd wie van ons er eerst gaat bevallen! ;) Darmkrampen/problemen schijnen erbij te horen, gaat bij mij ook niet helemaal zoals het hoort. Hopelijk bevallen we allebei snel!

@iedereen: was vanmorgen ineens bijna een kilo lichter dan eerder, las op internet dat er wel wordt gezegd dat de bevalling dan dichtbij is. Maar kan ook een bakerpraatje zijn. Heeft iemand van jullie er ooit van gehoord? Wil heel graag geloven dat het waar is, maar zal wel niet. :D

3. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    @susannelillian, ja het zou fijn zijn als het kindje spontaan deze week zal komen, laten we het hopen :)

Tja, die kilo lichter kan ik niet verklaren, maar net zoals met de darmkrampen, ik grijp ook alles aan dat een bevalling zou kunnen aankondigen, haha :) Misschien moet ik me zo ook maar even wegen :)

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bookfairy: zeker, laten we het hopen inderdaad! Haha, we willen zo graag ons kindje vast kunnen houden hè, we hebben lang genoeg moeten wachten!

5. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @susannelillian, ik was ook ineens lichter voor m'n bevalling, dus hoop dat het wat betekent bij je!

@Nath, wat fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad! Hier was het juist drama, Hidde kwam maar niet in slaap en was gister toch ook veel wakker. Ach ja vannacht weer een nacht ☺️.

@Bookfairy, ik duim met je mee dat het niet lang meer zal duren.

@Aurin, jammer dat de weeen niet voldoende doen, maar misschien duurt het nu niet lang meer...

@Talkin, inderdaad het is ongeveer een kilometer stof, haha. Maar Hidde heeft er net heerlijk in gelegen en mama had haar handen vrij heerlijk!

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #3926 Susannelilian, 19 nov 2014
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
    @Loontje: hoop het zo! Maar voel nog steeds niks... Wanneer begon het toen bij jou?

7. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@Susannelilian en bookfairy
    Succes. Jullie zitten in precies hetzelfde schuitje. Ben benieuwd wie de eerste is!

@Aurin
    Volgens mij kan dit nooit lang meer duren...

@Loontje
    Je knoopt dus echt zelf?

@Nath
    Wat fijn dat jullie zo'n goede nacht hebben gehad!

Hier nog niet veel verbetering. Was weer een pittig nachtje...

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @talkingchair: ben ik ook erg benieuwd naar! Jammer dat jullie weer een pittig nachtje gehad hebben, hopelijk gaat het snel beter!

9. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Net wakker, alle weeen helemaal weg? 😔
    Ga maar weer slapen nu t kan..

10. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aurin, balen hoor! Wachten duurd lang he... :(

@susannelilian, kilo lichter weet ik niet. Maar laatste week schijnt je gewicht niet meer te stijgen. Deed het bij mij ook niet... dus het kan zomaar waar zijn;)

@nath, fijn dat het goed gaat!

@talking, allergie waren jullie al mee bezig geweest toch?

@voeding, kleine krijgt vanaf nu 100ml maar laat toch wel elke keer 20ml staan. Een komt er sneller melk omhoog. Niet spugen maar meer terugstromen. Moet je hier iets mee doen? Zijn smetplek ziet er veeeeeeel beter uit! Gelukkig maar.

vandaag fotoshoot gehad. Duurde 3uur. Mannetje ligt nu knock out in ze bedje. Maar hele gave foto's:) je hebt wel een heeeeel hoop geduld nodig:D

11. talkingchair

@Jess
    Volgens het cb is het geen allergie, omdat ze het alleen 's avonds heeft. En ze eggen dat het wat onrust is... Nou, dikke doei. Dit krijsen soms 6 uur lang is geen onrust, maar duidelijk pijn. Ik hoor haar darmen pruttelen en ze laat constant winden. Dus ik heb net een hele uitgebreide mail gestuurd met alles wat ik zelf zie en denk, met de vraag, wat nu?

Over de voeding, dat N.olan 20 cc rest is logisch, hij gaat niet van de ene op de andere dag 30 cc elke voeding meer drinken. Hij zal in de loop van de weken steeds minder resten. ;) En wat terugstromen betreft, dat is heel normaal, gebeurd hier ook. Het maagklepje sluit in het eerste jaar nog niet goed, vandaar dat ze wat mondjes terug geven af en toe. Zolang hij er geen last van heeft, hoef je er niets mee te doen.

12. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Aurin: vreemd, afwachten maar. Helaas zit er niks anders op... Wel vervelend zeg!

@jess: ik wacht het af, kan het helaas niet beinvloeden. Wat leuk een fotoshoot! Gaan wij ook laten doen door dezelfde fotograaf als die ook onze bruiloft en de buikfotoshoot heeft gefotografeerd, ben zo benieuwd hoe dit weer wordt! Geloof dat je er veel geduld voor nodig hebt, maar het lijkt me ook wel echt super leuk! Hebben jullie foto's van jullie kleine man en van jullie en de kleine man samen?

13. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    @Talkin, ik knoop inderdaad zelf. Even een YouTube filmpje en voila..
    6 uur lang krijsen dat kan inderdaad echt niet door onrust komen, huisarts al eens gevraagd. Lijkt me zo moeilijk om de huiltjes te interpreteren. Vind dat hier ook en dan zeggen ze dat je het meteen weet als moeder zijnde, nou ik niet hoor...

@Sussanelillian, het gewichtsverlies bemerkte ik in de week voor de bevalling.

@Jess, wat gaaf zo'n shoot, show je hier een fotootje?

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Loontje: oh dat maakt het wel extra spannend, hoop zo dat dit bij mij ook een teken is dat het bijna gaat beginnen! Hoe lang duurde het bij jou toen nog voordat de bevalling begon?

15. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    Volgens mij kwam ik er op woensdag achter en op vrijdag kreeg ik last van pijnlijke harde buiken, op maandagochtend was de kleine spruit er.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Loontje: laat ons kleintje ook maar komen over 5 dagen (of eerder hihi) dan, van mij mag het!

17. talkingchair

@Loontje
    Wat knap. Ik dacht dat dat heel moeilijk was, maar als jij het ook zo onder de knie hebt aan de hand van een filmpje, ga ik een mooie geweven doek bestellen. Die Storchenwiege die ik heb is bordeaux, past natuurlijk niet overal bij, goede reden om nog een doek aan te schaffen. ;)

Huilt H.idde veel dan? Of valt het mee? Ik denk dat het in de loop van de tijd steeds duidelijker wordt... Ook door lichaamstaal enzo.

18. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3938 jess84, 19 nov 2014
    Hier een foto van achter de schermen:) we hebben dan ook nog foto's met ons 3en en close up van voetjes enz. En nog 2 andere pakjes met dezelfde stijl als op de foto. Gehaakte all stars met en gehaakte stropdas. En een wortelpak tussen de bospeen samen met ons konijn:D super leuk!
    Mannetje heeft het supergoed gedaan! Alleen hem in slaap krijgen was een zware taak. Zeker met pakjes wisselen;)

Bijgevoegde bestanden:

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @jess: wat lief zeg! Zoiets gaat bij ons inderdaad ook gebeuren, zo schattig! Kan niet wachten totdat het zover is...

20. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3940 FreSa, 19 nov 2014
    Jess wat schattig!

Susanne en bookfairy jullie houden het wel spannend zeg! Heb idd vaker gehoord dat je iets afvalt voor de bevalling. Ik moet eerlijk toegeven dat ik daar nooit naar gekeken heb dus of het waar is....

Wat een kleine nachtbrakers hebben jullie. Ben benieuwd hoe het straks met die van ons gaat. Ik kan heel goed tegen geen slaap of een paar uur per nacht. ...vl echter niet.

Hier vanmiddag met de kinderen gaan zwemmen. Eerst stiekem gekeken naar de zwemles vanuit het bubbelbad en daarna was er in het zwembad sinterklaasfeest :D . Kinderen waren helemaal verbaast dat ik ook i het zwembad was aangezien we hebben gezegd dat ze met vl zouden gaan zwemmen.

Hebben jullie nog leuke plannen de komende dagen?

Aurin hoe gaat het met je? He je nog een beetje kunnen slapen?

Deel Deze Pagina