November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Wat vreselijk Moos87, heel veel sterkte om dit te verwerken!

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    moos87 heel veel sterkte meis!!! Neem de tijd voor dit verlies.

3. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    hallo dames,

ik blijk ook zwanger te zijn. Totaal onverwacht en niet gepland. Ik ging voor onderzoek naar het ziekenhuis wegens veel vage klachten, bloed afgenomen urine en echo gehad. Niks geks. Klachten werden steeds erger, ontzettend veel buikpijn veel bloedingen kotsmisselijk. Had zelfs nog een test gedaan bij de huisartsenpost maar negatief. Ook op de echo was niets te zien. 2 weken later weer een afspraak bij de gyn en met de inwendige echo was er gewoon een vruchtje te zien!

Ik viel om van verbazing, heb wel 3 keer dat kan niet gezegd haha. Nu heb ik deze week weer een echo gehad en een kloppend hartje gezien en een 2de vruchtzakje. Waarschijnlijk is die 2de een miskraam geweest aangezien ik veel bloedverlies had en stolsel verloren. Alleen kreeg ze het niet goed in beeld dus over 2 weken heb ik weer een echo.

Ben nog steeds behoorlijk verbaasd maar begin aan het idee te wennen.

17 november ben ik uitgerekend

4. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Moos87 jij ook heel veel sterkte. Dikke knuffel. Ik dacht gisteren mijn kindje al te hebben verloren, maar vanmiddag na hevige weeën achtige pijn en mini bevalling ben ik het toen verloren.:(
    Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn.

5. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik wil jullie beiden heel veel sterkte wensen met het verlies van jullie wondertje!!

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Allebei veel sterkte!
    #knuf!#

7. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lief van jullie, doet me goed. Het hoort bij het leven probeer ik te denken maar t is erg onwerkelijk. @Elphaba jij ook sterkte! Hopelijk mogen we elkaar in een nieuwe groep weer tegenkomen!

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Moos verschrikkelijk knuffel heel veel sterkte!
    Elpabha ook voor jou nogmaals sterkte! Knuf

9. Moos87

Moos87 Actief lid

17 apr 2012
    101
    0
    0
    NULL
    NULL
    naam - leeftijd - hoeveelste kindje

kiekies25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje.
    Reneevd32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje.
    Irene1981 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje
    1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje.
    Xmoonlightx - 1e zwangerschap - 1e kindje
    anne144 27jr. - 1e zwangerschap - 1e kindje.
    Bbibi
    khloe877 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    mamajanneke 34 jr - 5e zwangerschap - 4e kindje
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje
    maantje93 20 jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    elphaba1981 32 jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje
    bee1986 28 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje
    talkingchair 19 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje
    jess84 29 - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje
    eefje2014- 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje
    Bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje
    hbz - 27 jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje
    Dani86 - 27 jr - 2e zwangerschap - 1e kindje
    Aurin - 29 jr - 3e zwangerschap - 2e kindje
    Lien81 - 33 jr - 2e zwangerschap - 2e kindje
    Buikje0 - 23 jr - 3e zwangerschap - 2e kindje

uitgerekende datum

01 November: Buikje0
    04 November: Talkingchair
    05 November: Mamajanneke
    06 November: Bbibi
    07 November : Elphaba1981
    08 November: Irene1981
    09 November: Reneevd
    13 November: Maantje93
    14 November: Jess84
    15 November: Fishersgirl
    18 November: 1986cindy
    19 November: Khloe877
    19 November: Dani86
    21 November anne 144
    22 November: Bee1986
    25 November: xmoonlightx
    27 November: Lovepeet
    27 Novemver: Aurin
    29 November: hbz
    29 November: Lien81
    30 November: Eefje2014

afspraken

2 april dani86 1e echo en 2e inwendige controle zh
    3 april 1e echo anne144
    3 april 2 controle ZH & echo
    4 april Buikje0 2e echo
    9 april talkingchair 2e echo
    10 april Hbz eertse echo zh
    14 april intake vk jess84
    14 april 1 echo Aurin
    23 april 2e echo, 25 april intake anne144
    23 april 2de echo gynaecoloog jess84
    25 April 3de echo termijnbetaling 1986cindy
    30 april intake+ 1e echo eefje2014
    2 mei bee1986 1e echo + intake

10. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    sterkte voor degene met een miskraam! goed uitrusten en jezelf de tijd geven om op te knappen want je kan er flink beroerd en moe van worden.

11. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ohh lieve meiden,
    Wat vind ik het toch erg voor jullie.
    Ik zit met tranen in mijn ogen jullie bericht te lezen, vind het verschrikkelijk... Echt waar.

Ik hoop zo voor een hele snelle zwangerschap voor jullie, echt mijn hart leeft met jullie mee.
    Dikke kussen en heel veel liefs cindy

12. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Lieve Elphaba en moos, heel veel sterkte met jullie verlies... Ik weet verder even niet meer wat ik moet zeggen, ben er helemaal stil van! :'-(

13. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Lieve Elphaba en Moos, heel veel sterkte!

Ik ben op dit moment ook enorm bang... Sinds gisteren bruinverlies en borsten niet meer gevoelig. Hoop zo dat het nog goed gaat! :(

14. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Jeetje wat veel bruin/licht bloed verlies..
    Wordt er helemaal onzeker van :(

Sterkte meiden

15. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Elphaba en Moos, dikke knuffel voor jullie allebei! <3

Ik weet verder even niets te zeggen.. :(

16. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Lieve Elphaba en Moos, heel veel sterkte. Wat een nare berichten. Hoop dat jullie snel weer in een nieuwe groep mogen meedoen!

Ik heb gelukkig wat beter nieuws te melden, want het lijkt allemaal nog steeds goed te gaan. Af en toe nog wat vegen roze of bruin op het wc-papier, maar het is me opgevallen dat het roze eigenlijk steeds in combinatie met ontlasting komt en dat het daarna bruin is. Waarschijnlijk zit er dus 'gewoon' een wondje dat een beetje gaat bloeden als ik moet poepen... :(

Gisteren MvM toch laten komen omdat ik 's morgens al niks meer verloor en de test was knal. Ben nu dus weer in die onhandige kannen aan het plassen.

Maandag bellen om een afspraak te maken bij de VK. Weet niet of ze nu nog aanleiding ziet om me eerder te laten komen, maar anders pas met 8 weken intake en met 10 weken eerste echo. Zucht... wat duren die eerste (en laatste :D) weken toch lang!

17. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

50 procent van de zwangerschapen heeft last van spotting. Mijn moeder heeft het ook met beiden zwangerschappen gehad. Ik voel nu van alles in mijn buik groeien hihi maandag 8 weken wat gaat het snel!! Ik maak mijn eigen geen zorgen meer de gynaecoloog legde mij het goed uit. Over 2 weekjes weer een echo en intake in het ziekenhuis!

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Alleereerst Moos87 een hele dikke knuffel en heel veel liefde, sterkte en kracht gewenst. verwerk het op je eigen manier in je eigen tempo en probeer het een plaatsje te geven. Ik heb ook heel erg die angst dat het fout gaat en bij alles wat ik voel ren iknaar de wc en ga ik spotten.........Mijn gyn zei woensdag nog: als het voor 12 weken fout gaat is het maar goed want dan is het genetisch niet goed aangelegd. Heel hard maar er zit kern van waarheid in helaas....
    Hopelijk in de volgende ronde weer zwanger!!
    Knuffel

We hebben hier een inwendige echo in het zh gehad en we hebben een kloppend hartje gezien :D volgens eigen berekening a.s maandag 8 weken volgens zh 3 dagen minder maar wordt pas echt met 12 weken vast gelegd.
    Bij de gyn werd me verteld wat ik wel en niet qua eten mag doen (ivm maagbandje) en hebben we het over de cerclage gehad. verder grote kans dat ik na 20 weken plat moet ivm lymfoedeem in beide onderbenen en beide armen (erfelijk) en ik nu dus al een flinke buik heb voornamelijk gevuld met vocht.....net zoals de vorige keer.
    Toch leef ik in angst tot zeker 12 weken en daarna tot de 24 weken.....!Hoop zo dat het dit x goed gaat.

@misselijkheid die blijft hier aanwezig vreselijk gevoel. maar laat me ook merken dat ik zwanger ben
    @slapen ik ben heel erg moe maar slaap de nachten niet volledig door nog iemand daar last van?
    @vertellen wij hebben het iedereen al verteld omdat je het goed ziet aan mijn buik natuurlijk. Daarbij is het ook fijn mocht het fout gaan je niet alleen hierin bent!

@volgende controle staat gepland op 18 april ben benieuwd. Echo's zal ik helaas niet veel krijgen dus ga vragen of ik daarvoor toch naar vk terug mag daar kreeg ik iedere 2 weken een echo.....heel fijn en rustgevend

@iedereen hoe gaat het met de kwaaltjes? en hoe gaat dit op je werk/school?

Dikke knuffel

19. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@ Dani

Wat fijn, een kloppend hartje. :) Zo bijzonder. Ik hoop voor je dat je een goede zwangerschap krijgt en dat de beeb lekker lang bij je blijft zitten.

En hier ook misselijkheid. Toch doe ik het tegenwoordig zonder medicatie. Ik was die zetpillen inbrengen zo zat en m'n stoelgang was helemaal van slag, vandaar dat ik laatst zonder ging proberen. Ik geef af en toe 's ochtends over, vaak rond een uur of 10/11. En minder trek in eten enzo. Maar gelukkig geen 30 keer per dag meer overgeven.

Dan even wat anders, ik merk dat mijn gewone beha's echt niet fijn meer zitten. De omvang lijkt te krap, de cups ook. Vandaag op pad gegaan voor meegroeibeha's, maar die krengen zijn onvindbaar. Is een voedingbeha hetzelfde, op de clipjes na? Het lijkt me eigenlijk van wel. Dan ga ik namelijk gewoon voor die, want die zijn wel te vinden.

20. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

mag ik gezellig met jullie mee kletsen? Na lang overleg hebben mijn vriend en ik besloten de zwangerschap door te laten gegaan. Heel verhaal vertel ik wel een andere keer.
    Ongeveer 3 weken geleden kreeg ik van mijn huisarts te horen dat ik een ontsteking in mijn baarmoeder en eileider had zitten. Balen en zeer pijnlijk! Kon niet meer lopen, had hoge koorts en vreselijk misselijk....een week later bleek ik gewoon zwanger te zijn :).
    Wij zijn langzaam aan het idee aan het wennen.

Ik heb zelf nog 2 schitterende kinderen van mijn ex. Wij hebben co-ouderschap wat inhoud dat de kinderen van zaterdag tot woensdag bij ons zijn en van woensdag tot zaterdag bij hun vader. We hebben goed overleg met elkaar en als er een probleem is dan proberen we elkaar te helpen. Ik ben heel benieuwd hoe dat straks zal gaan als deze kleine er bij is.

Kwaaltjes.....
    Erg misselijk met koorstaanvallen (nu ook medicatie voor gekregen.)
    Pijnlijke borsten.
    Snel moe.

@ Talkingchair...ik kan ook nergens meegroei bh's vinden! Gisteren de hele stad afgezocht :S.
    @ Moon, Elphaba...heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina