November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: voel ons kindje wel vaak, maar helaas nog geen tekenen van een naderende bevalling. :( Hoe gaat het verder met jou en Fay?

@josjo: dat vind ik nou ook! Helaas lijkt onze kleine er anders over te denken... :( Ik ga ook dragen (heb een geweven van lenny lamb), ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen! Maar ben ook niet van plan om het de hele dag door te doen hoor.

@Aurin: dat van die slechte nachten herken ik, gelukkig wel weer al 2 nachten zonder al teveel pijn. Alleen dus ook geen voortekenen van een naderende bevalling. :( Succes met de controle morgen, hopelijk gaan ze nou snel actie ondernemen!

@FreSa: dat grieperig voelen schijnt ook een teken te kunnen zijn van een naderende bevalling, hoor er meerdere mensen over. Spannend dus bij jou! Veel plezier met de bios en het speculaas en pepernoten bakken! Wij gaan een dagje rommelen in huis: wasjes doen, de enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven, stofzuigen etc, lekker rustig in ons eigen tempo. Maar ben nu alweer moe :D, dus dat wordt nog wat haha.

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik voel me ook nog steeds grieperig en word steeds chagrijniger haha.

Zit nu in t zwembad. VL en zl zwemmen, ik aan de koffie..
    Volgende week zaterdag op m'n uitgerekende datum mag zl afzwemmen.

3. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Suus, Babette, Fresa, Aurin. Succes meiden nog even vol houden! Snel hebben jullie ook jullie kanjers in je armen en kan het echte genieten beginnen!

@inbakeren, wij doen dat alleen in de nacht, maar als ze een vaccinatie krijgen mag dat al niet, omdat ze dan hun warmte niet goed kwijt kunnen. En toen ging het eigenlijk ook gewoon goed!

@Dragen, zoals Talkin al eerder heeft gezegd het is ideaal. Je kleine is bij je en je kunt zelf wat doen, heerlijk!

@veel kletsen, vind het wel gezellig hier zo met de nog zwangere dames en de al bevallen dames. Ervaringen uitwisselen en een steuntje in de rug zijn voor de nog zwangere dames!

@Hier, we zijn sinds vrijdagavond gestart met Infacol en het werkt tot op heden goed. Gister een zeer tevreden kindje gehad, zo fijn! Gisteravond is hij voor het eerst bij mijn zus geweest en zijn wij naar het zwembad gegaan voor de polo, was vreemd maar ook wel even fijn.

@vandaag. Op zondag ga ik altijd even lekker in bad liggen want dan kan vl op de kleine letten. En er komt natuurlijk weer kraamvisite!

Fijne dag allemaal!

4. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Loontje: ik hoop het zo, ben er echt zo klaar mee! Wat fijn dat de infacol helpt! Ik vind het ook heel gezellig om weer terug te zijn, hoop dat ik me snel bij de bevallen meiden kan voegen. Maar zou me niks verbazen als ik uiteindelijk ingeleid moet worden... Jij ook nog een fijne dag en veel plezier met het kraambezoek!

5. blijven hopen

blijven hopen Actief lid

2 mrt 2014
    462
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bbibi heb nooit heel veel gevloeid heb nu alleen nog een klein beetje gelig slijm maar hoop dat dat snel een x ophoud haha..

6. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Whahaha ik merk ook dat ik steeds minder kan hebben hoor. Ze zijn hier vandaag echt superrrrr druk :). Maar ja ik zet me er aar lekker overheen. Film was erg leuk!

Aurin heerlijk in het zwembad. Ga lekker in het bubbelbad...heb ik woensdag ook gedaan :D. Zit te denken om van de week ook nog even te gaan ;). Wat goed dat zl mag afzwemmen! Aan de ene kant hoop ik voor dat je al bevallen bent, aan de andere kant is het ook wel leuk om erbij aanwezig te zijn. Lastig!

7. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Bedankt voor jullie felicitaties, ik ben nog niet uitgebreid aan het lezen van het forum toe. Ik heb wel gezien dat er verder nog geen babynnieuws is?
    Sterkte voor de dames die nog aan het wachten zijn!

Onze meid heet I.ris, dat had ik inderdaad nog niet doorgegeven.
    De bevalling was pittig, woensdag om 20.15 begonnen de weeën en het werd al vrij snel zwaarder, dus toen wist ik dat het geen oefenweeën meer waren :)
    Het was een lange thuisbevalling, ik heb nog overwogen om naar het ziekenhuis te gaan voor pijnstilling, maar ik zag zo op om met weeën in de auto te moeten etc dat ik toch thuisgebleven ben, en ik heb het volgehouden.
    Om half 7 in de ochtend mocht ik eindelijk persen, helaas kwamen die weeën met heel veel tijd ertussen, dus het was echt steeds weer wachten. Na twee uur persen was de kleine meid dan eindelijk geboren!

En nu is het nog steeds bijkomen, slapen, voeden en genieten.

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bookfairy: gelukkig dat je het toch gered hebt zonder pijnstilling, lijkt me inderdaad niet fijn om tijdens de weeën naar het ziekenhuis te moeten. Daarom ga ik er maar meteen heen en als er dan iets mis is, kan er ook meteen ingegrepen worden, geeft mij een veilig gevoel. Hoe zwaar was jullie kleine meid? Nu inderdaad lekker genieten van haar, heel veel geluk samen!

9. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

lovepeet - 24jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

aurin - 30jr
    - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    Bloempjuh88 – 25 jr - 1e zwangerschap -1e kindje - Een meisje

Vo87 - ?jr - ? zwangerschap - 3e kindje - Verrassing
    Susannelilian
    - ?jr - 4e zwangerschap - 1e kindje - Verassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    06 november:
    - Bbibi
    08 november:
    - Blijven Hopen
    10 november:
    - KleineFee
    - mamajanneke
    13 november:
    - Maantje93
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    19 november:
    - Dani86
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - mik81
    - Susannelilian
    21 november:
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    24 November
    - Juranga
    - Bloempjuh88
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    29 november:
    - Aurin
    30 november:
    - Babette8
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen
    Loontje1 - 15 September 2014 – H.idde - 39 cm - 1615 gram (Bij 30+5 weken)
    Maantje93 – 30 september 2014 – C.lasie- 45cm - 2295 gram (Bij 33+3 weken)

Talkingchair –
    02 oktober 2014 – R.ebekka – 47cm - 2350 gram (Bij 36 weken)

BlijvenHopen – 19 oktober 2014 – E.line – 47cm - 2545 gram (Bij 37 weken)
    KleineFee – 26 oktober 2014 – L.orena– 52cm - 3260 gram (Bij 37+6 weken)
    Bbibi - 30 oktober 2014– F.ay– ?cm – 3390gram (Bij 39 weken)

Josjo
    - 07 november 2014– J.ort- 48cm - 3320 gram (Bij 37+4 weken)
    Jess84
    - 10 november 2014– N.olan- 49cm - 3160 gram (Bij 39+2 weken)

Lalaatje90 - 11 november 2014 - ? - ?cm - ? gram (Bij ? weken)

Dani86 - 12 november 2014– O.scar- 51cm - 3760 gram (Bij 39 weken)
    Nath1986 - 13 november 2014– E.loïse– 48cm – 2970gram (Bij 39+6 weken)
    mamajanneke - 14 november 2014– D.anyshia – 48cm – 3060gram (Bij 40+4 weken)
    mik81 - 16 november 2014– I.sa F.iene – ?cm – 3020gram (Bij 39+4 weken)
    [COLOR=seagreen][COLOR=royalblue][COLOR=royalblue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=DarkRed][COLOR=RoyalBlue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=seagreen][B][COLOR=seagreen][COLOR=royalblue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=DarkRed][COLOR=RoyalBlue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=seagreen][B][COLOR=seagreen]Juranga [/COLOR][COLOR=fuchsia]-[/COLOR] [COLOR=#943634]18 november 2014[/COLOR] – [/B][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][B]J.ivano [/B][COLOR=royalblue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=DarkRed][COLOR=RoyalBlue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=seagreen][B][COLOR=seagreen][COLOR=royalblue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=DarkRed][COLOR=RoyalBlue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=seagreen][B][COLOR=RoyalBlue]– 51cm – 3648gram [/COLOR][COLOR=seagreen](Bij 39+1 weken)[/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
    [COLOR=seagreen]Bookfairy [/COLOR][COLOR=fuchsia]-[/COLOR] [COLOR=#943634]20 november 2014[/COLOR] – I.ris [COLOR=fuchsia]– ?cm – ?gram [/COLOR][COLOR=seagreen](Bij 40+1 weken)[/COLOR]

10. talkingchair

@Bookfairy
    Hoe zwaar was je ukkie? Voor de lijst. ;)

@Veel kletsen
    Er wordt hier inderdaad enorm veel gekletst. Maar ik vind het wel leuk om er echt even tijd voor vrij te maken om zo ervaringen uit te wisselen. In mijn omgeving zijn er niet zoveel zwangeren, doordat we nog veel jonge vrienden hebben die nog lekker studeren enzo.

@Inbakeren en dragen
    Uiteindelijk moet iedereen doen waar zijn kindje het het beste op doet natuurlijk, en wat bij de mama past. Als je dragen niets vindt, moet je het zeker niet de hele dag gaan doen, wil je nog een beetje happy mama zijn.

@Bibi
    Wat jammer dat ze zo onrustig drinkt. Andere houdingen geprobeerd? Ander flesje misschien?

@Aurin, Fresa en Suus
    Elke dagje is er weer eentje dichterbij! Succes!

@Hier
    :( :( Het wil maar niet hier. Ze heeft nu meerdere keren op een dag periodes dat ze enorme last van krampen heeft. Ontlasting komt nu wel gewoon 2 keer per dag en is zacht, maar verder zijn we nog verder van huis met deze voeding, ze heeft veel meer krampen. Heb zo medelijden met haar. :(

11. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Bookfairy gefeliciteerd!!

Fresa, pff nee geen bubbelbad voor mij. Heb t al hele tijd heet.
    Was al heel wat dat ik mee was naar t zwembad. Met m'n bekkeninstabiliteit en humeur haha. Mezelf aan en uitkleden gaat thuis al slecht laat staan na t zwemmen.
    Heb t bij kijken gehouden!

12. KleineFee

KleineFee Niet meer actief

Hallo dames! Weer even proberen de draad op te pakken hier. Kon het allemaal niet meer bijhouden.

- Alle bevallen dames: Gefeliciteerd met jullie kleintje! Prachtige namen allemaal. Hopelijk gaat het goed met jullie!

- Alle dames die nog moeten bevallen: Het einde is voor jullie nu toch wel echt in zicht. We zijn november al bijna uit dames, nog maar een weekje. Hopelijk worden jullie ook allemaal november mama's en geen december mama's.

- Hier: Lorena is vandaag alweer 4 weken oud! Kan het niet geloven dat het al bijna een maand geleden is dat ze geboren werd. Het is een heerlijk rustig meisje we genieten allemaal van haar. Slapen blijft lastig maar bij Fee hebben we die fases ook gehad dus daar komen we wel weer doorheen. Ik heb nu wel het gevoel dat we 'gewend' zijn aan ons gezin van 4. Het is best druk en hectisch af en toe maar het is ook het mooiste wat er is om die 2 kleine meisjes te zien. Ik leef op de grote roze wolk!

Zo, en nu lees ik weer mee!

13. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oja ook nog vergeten! 51 cm en 3600 gram!

14. talkingchair

lovepeet - 24jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een jongen
    Fresa - 30jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen

aurin - 30jr
    - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje
    Bloempjuh88 – 25 jr - 1e zwangerschap -1e kindje - Een meisje

Vo87 - ?jr - ? zwangerschap - 3e kindje - Verrassing
    Susannelilian
    - ?jr - 4e zwangerschap - 1e kindje - Verassing

Uitgerekende datum
    30 oktober:
    - Talkingchair
    06 november:
    - Bbibi
    08 november:
    - Blijven Hopen
    10 november:
    - KleineFee
    - mamajanneke
    13 november:
    - Maantje93
    14 november:
    - Nath1986
    15 november:
    - Jess84
    19 november:
    - Dani86
    - Bookfairy
    - Loontje 1
    - mik81
    - Susannelilian
    21 november:
    - Kiekies(uiterlijk 7/11 gehaald)
    22 november:
    - Bee1986
    24 November
    - Juranga
    - Bloempjuh88
    25 november
    - Josjo
    27 november:
    - Lovepeet
    29 november:
    - Aurin
    30 november:
    - Babette8
    - Fresa

Bevallen:
    bee1986 – 20 weken van een jongen
    Loontje1 - 15 September 2014 – H.idde - 39 cm - 1615 gram (Bij 30+5 weken)
    Maantje93 – 30 september 2014 – C.lasie- 45cm - 2295 gram (Bij 33+3 weken)

Talkingchair –
    02 oktober 2014 – R.ebekka – 47cm - 2350 gram (Bij 36 weken)

BlijvenHopen – 19 oktober 2014 – E.line – 47cm - 2545 gram (Bij 37 weken)
    KleineFee – 26 oktober 2014 – L.orena– 52cm - 3260 gram (Bij 37+6 weken)
    Bbibi - 30 oktober 2014– F.ay– ?cm – 3390gram (Bij 39 weken)

Josjo
    - 07 november 2014– J.ort- 48cm - 3320 gram (Bij 37+4 weken)
    Jess84
    - 10 november 2014– N.olan- 49cm - 3160 gram (Bij 39+2 weken)

Lalaatje90 - 11 november 2014 - ? - ?cm - ? gram (Bij ? weken)

Dani86 - 12 november 2014– O.scar- 51cm - 3760 gram (Bij 39 weken)
    Nath1986 - 13 november 2014– E.loïse– 48cm – 2970gram (Bij 39+6 weken)
    mamajanneke - 14 november 2014– D.anyshia – 48cm – 3060gram (Bij 40+4 weken)
    mik81 - 16 november 2014– I.sa F.iene – ?cm – 3020gram (Bij 39+4 weken)
    [COLOR=seagreen][COLOR=royalblue][COLOR=royalblue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=DarkRed][COLOR=RoyalBlue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=seagreen][B][COLOR=seagreen][COLOR=royalblue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=DarkRed][COLOR=RoyalBlue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=seagreen][B][COLOR=seagreen]Juranga [/COLOR][COLOR=fuchsia]-[/COLOR] [COLOR=#943634]18 november 2014[/COLOR] – [/B][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][B]J.ivano [/B][COLOR=royalblue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=DarkRed][COLOR=RoyalBlue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=seagreen][B][COLOR=seagreen][COLOR=royalblue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=DarkRed][COLOR=RoyalBlue][COLOR=SeaGreen][B][COLOR=seagreen][B][COLOR=RoyalBlue]– 51cm – 3648gram [/COLOR][COLOR=seagreen](Bij 39+1 weken)[/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/B][/COLOR][/COLOR][/COLOR][/COLOR]
    [COLOR=seagreen]Bookfairy [/COLOR][COLOR=fuchsia]-[/COLOR] [COLOR=#943634]20 november 2014[/COLOR] – I.ris [COLOR=fuchsia]– 51cm – 3600gram [/COLOR][COLOR=seagreen](Bij 40+1 weken)[/COLOR]

15. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeft iemand nog iets van Bloempjuh gehoord? Is ze ondertussen al bevallen?

Aurin hier gaat het omkleden ook bagger moeilijk hoor door bi. Heb al moeite om me af te drogen als ik onder de douche vandaan kom. Maar ik had het woensdag echt voor mijn kindjes over :D. Je had hun bekkies moeten zien. Alleen kreeg ik van dl een hele preek in de kleedkamer dat ik dat niet meer mocht doen..... Heb jij het ook zo warm? Ik ook! Vooral overdag en in de avonduren zit ik te rillen. Ik ga morgen voor je duimen dat je eens goed nieuws krijg en dat er een datum voor je geprikt wordt.

Dames die bevallen zijn wat gaat de tijd alweer snel he?

16. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    Sodeju! Ik heb nog heel wat terug te lezen, ik zal proberen om mee te lezen. Ben eigenlijk alleen maar met onze kleine man bezig. Het is zo moeilijk om mn ogen van m af te houden.

Helaas is de kraamhulp ook alweer bijna een week weg en ik mis ze wel heel erg. Vl gaat morgen weer aan t werk en dan ben ik helemaal alleen thuis... zal wel even wennen zijn met de kleine man. Dan mag de kraamhulp wel weer langs komen van mij haha :).

Elke dag als ik naar de kleine man kijk krijg ik de kraamtranen, ik ben zelf best onzeker en wil alles zo goed mogelijk doen en soms heb ik t idee dat ik t niet alleen kan... of dat ik iets niet goed doe.

Gelukkig groeit de kleine man als kool en herken ik m bijna niet meer vanaf de geboorte. Hij vervelt al wel veel en vannacht begon hij met voeding terug geven.
    Ook komt er nog steeds wat bloed vrij uit zn naveltje, niet super veel, maar er komt dan wel een klein korstje op. Hebben jullie kleintjes dat ook?

Voor de rest gaat alles super, hij drinkt goed aan de borst, ik heb t idee dat ik een snelle toeschietreflex heb waardoor hij te snel melk binnen krijgt en begint te kuchen.

Aankomende week komt de wijkverpleegkundige langs, dus ben benieuwd! :-D

17. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ik ben normaal een koukleum.
    Maar nu een kacheltje.. Heb t continu heet!

Hier beginnen de voorweeen weer... Lekker onregelmatig.
    Hoop ook dat ik morgen eindelijk duidelijkheid mag krijgen

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @talkingchair: wat vervelend zeg van de krampjes van je dochter, hopelijk komt er snel een oplossing!

@KleineFee: hoop ook dat ik toch nog een november mama word, was toch echt wel de bedoeling! Maar helaas kan ik er niks aan veranderen als onze ukkepuk besluit pas in december te komen. Hopelijk helpt het strippen van aanstaande dinsdag! Wat fijn dat het zo goed gaat met Lorena en dat van dat slapen komt inderdaad vast goed!

@Bookfairy: dat is een mooi gewicht en een mooie lengte!

@Lalaatje: snap helemaal dat je je ogen niet van je kleintje kan afhouden, zal bij ons denk ik niet anders zijn! Zal inderdaad wennen om er alleen voor te staan, maar weet zeker dat je het kan, geniet van elkaar!

@Aurin: spannend weer de voor weeen, hopelijk gaan ze nou snel doorzitten of gaan ze je inleiden, klinkt alsof het wel genoeg is bij jou! Hier ook hoor, ben het echt zat en wil onze ukkepuk gewoon zien en vasthouden, hebben lang genoeg gewacht! Laat je weten hoe de afspraak van morgen gegaan is? Succes!

19. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Erg lief van jullie Bbibi en Loontje!

Loontje, fijn dat infacol goed helpt, gebruikte ik ook toen bij m'n eerste en hij was tervreden :)
    Bbibi, geniet lekker van je meiske!

Aurin, ach nee dat meen je niet... Laatste loodjes... Hoop dat jij goede nieuws te horen krijgen vandaag. Succes!!!!

Hier afgelopen nacht eindelijk goed geslapen en gelukkig moet mijn vl deze week uur later beginnen dus uurtje langer liggen in bed!

20. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Succes Aurin!! Hoop dat je deze keer goed nieuws krijgt!

Deel Deze Pagina