November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Hey meiden, hier net wat bloed bij het slijm toen ik naar de wc ging. Word er toch onrustig van, dus ben blij dat ik straks een controle heb bij de verloskundige. Word dan ook gestript. Gelukkig gaat mijn man mee, heb ik zijn steun en hoef ik niet te fietsen. Voel me verder wel goed, maar word nu toch wel nerveus! Wie van jullie gekrenkt dat beetje bloedverlies (was een sliertje) en wat betekende dit bij jullie?

2. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Kan stukje slijmprop zijn. Niks om je zorgen over te maken
    Hopelijk goed teken! Succes straks

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Aurin: hoop ook zo dat het een goed teken is, maar durf niet te geloven dat de bevalling misschien wel op gang aan het komen is... Maar wil het zo graag!

4. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aurin, succes! Je bent al dichtbij:)

@susanne, is van de slijmprop. Kortom de baby is onderweg;) dat verlies heb ik 3 dagen gehad..succes!

@hier, redelijk rustig weekend achter de rug. Eerste dag alleen ging prima maar wel zwaar. Gisteren hebben we een aantal kilometers gewandeld en vandaag gaan we bij mijn ouders eten. Eerste lange uitstapje van de kleine:D
    kleine heeft net voor het eerst heel veel gespuugt. Sneu:( beetje teveel gegeten denk ik...
    Volgende week gesprek op mijn werk. Hoe en wanneer ik terug ga komen. Spannend!

5. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @jess: weet je dat zeker? Begon het bij jou 3 dagen daarna? Ga het straks in ieder geval aangeven bij de verloskundige. Had net ook ineens ontzettende pijn in mijn heup, kon even helemaal niks! Gelukkig gaat het nu weer beter. Vervelend van het spugen van je kleintje, hotelhouder blijft het bij die ene keer! Veel plezier bij je ouders en alvast veel succes met het gesprek op je werk!

6. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waarschijnlijk een stukje van je slijmprop ;). Goed teken! Het is in ieder geval aan het werk bij je. Bij Freek ben ik mijn slijmprop in 1 keer verloren en een half uur later begonnen de weeën om de 10 minuten. In de avonduren begon pas het echte werk en 5 uur later was hij er. Succes straks bij het strippen!

Aurin weet je al of er plek is?

Jess veel plezier vandaag!

7. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Ik lig in t zh... Krijg zo ballon...
    Dan wachten misschien morgen pas actie...

8. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aurin, Ballon plaatsen ze toch als je nog geen ontsluiting hebt? Succes! :D

@susanne, ik heb 3 nachten slijm en bloed verloren. In de tussentijd wel 2 dagen weeen gehad waarvan 1 dag heftig. Dag erna naar het ziekenhuis en al 5 cm ontsluiting. Hoop dat het wat betekent voor je;) kom maar op met die laatste baby's:)

9. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #4069 Susannelilian, 25 nov 2014
    Laatst bewerkt: 25 nov 2014
    Helaas nog geen ontsluiting, dus het strippen kon niet doorgaan. Ze heeft de doorgang wel wat weker geprobeerd te maken, maar snel bevallen zit er dus waarschijnlijk niet in. :( Na het weker maken zat er ook bloed aan de handschoen, maar was geen reden om me zorgen te maken, ook niet als ik nog wat bloedverlies zou hebben de komende dagen. Baal echt ontzettend, had zo gehoopt dat het slijm met bloed een teken was dat het nu echt snel zou beginnen. Donderdag gaan ze het weer proberen, verwacht er maar niet teveel van. Pffff, wat wordt ons geduld op de proef gesteld, het duurt zo lang!

@Aurin: heel veel succes, we horen het wel als jullie wondertje geboren is!

@jess: weeeen heb ik nog niet, dus de kans dat ik al ontsluiting had was ook wel klein. Toch had ik hoop gekregen van dat slijm met bloed, de teleurstelling was daarom ook echt groot...

10. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    naast denhaag
    Infuus alvast geprikt..
    Ballon net geplaatst.. Nu afwachten.
    Hoe snel zal t gaan?
    Hoop dat ik niet tot morgen hoef te wachten met vliezen breken.. Hier slapen wordt niet leuk!

11. Loontje1

Loontje1 Bekend lid

5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    @Aurin, spannend... Succes meid!

@Suus, snap dat je baalt, je bent al bijna 41 weken...

12. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Ik moet me om 20:00 melden in het ziekenhuis voor inleiding

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Loontje: voelt echt niet eerlijk dat het bij ons nog steeds niet op gang gekomen is, iedereen om me heen lijkt al te bevallen behalve ik... Zelf meiden die minder lang zwanger zijn dan ik. :( Sorry voor dit ego berichtje, maar ben gewoon erg teleurgesteld. Maar kan niks anders doen dan afwachten.

@lovepeet: succes met de inleiding vanavond! Waarom doen ze dat eigenlijk nu al? Doen ze bij mij pas met 42 weken. :(

14. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie

Ligt eraan wat je voorgeschiedenis is...
    Ik heb bij mijn 1e pnd gehad..
    En bij de 2e ingeleid en bleek dysmatuur

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Ik vind persoonlijk dat doorlopen tot,42 weken gevaarlijk word !!!

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @lovepeet: bij ons gaat alles gewoon nog goed en voel ons kindje regelmatig. Gevaarlijk is doorlopen tot 42 weken zeker niet, anders zouden ze het niet zover laten komen. Ze gaan 3 keer proberen te strippen voor die tijd en als dat niet lukt gaan ze met 42 weken inleiden. Daarvoor schijnt het minder goed effect te hebben en dan heb je ook meer kans op tangverlossingen etc zeggen ze bij mijn verloskundige. Zo hebben ze overal weer een andere mening, maar het zal allemaal heus goed zijn.

17. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Zo zo, wat een bevallingsverhalen!

@Aurin
    Bij mij in het ziekenhuis deden ze een ballon plaatsen de avond voor de de inleiding, dan moesten ze de volgende ochtend komen voor het infuus. Ik moest natuurlijk blijven slapen ivm zwangerschapsvergiftiging. Wat apart dat jij je ballon en infuus tegelijk krijgt... Hoe voel je je?

@Suus
    Ach, wat jammer. Maar kop op, het kan nooit lang meer duren. ;) Nog max. 8 dagen. Je hoeft je niet vast te pinnen op die weeën voor een beetje ontsluiting. Ik had ook al ontsluiting terwijl ik niets had gevoeld. Ben benieuwd hoe het donderdag is!

@Fresa
    Bij jou alles nog rustig?

@Lovepeet
    Spannend! Succes hoor!

@Jess
    Leuk, samen op stap! Gaat de tijd lekker snel en voel je je ten minste niet zo alleen. Of heb jij daar geen last van?

@Hier
    Helaas veel krampen. Donderdag zit ze een week op de nieuwe voeding en heb ik weer contact met cb, ben benieuwd wat ze van plan zijn nu. Arm meisje...

@Omrollen!
    Wat ik zojuist heb meegemaakt... ik had Rebekka op haar buikje gelegd voor wat tummy time, doe ik normaal nooit eigenlijk, denk er gewoon niet aan. Ze hield aar hoofdje opzij en rolde van haar buik naar rug. Ik dacht dat het wel per ongeluk zou zijn, dus heb dr weer terug gelegd, toen heeft ze het nog een paar keer gedaan! Toen wilde ik het gaan filmen, maar nu krijgt ze het niet meer te pakken. Ze beweegt nu niet meer met d'r beentjes, maar ze heeft wel door dat ze haar hoofdje opzij moet laten vallen. Ze wordt wel driftig nu het niet lukt... Ga lekker met d'r oefenen, zodra ik haar nu op haar buik ligt, begint ze!

@Sinterklaas
    Wat kopen jullie voor Sinterklaas voor je ukkie?

18. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aurin fijn dat er eindelijk wat gedaan wordt!

Lovepeet succes vanavond!

Susanne...dat is echt balen! Je moet wel in je hoofd houden dat het verweken opeens kan ontstaan hoor! Het wachten duurt lang en idd je geduld wordt op de proef gesteld.....gelukkig krijg je er iets moois voor terug ;). Dikke knuffel meid!

Ik heb net de vk gebeld. Meer voor de vraag of ik iets kan krijgen om nog een beetje te slapen voor alles begint. De harde buiken blijven komen en gaan. De bewegingen van de kleine beginnen ook pijnlijk en zeer vervelend te worden. Elke keer als hij beweegt dan voel ik mijn hart kloppen in mijn keel....ook iets nieuws ;). Als het goed is word ik vanmiddag even terug gebeld.

19. FreSa

FreSa Actief lid

10 sep 2013
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Talking wat een kanjer! Nu al oprollen :D.

20. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @talkingchair: moet donderdag maar afwachten, maar had het zo anders gehoopt. Zit er gewoon een beetje doorheen nu, ben zo teleurgesteld dat het nog steeds niet begonnen is, zelfs niet een klein beetje. Doe mijn best om er niet teveel op te rekenen dat het donderdag anders zal zijn. Denk eigenlijk al heel lang dat het tot inleiden gaat komen en dat denk ik nog steeds... Wat sneu dat Rebekka nog steeds zoveel last van krampjes heeft, hopelijk vinden ze toch snel iets dat wel helpt! Maar wat goed dat ze al zelf omrolt en dat ze het niet meer doet zodra je de camera erbij hebt gepakt herken ik van onze katten haha. Ga inderdaad maar goed met haar oefenen, dan is het straks gewoon normaal! :) Sinterklaas komt voor ons dit jaar te vroeg, maar kerst gaan we wel wat aan doen, ik althans. ;) Koop dan in ieder geval een eigen kerstbal voor onze kleine en verder weet ik het nog niet.

Deel Deze Pagina