Jeetje kleinefee wat enorm heftig! Zat je jongste dochtertje bij je moeder in de auto? Je oudste gelukkig niet..? Maar jeetje zelfs aan de beademing! Wat moeten jullie door een hell gaan! Doe rustig aan en neem je tijd! Heel veel sterkte ! Dikke knuf...
Aw wat erg kleine fee, wat naar ook voor je moeder. Wat is er gebeurd? Ik duim voor jullie kleine meisje dat alles goed komt en ze er niks aan overhoud. Enig idee wanneer er meer duidelijkheid is? Heel veel sterkte *knuf*
Bedankt lieve dames! Mijn jongste zat bij mijn moeder in de auto toen ze op weg waren naar mijn huis. Er was een man in een auto die totaal niet keek en keihard aangescheurd kwam om een hoek. Mijn moeder kon niet meer stoppen en de auto achter haar ook niet dus ze zaten als het ware geplet tussen 2 auto's. Momenteel gaat het gelukkig heel goed met Lorena! Uit de scans die er zijn gemaakt is gebleken dat er geen schade te zien is. Over een aantal maanden zullen ze nog eens een scan maken maar ze verwachten dat ze er goed mee weg is gekomen. Als alles goed blijft gaan mogen we eind komende week naar huis.
Oh wat fijn! Jullie zijn vast opgelucht. En wat een enorme sukkel, die man. Ben je er boos over of kan je het soort accepteren?
Pff gelukkig zien de scans er goed uit. Ik hoop dat ze snel weer thuis bij jullie is en dat jullie dan verder onbezorgd kunnen genieten.
Pff heftig hoor kleinefee. Maar gelukkig zien de scans er goed uit. Hoop dat ze snel weer bij jullie thuis is.
Oh jee kleinefee, ik lees dit net pas... Wat erg zeg en enorm schrikken! Lijkt me echt n nachtmerrie om dat mee te maken... Hopelijk komt alles goed. Wat een sukkel die andere bestuurder, heeft die nog iets laten horen? Ik heb je net nog een pb gestuurd over het fb groepje, kijk maar of je dat leuk lijkt!
Hahaha oepsss sorry! Zat gister op ipad met woordenboek! Vreselijk rotding!! Kleinefee hoe gaatie meis? En ik vroeg met de rest van de dames hahaha?