November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Bbibi, wat een lieve woorden. Het klopt, met mijn ex bijna 7jr bezig geweest ook in de mmm. Met mijn nieuwe partner, de liefde van mijn leven, 2x spontaan zwanger. En inderdaad nu een tweeling. Zei ook al lijkt wel of ik beloond word!
    Ben woensdag 8 weken. Erg spannend, vorige keer ging het tussen 8 en 9 weken mis.
    Jij bent er bijna en die 10 weken is zeker al een mijlpaal!! Hoe voel je je?

Miss anita, een tweeling zal druk zijn maar jij hebt al kindjes rond rennen. Hoe reageren zij erop?

Hier wel beginnend buikje. Weet niet of het de darmen zijn al iets van het echt zwanger zijn :) baarmoeder lag wel al wat hoger zei de echoscopiste. Morgen weer echo in Nederland. Vorige waren in Macedonië.
    Voordat wij op vakantie gingen zag hij wel een beginnende zwangerschap van 1 maar kon er weinig van maken. HCG was goed gestegen dus ben benieuwd als hij mij morgen weer ziet haha, kan niet wachten op de gyn zijn reactie :):)

2. Bee1986

Bee1986 Fanatiek lid

29 aug 2013
    1.333
    587
    113
    Idd een vroege pretecho omdat ik via mijn verloskundige pas met 11 weken voor eerste echo (en direct termijnecho) kan en dat vind ik gewoon echt te lang duren :D.
    Wat fijn dat voor jou de spannende 12 weken al opschieten. En vrijdag je termijnecho, alvast veel plezier!

3. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    de oudste weet het nog maar alleen die was erbij toen ik de test deed
    zei vind het leuk en hoopt nu op een zusje natuurlijk
    ze moet het nog ffe geheim houden tot mijn verjaardag 18 april en dan mag ze het aan de familie en op school vertellen, mijn pa en ma broer en zus zijn al op de hoogte ;)
    verder ben ik drukte gewend , en rolt het er allemaal wel bijdoor, veel tijd om bij dingen stil te staan heb je eingelijk niet, en dat is soms maar goed ook ;)

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @ kiekies oh dat wist ik niet dat dit van je nieuwe liefse was bijzonder zeg! Lag dus wss toch aan je ex dat het niet lukte? Kan me voorstellen dat je het toch weer spannend vind zeker na je miskraam! Maar hopelijk dat het nu goed zit! Je hebt het verdiend!
    Ik voel me goed! Heb nergens last van! Vandaar erg onzeker! Maar na veel positieve bloedtesten en 9 goede echos begint mijn vertrouwen een heel klein beetje te groeien al blijf ik het spannend vinden !

@ bee groot gelijk meid! Ik had afgelopen woensdag ook een pretecho gepland! Ben zo onzeker dat ik wekelijks een echo plan hihi

@miss antina spannend nog even geheim houden dus? Hier ook bijna niemand weet het! Als ik vrijdag een goede termijn echo heb vertellen we het mijn schoonouders :) en na de 12 weken pas de rest van vrienden en familie etc!

5. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Dag dames!
    Ik kom me ook melden hier! Ik weet al een paar weken dat ik zwanger ben, maar het begint nu pas een beetje te landen ;). Het is ons derde kindje, we hebben al twee prachtige dochters van 4 en 2 jaar. Erg spannend allemaal, zeker omdat ik vorig jaar een MA heb gehad en daarna het zwanger worden wel een jaartje op zich heeft laten wachten. Dinsdag de eerste echo!!

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Welkom miffy en alvast veel succes morgen!

Bbiby het zal spannend blijven. Jij hebt ook veel echo's. Allemaal via het ziekenhuis of doe je ze zelf tussendoor net als ik?

Missanita wat knap dat zij het nog geheim kan houden!

Hier weten beide ouders en zussen het. Ook een aantal vriendinnen. Tja... Kan het niet zo goed geheim houden en volgens vele glim ik ook helemaal?
    Straks echo en morgen gesprek op werk. Ben niet vooruit te branden zo moe! Heb 2 weken vakantie gehad waarvan ik op vakantie 3x per dag lag te slapen.

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Fiffy welkom!

Kiekiek ik had 5,3 week echo in zkh in de buurt, 6,3 week in dusseldorf ( dat is het voordeel van behandelingen in 2 zkh"en) 7,3 week weer in zkh in de buurt en nu met 8,6 week ( savonds dag erna was ik 9 weken) hebben we bij pretecho bureau gedaan.
    Komende vrijdag weer termijn echo bij zkh in de buurt! Ik wik wel wekelijks kijken ben zo bang en onzeker!

Bij jou weten het heel wat mensen al dus? Hier alleen ouders broer en schoonzus forumvriendinnen en mijn acupuncturist hihi en mijn baas en de arbo weten het sinds vrijdag!
    Zit in de ziektewet thuis dus had geen keus! Ze reageerde super enthousiast ( baas wist van de mmm kreeg ook altijd vrij!) dus die was mega blij! Vrijdag na hopelijk een goede termijnecho vertellen we het mijn schoonouders :)

Jij veel succes vandaag met je echo!

8. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

pff mijn nachten worden zoo !@$%&^# ik kan echt nergens tegen en mijn borsten doen zo pijn dat ik steeds wakker word. en dan ook nog zooo snel geiriteerd en beniauwd verstopte neus etc dat manlief er ook niet vrolijk van word.

Vandaag 8 weken dus 2 maanden wat gaat het snel!!. we krijgen volgende week donderdag intake en weer een echo in het ziekenhuis. maar de gyneacoloog heeft mij zo gerust gesteld na de echo waar het hartje op klopte dat me vrij weinig zorgen meer maak.

we moeten om en om op controle straks om de 2 a 3 weken en dan gyneacoloog ziekenhuis verloskundige en gyneacoloog. en dat tot de kleine ze eigen in november aankondig.

9. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Echo was goed jeeeej! Ik krijg nu wekelijks een echo voor mijn eigen gemoedsrust ivm miskraam afgelopen december en natuurlijk omdat het een tweeling is.

Maandag mag ik weer voor een echo en woensdag 23/04 de intake.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Spannend vd week weer maantje!

En goed nieuws kiekies! De 2 kleintjes groeien dus goed op schema? Top :)

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @lien knuffel en succes en sterkte gewenst.

@missanita welkom. en wat een verrassing hihi. hier ook door de pil heen zwanger (zonder ziek te zijn en ab)

@buikje die groeit goed en nog sneller dan vorige x. nu al een buikje alsof ik 16 weken zwanger ben ofzo. pfffff......

@kwaaltjes vooral moe en misselijk met vlagen nog steeds. en dat nu mijn toetsweek eraan komt dus dat is niet gunstig

@rare trek ik heb vooral zin in zoete dingen heel verkeerd natuurlijk nu maar gelukkig helpt mijn maagbandje er ook aan mee dat ik niet veel kan eten en toch nog bewust goede keuzes probeer te maken hihi. tot nu toe 1 kilo aangekomen!

@echo de volgende is in het zh pas met 12 weken dus ga bij de volgende afspraak (de 18e) vragen voor wat meer en vaker echo's. angst is toch erg aanwezig.

@vertellen hier weten alle vrienden en familie het al :D

Hoe was jullie weekend????

12. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Hè meiden,
    Hier weer ff een bericht van mij!
    Alle nieuwe zwangere welkom!
    Hier gaat het goed als ik dat zo lees van jullie met alle kwaaltjes, Pff
    Ik nergens last van, had ik bij mijn vorige zw ook niet.
    Toen was ik wel moe dat heb ik nu ook niet zo, maar misschien krijg ik daar ook de kans niet zo toe met dochter lief. Haha

We zijn ondertussen bezig op zolder leidingen zijn verlegd en over twee weken komt ons dakkapel.
    Net even ideeën op wezen doen voor mijn dochter der kamer al wat staaltjes kleur mee genomen.

Grappig nu geen babykamer maken maar juist voor mijn dochter, babykamer laten we zo die is pas 7 maanden oud.

Fijne dag iedereen en succes voor iedereen die echo's gaat krijgen ik 25 april pas weer. :D

13. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    hallo dames,
    ik heb mijn echo gehad,
    en er was niets op te zien
    alleen een vruchtzak,
    hun beweren dat ik niet verder kan zijn an 5,weken nogwat,
    maar ik weet zeker dat ik verder ben ,
    dat was het probleem vorige keer bij mijn laatste dochter ook
    en die is geboren met 2146 gram,
    ik heb gevraagt word het een miskraam ,
    zei zei van niet, daar zag het zeker niet naar uit,

ik mag volgende week een terugkomen ,,

waardeloos
    en onzeker

14. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @lovepeet wat vervelend dat je nu onzekerheid hebt. echt kan het zijn dat je minder ver bent. je hebt een eisprong en het kan zijn dat die op dag 7 na je laatste ongi plaats vind maar kan ook pas op dag 11 of 13 zijn. aan de hand daarvan krijg je een inestelling.
    Probeer volgende week af te wachtten!

sterkte

15. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Inderdaad waardeloos Lovepeet, wat duurt een week dan lang!

Ik ben net bij de VK geweest vanwege mijn MK (althans, de hoogstwaarschijnlijke MK). Over 20 minuten heb ik een echo om te kijken of ze met zekerheid kunnen zeggen dat het een MK is of niet. Ben toch wel een beetje zenuwachtig. Ik had me er al bij neergelegd dat het een MK is, althans dat dacht ik, maar ik merk dat ik ergens toch nog een ietsiepietsie hoop heb dat er een andere oorzaak is voor het bloedverlies. Het is nl. alweer iets minder aan het worden. Pfff... spannend! Helaas kan manlief niet mee naar de echo, die kan niet weg van het werk op het moment. Maar wil liever nu iets meer weten, voorzover mogelijk, dan een ander tijdstip plannen.

Ga nu maar op pad!

16. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    lovepeet wat vervelend zeg , idd heb ik ook wel eens vaker gehoord dat je gewoon minder ver bent, ik hoop het voor je , sterkte

oww nee lien wat vervelend zeg!!
    wanneer heb jeje echo?

17. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Ik heb de echo net gehad. Er waren twee vruchtzakjes te zien, althans dat dacht ze. Eentje lijkt 'open' te zijn en dat zou het bloedverlies verklaren. Iig 1 miskraam dus. Over de andere was nog niks te zeggen. Er was (nog) geen hartactie te zien, maar dat kan nog komen. Ik zit net op het randje waar het hartje wel of niet klopt. Over twee weken terug voor de vervolgecho. Dan moet er hartactie te zien zijn, anders is het bij allebei mis en moet er vervolgactie worden genomen.

Toch weer spannend dus, het kan zijn dat ik wel nog zwanger ben. Duimen jullie mee? ;)

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    *duimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimenduimen*

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    lien81 mijn duimen draaien! Sannend hoor.

20. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Poe Lien, ik duim mee. :) Ik hoop het voor je.

En Lovepeet; het kan. Ik ben ook 9 dagen naar achteren gezet, ook veel later eisprong gehad.

Deel Deze Pagina