Lovepeet en Lien: wat zenuwslopend voor jullie beide zeg! Ga voor jullie duimen dat het alsnog goed is. Ik heb vandaag m'n eerste echo gehad en hebben kloppend hartje gezien! Alles zag er helemaal perfect uit, dus bruinverlies is gelukkig onschuldig. Heb het nog wel steeds, hopelijk houdt het snel op, maar ik ben gerustgesteld . Zag er absoluut niet uit of er een miskraam aan zat te komen zei de gynaecoloog. En gaf aan dat de kans op een miskraam nu nog maar 1.5-2 procent is. Dus gaan nu echt proberen te genieten en op naar 2 mei voor de termijnecho! Dames die morgen een echo hebben heel veel plezier en succes! Hopelijk voor jullie ook mooie echo's
Ik ben ook een week achteruit gezet, ondanks dat mijn ei wel op tijd was?! Waarschijnlijk late innesteling..maar testte wel heel vroeg positief dan.. Maar goed ... Donderdag weer echo, ben benieuwd of het gegroeid is ivm bovenstaande..
Spannend lien duim voor je! Lovepeet wat vreemd misschien idd een laten innesteling? Vooral als je zegt dat dat hij je dochter ook was wordt je vlgende keer miss weer vooruit gezet? Bee wat een goed nieuws! Gek dat die percentages overal anders worden benoemd! Bij mij zeiden ze na een kloppend hartje dat de kans dat het mis ging nu "nog maar" 10% was! Maar wie weet ligt dat eraan dat ik zwanger ben dmv ICSI met een cryo! Dat zal misschien verschil maken! Hier donderdag alweer 10weken zwanger en nog geen buik! Vind het zo vreemd! Mijn baarmoeder ligt wel gekanteld naar achter zou dat het kunnen verklaren?
Oh meiden heb net gemeenschap met me vriend gehad en nu heb ik helderrood bloedverlies. Ik lig te trillen in bed. Word gek....
Ik hoor dat het wel eens door de sex kan komen, en mijn vriend deed me ook ff op een moment per ongeluk pijn. Dus hoop dat het daar van is. Maar ik ben zoo bang.... Ik ga morgen meteen bellen.
Cindy, dat is schrikken!! Waarschijnlijk zit er een wondje op je bmm. Of een adertje dat geknapt is na de sex.
ja idd vast een adertje heb ik ook wel eens gehad, was het veel? hoe is het nu? mannetje vanmorgen zijn kwakkie gebracht! we zullen horen hoe vruchtbaar hij is vrijdag!! ik ben wel heel benieuwd hoe en wat en als hij weer opnieuw geholpen moet worden of niet. ik ga ook voor mezelf informeren als daar mogelijkheden voor zijn. iemand die dat van dichtbij weet ofzo?
Bah schrikken cindy! Dat is ju de reden waarom wij momenteel heeeeeel onromantisch totale onthouding hebben! Ach die romantiek was er na 2,5 jaar de medische mallen molen toch al uit! Dus nu maar alles voor de beeb hihi Sterkte cindy! Hopelijk kunnen ze je gauw geruststellen!
Hè meiden vanmorgen stond ik om 6 uur op de wc beetje rozig nog om half 8 Niks meer. Heb net gebeld kan om 11:20 terecht. Natuurlijk niet gezegd dat het na de sex was. Bekijk het maar anders laten ze me straks niet komen. Gek genoeg voelt het goed in mij lijf, hopen dat dat straks ook bevestigd word. Ben wel zenuwachtig, pff
Oei Cindy, super spannend. Goed dat je een leugentje om bestwil hebt gedaan. Ik hop dat je gevoel klopt. Hier vanavond de termijnecho, ik ben zo benieuwd.
@cindy groot gelijk! Spannend succes straks! @talkinchair maken ze bij jullie in het zkh savonds echos? Dat is fijn! En toevallig jij bent 10.1 week vandaag! Ik ben vrijdag 10.1 week en dan heb ik ook mijn termijnecho! Pffff enorm spannend he ...
@Bibi Nee, gewoon bij de vk. Ik vind 't ideaal. Kan vriend mooi mee zonder vrij te vragen. Ik vind 't ook wel weer spannend. Maar het feit dat ik over de 10 weken ben, zorgt wel voor wat rust ofzo.
Ja kan het me voorstellen! Na de 10 weken wordt de kans opeens veel kleiner dat het mis gaat! Op de een of andere manier zie ik mijn termijn echo ook als soort eerste echte mijlpaal! Dan zit 1/4 van de zwangerschap er alweer op! Gek idee he? Hihi succes straks! Cindy al geweest?
Nou meiden zit te wachten nu.... Spannend zeg echt zenuwslopend. Ze kunnen zo mijn wereld maken of breken. Duimen jullie mee? X
Ook hier heel pril! We wisten het al toen ik 4,5 wkn was dat ivm de volgende dag na test moest ik naar kliniek en kreeg te horen dat ik reuma heb en dat ik daarvoor pillen van krijg toen heb ik maar aangegeven dat ik zwanger ben toen zei hij dat ik geen pillen mocht. Ben op 30 nov uitgerekend, zou het mooi vinden want mn eerste is ook op de 30ste. Alweer anderhalf jaar nu...