November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Hè meiden!

@bibbi ik snap wat je bedoelt van de veilige zone maar weet je, ik had het bij mijn eerste kindje ook wel gewoon meteen gezegd.
    Gaat het super goed allemaal 12 weken dik overleefd, krijg je de 20 weken echo helemaal mis!
    En uiteindelijk verlies ik toch nog mijn kindje na de 12 weken.
    Dus weet je wat zegt dan nog die veilige zone?
    Ik zeg lekker doen waar ieder zich fijn bij voelt.
    En lekker genieten van je wondertje :D

En ik wil niet weten wat het word, heb dat met mijn dochter ook niet willen weten.
    Vond dat zo super leuk en spannend!
    Dat shoppen heb ik dubbel en dwars ingehaald toen ze geboren was haha
    En ons kleintje komt op de kamer van onze dochter nu die is gewoon grijs wit dus lekker makkelijk voor de volgende.

@talkingchair fijn meid al 11 weken schiet op zo!

Ik moet 25 april weer spannend hoor!

Heb trouwens geen bloedverlies meer gehad, dus denk echt dat het door de s*x kwam..... Gelukkig!

Fijne avond allemaal!

2. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @geslacht : hier willen we het ju wel weten! Altijd gezegd dat ik het nooit wilde weten! Maar na alle ellende die wij hebben moeten mee maken om eindelijk na 2,5 jr zwanger te worden ben ik het wachten onderhand beu en aangezien toch niets ging zoals gepland kiezen we er nu voor het dan maar anders aan te pakken en nu dus wel te gaan kijken wat het wordt hihi

@cindy kan me voorstellen meid! Ik denk als ik gezond was geweest en een risico net als een ander had dat ik het ook had gedaan! Maar zonder infuzen is de kans dat he misgaat zo ontzettend groot! ( misschien is de kans dat het mis gaat groter dan dat het blijft goed gaan) en dus wil ik dat verdriet dan liever niet delen.
    Hoe groter en sterker het kindje wordt hoe kleiner de kans dat mijn inmuunsysteem het nog afgestoten krijgt! Misschien vertel ik het niet eens hij 12 weken! Zoals je zegt kijk ik tegen die tijd als ik me er prettig bij voel ! Hihi :) enne ik zou zeggen dat wordt toch 9 mnd kang onthouding dan hihihi

@babete : ik had net op zijn site gekeken en daarop stond geslachtsbepaling 15 weken ( normaal termijn) maar je weer dus zeker dat dit al kan met 12 weken? Oehhh spannend.. ;) misschien ga ik dan toch daar al wel spieken hihi

3. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Oh ik zie net dat website nog dit jaar hebben aangepast ofzo en ik was daar in 2012 dus misschien veranderd... Dus als ik jou was zou ik naar België gaan. Want 15 weken vind jij denk ik iets wat te lang ;)

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Owh zouden ze dat aangepast hebben? Van 12 naar 15 weken ? Jammer zeg! Dan idd maar naar belgie! Is ook veel dichterbij hihi

5. miss anita

miss anita Bekend lid

22 jan 2006
    796
    0
    0
    fijn dat alles goed gaat meiden!!
    en hier willen we ook het geslacht weer weten,ik had immers alles verkocht en weggegeven dus hoop ik nog wat spul terug te kunnen krijgen ;)

en hier doen we ook niet moeilijk over het vertellen, al snap ik sommigen maar al te goed dat ze het liever nog even voor zich houden! als alles goed lijkt as donderdag dan vertellen wij het ook , mijn dochter dan. ik ben de 18 jarig en dan zitten de meesten er (schoonfamilie)! zal wel een schok zijn voor de meesten haha man is tenslotte geholpen!! , volgende week op gesprek met de uroloog ben benieuwd

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Herkent iemand dit: heb zon vieze smaak in m'n. Mond nu al 2 weken. Krijg t ook niet weg en niks helpt :(

7. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zo hier weer een bericht van mij...
    Wij willen idd ook het geslacht niet weten, we laten ons verrassen...:D
    Gisteren in het ziekenhuis geweest , bloed was goed, altijd fijn! En weet nu ook eindelijk was mn bloedgroep is :)
    Ae hebben geen echo gemaakt omdat die van vorige week prima was..
    Over drie weken de termijn echo .

Die vieze smaak in je mond is idd een zwangerschapssymptoom.
    Ik heb nu met m'n vitamine tabletten dat deze elke dag viezer beginnen te worden qua smaak

8. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Xmoonlightx Fijn dat de bloed goed is!

9. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Goedemorgen dames

@geslacht hier willen we het zeker weten. We hebben alles nog bewaard van Casper* dus als het een jongetje wordt dan is het zo weer opgezet (bedje enz is neutraal) maar vooral kleertjes zouden we bij een meisje nieuw moeten kopen.

Ik mag volgende week vrijdag weer naar het zh voor controle. ik hoop dan ook op een echo.....blijft toch een spannend iets vind ik.

@kraamzorg hebben jullie die al geregeld?? ik wilde de 12 weken even afwachtten voor iets meer zekerheid.

@vakantie gaan jullie dit jaar nog op vakantie? zo ja waarheen?
    Wij gaan eind mei weekje naar Benidorm (appartement van mijn ouders) daarna is hoogseizoen en krijgt vl geen vrij en daarna ben ik meer dan 30 weken zwanger en dan wil ik niet meer gaan. Daarbij grote kans dat ik na 20 weken volledige bedrust krijg voorgeschreven dus daarvoor nog maar even gaan!!

@Symptomen Hoe gaat het met de symptomen??
    Hier laatste paar dagen flinke steken in mijn linkerzij (lijkt wel op een schop soms) heel vreemd. Heb zh al gebeld omdat ik een maagbandje heb of het daar iets mee te maken kan hebben en moet volgende week op controle komen. Verder voornamelijk misselijk......de ene dag meer last dan de ander. De moeheid is al stuk minder gelukkig!

@bloedingen hoe gaat het met de dames die wat bloedverlies hebben gehad??

Fijne middag

10. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Het blijft altijd spannend, Dani. We weten nooit hoe het gaat lopen.
    Kraamzorg regelen doen wij wel een keer. Bij 20 weken ofzo.
    Op vakantie gaan wij ook niet... Misschien een weekendje weg.
    Weinig symptomen alleen wel suuuper moe, wil liefst hele dag slapen! Maar lukt niet want heb hier een lieve zoon van anderhalf.

11. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Alles is extra spannend voor jou dani, tenminste dat kan ik me zo voorstellen!

Sinds ik zakjes inneem voor de ontlasting geen bloedingen meer gehad aan mijn BMM 😀

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @symptomen hier niks! Blijf het vreemd vinden! Voel echt niks anders dan anders echt bizar!

@kraamzorg ik moet/wil in het zkh bevallen! Moet ik dan ook kraamhulp regelen?

@bloedprikken ik ben nu over de 10weken maar nog steeds nergens bloed hoeven prikken! Bizar toch? Niemand die er ook maar iets over zegt! En vanmorgen vergeten te vragen!

@ termijnecho vanmorgen gehad! Zoooo bijzonder hij was zo mooi gegroeid ! Alles erop en eraan super duidelijk kindje! Hij was aan het trappen en zwaaien en wurmen! Zooooo bijzonder mooi! Nog nooit zo iets prachtigs gezien

13. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Ja Bbibi, als je in het zkh bevalt, heb je nog steeds recht op kraamhulp als je thuis bent met de kleine. Wel gaat er uren van kraamhulp af als je tijdje in t zkh hebt gelegen.
    In 2012 moest ik 2 dagen in het zkh blijven ivm m'n kindje werd met vacuüm pomp gehaald dus erg hoofdpijn had, kregen we nog maar 6 dagen kraamhulp ipv 8 dagen.

14. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Bibi, wat fijn!!! :-D Ben je ook al helemaal verliefd? Het is zo ontzettend mooi hè?! Wanneer moet je nou weer? En ga je die geslachtsbepaling nog laten doen? ;P

Symptomen; misselijk. Bleh, zo zat. En beetje vreetbuien enzo. Maar goed, ik heb altijd al van lekker eten gehouden, dus zegt weinig. Hoop echt dat dat weg is met 12 weken!

Bloedprikken; anders bel je nog even? Lijkt mij wel iets wat gedaan moet worden. Of wanneer moet je weer langs? Als dat nog even duurt, zou ik wel bellen.

Vakantie; tja, wij trouwen 23 juli en gaan dan samenwonen, we wonen nu nog bij onze ouders, allebei apart, maar omdat ik in verwachting ben, komt alles even in een stroomversnelling. Ik ben echt een enorme fan van reizen, maar het zit er dit jaar echt even niet in.

Kraamzorg; Ik moet ook in 't ziekenhuis bevallen, maar dan nog moet je wel kraamzorg regelen. Ik ga het over een paar weken regelen, denk ik, als ik zeker weet waar we dan wonen. Ik moet overigens ook overstappen naar een andere vk, aangezien ik echt naar een heel ander deel van het land ga verhuizen. Ben benieuwd hoe alles gaat lopen, 't is wel echt een drukte, al die regeldingen.

Ohja, ik kreeg vanochtend een leuke verrassing van FBTO! Het negen-maaanden-dagboek. Leuk ding, ik ga hem van het weekend, als ik tijd heb, invullen. Lijkt me zo leuk om dat bij te houden! Wie zit er nog meer bij fbto?

15. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Oh, te snel op Snel reageren geklikt.
    Fijn dat termijnecho bijzonder was! Het blijft altijd prachtig om naar je beebje te zien op echo. Zoiets vergeet je nooit meer.
    Nog geen bloed laten prikken? Wanneer heb je afspraak?

16. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Talkingchair waar ga je heen verhuizen dan? wel spannend allemaal!! hihi succes. volgend jaar dus met zijn 3en op vakantie hihi.

@misselijkheid ja die mag snel verdwijnen hihi hier ook!

@bloed prikken is bij mij ook nog niet gebeurd. moet volgende week vrijdag weer dus maybe dan. alhoewel ze bij mij wel geregeld bloedprikken zullen ze de meeste dingen wel weten hihi zoals bloedgroep (A+), ziektes wel of niet gehad enz.

@vraagje zit hier nog iemand op school? Dit ivm oplopen van evt studievertraging en SF ontvangen.

@kraamzorg die regel ik pas na 12 weken (liefst pas na 20 weken ivm zekerheid maarja dan is het te laat) dus ga dat begin mei regelen dan heb ik ook even paar dagen vrij van school (RUST :D)

@spullen hebben jullie al dingen gekocht? wij zijn erg voorzichtig ermee vanwege de vorige x maar hebben nu zo iets leuks gezien voor op de kinderkamer dat we toch dat morgen maar even gaan halen denk ik......moet zo positief mogelijk blijven toch.

17. Babette8

Babette8 Bekend lid

29 nov 2011
    727
    0
    0
    Wat voor leuks hebben jullie gezien, Dani?
    Wij hebben het bijna alles al, alleen nog nieuwe flessen en peuterbed kopen voor onze zoon. En als het een meisje wordt, ga ik uiteraard kamer dan beetje veranderen naar meisjesachtig en meer roze toevoegen.

18. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Wij hebben nog alles wat we voor casper hadden gekocht en gekregen (wagen, maxicosi, stoel, wipper, bedje, kast, comode, badje, verlichting, babyfoon enz) hebben nu een boom van MDF gezien bij de xenos om zelf te verven en op te leuken met dieren en schilderijen in dieren thema. we hadden ook al 2 schilderijtjes voor bij casper maar nu toch iets meer erbij. willen een soort dierentuin thema weer maken (kan voor beide geslachten hihi)

19. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

@ Dani;

Ik woon nu op de Veluwe en ga richting Gorinchem. Hele andere omgeving dus. Hele spannende tijd, maar we willen toch echt samen zijn en wonen voordat het kindje komt.

Ik heb nog niets gekocht eigenlijk. Wel wat dingen gekregen. Ik wacht af tot we ons huis hebben. Voor welke flessen gaan jullie? Ik hoor erg goede verhalen over Avent?!

Nou, ik ga even een pizza'tje eten en aan 't werk, na een dag luieren. :( Gaan jullie allemaal lekker van het weekend genieten?! Xx

20. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @talkinchair dat is idd even andere richting op ja. Ik zelf kom uit het zuiden vh land hihi dus nog stuk verder :p
    Weet dat mijn broertje bij mijn petekindje de difrax gebruikte ivm krampjes en heb zelf nog de avent flessen van de vorige x staan dus die gaan we gewoon gebruiken. daarbij ook tommy tippy in de pakketen gehad vorige x dus alles is gewoon bewaard hier.

@weekend hier weekend leren heb a.s week toetsweek (6 toetsen rest 3) en door moeheid en misselijkheid nog niet al te veel gedaan dus moet even nu gaan knallen. al vanmorgen begonnen, straks werken en dan morgen weer verder leren.

Smakelijk en werk ze

Deel Deze Pagina