Maar als je nou bijv vanaf de 30 week elke week echo laten doen ben je in 10 weken al 250 euro kwijt!
Ja dat klopt! Maar ik hooop dat ik vanaf week 30 niet meer die behoefte heb op wekelijks een echo! Vanaf dat ik de beeb ha voelen stop ik ermee .. Heb Alleen de "pech " dat mijn baarmoeder naar achter ligt en mijn placenta aan de voorzijde groeit. Dus ik zal de beeb pas heel laat gaan voelen vermoedelijk helaas dus tot die tijd wekelijks een echo a 35 hihi... Hoe gaatie met de rest van alle zwangere dames? Wat een stilte.. Gaat het goed met iedereen?
Hey. Ik was de rest van gisteren kost misselijk bhu,, heb echt zin in donderdag ochtend. Elke week een echo lijk mijn persoonlijk niks. Krijg er nu om de 3 tot 4 weken een in het ziekenhuis en vertrouw gewoon op mijn gynaecoloog. Nu dat al buikje krijg is het ook makelijker te beseffen van ik ben zwanger. Hier zijn pretechos trouwens 60 euro geef dat geld liever aan de baby uit voor kamertje. Kleding etc.
Hier ook geen pretechos wekelijks... We krijgen wel een 3D/4D echo kado van m'n vader. Maar das pas leuk na 22 wkn. Bij m'n zoontje ook gehad met 26 wkn!
Ja ik snap je wel Bbibi maar als je echo hebt gehad, dan is het toch wel bijzonder. Wekelijks vind ik leuk maar andere kant wat beetje standaard want laatste weken groeien baby dan niet zoveel meer kn buikje. Nog even, Maantje en misselijkheid is hopelijk weg vanaf 12 wkn! Wat leuk dat jullie 3D/4D gaan doen, Aurin! Hier gaat... Alleen zooooo erg moe en misselijk. Merk dat dit zwangerschap anders is dan bij de eerste. Bij de eerste was ik niet zo erg moe als nu en helemaal niet misselijk geweest. Zou t voorteken zijn dat het 'n meisje wordt?
Wis weet babette spannend! Iedere zwangerschap is anders zeggen ze dus zou zomaar eens kunnen! Maantje logisch bij zon buikje zou ik er ook vertrouwen in hebben Aurin wat lief zeg van je vader! Je hoort en leest vaak dat zon 3/4d echo het mooist is rond. 26 weken he? Wat is daar de reden van?
Ik ga nu zenuwpezen voor de echo. Terwijl vorige perfect was en mijn buik gegroeid is dus dan moet de baby dat ook zijn. Maak me beetje zorgen omdat ze het vorige x niet kon meten niet goed dus moest de termijn niet aanhouden was 5+6 en was volgens tempen 6+2. Ik was zelf een mini baby. Ter vergelijking mijn moeder werd met 39 weken ingeleid door zwvergiftiging. En was kleiner als mijn nichtje die ruim 4 weken te vroeg was. Is helemaal bij getrokken want ben 1.80 nu hihi en man lief is 1.85. Vanochtend weer ochtend misselijk. Maar de piek licht bij week 8-9 zeggen ze dus dan is dit de laatste week. Hebben jullie een voorkeur voor geslacht? Mij maak het echt niet uit wil het wel weten. Een meisje kan je helemaal optutten. En met een jongen lekker ravotten. Zondag de nichtjes van ml hier gehad er was er 1 jarig geweest lekker naar het bos geweest was alleen wel gebroken.
Maantje ikzelf heb nu een lichte voorkeur voor een jongetje... we hebben nu een dochter en dat is écht een papa's kindje, papa staat boven alles! Bij mijn zus zie ik dat ook, maar die heeft óók een zoontje en die trekt juist heel erg naar mijn zus... Tuurlijk komt dochterlief ook wel bij mij kroelen, maar als ze de keuze heeft gaat ze voor papa Wij krijgen ook maar heel weinig echo's bij de VK, daarom wil ik graag een extra (pret)echo met een week of 15/16, als het goed is kan dat vanaf half mei bij onze eigen verloskundige praktijk. Wij willen nu ook weten wat het wordt, de vorige keer wisten we het niet ondat mijn vriend het pertinent niet wilde weten. Na de geboorte heb ik hem gelijk gezegd dat ik het bij een tweede wél wil weten!
Ik heb lichte voorkeur voor een meisje. Mijn zoon wilt alsmaar bij mij zijn, ook wel bij papa maar trekt ook meer naar mij toe zoals Irene al zegt bij haar zus. Maar als het weer een jongetje wordt, ook heel leuk! En stoer, een kleine broertje voor m'n zoon, kunnen ze samen heel veel dingen doen samen met papa. Dusseh ik moet helaas zo'n 13 weken wachten hihi. Wat vervelend dat ze niet goed kon meten. Maar verder is het toch alles wel goed, Maantje ?
Alles is perfect ze had het ook niet op geschreven omdat ze zij dat ze het niet goed gemeten krijg. En moest me er ook geen zorgen over maken daarom nu weer echo en intake ziekenhuis kan ze meteen termijn bepalen. Heb een rare droom gehad dat de baby kongfhoo panda na aan het doen was met de echo haha. Heb de hele tijd van die lachwekkende dromen.
Oke hopelijk kan ze het goed termijn bepalen! Haha leuke droom! Bij mij alleen maar enge dromen tijdens zwangerschap helaas
Fijn maantje daf alles goed was! Heb je een echo foto? En hoe er ben je nu ? Voorkeur geslacht: totaal niet! Logisch ook als je net zo lang bezig bent als ik maakt niets meer uit! Zelfs een kindje met down of iets dergelijks is nog wel van harte welkom! Ben al dankbaar dat ik nu uberhaupt zwanger ben na niet meer verwacht te hebben! Maar het vermoeden is een jongen! Denk echt dat het een manneke is! Dus ben wel heeeeeel erg benieuwd! Nog even geduld hihi
Goedemiddag dames (kletstantes hihihi) @geslacht hier geen voorkeur zolang het maar gezond is. praktisch is een jongen nog alles van liggen, meisje is ook leuk qua kleding en tutten enz. hihi @echo's kreeg vorige x bij de vk iedere 2 weken een echo en nu krijg ik er 1 met 12 weken en 20 weken echt weinig dus. A.s vrijdag weer afspraak in het zh en wil vragen of ik voor de echo's naar de vk mag gaan!! Hier een belabberd dagje al 3x gespuugd (vannacht en vanmorgen) dus hopelijk ben ik er snel van af! @gewicht (net als de vorige x) val ik af nu 1 kilo minder (heb genoeg reserves hihi)
Ahh zo dacht dat je er een vandaag had! Dani wat vreemd dat je er nu zo weinig hebt! Zeker met jou geschiedenis! Logisch dat je hoopt dat het iig hopelijk gezond is! Dat is het aller belangrijkste! Pfff ben echt weer mijn uurtjes aan het aftellen tot morgen zeg pfff dagen duren zooo lang! Was het maar volgende week vrijdag haha !
Gisteren ons intake gesprek gehad bij de vk. Hele leuke meid! Relaxte sfeer... en een hoop info. Over 2 weken word er een zorgplan opgesteld door de vk en de gynaecoloog. (Nauwe samenwerking, wel heel fijn) en dan weten we hoe de komende weken eruit gaan zien! Ik zal vanwege mijn hoge bloeddruk extra echo's krijgen (vind ik helemaal niet erg ) Over 8 dagen de 2de echo, waarbij we dus hopelijk het hartje zien kloppen! Zal dan rond de 11 weken zitten. Ben heel zenuwachtig haha. Zoooo spannend De week erop bloedprikken voor de combinatietest en in week 12 de combinatie echo. Het is dus officieel dat elke vrouw de nipttest vergoed krijgt na een positieve combinatietest. Dat was voor mij toch wel een voorwaarde wie doen er nog meer de test??? Verder voel ik me wel redelijk. Wel vaak moe. En af en toe misselijk. Maar geen buikkrampen meer !
Spannend aurin!!! Jess fijn dat ze je zo goed in de gaten houden! Waarom loop je niet alleen bij de gynae maar bij de verloskundige?
Wij doen geen combinatietest, na lang wikken en wegen. Bibi, heb je morgen een echo? Wie nog meer de komende tijd? Ben het overzicht even kwijt, haha. Ik ben nog steeds misselijk. Vannacht en vanmorgen overgegeven. Bah. Bijna 12 weken, dus ik hoop zo dat ik morgenochtend voor de laatste keer boven m'n vertrouwde witte afwasbak hang, hahaha. Zal wel niet zo op één dag aankomen. Ik ga zo even kijken voor een tweedehands maxicosi bij m'n tante, ben benieuwd.