Spannend irene! Aftellen dus tot 1 mei! Wij schelen maar 2 daagjes Ie ik! Miss anita hoe was je termijnecho? Ben je ists teruggezet? Was verder wel alles goed
Goedemorgen dames, na een klein tijdje meelezen op de fora heb ik mijzelf ook aangemeld en meld mij meteen ook maar even in dit draadje. Ik ben zwanger van mijn 1e kindje en om en nabij 21 november uitgerekend. We hebben vorige week de eerste echo gehad en het hartje zien kloppen, wat een prachtig gezicht was dat!
Hmmm weet niet wat ik er van moet denken.. Heb bloedverlies als ik afveeg na het plassen.. Het loopt er niet zelf uit zeg maar... :x Hopelijk is het een adertje, maar ben wel bang... Twee jr geleden ben ik tijdelijk met de pil gestopt omdat ik toen ook elke keer bloedde na de sex. ..hopelijk is het gewoon een gevoelige bmm
Spannend XmoonlightX. Wat voor kleur is het? Als het alleen bij het afvegen een beetje is zal het waarschijnlijk wel een gesprongen adertje zijn ja. Maar het is nooit fijn om te zien. Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden voor morgen. Ik heb zo hard geprobeerd om me erop in te stellen dat er niks te zien zal zijn, maar ja, waar komen al die symptomen dan vandaan? Ben afgelopen week ook weer een paar keer aardig misselijk geweest, ben inmiddels 1 kilo aangekomen (broeken zitten veel strakker, moest gisteravond zelfs van mijn heupbroek het knoopje losmaken), vandaag gevoelige borsten, continu verstopte neus en behoorlijk moe. Het voelt alleen toch anders dan bij mijn eerste zwangerschap, dus ik durf er geen conclusies aan te verbinden. Maar het geeft toch hoop he... Bookfairy welkom! Iedereen nog een fijne (vrije?) dag en ik laat morgen ff weten hoe de echo is gegaan! Liefs Lien
Bruin/rood is het.. Heb het al een paar keer eerder gehad.. Ook voor de eerste echo.. Ik ga duimen voor je morgen !!
Uitwendig. Alleen als het niet goed te zien is, kan het worden voorgesteld om het inwendig te proberen.
Hè moonlight begrijp ik dan dat je sex heb gehad met je vriend? Want ik heb ook een keer bloedverlies gehad daarna. Wel schrikken is dat hè Pff. Hoop dat het inderdaad gewoon onschuldig is. Hier verschrikkelijke bekkenpijn word er gek van kan bijna niet lopen. Maar goed alles over voor mijn kleintje Oh ja zou nog een foto maken van mijn buik. X
Nu vind ik hem op deze foto er helemaal niet groot uit zien Misschien door de kleur die ik draag in combinatie met de achtergrond. Zal deze week nog wel een posten. Maar in ieder geval ben morgen 10 weken X
@cindy wauw cind het toch al een behoorlijk buikje hoor en dat voor. 10 weken! Ik ben nu 11,5 maar je ziet het nog vrijwel niet hoor! Hihi @moonlight had je al vaker bloedverlies gehad? Maar Toen was het allemaal goed? Dan zal het nu ook vast goed zijn! Morgen de vlos bellen? @ lien klinkt goed hoor meid! Ik duim voor een mooie echo!
Heb idd vaker bloedverlies gehad maar niet zoals nu. Net in het zk geweest en mijn voorgevoel bleek juist te zijn, helaas.. Ik meld me hierbij ook sf, zal af en toe wel even om het hoekje bij jullie kijken hoe het gaat! En hopelijk kan ik jullie snel weer goed nieuws vertellen!
Zwangerschapslijstje Naam - Leeftijd - Hoeveelste kindje kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. Reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. Irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. Bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje Bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje Dani86 - 27jr - 2e zwangerschap - 1e kindje Aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje Lien81 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje Buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje Babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Uitgerekende datum 30 Oktober: - Talkingchair 01 November: - Buikje00 06 November: - Bbibi 07 November: - Elphaba1981 08 November: - Irene1981 09 November: - Reneevd 010 November: - mamajanneke 13 November: - Maantje93 14 November: - Jess84 15 November: - Fishersgirl 18 November: - 1986cindy 19 November: - Khloe877 - Dani86 21 November: - anne 144 22 November: - Bee1986 27 November: - Lovepeet 28 Novemver: - Aurin 29 November: - hbz - Lien81 30 November: - Eefje2014 - Babette8 - miss anita Afspraken: 17 april - miss anita - termijn echo 17 april - Babette8 - intakegesprek vk + evt eerste echo 22 april - Lien81 - controle-echo 23 april - anne144 - tweede echo 25 april intake anne144 23 april - jess84- tweede echo gynaecoloog 23 april - Dani86- intake anethesist 25 april - anne144 - intakegesprek 25 april - 1986 cindy - derde echo termijnbetaling 30 april - eefje 2014 - intakegesprek + eerste echo 1 mei - Irene1981 - tweede echo 2 mei - bee1986 - eerste echo + intakegesprek 5 mei - Aurin - intake + tweede echo 6 mei - talkingchair - controle vk 7 mei -Dani86- 12 weken echo en controle en kweek bij gyn 14 mei -Dani86- plaatsing cerclage (operatief) 13 mei - mamajanneke controle + echo 4 juni -Dani86- Controle voor cerclage
Moonlight jeetje wat erg was er op de echo te zien dat je embryo niet meer leefde? Wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte gewenst! Knuffel meis!
Oh meissie ik vind het zo mega erg voor je weet gwn niet wat te zeggen ! Hele dikke knuf! Hopelijk raak je gauw opnieuw zwanger meis!
Bookfairy welkom! Moonlight ik heb er geen woorden voor... dikke knuffel voor jou ♡, hopelijk is het snel weer raak... ik denk aan je! Lien succes morgen!