November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    moon!!! dikke knuffel vanaf hier
    !

2. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte moonlight! :,( en lien veel succes vandaag! Hoop op goed nieuws voor je :)

3. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Hè moonlight, wat erg meid!
    Nu verwacht je dat steeds minder toch? Je was denk ik al 9 weken
    Ik denk aan je, en wij Leven allemaal met je mee.
    Dikke knuffel Cindy x

4. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Moonlight wat erg ik wil je heel veel sterkte wensen!!!

Ik maak aankomende week weer een buikfoto. Ben al weer 10 weken gaat kei snel he!!

Hier op het forum staat een lijstje met hoe groot de baby en hoeveel kans dat het mis gaat en vanaf de 10 mm is het heel de zwangerschap gelijk 0,5 procent rond kindje was vorige week 26 mm dus voor mijn gevoel heb ik wel rust nu.

5. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Moon een beetje kunnen slapen vanacht :( knuf..

Lien heel veel succes vandaag! Hopelijk mooi nieuws!

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Cindy, met mn eigen berekening 10weken..

Bbibi, Nee heb de hele nacht op de wc doorgebracht. Denk dat het meeste er wel uit is nu... Vandaag lekker bank hangen en vl heeft ook vrij genomen

Lien ik duim voor je!!

7. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Heftig moonlight :( is het echt al uit zichzelf zo snel opgang gekomen ? Dat is opzich wel fijn! Zonder pillen of curretage.. Ik hoop dat je het een plaatsje kunt geven! Het is niet niks *knuf*

8. XmoonlightX

Nee met pillen, vond ik prettiger dan afwachten..

Thanks meiden!!
    Ga nu even tot mezelf komen, maar houd jullie in de gaten..

9. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Lien je houd ons wel in spanning! Hoe was de echo?

10. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Sorry dames, ik zit op mijn werk nu dus moest ff tot de pauze wachten.

Geen goed nieuws, er zit geen vruchtje. Echt niet meer zwanger dus. Het goede nieuws is dat alles er verder goed uitziet en er geen ingrepen meer hoeven plaats te vinden.

Aan de ene kant ben ik natuurlijk teleurgesteld, aan de andere kant ook wel een beetje opgelucht. Ik weet nu waar ik aan toe ben en we kunnen opnieuw beginnen. Volgende keer beter. Ik hoop alleen dat mijn klachten nu ook snel verdwijnen, kennelijk zitten er toch nog wel wat hormonen in mijn lijf.

Ik wens jullie allemaal een fantastische verdere zwangerschap. En Moon heel veel sterkte. Il hoop jou snel weer in een andere draad tegen te komen!

11. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Pfffff......ben ik even 3/4 dagen offline lees ik 2 slechte berichten....bah!

@moon heel veel sterkte. neem de tijd ervoor en blijf praten samen!! Dikke knuffel!!

@lien wat shit meid, wel fijn dat je weet waar je aan toe bent maar al die tijd die onzekerheid bah!! ook voor jou dikke knuffel!!!

@hier gister een echo gehad (en lig 1 dag achter volgens berekening). Ukkie was heel beweeglijk, mooi kloppend hartje. Nu afwachtten tot de 12 wekene cho. ?Maak me wel heel druk om de operatie (cerclage) omdat er ook allerlei dingen verkeerd kunnen gaan natuurlijk. pffff.....blijft spannend.
    Buik groeit iig goed verder (Echt nu al hugh!!)

Hoe gaat het met alle symptomen bij de dames??

Hoe is Pasen geweest, goed doorgekomen??

Groetjes
    Dani

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Bah lien jij ook al zon rot nieuws :( dikke knuf meid!
    Moest je niet nog even bloed prikken om je hcg te laten meten ? En zijn ze met jou klachten niet bang voor een bbz? ( wil je niet bang maken hoor :( .. Maar extra controle lijkt me geen overbodige luxe! )
    Sterkte meissie!

Dani goed nieuws meid! :(

Meiden hier toch al behoorlijk wat slecht nieuws verhalen zeg! Al 4 meiden waarbij het mis is gegaan! Bah krijg er helemaal kippenvel van ! Knuffel voor deze meisjes!

13. Lien81

Lien81 Actief lid

5 jul 2006
    250
    0
    0
    Nee, er is geen hcg geprikt. De echoscopische heeft direct gecontroleerd op een bbz (was inwendige echo) en dat is het niet. Ik maak me daar dus geen zorgen over hoor Bbibi.

Ik ben op dit moment eigenlijk heel rustig. Het scheelt misschien dat ik 2,5 week geleden al ervan uitging dat het over was. Het was een cadeautje geweest als het nog wel goed was geweest. Natuurlijk hoopte ik wel, maar meer zoals je iedere maand hoopt dat je niet ingesteld wordt. ;)

14. Maantje93

Wat een slecht nieuws allemaal!!
    Wat balen zeg. En iedereen veel sterkte!

Ik was eindelijk niet meer onzeker na de echo maar nu begin het toch weer te komen. Heb heel erg last van vocht en mijn hartritme dus vanochtend even gebeld of het echt geen kwaad kan zou terug gebeld worden..... nog niet gebeld plus als hun bel is het toestel steeds in gesprek.

Ga ook even de hoofd cardiologie uit het lumc mailen. Aangezien mijn eigen cardioloog een asshole is soms. Stuur hij dat vorige operatie geslaagd is en geen ritmestornissen meer heb naar de gynaecoloog en ik krijg 2 weken later een mail dat mijn ablatie niet geslaagd is en er na alle pogingen er momenteel niks tegen te doen is....

Heb echt even een huil bui en een beetje positievitijd zou mij goed doen. Wil voor het eerst een pretecho kijken of alles goed is met de kleine en zijn hartje nog goed klopt.

Normaal ben ik heel nuchter maar nu echt niet pfffff.

15. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dan is het goed lien! Wilde je ook niet bezorgd maken hoor! Maar schrok er een beetje van! Maar als ze het goed hebben nagekeken is het goed!

Maantje sterkte meis! Wat een verhaal pff

16. Maantje93

Zoo gerust gesteld door de gynaecoloog kan absoluut geen kwaad voor de baby en moet lekker gaan genieten van de zwangerschap maar mag ze altijd bellen als onzeker ben.

17. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    O nee toch lien... had nog zó gehoopt dat er nog een verrassing te zien was voor je! Heel veel succes, hoop dat het snel raak is voor je!! ♥

Maantje wat fijn dat de gynaecoloog je gerust heeft kunnen stellen, hopelijk kunnen jullie snel jullie wondertje weer bewonderen met een (pret) echo!

Dani wat is een cerclage en waarom moeten ze die bij je plaatsen?

Pasen is weer voorbij, vrijdag Koningsspelen hier op school en dan heeft dochterlief 2 weken vrij. Maandag mag ze een nachtje bij oma logeren, altijd feest! ;) kunnen papa en mama ook weer een keer lekker uitslapen aangezien ze ook in het weekend of vakanties vroeg naast ons bed staat!! ;)

18. XmoonlightX

Sterkte lien, hopelijk komen we elkaar snel weer tegen. Knuf!

19. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Zo. Ik ben een paar dagen niet online geweest.

Moon en Lien, veel sterkte meiden. Ik hoop dat er snel weer een nieuw vruchtje blijft plakken bij jullie!

Cindy, wat een mooi buikje! Ik ben jaloers. Bij mij zie je niets. :(

Dani, wanneer gaan ze de cerclage plaatsen? Succes alvast. :)

Hoe is het verder met iedereen?

Ik heb echt een heerlijk weekend gehad. Trouwpak uitgezocht bij mijn vriend, het huisje is zo goed als rond, de trouwkaarten zijn onderweg, echt even grote stappen gezet. Nu aan het neuzen op mp voor meubels. Krap budget. :(

Helaas vandaag nog weer overgegeven. Ik verwacht elke dag dat het de dag zal zijn dat ik niet meer hoef te kotsen. Ik ben er wel zo klaar mee. Dag in dag uit meerdere keren vanaf week 5 al. Ik wil dat 't klaar is. Zo. Dit moest eruit. Even van me af schrijven!

20. Maantje93

Wat leuk he bruiloft dingen regelen!!! Wij zijn 10 januari getrouwd en hebben het budget gedaan waren zo een 5000 kwijt. Man zijn pak is bij een niet bruidswinkel gehaald zag je echt niet plus mijn jurk uit Amerika laten komen en hier laten innemen. Dat scheelde dik 3000 euro met de jurk die ik hier zag. En was precies het zelfde alleen iets zwaarder dan wie ik hier gepast had. Daar naast feest in een zaaltje gedaan in weten door kenissen laten maken dus betaalde een vrienden prijs en toch werd alles gedaan.. mensen die op onze bruiloft waren dachten dat het ons een vermogen gekost had!!

Nog bericht uit het leids universitair centrum gehad morgen spoed telefonisch overleg. Voor de baby kan het echt geen kaad maar voor mij wel en met mijn soort ritmestornissen heb je veel kans op hartfalen omdat mijn hart het dan niet aan zou kunnen.

Maar wij blijven positief dit wondert je nemen ze ons niet meer af.

Deel Deze Pagina