Lien, ook jij veel sterkte gewenst. Ik heb ook last van misselijkheid, maar meer continu een wee gevoel van binnen dan dat ik boven de wc-pot hang, dus daar ben ik dan wel weer blij mee. Mijn buikje lijkt ook nog steeds meer op dat ik te veel heb gegeten dan een echt buikje, maar dat komt goed uit, want ik heb nog niets verteld op mijn werk. Maantje, wat fijn dat je gewoon mag bellen als je je zorgen maakt, dat idee alleen al lijkt mij al een hele geruststelling.
Wat een rot nieuws lien sterkte... @talkingchair, veel plezier met het regelen... ben afgelopen november getrouwd. Voor je het weet is de dag voorbij! Wij hadden gekozen voor een klein gezelschap maar wel veel luxe... lekker uitgebreid eten en receptie in een hippe wijnbar. Enorm van genoten Nog 12uur tot aan mijn 2de echo... andere echo bij 5,4 week gehad dus bij deze gaan we pas echt iets zien! Gezien de slechte berichten laatste tijd ben ik enorm zenuwachtig!!! Al paar dagen baby nachtmerries hopen dat ik kan slapen en op goed nieuws morgen
Een cerclage is een bandje die geplaatst wordt om de baarmoedermond om zo een vroeggeboorte tegen te gaan en tevens de baarmoedermond te verstevigen. Dit gebeurd op woensdag 14 mei a.s onder een roesje. Daarna 24 uur rust. Dit wordt gedaan ivm vorige zwangerschap en geboorte van onze zon casper na 23 weken ivm zwakke baarmoedermond door een blaasontsteking die te laat is opgemerkt. nu al voor zijn zo kan een evt bacterie ook moeilijk de baarmoeder indringen. Echter zit er bij het plaatsen van een cerclage de kans dat er een vroeggeboorte ontstaat ivm het aanprikken van de vruchtzak. erg spannend dus. @talkingchair spannend al die voorbereidingen voor de bruiloft. Ik zelf ben ook wel als we ooit trouwen van een zo laag mogelijk budget. ook al zouden we het geld wel hebben......hihi, Succes met de vorderingen @echo's diegene die morgen moeten succes
XmoonlightX en Lien, heel veel sterkte! Neem je tijd om dit te verwerken en hoplijk mogen jullie snel een plakker krijgen. ik weet waar jullie door heen gaan. ik heb ook een miskraam gehad na een kloppend hartje gezien te hebben....
Ik had op 27 feb. een positieve test, maar ben na mijn miskraam maar 2 maal wezen menstrueren en had totaal geen zich op mijn cycles, ben dus van 28 dagen uitgegaan. ( was op 1 jan. ongie en op 29 jan. ) Jes84 ik heb de termijn echo gehad. eerst uitwendig, maar t beeld was niet duidelijk genoeg om te meten en dus daarna inwendig. bookfairy welkom! cindy herkenbaar zo'n buik heb ik ook! dani hier gelukkig weinig klachten, wel onwijze moodswings word helemaal gek van mezelf. maantje93 gelukkig ben je gerustgesteld! wel spannend ook bij jou dus betrefd je eigen gestel en de zwangerschap. is je hartprobleem erfelijk belast? talkingchair sterkte met je misselijkheid. weet helaas uit ervaring hoe vervelend het is. ik had dit bij mijn eerste, smorgens en savonds tot de 20 weken Hopelijk is het voor jou veel sneller voorbij.
Mamajanneke ahh op die manier ... Dus vandaag ben je 12 weken dan ( gezien je banner?) was je eigenlijk paar daagjes verder? Fijn dat verder alles goed is! Talkin leuk de voorbereidingen op een bruiloft! Man en ik zijn dit jaar 5 jaar getrouwd!! Wij hebben het klein met gezin gedaan! Vond het zo zonde van mijn geld! Wilde liever een wat groter huis en graag vroeg kinderen! Helaas was dat vroeg kinderen ( 23) dus niet gelukt ! Wie weet als we ooit papa en mama worden ( duim voor november) dat we dan nog eens uitgebreid gaan trouwen in de kerk als ons kindje erbij kan zijn! Geniet van de voorbereidingen! Maantje jij spoedocerleg vandaag? Spannend! Meiden met echo vandaag succes! Hier mogen we vrijdag weer! Heb er echt geen goed gevoel over! Borsten zijn volledig gekrompen sinds vorige week voel geen steekjes prikjes meer en de rest had ik al geen kwaaltjes! Dus vrees het ergste nog 2 lange verschrikkelijke dagen
Net mijn 2de echo gehad! Het was alweer 5 weken geleden we hebben een kloppend hartje gezien en gehoord! Alle clichés zijn waar... wat is dit gaaf en bizar! Het is alsof je naar een film kijkt De kleine lag heerlijk te slapen.. maar even hoesten en de armen en benen vlogen alle kanten op! Over 2 weken weer een nieuwe echo maar dan wel voor een nekplooimeting. Kunnen we toch weer even spieken naar de kleine we zijn wel 1 dag terug gezet. Dus de officiële datum is nu 15/11/14...
Zwangerschapslijstje Naam - Leeftijd - Hoeveelste kindje kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. Reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. Irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy - 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. Bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje Bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje Dani86 - 27jr - 2e zwangerschap - 1e kindje Aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje Lien81 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje Buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje Babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Uitgerekende datum 30 Oktober: - Talkingchair 01 November: - Buikje00 06 November: - Bbibi 07 November: - Elphaba1981 08 November: - Irene1981 09 November: - Reneevd 010 November: - mamajanneke 13 November: - Maantje93 15 November: - Jess84 15 November: - Fishersgirl 18 November: - 1986cindy 19 November: - Khloe877 - Dani86 21 November: - anne 144 22 November: - Bee1986 27 November: - Lovepeet 28 Novemver: - Aurin 29 November: - hbz - Lien81 30 November: - Eefje2014 - Babette8 - miss anita Afspraken: 17 april - miss anita - termijn echo 17 april - Babette8 - intakegesprek vk + evt eerste echo 22 april - Lien81 - controle-echo 23 april - anne144 - tweede echo 25 april intake anne144 23 april - jess84- tweede echo gynaecoloog 23 april - Dani86- intake anethesist 25 april - anne144 - intakegesprek 25 april - 1986 cindy - derde echo termijnbetaling 30 april - eefje 2014 - intakegesprek + eerste echo 1 mei - Irene1981 - tweede echo 2 mei - bee1986 - eerste echo + intakegesprek 5 mei - Aurin - intake + tweede echo 6 mei - talkingchair - controle vk 7 mei -Dani86- 12 weken echo en controle en kweek bij gyn 14 mei -Dani86- plaatsing cerclage (operatief) 13 mei - mamajanneke controle + echo 4 juni -Dani86- Controle voor cerclage[/QUOTE]
Jess, wat gaaf hè?! Helemaal verliefd dus? Aah, Bibi, komt goed. Pin je niet zo vast op de kwaaltjes. Mijn moeder heeft ooit een miskraam gehad. Het kindje was met 10 weken niet meer levend, maar tot haar 16e week heeft ze kwaaltjes gehad, want niet alles was er uit. Dus kwaaltjes zeggen gewoon niet alles. Wat dat betreft is je lichaam zo veranderlijk en helaas zit er ook zoveel tussen onze oren. Wij trouwen niet super klein, er zijn 40 mensen bij. We doen geen receptie/feest, maar gewoon een lekker buffet bezorgen op een leuke locatie. Nu is dit vrij ongewoon, gebeurt weinig in de families waar we vandaan komen. Mijn ouders kunnen het gewoon accepteren, onze bruiloft, onze indeling. Mijn schoonouders daarentegen blijven maar zeiken (écht zeiken) om een receptie, want dat zou zo horen. Ik word er echt niet goed van. Laat ons lekker op onze manier een bruiloft vieren. Ze hebben het nu op gegeven om mij over te halen, maar proberen het via vriendlief. Of hij mij niet kan overhalen, want een receptie hoort echt. Nou, ik was me toch een potje kwaad toen hij dat vertelde. Ik ben bang dat ik komend weekend compleet uit mijn dak ga als ik daar ben.
Talkingchair lekker doen hoe jullie het willen!! Bibbi maak je niet zo zorgen!!! Nog 1dag en je bent 12weken!!!! Word tussen 3 en 6 gebeld. Spannend!!! Ik heb de hele tijd bandenpijn en daar bij last van de darmen pffff zo onhandig! Vanochtend plasje weg gebracht om te kijken of ik blaas ontsteking heb.
Fijn dat alles goed was jess! En bijzonder he zon echo! Er is niks mooiers in het leven dat een prachtige echo van je eigen kindje! WUw! @talkin meid lekker gewoon de bruiloft plannen zoals jij dat wil! Wij hebben ook een hoop gezeik gehad ! Alles en iedereen heeft een mening! Je wordt er niet goed van! Zo is de dag al verziekt nog voor hij moet beginnen! Probeer je er niets van aan te trekken en denk lekker aan jullie zelf! En ik hoop dat je gelijk hebt! Pfff wat een onzekerheid! Mijn gevoel is gwn nog steeds niet goed! @ maantje spannend vanmiddag dus! Hopelijk is alles goed!
Zeker verliefd ja! En spijker je niet vast op de kwaaltjes... ik voel me eigenlijk al 2 weken prima! Heel af en toe misselijk maar verder helemaal niks. En de eerste 7 weken juist heel veel. Dus ik dacht dat ken niet goed zijn. Maar de kleine was druk bezig vandaag
Had mijn banner nog niet gewijzigd, dus dat heb ik nu gedaan, ben nu 11 week en 2 dagen ben over de grens heen bij mijn vorige mk maar spannend blijft t wel...
Na paar dagen offline geweest te zijn, verheugde ik me op leuke/goede berichten hier te lezen, is er 2 slechte.... Vind het zo erg voor jullie, moon en lien... Heb er geen woorden voor...
Ik hoop dat je gelijk hebt jess Heb er een heeeeel hard hoofd in! Mamajanneke! Ohh scheelt maar een paar daagjes! Je zit al bijna aan de 12 weken weer joh! Fijn zeg!! Aftellen! Babette nou idd allemaal slecht nieuws ... Hoe gaatie met jou?
Bbibi het scheelde 5 dagen met mijn berekening inderdaad. zit met smart te wachten op de 12 week al besef ik me dat t ook daarna mis kan gaan. maar wil daar niet bij stil staan. vandaag de jongens verteld dat er een baby komt, wauw wat zijn ze blij! ze straalden gewoon. en daarna zei de oudste tegen de jongste de baby komt bij jou te slapen hoor hahahaha was zo grappig.
ja heel leuk had tranen in mijn ogen hahahaha ze hadden al wel een idee maar nu is t bevestigd. Vooral de jongste had iets door die zei steeds al dat mama een baby in de buik had en dat mama de buik steeds dikker werd
wat leuk mamajanneke En grappig dat dat ze al opvalt! Mijn buikje begint ook te groeien maar moet hem nog ff 1,5week inhouden waarom heb er een hard hoofd in bibi? Als behalve afname van kwaaltjes... heb je dan nog andere 'gekke' dingen?
Nou meiden nog 2 nachtjes slapen en dan heb ook ik weer een echo! Vind het nu extra spannend na al het slechte nieuws... Dan krijg ik ook meteen mijn termijn echo ben benieuwd waar ik op uit zal komen Voor alle meiden die het eerste trimester erop hebben zitten, buikfoto hè! Dat hadden we afgesproken met 12 weekjes zouden we er een plaatsen dus ben benieuwd na jullie buikjes! Foto's