November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    @maantje wow:) ben je stiekem niet al veel verder ;)?

@bibi.. ik ben geen jurken type:D en legging ook al niet:);) ben meer van de jeans achtige broeken met een leuk shirt... half mei heb ik weer eens een vrije dag zonder verplichtingen dus dan ga ik maar weer eens kijken;) dan weet mijn moeder het ook eindelijk en kunnen we misschien samen shoppen;)
    in me eentje was toch nog zo gezellig vandaag...

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik draag ook al een poosje positie. voor al broeken.
    Ik heb vandaag 2 shirts besteld op internet met ruim 40 % korting.
    Kijk anders eens op deze link:
    ≥ Vind positiekleding 34 op Marktplaats.nl

Bbibi niet te veel zorgen maken meis. misschien wel een goed idee inderdaad om eens te praten met een prof mag ik vragen waarom je zo angstig bent? je hoeft t niet te zeggen hoor.,
    ik had die angst dat t niet goed zat ook, en nu heb ik de angst dat er (weer) iets niet goed is, wat t is weet ik niet, maar had t wel elke x bij t juiste eind. Darryl* wist ik t vanaf t begin al al wilde niemand me geloven en moest ik na de bevalling elfs met een psych praten. toch bleek na 11 dagen dat mijn gevoel juist was.
    Bij Dylano wist ik dat t goed was,
    Bij dylarius wist ik ook dat er iets niet goed was, maar ook dat t niet levensbedreigend wa.s bleek ook. hij had verwijde nieren tijdens de zwangerschap (is bijgetrokken) en hij heeft erge exceem en flinke groei achterstand,
    Bij mijn miskraam had ik niks.
    en nu ben ik erg bang voor een downkindje. geen idee waarom. toch geniet ik wel van deze laatste zwangerschap. als t o is dan is t zo en is het gewoon welkom. maar er ijn dagen bij dat ik wat minder geniet. al probeer ik dat niet te vele toe te laten.

zo dat was een hele lap tekst.
    Ik moet morgen naar t umcg bellen want volgens mij is er iets mis gegaan. heb voor 7 mei een uitgebreide echo staan, maar ben dan nog maar 13 weken dus dat is volgens mij niet goed gegaan :)

3. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Ik snap bibii wel ik ben heel onzeker. Door mijn eigen mediche geschiedenis maar mijn gevoel zeg dat het goed komt dus daar hou ik me aan vast. Ook het hartje zien kloppen liet bij mij spanning varen. Doordat het hartje al doet wat mijn hart niet doe.

Ik heb voor 25-5 een pret echo/geslachtspebaling gepland. Doen ze al vanaf 13 weken ben dan bijna 15 weken. Zo benieuwd!!

De lactose drankje werkt nog niet echt darmen rommelen verder moet alleen meer windjes laten. Dus darmen werken wel weer.

De positie broek moet ik wel aan wennen en kan je gewoon een riem aan doen?

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @jess hmmm dan durf ik het niet te zeggen meid! Draag haast nooit meer spijkerbroeken en nu had ik nieuwe nodig maarja koop ze maar niet nu ik zwanger ben want weet straks de maar niet die ik nodig ga hebben hihi ... Lastig miss even google?

@mamajanneke ja ik snap ook heeeeel erg goed jou angst *knuf* wat jij hebt moeten mee maksn is verschrikkelijk..
    Mijn angs zit hem erin dat ik helaas niet gezond ben! Ik heb de ziekte ME en veel bijkomende aandoeningen met daardood een veel geotere kans oo een miskraam! Ik slik LDN en prednison ter voorkoming maar is garantie tot aan de deur! Mijn man en ik hadden net eindelijk geaccepteerd dat een kind van onszelf nooit meer zou lukken! En we gingen voor adoptie! Ik had er inmiddels redelijk vrede mee! Mijn man des te minder.. Die moest nog door dat acceptatie proces waar ik inmiddels al doorheen was gegaan grotendeels..
    Het was onverantwoord om met mijn ziekte nog langer door te gaan ! Het onderdrukken van mijn immuunsysteem zorgt ervoor dat de actieve virissen die ik mee draag de kans krijgen verder uit te breiden met een verhoogde kans op bepaalde zoorten kankers! Dus doorgaan was geen optie! Dan had ik geen leven en geen kind ... En net nu nou we hadden "opgegeven" raakte ik zwanger van mijn laatste cryo! Je went zo snel aan het idee en houd zo erg al van dit kindje! Ik weet als het nu fout loopt ik nooit meer een eigen kindje ga krijgen! ( spontaan gaat niet! Geen eisprong, slecht zaad, endo, en dus een immuunsysteem die de embryos aanvalt omdat hij ze ziet als indringers!) .. Dus dan is het echt over voor ons! Vandaar de diepe angst ! :(

@maantje ook voor jou knuf meid! Hopelijk komt het allemaal goed! Vervelend van de laxo miss duurt het even?

5. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Zo bibi, nu snap ik je angst wel pff wat een elende laten we hopen dat je gevoel je voor de gek houd en je morgen een mooi dansend mensje door je buik zult zien springen.

Ik morgen ook voor de 10 weken echo spannend meiden!
    Maar heb er wel zin in, hoop dat het allemaal goed is daarbinnen in.
    Hadden we maar een luikje op onze buik dat we zo af en toe eens zelf konden spieken hihi.

Slaap lekker allemaal x

6. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Bbibi lieverd nu snap ik heel goed je angst. en is het dus ook niet zo maar een angst, want vertrouwen in je eigen lichaam heb je niet. probeer dan te vertrouwen op dat kleintje dat zo hard zijn best doet om bij joute blijven! Want dat dit kleintje dat wil is wel heel duidelijk. Ik blijf duimen voor je meid ik gun het je van harte! Maar snap je angst nu heeel goed. dikke knuf en hopelijk heb je staks een super echo. (die heb je toch vandaag?)

7. Maantje93

Ik ben aan het duimen voor bi bi rond 11 uur toch?

Ik snap je heel goed ik heb mensen in mijn omgeving met autoimuumsysteem ziektes.

Een vrouwlijke kennis die nu al ouder is heeft wel zwanger proberen te woorden maar was een combinatie waardoor het niet lukte ook al jaren terug dus medisch niet zo ontwikkeld als nu.

En mijn man zijn pleeg vader die nu nog heel ziek is en bijna blind is aan 1 oog en de ander slecht zicht en dat in een jaar :( wij hopen ook echt dat hij ons kindje nog mee gaat maken aangezien hij zelf ook zeg ik ben een lopende tijdbom.

Hun zijn er ook mee moeten stoppen meer dan 10 jaar geleden en begonnen met pleegzorg. Mijn man hihi

Ik hoop dat je na je echo vandaag kan gaan genieten vertrouwen in je lichaam is heel moeilijk! En dat weet ik na mijn hart stilstand dacht ik ook dat het over was. In het ziekenhuis ben ik gaan revalideren en psygiesehulp gehad.

Ik hoop

8. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Dankjewel lieve meiden! Voor jullie opbeudende woorden!
    Ik reageer larer uitgebreider. Maar voor nu Cindy jij ook veel succes en plezier gewenst! Hopelijk klopt mijn voorgevoel niet en krijgen we samen een mooie echo! X

9. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Hè lieve bibi succes het is bijna zover! Ik moet nu ieder moment opgeroepen worden. Zit hier bijna in mijn broek te assen van al het water dat ik moest drinken haha.
    Hoop dat het allemaal goed gaat daarbinnen in.
    Duimen jullie ook een klein beetje voor mij?
    Liefs Cindy Xxx

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Tuurlijk cindy duim ik voor jou! Toitoitoi denk aan je! X

11. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Hoi meiden,

Wat een heftige verhalen! Bibi, dikke knuffel. En mamma Janneke jij ook. Maantje, jij ook hoor, bij jou gaat alles ook niet vanzelf, maar hé, wat een buik! Jaloers... :)

Ik ben super benieuwd hoe jullie echo's zijn! Ik hoop echt dat ik ook snel een buikje begin te krijgen. Ik ben al voorbij de 13 weken! :-O En gewoon echt niets te zien. Gelukkig kots ik alles bij elkaar, anders zou ik geen eens geloven dat ik zwanger ben, haha.

Verder druk druk druk met alles voor de bruiloft. De receptie komt toch, ook al sta ik er niet helemaal achter. We hebben afgesproken hem kort te houden en alleen voor een aantal mensen die we echt niet kunnen passeren. Één van ons moet toegeven, want allebei blijven volhouden werkt niet, wel niet spelletje zeg maar. Ik ben benieuwd hoe ik het ga vinden.

12. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Tuurlijk gaan jullie voor een goede echo!! Een slechte vandaag is al genoeg, en dat is die van mij dus voor jullie een goede!!! Xx.

@ maantje.. Lactulose ben ik ook echt geen fan van.. Heb zelf pds, wat bij mij meer helpt zijn de movicolon drankjes. Even in appelsap oplossen ipv water want met het laatste is het echt te ranzig!!

13. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Cindy en bbibi heel veel succes vandaag, ik denk aan jullie!! ♥

Morgen eindelijk 12 weken, mijlpaal! En dat op Koningsdag! ;)

14. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Nou jullie duimen heeft wederom gewerkt. Een prachtig klein mini mensje gezien en het hartje mogen beluisteren. Wow wat een prachtig geluid!!!
    Mijn telling tja 10 weken +1 +2+3 haha ik weet het nog niet.
    Maar goed wanneer ik nu uitgerekend ben?
    18-19-20 november dan denk ik toch???
    Liefs cindy

15. Maantje93

Haha wij lopen gelijk!!! Ik ben 18 of 19 uit ge rekent hihi

Bibi ik ben benieuwd!!!

16. talkingchair

Gelukkig maar Cindy! Helemaal verliefd?!

17. Maantje93

Pfff maak me eigen zorgen om bibbi hoop zoo dat het goed is!

18. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Wat fijn Cindy!! Wat raar dat de verloskundige of gyn niet een datum heeft gezegd, dat doen ze hier wel gewoon namelijk!

Bbibi laat je ons niet te lang in spanning?? Hoop zó dat alles goed is!!

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Meiden ik hou het even ego! Ik ga vanaaf uitgebreid oo jullie reageren! Als alleen proficiat aan cindy! Goed dat alles goed was meissis !

Lieverds bedankt voor het duimen! Ik kopieer even de tekst!

Heeeeel lang verhaal! Anderhalf uur geduurd! Eerst bloeddruk meten ! Wachtkamer, afspraak stagair over ziekte en medicatie, wachteuimte, toen gesprek gynae. ( super leuke vent! Hij vond ook dat ik naar osych moest maaaar ik mag wel als ik dat wil wekelijks komen voor een echo dus dat hebben we gelijk afgesproken! Super lief) ! En de echo was SUPER!!! Daarna wachtkamer bloedprikformulier halen en afspraak inplannen, toen langs internist ( moest van gynaecoloog) , toen gegeten ( ik viel om) en toen nog bloedprikken! Nu super moe ook van bloed geven!

Maar de echo was mooi hartje was goed kindje bewoog en super duidelijk alles gezien! Het was echt al een mooi groot kindje ( 5,5 cm) zo lief <3

Dus op naar de psych! Ze vonden het allemaal echt nodig...
    Dus vd week afspraak maken!

20. talkingchair

Top Bibi! Nu keihard gaan genieten!

Deel Deze Pagina