Oow Bbibi ik ben zoooo blij voor je!! Nu idd ff een afspraak bij de psych maken voor je angsten, en wat goed dat je een deal hebt gesloten voor een wekelijkse echo!!! Nu idd lekker gaan genieten zoals talkingchair al heeft gezegd!!
Dankjewel lieve meiden! En ja jullie hebbben gelijk hoor die hulp heb ik gewoon nodig voor mijn overmatig angst! mijn baby verdiend niet zon bange moeder! Dus is goed voor mij! We hebben het net opa en oma verteld en zo naar schoonzus! Wie weer geloof ik het dan wat meer! Net weer van mam een cadeautje mogen uitzoeken voor de beeb! Echt geweldig mooi lief tutlapje! Zo leuk! Dus ik moet het maar gaan geloven en vertrouwen hebben! Dank voor jullie duimen! Moonlight en lien even dikke knuffel voor jullie meisjes!
Cindy en Bbibi wat goed dat alles goed is!! En Bbibi goed dat je hulp gaat zoeken en superlief dat je elke week mag!! Ik heb t zh gebeld betreffende de uitgebreide echo en t was wel goed. Heb een idicatie om met 13 weken al uitgebreid naar t kindje te kijken of alles goed is. Ik heb dee 7 mei. Dit omdat Darryl* met een ernstige hartafwijking is geboren en omdat er open schedel en open ruggetje binnen de fam. is. Ik ben nu al zoooo zenuwachtig..... Heb vandaag een positiebroek gekocht bij de lidle in duitsland, maar wauw wat zit die lekker zeg en dat voor maar 8 euro. ga maandag in nederland kijken of ze er nog liggen en anders stap ik dinsdag op de fiets naar duitsland voor nog 1
Dankje meiden! X Mamajanneke goed geregeld! Kunnen ze met 13 weken al zoveel zien dan? Enne woon jij zo dicht tegen de duitse grens aan? Leuk hoor!
Blijkbaar wel. ik wist dat niet hoor. ik dacht echt dat ze een fout hadden gemaakt en ik belde en toen bleek ik dus wel degelijk met 13 week langs te mogen komen. jee extra naar mijn spruitje mogen spieken is ook zoooo erg en ja ik woon tegen de duitse grens van bunde - leer aan. kunnen op de fiets naar de lidle en aldi en combi en nix wie hin o en dames klachten die op blaasontsteking lijken kan ook een schimmel zijn. ik heb nu al een paar x mijn urine laten controlen, had pijn bij t plassen veel plassen en buikpijn, maar omdat ik ook veel slijm verloor en de laatste x de inwendige echo branderig voelde heeft de gyn ook n kweek af genomen en gisteren gehoord dus dat ik een schimmel heb, maandag dus naar t zh kuurtje op halen.
Bi bi wat fijn nu gaan genieten.. Ik heb die broek ook echt idiaal!!! Mijn buik blijft zo groot terwijl al wat beter naar de wc kan! Mensen die mij tegen kwamen in de stad met de vrijmarkt zagen het echt allemaal hihi Bedankt voor de tip trouwens! Ik ga morgen naar tessenderloo even rondneuze
Gisteren bij de prenatal geweest. Ruime keuze... had alleen geen tijd om te passen prijze rond de 50euro. Vind ik acceptabel. Gaan die broeken de hele zwangerschap mee? Kun je het blijven verstellen zeg maar?
bij mij gingen de broeken wel de hele zwangerschap mee en kon je de band oed verstellen. koop ze ook wel bij miss etam, die heeft ook leuke broeken en niet te duur.
Mamajanneke fijn zeg dat ze zo vroeg al kunnen zien of het afwijkingen heeft! Down was eventueel wel welkom toch? Spannend hoor! Hopelijk is alles goed met je kindje! Jess flink geslaagd dus? Heb je echt ook al positiekleding nodig of zit gewoon lekkerder? Maantje ja ga het proberen meid! De eerste mijlpaal is achter de rug Bij jou is het ook niet zo gek dat ze het zien! Jezus wat een buikje hihi
Bbibi wat mij betrefd wel. mits er niet te veel andere afwijkingen bij komen. Weet eigenlijk niet hoe mijn man hier in staat. wel hoop ik het eventueel op tijd te weten zodat we de andere kinderen kunnen voorbereiden, want voor al de oudste is moeilijk in veranderingen enzo. hij heeft ASS en DCD. De jongste is heel makkelijk eigenlijk dus momenteel heb ik me daar geen zorg over te maken. Maar voor als nog probeer ik er van uit te gaan dat t goed zit met ons spruitje.
Ja snap ik! Zo iets moet je toch samen overleggen! Spannend, hopelijk is hef niet nodig erover na te denken en zit je voorgevoel gewoon niet juist! Het moet gewoon een gezond kindje worden voor jullie! Ik zal duimen! Wanneer mocht je?
Hey meiden, mag ik ook mee kletsen? Ben 19 november uitgerekend, precies een week na mijn eigen verjaardag.
Susannelilian welkom en gefeliciteerd Bbibi 7 mei mag ik heen in de middag. hoop ook echt dat we er niet over hoeven nadenken...
zwangerschapslijstje naam - leeftijd - hoeveelste kindje kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 27jr - 2e zwangerschap - 1e kindje aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje lien81 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje uitgerekende datum 30 oktober: - talkingchair 01 november: - buikje00 06 november: - bbibi 07 november: - elphaba1981 08 november: - irene1981 09 november: - reneevd 010 november: - mamajanneke 13 november: - maantje93 15 november: - jess84 15 november: - fishersgirl 18 november: - 1986cindy 19 november: - khloe877 - dani86 21 november: - anne 144 22 november: - bee1986 27 november: - lovepeet 28 novemver: - aurin 29 november: - hbz - lien81 30 november: - eefje2014 - babette8 - miss anita afspraken: 30 april - eefje 2014 - intakegesprek + eerste echo 1 mei - irene1981 - tweede echo 2 mei - bee1986 - eerste echo + intakegesprek 5 mei - aurin - intake + tweede echo 6 mei - talkingchair - controle vk 7 mei -dani86- 12 weken echo en controle en kweek bij gyn mamajanneke uitgebreide echo umcg 14 mei -dani86- plaatsing cerclage (operatief) 13 mei - mamajanneke controle + echo 4 juni -dani86- controle voor cerclage
Bedoelde trouwens een week VOOR mijn verjaardag... @mamajanneke: hopelijk is jullie kindje helemaal gezond, sterkte met wachten tot 7 mei! @Khloe877 en dani86: zie dat ik tegelijk met jullie uitgerekend ben, leuk! Mag ik ook op dat lijstje of moet ik dan kopiëren en mezelf toevoegen?
zwangerschapslijstje naam - leeftijd - hoeveelste kindje kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 27jr - 2e zwangerschap - 1e kindje aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje lien81 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje uitgerekende datum 30 oktober: - talkingchair 01 november: - buikje00 06 november: - bbibi 07 november: - elphaba1981 08 november: - irene1981 09 november: - reneevd 010 november: - mamajanneke 13 november: - maantje93 15 november: - jess84 15 november: - fishersgirl 18 november: - 1986cindy 19 november: - khloe877 - dani86 21 november: - anne 144 22 november: - bee1986 27 november: - lovepeet 28 novemver: - aurin 29 november: - hbz - lien81 30 november: - eefje2014 - babette8 - miss anita afspraken: 30 april - eefje 2014 - intakegesprek + eerste echo 1 mei - irene1981 - tweede echo 2 mei - bee1986 - eerste echo + intakegesprek 5 mei - aurin - intake + tweede echo 6 mei - talkingchair - controle vk 7 mei -dani86- 12 weken echo en controle en kweek bij gyn 9- mei -dani86 echo mamajanneke uitgebreide echo umcg 14 mei -dani86- plaatsing cerclage (operatief + vol narcose) 13 mei - mamajanneke controle + echo 19 mei - dani86 echo 4 juni -dani86- controle voor cerclage