November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Buikfotos van gisteren

Bijgevoegde bestanden:

2. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    en nog 1

Bijgevoegde bestanden:

3. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Mooi buikje mamajanneke! Ik heb ook al een behoorlijk buikje, maar is nu natuurlijk nog vanwege de darmen, de baby is nog te klein om dik van te worden. ;) Vanaf wanneer zijn het eigenlijk niet meer je darmen, maar is het de baby?

4. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Hier ook 1 met een sterke eigen wil... tis soms bést een pittige leeftijd kan ik wel zeggen!! ;)

Mamajanneke, zo'n buik heb ik nu ook ongeveer! Ik kan hem ook écht niet meer inhouden ofzo! Hahaha!!

5. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag precies 12weken:) en de opa' en oma's weten het nu ook! Emotionele gebeurtenis, en zo mooi;)
    Ook mijn werk is nu op de hoogte. Ik krijg alle ruimte om mijn dagen in te vullen. Als ik maar niet wegga, hoe fijn is dat:D

morgen nog een paar familieleden op de hoogte stellen en daarna wordt het facebook officieel!;)

de foto zal nog volgen...

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @jess: klinkt als een super leuke dag voor jou en hartstikke fijn ook dat ze op je werk rekening met je houden!

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    volgens de gyn is mijn buik echt niet vd darmen maar echt al vd zwangerschap. komt door dat ik al meer kinderen heb gehad.

8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @mamajanneke: oké, dat is mooi!

9. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    De verloskundige vroeg mij afgelopen donderdag trouwens of ik het al voelde bewegen, ik had héél soms al het idee maar dacht dat het nog veel te vroeg zou zijn om het te kunnen voelen, maar het blijkt tóch te kunnen!

Vanmiddag dacht ik het wéér eventjes te voelen, zijn er nog meer meiden vanaf 12 weken die het al denken te voelen? :-D

10. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Irene ik dacht met bijna 12 weken wat te voelen smorgens of een belletje tegen mijn schaambeen stuk klapte maar dacht dat het niks was ook niet meer gevoeld hoor.

Hier is de buikform veranderd denk omdst niet meeer verstopt ben. Vandaag naar verjaardag van mijn oom geweest iedereen moest natuurlijk weten hoe het was me tantebhaar handen warej aan mijn buik geplakt onder de mon had er zo een hekel aan. Haar jongste word 3 november 3 hihi. En nivhtje in juli al weer 5 die vind babys nu geweldig en wouw dat er nu al een baby was.

Zoo leuk! Zijn trouwens 10 januari getrouwd, 13 januari laatste hartoperatie en laatste menstruatie 6 februari.

11. Maantje93

Sorry voor spellings foute manlief zijn tel gebruikt

12. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    iri he dat ze steeds aan de buik willen zitten. ik heb er nog geen last van heb t nog niet aan de grote klok gehangen zeg maar, want als ik t hier vertel dan weet heel het dorp het :)
    Ik voel de kleine soms ook al. en dan inderdaad heel licht en heel onder aaan.

13. Maantje93

Vandaag 12 weken!! Jippiee hihihi.

hier weet iedereen alles hoor!

We hebben al namen.
    Donderdag weer naar het ziekenhuis. Heb termijn echo met 9 weken gehad. Maar ga wel vragen het hartje te luisteren.

14. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    #934 Susannelilian, 5 mei 2014
    Laatst bewerkt: 5 mei 2014
    @Irene: wat leuk dat je je kindje waarschijnlijk al voelt! Bij mij zal het nog wat te vroeg zijn, maar hoop dat het binnenkort gaat komen!

@Maantje: dat heb ik ook wel eens, dat ik iets voel waarvan ik me afvraag of het mijn darmen of het kindje is. Wacht wel af totdat ik zeker weet dat het het kindje is en zal het morgen wel vragen in het ziekenhuis. Lijkt me inderdaad irritant als iedereen aan je buik gaat zitten, zou ook zeker aangeven dat ik dat niet fijn vind als het mij zou overkomen. Leuk hoor van de kinderen van je tante en oom! Leuk dat jullie ook getrouwd zijn en wat geweldig dat je zo snel na de operatie zwanger bent geraakt! Gefeliciteerd met de mijlpaal van 12 weken! Mooi hoor symbolische namen. Weet iedereen de namen ook al? Die houden we hier zeker nog geheim, net als het geslacht, maar heb al wel per ongeluk de naam voor een meisje verklapt bij mijn schoonouders en ene zwager, oeps haha. Veel plezier met de echo donderdag, is inderdaad leuk om het kindje naast te zien ook even te horen. Sorry als ik het al eerder gevraagd heb hoor, maar is jouw hartafwijking erfelijk? Wat voor afwijking heb/had jij trouwens?

@mamajanneke: wij hebben het inderdaad nog niet aan de grote klok gehangen en als we dat wel gedaan hebben, dan zal ik zeker aangeven dat ik het niet fijn als iedereen steeds aan mijn buik zit.

@iedereen: hier gister gezellig bij mijn schoonouders geweest, gezellig zitten kletsen, tv gekeken en een spelletje mens erger je niet gedaan. Was erg gezellig!

Ik ben trouwens nog benaderd door een gezin hier in Zoetermeer en dacht eerst dat het sowieso niet kon door de zwangerschap, maar toen ik dat aangaf was dat helemaal geen probleem en ons kindje was meer dan welkom bij hun! :) Toen bleek dat ze per november/december iemand nodig hebben dacht ik weer dat het ophield omdat ik dan net ga bevallen, maar ze willen nog steeds verder praten met me! Ben zo blij, het klinkt echt helemaal geweldig! 2 a 3 dagen in de week (wisselende begintijden, maar sowieso starten in de ochtend en hooguit tot 17.00 a 18.00 uur), hier zo ongeveer om de hoek en 2 kindjes, waarvan er 1 per het einde van dit jaar naar school gaat. Zou dan overdag dus 1 kindje van hun en ons eigen kindje hebben en na schooltijd nog 1 erbij. Klinkt echt helemaal super, dus hoop heel erg dat we eruit gaan komen samen! Ga niet volgende week (dan zijn ze op vakantie), maar die week daarna kennismaken, spannend!

15. Maantje93

Hey, ik heb teveel electronise deeltjes in mijn hart, wat er voor zorg dat ik geen sinus ritme heb ik heb dus veel ritmestornissen super ventriculer atriumfibrileren etc. Maar deze deeltjes zitten naast mijn sinus knop en kan dus niet weg gebrandworden maar ze hebben al delen weg gebrand zonder succes en ik kan niet tegen medicatie .

Het is erfelijk maar hoe en wat weten ze niet. Ik heb het van mijn vader, maar mijn zus is gezond.

16. Maantje93

Wat fijn van dat gezin ik duim voor je!!!

17. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Maantje: klinkt heftig meis, hopelijk heb je er niet al teveel last van! Hoop heel hard voor jullie dat jullie kindje het niet blijkt te hebben straks! Is er een idee wanneer ze daar zekerheid over kunnen geven? Bedankt voor het duimen, hoop dat het helpt!

18. Maantje93

Nee en ze willen het ook niet onderzoeken omdat het niet met medicatie te ver komen is moet ons kleintje heel goed in de gaten houden en dan hopen dat ze het snel ontdekken ik en mijn vader zijn de enige met deze erfelijke variant woon in bergen op zoom en ga helemaal naar leiden naar het ziekenhuis. Bij mij is het op mijn 17de pas zwart op wit gezet dat ik het heb na een hartstilstand. Bij mijn vader pas op zijn 23ste.

Ik had al vanaf mijn 11de klachten maar omdat ze dachten dat het niet erfelijk was werd er weinig gedaan.

Hoop nu vooral dat mijn pompfunctie goed blijf toch spannend!

19. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Maantje: lijkt me erg moeilijk allemaal, maar duimen dat jullie kindje het niet heeft! Een hartstilstand is wel heel erg heftig... Hopelijk nemen ze het bij jullie kindje allemaal serieuzer dan bij jou als hij/zij toch klachten krijgt.

20. Maantje93

Vind het wel fijn dat mijn cardioloog nu dat ik zwanger ben. Het serieuzer neemt eerst deed hij zo van het zal allemaal wel nu dat ik zwanger ben is hij een stuk op letten der.

Deel Deze Pagina