November 2014 uitgerekend!

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by kimberly84, Feb 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Bookfairy: de kans dat het nu nog misgaat is zo klein, gaat vast helemaal goed komen!

Ik heb volgens mij aardig geboft met de kwaaltjes, heb ze zeker wel hoor, maar heb bijvoorbeeld nooit hoeven overgeven. Ben echt wel misselijk, heb wel buikpijn en ben erg moe, maar heb het er allemaal voor over, zeker zolang het goed is met ons kleintje!

2. jess84

jess84 Actief lid

Dec 4, 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een berichten! En nieuwe mensen... welkom;)

Susannelilian, wat een goed nieuws! de rose wolk hangt er weer?;)

Wij zijn morgen aan de beurt voor de nekplooi. ben niet echt nerveus nog maar hoop wel op goed nieuws natuurlijk!
    Ik melde vorige week al over het gezeur van het ziekenhuis over die afspraken van de echo en de controle afspraak. Vandaag ging weer de telefoon dat de afspraak toch kwart voor 9is en de echo half12:x en dus niet de afspraak erna. wat een ongeregeld zooitje daar:(
    ga ik natuurlijk wel even aankaarten voor de volgende afspraak want dit is zeer vervelend.

Hopelijk kunnen/mogen we morgen ook even spieken wat het wordt!;)

succes voor de andere echo dames morgen!

3. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    nieuwe dames welkom.

Dames die vandaag naar de vk moeten of een echo krijgen s6
    ik heb m vanmiddag pas. en ben er laat weer. ruim een uur met de trein :(

4. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Mave welkom meid en hoe voel je je?

@hier vanmiddag ook de 12 weken echo.......pfffff vind het toch ook wel beetje spannend. tevens alle uitslagen van bloed/kweken ivm operatie volgende week. zenuwen gieren nu toch wel door mijn lief.

@kwaaltjes hier voornamelijk moe. leg me tussen e middag 30/60min en in de avond ook vroeg moe.....!

@mamajanneke succes meid!! ga je alleen???

Ik ga even wat hier in huishouden doen en de boodschappen dan gaat de tijd sneller naar 14u hihihi

5. Nath1986

Nath1986 Bekend lid

Jan 12, 2014
    608
    207
    43
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Mag ik mij hier ook aanmelden? Ik ben uitgerekend voor 14 november :)

6. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @jess: het blijft spannend, maar we waren inderdaad wel heel erg blij en opgelucht!

Wat spannend dat jij de nekplooimeting vandaag hebt, heel veel succes! Wat een gedoe zeg met die afspraken, heel goed dat je er achteraan gaat!

@mamajanneke: wat vervelend dat je zo lang onderweg bent naar het ziekenhuis, maar heel veel succes en plezier voor straks!

@dani: heel veel succes met alles!

@Nath: natuurlijk mag dat, welkom hier!

7. Babette8

Babette8 Bekend lid

Nov 29, 2011
    727
    0
    0
    Irene, wat balen zeg!

Susannelilian, wat ontzettend mooie nieuws meis! Helemaal super! Nu lekker genieten he..!

Maantje, inderdaad wat Susannelilian zegt, het blijft zenuwslopend...

Marjanne, hoe is de echo gegaan?

Mave en Leentje; welkom!

8. Babette8

Babette8 Bekend lid

Nov 29, 2011
    727
    0
    0
    #988 Babette8, May 7, 2014
    Last edited: May 7, 2014
    Zwangerschapslijstje

Naam - Leeftijd - Hoeveelste kindje

kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje.
    reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje.
    irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje
    1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje.
    anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje.
    bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje.
    khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje
    lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje
    maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje
    bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje
    talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje
    jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje
    fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje
    eefje2014 - 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje
    bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje
    hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje
    dani86 - 27jr - 2e zwangerschap - 1e kindje
    aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje
    buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje
    babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje
    anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje
    Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - eerste kindje

Uitgerekende datum

30 oktober:
    - Talkingchair

01 november:
    - Buikje00

06 november:
    - Bbibi

07 november:
    - Elphaba1981
    - Leentje21

08 november:
    - Irene1981

09 november:
    - Reneevd

10 november:
    - Mamajanneke

13 november:
    - Maantje93

14 november:
    - Nath1986

15 november:
    - Jess84
    - Fishersgirl

18 november:
    - 1986cindy

19 november:
    - Khloe877
    - Dani86
    - Susannelilian

21 november:
    - Anne 144

22 november:
    - Bee1986

23 november:
    - Mave

27 november:
    - Lovepeet

28 novemver:
    - Aurin

29 november:
    - Hbz

30 november:
    - Eefje2014
    - Babette8
    - Miss Anita

Afspraken:

07 mei - Dani86 - 12 weken echo en controle en kweek bij gyn
    07 mei - Babette8 - eerste echo
    09 mei - Dani86 - echo
    ?? ?? - mamajanneke - uitgebreide echo umcg
    14 mei - Dani86 - plaatsing cerclage (operatief + vol narcose)
    13 mei - Mamajanneke controle + echo
    19 mei - Dani86 - echo

28 mei - Susannelilian - echo
    04 juni - Dani86 - controle voor cerclage

Als er iets veranderd moet worden, graag aangeven! Pas ik het even aan!

9. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Babette: was inderdaad super nieuws en blijf mijn best doen om alleen nog maar te genieten. :D

Kunnen wij het lijstje bij een verandering niet gewoon zelf aanpassen/aanvullen? Ik heb 28 mei weer een echo en dan gaan we ook bespreken wie de rest van mijn zwangerschap gaat begeleiden. Ben druk bezig met het zoeken naar een kraambureau, verloskundige en ziekenhuis om te bevallen, valt niet mee om een keuze te maken tussen al die opties!

10. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Welkom allen nieuwen!!

Ik ben weer rustiger hihi als morgen alles goed is gaan we echt genieten! Al voel alles echt super houden al zo veel van ons minimensje!
    Hoop dat iedereen een goede echo heeft. Ik krijg helaas geen echo maar ga zegen dat het hartje wil horen van ons dotje hihi.

Zijn er zelfs al over uit wie peet oom en tanten word vinden uit mijn familie aangezien we met mijn man zijn familie bijna geen contact hebben alleen met zijn pleeg vader maar die is zo ziek dat we hopen dat hij de geboorte nog mee maak.

Vanavond komt hij langs hij is Indonesiër wel Nederlandse ouders maar daar geboren dus heb lekker semoor gemaakt heerlijk hihi.

Iedereen met een echo vandaag hoop dat alles goed was! Ik moet morgen er al om 9 uur zijn exspress voor gekozen.

Krijg denk ik last van een schimmel infectie veel site vloed en soms ook gelig huisarts zeg dat het geen kwaad kan en het snel over kan gaan zo niet moet ik bellen.

11. Maantje93

Susannelilian. Ik heb steeds de neiging suzannelilian te schijven mijn zus heet suzanne... haha.

Ik heb kraamzorg al geregeld had weinig keuzen haha. Fbto gaf een lijst door. Ik moet helaas onder de gynaecoloog blijven.

12. Babette8

Babette8 Bekend lid

Nov 29, 2011
    727
    0
    0
    Kraamzorg moeten we nog bellen! Pff, vergeet het steeeeeeeds.....

13. Babette8

Babette8 Bekend lid

Nov 29, 2011
    727
    0
    0
    Ach, als ik niet doof was, had ik kraamzorg allang gebeld maar mijn vriend moet het maar voor mij bellen :)

14. Maantje93

Hihi je vriend aan het werk zetten!!!
    Ik moet nog een verloskundige voor de nacontroles.

15. dani86

dani86 Fanatiek lid

Nov 28, 2006
    3,211
    0
    0
    student
    landgraaf
    Hier een mooie 12 weken echo gehad. een hele beweeglijke uk met lange benen en armen hihi.
    Ook al een idee wat het geslacht is maar even navraag doen hihi.
    Ook de arts ontmoet die mijn cerclage gaat plaatsen en alle bloeduitslagen en kweekuitslagen waren in orde YES. gewicht was hetzelfde en bloeddruk perfect!
    Heb zelfs een dvd mee gekregen met de hele 12 weken echo erop voor vl omdat hij er niet bij kon zijn! echt super!! Loop 2 dagen achter op zwangerschapsduur maar oke. hihi.

Ik ga lekker even op de bank liggen even rusten hihi.

16. jess84

jess84 Actief lid

Dec 4, 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe is iedereen zijn afspraak verlopen vandaag?

Wij zijn vandaag dus geweest voor de nekplooi en controle gynaecoloog.
    Toen ze deze mama het hartje zag kloppen was ze dolgelukkig!:D
    We hadden echt een super lieve vrouw. .. ze heeft elke mm uitgelegd en hoe alles werkte. Heel fijn!
    Ook hebben we een hele rits foto's mee naar huis gekregen. Zo leuk!:);)
    We hebben het kindje van elke hoek mogen bewonderen.
    De nekplooi was 1,3mm. Dat is dus supergoed! We krijgen maandag pas de andere uitslagen en dus de kansberekening maar dit is al heel goed nieuws.

Ook heeft ze gekeken wat het wordt, want deze ouders wilden niet meer wachten...
    En ze durft met 75% zekerheid te zeggen dat het een MEISJE wordt! Dus ook de eerste rose muisjes zijn in aantocht:D

bij de gynaecoloog was alles ook goed. Alleen mijn suiker was randje te hoog. Dus ik moet morgen bloedprikken en dan krijg ik daar maandag de uitslag ook gelijk van!
    Met 20weken krijg ik wel een suikertest en een uitgebreide 20weken echo. Iemand uit het VU in amsterdam komt dan hier de echo maken. Die hebben betere apparatuur en dus kunnen ze de organen ook beter bekijken. Fijne gedachte zo al die zorg!

Ga nu heerlijk genieten van al het goede nieuws:D

17. Mave

Mave Actief lid

Mar 23, 2014
    162
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt Bookfairy!

18. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @Maantje: als het hartje goed en krachtig klopt, dan zal het ook wel goed gegroeid zijn. Komt vast goed! Wat erg dat je mannetjes pleegvader zo ziek is, geniet dan maar extra van elkaar! Is inderdaad fijn om de echo op tijd te hebben, dan hoef je ook minder lang in spanning te zitten, heel veel succes alvast! Hopelijk gaat de schimmelinfectie vanzelf over. Bij welk kraamzorgbureau zit jij dan? Jammer dat je geen keuze had, maar wel makkelijk! ;)

@Babette: wist niet dat je doof was, lijkt me best lastig. Maar zet dan maar lekker je mannetje aan het werk inderdaad hihi.

@Dani: wat fijn dat je echo zo goed was, gefeliciteerd! Wat leuk van die dvd ook! Wij hebben de eerste 2 echo's gefilmd, maar helaas mocht dit bij de prenatale diagnostiek niet meer. :( Gaan het straks bij de gyn of verloskundige gewoon weer vragen!

@jess: wij hadden al bloedgeprikt, dus kregen meteen de uitslag. De nekplooi van ons kindje was ook 1,3 mm, inderdaad super mooi, gefeliciteerd met het eerste goede nieuws! Leuk hè die foto's, wij hebben er ook 3 meegekregen en hebben ook alles van het kindje mogen bewonderen, zo leuk om te zien! Volgens de gyn die wij hadden kan je pas met 20 weken echt zeggen wat het wordt, maar vind het prima, wacht liever tot het zeker is. Maar hoop voor jullie dat jullie gyn het bij jullie toch al wel goed heeft! Jammer van je suiker, maar komt vast goed!

19. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

May 22, 2007
    2,688
    4
    38
    Female
    Yes de echo was super!! Tot nu toe ziet alles er goed. 4 hartkamers waren duidelijk te zien ook een goed neusschotje, mooie ruggegraat.. Beentjes en voetjes en armpjes en handjes en ook de nieren zagen we. en t maagje was goed gevuld. Maar t was wel lastig want de kleine bleef maar bewegen hihi. we hebben bijna een uur gekeken naar de kleine. helaas maar 2 fotos mee gekregen. maar t was wel echt genieten. mijn vriend was mee. Over 6 week de 20 weken echo, maar ik denk dat de angst op een ernstige hartafwijking nu wel minder is. ik was zoooo zenuwachtig heb echt waar 2 nachten slecht geslapen.

20. Susannelilian

Jun 12, 2011
    3,780
    1
    0
    @mamajanneke: wat fijn dat de echo zo goed was, gefeliciteerd!

Share This Page