Mamajanneke ik ken het mijn zoontje dani* is ook overleden aan hlhs. Dus weet als geen ander hoe dat voelt. Wij morgen de echo na al jullie verhalen heb ik er helemaal zin in. Ben nu onderweg na de stad we gaan een mamafiets kopen gaat wat worden ik heb vanaf me 15de nooit meer gefiets Hihi. X
@cindy: vanaf je 15de niet meer gefietst??? Hoe kan dat nou??? Ik denk dat ik voor mijn verjaardag (ben een week na de uitgerekende datum jarig) geld ga vragen voor een mama fiets, maar misschien dat we het ook wel redden met een zitje op mijn huidige fiets of dat het een tweedehands fiets wordt, we zien wel. Eerst het huis maar eens baby proof maken!
Wat een goede berichten allemaal! Bij ons lijkt de kleine ook al op zijn vader qua karakter dan!! Hij/zij wilde nu al niet luisteren en liet zich niet goed opmeten, zelfs niet toen ze inwendig gingen kijken, haha. Ook hier al de 20 weken echo gepland, omdat het dan in onze woonplaats kan. Kraamzorg gister geregeld, vond het wel snel geregeld, tenminste het formulier invullen dan... Weet niet wat er nog meer komt. Ook een babybox aangevraagd, toch leuk cadeautjes! Btw hoe zet ik mezelf in het lijstje? Misschien lukt het niet omdat ik op het forum kijk via m'n telefoon!?! Ik kom volgens mij bij het langste lijstje namelijk 19 november, wat een goede dag!!
@Loontje: haha, wat een eigewijsje! Fijn dat de 20 weken echo al gepland is en de kraamzorg geregeld is, bij welk bureau zitten jullie? De babyboxen had ik een tijd geleden al aangevraagd, heb er ook nog 2 extra van eerdere zwangerschappen die helaas wel zijn geëindigd in een miskraam. Heb de boxen alleen toch opgehaald toen ik het afhaalbericht kreeg. Als je ook op de lijst wil dan kan je de lijst kopiëren en plakken en dan jezelf er tussen zetten. Maar is misschien inderdaad niet handig op de telefoon...
Zwangerschapslijstje Naam - Leeftijd - Hoeveelste kindje kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 27jr - 2e zwangerschap - 1e kindje aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - eerste kindje Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 08 november: - Irene1981 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke 13 november: - Maantje93 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 18 november: - 1986cindy 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 27 november: - Lovepeet 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Afspraken: 09 mei - Dani86 - echo ?? ?? - mamajanneke - uitgebreide echo umcg 14 mei - Dani86 - plaatsing cerclage (operatief + vol narcose) 13 mei - Mamajanneke controle + echo 19 mei - Dani86 - echo 23 mei - Dani86 - controle cerclage 28 mei - Susannelilian - echo 02 juni- controle vk 02 juni - Talkingchair - 20-weken echo zh 02 juni - Loontje1 - controle vk 04 juni - Talkingchair - controle bij verloskundige 07 juli - Loontje1 - 20 weken echo
Meteen maar even de laptop gepakt, is ook makkelijker lezen en typen, maar de telefoon is zo handig.. @susannelilian wij hebben thuiszorg geregeld via Thebe thuiszorg, maar volgens mij zit dat alleen in Brabant. Ken bij ons in de buurt ook geen andere organisatie, dus voor ons was de keuze niet echt moeilijk.
@Loontje: nog iemand die uitgerekend is op 19 november, hartstikke leuk! Dat bureau zegt me inderdaad niks. Wij twijfelen nog tussen twee bureaus, als de tweede de 20ste bij ons geweest is, dan hakken we de knoop door!
wat een mooie echo's allemaal! en fijn dat ze allemaal goed zijn @box, heb vandaag de box van de babydump gehaald. leuke dingentjes... tevens ook een kinderwagen uitgezocht en de kamer. eind van de maand bestellen super leuk allemaal @kraamzorg, 16weken is wel laat denk ik ja. de gynaecoloog zei al dat het deze week wel beetje moest gebeuren...
@jess: jij bent er op tijd bij met de box, kinderwagen en babykamer! Wel erg leuk inderdaad! Wij gaan eind deze maand de knoop doorhakken wat betreft de kraamzorg en verloskundige (hebben de 20ste nog een afspraak met iemand van een kraambureau en de 30ste met iemand van een verloskundigenbureau), is nog wel op tijd toch? Volgens de bureaus wel.
leuk mamajanneke! @spullen... wat is vroeg? je kan het allemaal reserveren en een afleverdatum afspreken. dat is dan ook pas de datum dat je betaald en je hoeft geen aanbetaling te doen. dus wat zou het uitmaken? we zullen het dan voor augustus bestellen waarschijnlijk. plus dat wat wij leuk vinden zit al een levertijd op van 8 weken stond toevallig een man ook met zijn zus. zijn vrouw was al bijna aan het bevallen. met 34 weken. en hun konden dus niet meer elke kinderwagen uitkiezen door de levertijd. nou laat mij dan maar te vroeg zijn hoor!!
Wat leuk dat gedichtje! Hier staat alles al alleen kamer nog schilderen en aankleden. Meer kleertjes en textiel. Heb heel de baby vooraad van mijn tanten overgenomen en heb daar door alles. Maak er nog wel x een foto van.
Zwangerschapslijstje Naam - Leeftijd - Hoeveelste kindje kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr- 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 27jr - 2e zwangerschap - 1e kindje aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - eerste kindje Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 08 november: - Irene1981 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher 13 november: - Maantje93 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 18 november: - 1986cindy 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 27 november: - Lovepeet 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Afspraken: 09 mei - Dani86 - echo ?? ?? - mamajanneke - uitgebreide echo umcg 14 mei - Dani86 - plaatsing cerclage (operatief + vol narcose) 13 mei - Mamajanneke controle + echo 19 mei - Dani86 - echo 19 mei - geslachtsbepaling 23 mei - Dani86 - controle cerclage 28 mei - Susannelilian - echo 02 juni- controle vk 02 juni - Talkingchair - 20-weken echo zh 02 juni - Loontje1 - controle vk 04 juni - Talkingchair - controle bij verloskundige 07 juli - Loontje1 - 20 weken echo
bedankt dames nee beide oma´s en opa weten het nog niet. heb t heel erg stil moeten houden hihihi. maar was zo bang voor een mk dat dat aardig gelukt is.
Ik heb weer mooie echos voor bij zien komen. Wat super zeg! En bijna allemaal de magische grens voor bij toch? Ik heb hier nog wel staan vd jongste. niet heel veel maar wel wat slaapzakken kruiken wipstoel, kolf (als die t nog doet) en wat andere kleine spul. @Babbette (dacht ik ) wat fijn dat je zoontje zo goed rekening houd met je. echt heel lief.