November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Gefeliciteerd trouwens met je moeder. laat je weten hoe ze reageerde?

Overigens krijg ik volgens mij ook al last vd bekken. en bandenpijn. en snel kortademig...

ct1987 wat fijn dat je al een goede echo hebt gehad! enig idee waar t bloedverlies weg kwam en is het nu over?

@bee1986 sna dat je heen wil :) Blijft toch een wonder hoor zo'n humpie dat groeit in je buik. ik ben ook blij dat ik zo snel mag, want ben zo bang dat t niet goed is. Maar vorige x had ik ook een goede echo en toch ging t mis.

Ik vertel het hier pas met 12 weken. zeker ook vanwege de kinderen.

2. Anne144

Anne144 Actief lid

14 mrt 2014
    280
    99
    28
    NULL
    NULL
    Wat een niet leuke opmerking van de vk, voor iemand die gewoon blij is. Ik heb ook al via email aanmelding bij vk aangemeld en ben ook pas 4 weken. Dus ook erg vroeg, maar er stond idd dat het dat met 8 weken de afspraak wordt gemaakt. En wat betreft combinatietest, denk het niet maar met me nog goed inlezen. Haha

3. Anne144

Anne144 Actief lid

14 mrt 2014
    280
    99
    28
    NULL
    NULL
    By the way,

Ik wil me ook graag aanmelden bij deze groep, ik ben 22-11 uitgerekend, ik ben zeer pril zwanger dus...
    Ik ben 27 jaar, en zwanger van de eerste. Zwanger in binnen 3 maanden.

Vind het fijn om jullie ervaringen te lezen.
    Ik heb alleen last van misselijkheid en raar gevoel in me buik.

Heb misschien een rare vraag, maar wil graag jullie mening horen;
    Wij gaan 4-4 trouwen, en dan 11-4 voor twee weken op vakantie.
    Nou ben ik dus met trouwen 7 weken en als we dus weggaan 8. Als ik terugkom 10 (ongeveer).
    Ik ben enig dochter, en heb een zeer goede band met vooral me moeder, ik vind het heel moeilijk nu al om me mond te houden.
    Wanneer zouden jullie het vertellen, voor het trouwen? Erna? Na de vakantie?
    Vind het heel lastig, me ouders vermoeden niks ook omdat we nu in een speciale spannende tijd voor de bruiloft zitten.

Bedankt alvast, heel veel geluk allemaal.

4. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Welkom anne144: ik zou doen waar jij je goed bij voelt.
    Maar ik denk dat het handiger is als je het nu al verteld namelijk:
    Alcohol op je bruiloft?
    Proosten met champagne? :D
    Misschien kun je iets doen met 1 april hihi, knap als je het zolang vol kan houden ik heb al moeite met 5 dagen :p

@ mamajanneke: jeetje wat heftig zeg, daarom heb ik ook gekozen het stop te zetten nadat ze het me vertelde met 20 weken heb ik heel lang over na moeten denken. En ook dat is een verschrikking!
    Maar hoe dat jij het mee gemaakt heb is verschrikkelijk, krijg jij ook een echo in Nijmegen ivm je verleden?
    Ja ik laat morgen weten hoe ze reageerde, en laat ik jullie ook al mijn testen zien. Ga morgen een clearbleu doen die vind ik altijd zo leuk das vind ik net een kadotje.

X

5. Anne144

Anne144 Actief lid

14 mrt 2014
    280
    99
    28
    NULL
    NULL

6. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    He meiden,

Ook ik wil graag meekletsen. Na in dec een miskraam te hebben gehad nu opnieuw zwanger.
    Voel mij erg onzeker en heb het idee dat het ieder moment mis kan gaan. De mensen om mij heen die het weten zeggen dat ik mij niet druk moet maken. Is makkelijker gezegd dan gedaan.

Ben 25jr en mijn vriend 35jr. 2e keer zwanger maar hopen op ons eerste kindje op 'aarde'.

Iedereen gefeliciteerd!!!

7. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    @kieskies en anne144 gefeliciteerd en welkom.

@anne144 misschien gewoon na je bruiloft vertellen? En als je opmerkingen krijgt, kan je gewoon zeggen dat je er geen zin in hebt toch? misshien misselijk van de zenuwen :) ?

@1986cindy, ik krijg de medische echo in groningen.
    Mijn vk wilde destijds geen grote echo doen bij mij. ik was te jong en kindje groeide goed. Pas in 2006 is de 20 weken echo gelukkig ingevoerd, zodat velen niet zo komen te zitten als wij. Als wij het bijtijds geweten hadden, hadden we de zwangerschap ook voldragen en Darryl* een kans gegeven. Een kans die ons ventje nu niet heeft gehad, doordat niemand naar me wilde luisteren. Het hele verhaal kan je op zijn vlindersite lezen.
    -=] darrylleejake.vlindersite.nl [=-

8. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Welkom kiekies!
    En proficiat meid, probeer er van te genieten.
    Ook al is dat moeilijk, ik ken het gevoel.
    Maar dit is een nieuw mensje dat ook een blije mama verdiend, komt goed meisje echt.

Anne144:
    Ik zou zelf echt geen alcohol drinken, en of het kwaad kan? I dont now.
    Misschien een idee om alcohol vrije champagne te nemen? Altijd beter toch? :D

Mamajanneke: ja echt wel beter nu dat ze die 20 weken echo hebben ingevoerd, dan kun je je voor bereiden.
    En elke HLHS is iets anders wij hadden echt een ernstige vorm zijn linkerhart kamer was niet of nauwelijks aanwezig.
    Ik dacht in het begin ook ik geef je gewoon een kans, maar na veel praten met deskundige en dagen en nachten op internet na verhalen van andere gelezen te hebben.
    Wist ik dat deze kindjes eigenlijk geen kans hebben, ik heb niet 1 positief verhaal gelezen. Ze gingen bijna allemaal dood.
    Ik dacht in het begin dat iedereen zou denken dat ik de "makkelijke" weg nam.
    Maar dat was wel anders.... Dat gevoel.... Verschrikkelijk... Ik mis hem nog iedere dag.

Nu iets leuks meiden, kijk hier mijn trotse test.... Nog maar 1 hihi.:D
    Ik was al om 5:45 op kon niet meer slapen heb hier allemaal hapjes voor me dochter staan te maken.
    Nog een uurtje dan ga ik na me ouders en dan vertel ik het jippi!!!

Iedereen een fijne zondag:cool:

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      36,6 KB
      Weergaven:
      7
  9. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Gaan jullie wel ff op zijn kop staan haha...

10. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Cindy mooie test! Heel veel plezier zo meteen. Laat je het wel weten hier?

11. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik had vorige week mijn positieve test en ben als goed is ook in november uitgerekend. Dinsdag al mijn eerste echo omdat ik onder behandeling van zkh liep toen ik zwanger werd.
    Vind wel heel spannend allemaal. Heb verder weinig klachten alleen af en toe steken ter hoogte van van lies. Maar probeer te denken zolang geen bloed zie is het goed:)

12. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Elkom Elphaba en van harte gefeliciteerd!

13. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Den bosch
    Hè meiden,

Nou het was geweldig me ouders gingen helemaal uit hun dak, evenals mijn schoonouders.
    Mijn moeder vind het erg moeilijk om haar mondje dicht te houden, vraagt steeds en die mag die het wel weten haha:D

Net gebeld door moeders voor moeders, volgende week maandag komen ze. Dan heb ik mijn echo gehad, word de derde keer dat ik daar aan mee ga doen.
    Geeft altijd een goed gevoel om een ander te helpen.
    Doen jullie er aan mee?

Welkom elphaba! Leuk dat je bij ons clubje zit, gefeliciteerd.
    X

14. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Ik ben afgelopen donderdag gestart met urine opvangen voor MvM. Doe het graag maar vind het wel een heel gedoe. Het opvangbakje is nogal groot dus zit nogal ongemakkelijk op de wc met als gevolg dat uitplassen niet echt lukt. Dan overgieten en vervolgens naar de badkamer om er water in te doen want past niet onder kraan in toilet (woon in appartement met apart toilet tegenover badkamer) en dan weer in wc spoelen want in wasbak vind ik niet echt fris.
    Maar ja, voor het goede doel hè ;)

15. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ik ga par weer meedoen met MvM als ik wat verder in de zwangerschap ben en wat goede echo's heb gehad.
    M'n vorige zwangerschap ben ik vanaf 6 weken gestart en kon een weekje meedoen en toen werd het een miskraam.

Ik ben zowiezo wel voorzichtiger met alles. Zo durf ik nog niet echt te dagdromen over de baby en babyspulletjes.

16. Sarah82x

Sarah82x Actief lid

2 mrt 2014
    310
    0
    16
    Snap ik Shally! Zou ik dan misschien ook doen. Voor mij is het de eerste zwangerschap en nu denk ik nog; mocht het misgaan dan is iedere dag dat ik mee heb gedaan met MvM er toch weer een ;)

17. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    welkom Elphaba1981 en gefeliciteerd.

Wat leuk cindy dat je ouders en schoonouders zo positief reageren :)

Ik doen niet mee aan mvm. zou het heel graag doen, maar er is hier geen depo in de buurt. en ik heb geen auto en geen rijbewijs en ik zie me nou echt niet met die kratten naar het station lopen de trein nemen en dan naar t depo lopen door de winkelstraat. Vind het wel heel jammer. heb bij elke zwangerschap wel contact gehad met ze , maar helaas is t niet zo actief hier in het hoge noorden.

18. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Cindy super die reactie!!

Wanneer zijn jullie allemaal van plan het te vertellen aan je naaste familie?

Betreft MvM dit keer doe ik niet mee. Vorige keer was zo'n gedoe en werd ik kotsmisselijk van het overgieten. Nog geen eens zo zeer de geur van de kan maar gewoon het gieten van mijn plasje.
    Plus daarnaast is het een open portiek en veel mensen herkennen de tassen waar de kratjes inzaten.

19. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hoi dames! Ik wil ook graag meeschrijven hier... 13-03 eerste posi test gehad en na de cb durf ik het te geloven :)
    Wel met een slag om de arm want die eerste weken kan er natuurlijk nog van alles gebeuren, maar daar gaan we lekker niet vanuit!
    Gefeliciteerd allemaal! Als het goed is ben ik op 23 november uitgerekend :)

20. EDMJ

EDMJ Lid

17 mrt 2014
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Besloten met mijn vriend om voor een 2e te gaan, omdat het ouderschap ons enorm bevalt met onze meid die deze zomer alweer 2 wordt. We besloten 2 weken geleden weer te proberen in mijn vruchtbaarste periode. Vanaf die avond had ik al enorm het idee dat het raak was. Mijn vriend verklaarde me voor gek. Vanmorgen (wel wat vroeg) een test gedaan en het geeft een streepje aan, al is het nog niet erg duidelijk te zien. Volgens internet staat overal dat je dan toch zwanger bent. Dus ben ik voorzichtig blij! Daarbij ben ik eind november uitgerekend. Erg pril nog dus, maar wilde het even delen met iemand ;)

Deel Deze Pagina