@Aurin: leuke wagen voor een leuke prijs, snap ook niet waarom ik nog steeds zo twijfel. Maar ja, twijfel is mijn middelste naam en moet wel mezelf blijven hè.
voor mij alweer een tijdje geleden... heb wel geprobeerd alles mee te lezen hoor. sinds iedereen weet dat er een kleine op komst is worden we een beetje geleefd overal bezoekjes en berichtjes. erg leuk maar ook vermoeiend! alweer een hoop echo's voorbij zien komen, gelukkig allemaal goed zag ik ook een hoop dames lekker op vakantie! normaal gaan wij ook altijd begin juni (altijd grieks eilandje) maar dit jaar zit dat er even niet in. net getrouwd, nieuwe auto en toem diende de kleine zich alweer aan. en daar willen we ook het beste voor! zelf voel ik me redelijk. werk 5 dagen en merk op de 4de en laatste dag dat ze toch wat moeizamer gaan en pijnlijker zijn aan het eind van de dag. dus daar moet ik nog even een balans in gaan vinden. heb dan het gevoel alsof je riem al 4uur te strak zit, teveel gegeten hebt en je heb dan de pech dat je hem niet af kunt doen wij hebben afgelopen donderdag alle grote aankopen gedaan bij baby dump kinderkamer, hemeltje, wagen, maxi cosi en box. we zijn voor de mutsy igo urban nomad gegaan. 900 incl. adapters regenhoes em voetenzak. het is onze eerste en we willen beetje in stijl over straat plus dat het ook van staal is dus heel stevig, en de zitting is langer dus gaat mee tot 2,5 jaar. ideaal dus. hebben ook gekeken naar de transit maar vond hier toch meer voordelen aan zitten verder hou ik wel marktplaats in de gaten voor dingen als een babyfoon, schommelstoel en vond een mutsy easy crow kinderstoel voor 20euro bijn zo goed al nieuw. door daarop te besparen hou ik weer meer geld over voor andere leuke dingen. hou niet van 2de hands spullen maar dit soort dingen kunnen prima.
@jess: op vakantie gaan kan nog prima hoor, pas vanaf 34 weken mag het niet meer omdat het kindje dan ieder moment kan komen, niet eens omdat het dan kwaad zou kunnen voor het kindje. Als het vliegen kwaad zou kunnen dan zou je echt niet mogen vliegen tijdens de zwangerschap. Je moet alleen goed drinken en regelmatig de benen strekken, verder is genieten en ontspannen juist goed voor het kindje. Succes met het vinden van balans in je werk. Die Musty Igo is ook wel twee keer zo duur als de Transit, vind dat het niet waard. Maar goed, is jullie keuze natuurlijk. Ik kijk ook regelmatig op Marktplaats, gaan vanmiddag nog bij iemand kijken waar ik ook positiekleding gekocht heb. Ze heeft een wipstoel, een teddypakje, een kruikhoes, een draagzak, verschillende (wikkel)doeken, een kledingkast, een commode en een hemeltje en misschien ondertussen wel meer. Scheelt inderdaad erg veel geld en is gewoon als nieuw.
Goedemorgen dames Iedereen heeft genoten van het mooie zonnige weekend zo te lezen hihi. Hier vooral gerust zaterdagavond verjaardag gehad, gister naar schoonma geweest en wezen uit eten. Op af en toe wat steekjes na gaat het hier goed. Merk dat als ik te lang loop ik een hele lage bloeddruk krijg en wat pijn krijg echter kan ik hier rekening mee houden gelukkig. @kinderwagen wij hebben die van Casper nog staan. het is een bruine kinderwagen maar merk is niet bekend in NL hij is namelijk uit Duitsland en mijn ouders hebben deze betaald. Het is een met 4 grote luchtbanden, wiegje wat ook weer los te bevestigen in de auto is en een voor als ze wat groter zijn met paraplu, luiertas, regenkap, vliegennet, deken, enz erbij. @Echo wij mogen vanavond weer lekker gaan spieken naar onze uk. toch ook weer spannend of alles nog goed gaat. @moeheid die is hier heeel erg aanwezig. denk mede ook door de narcose. om 20u val ik in slaap tot de dag erna 8u en overdag nog moe maar kan dan niet gaan liggen helaas ivm school! @Jess84 fijn dat alles besteld is geeft wat meer rust he!? Is er een mogelijkheid op je werk om tussendoor even te gaan rusten paar minuten ivm de zwangerschap?? @vakantie wij vertrekken komende zondag voor 6 dagen naar Spanje even kort ivm werk van vl en mijn school en na 20 weken mag ik helaas niet meer op vakantie ivm rust, cerclage enz. Dus vandaar dat we a.s week nog even paar dagen onder ons 2en gaan. Lang geleden dat ik heb gevlogen dus ben benieuwd heo het me zal afgaan. @Susannelilian je hebt nog even de tijd om te twijfelen en te kiezen duurt nog even voordat de kleine er is hihi. Groetjes
ik weet dat je gewoon nog kunt vliegen hoor alleen het geld besteed ik liever aan babyspullen. zodat ik net wel ff die wagen heb die ik graag wilde bijvoorbeeld zijn keuzes he en ik bedenk me ook... alles is weer verkoopbaar! bij de babydump ook hopp gratis dingen! zoals matras, box, luiertas, maxi cosi, autospiegel en een muziekmobile. dat zijn leuke dingen! we gaan in mijn verlof wel nog paar dagen naar belgie. pandaberen spotten en verder zien we wel ik kan wel pauze nemen. maar het is gewoon zwaar werk en ik ben een workaholic dus ik moet mijn eigen grenzen op gaan zoeken... vandaag nog lekker vrij en ook helemaal niks doen. eens kijken of ik me dan beter voel. dan weet ik ook gelijk of ik op andere dagen teveel doe succes met de echo!
@dani: mooi dat het goed met je gaat. Handig dat jullie al een kinderwagen hebben, maar natuurlijk wel triest dat deze ongebruikt is. Alvast veel plezier met de echo vanavond! Wij zijn morgen weer aan de beurt, vind het inderdaad ook weer heel spannend. Die moeheid bij jou zal inderdaad nog van de narcose zijn, rust maar lekker uit de komende tijd! En een fijne vakantie, jammer dat je na 20 weken niet meer mag vliegen. Wij gaan ook nog vliegen, is bij mij ook erg lang geleden. Ga in ieder geval van die speciale vliegtuig oordopjes kopen, de keer dat ik dat niet had gedaan ging ik met stijgen en dalen echt door een hel van de oorpijn. Hopelijk helpt het dit keer net zo goed als de laatste keer. Heb inderdaad nog wel even, maar die aanbieding is maar beperkt geldig, dus denk dat we het maar gewoon moeten doen. Is een mooie en goede wagen, helemaal compleet en ook nog een heel mooie prijs, de meeste wagen betaal je zo 2 a 3 keer zoveel voor en dat vind ik echt zonde! Maar is iedereen voor zich natuurlijk. @jess: bij ons is het geen gewone vakantie, maar de huwelijksreis en die willen we zeker niet missen! Gelukkig krijgen we de kinderwagen cadeau. En het wiegje (zit al heel lang in de familie van mijn vriend, super leuk dus) krijgen we van mijn schoonouders. Alles is verkoopbaar inderdaad, maar de waarde daalt wel heel snel helaas, als je ergens de helft voor krijgt, mag je al in je handen knijpen. En wat betreft die gratis spullen bij de Babydump, dat mag ook wel voor die prijzen. Een autostoeltje wil ik wel nieuw vanwege de veiligheid, maar veel van de rest kan prima via Marktplaats. Succes met het vinden van balans in je werk, komt vast goed.
Wij hebben alles al hihi. Alemaal van mijn tanten overgenomen zo goed als nieuw niks geks mee gedaan. We hebben de mutsy 4rider luchtbanden met alles er op en er aan idiaal omdat hij handig is met lange mensen. En omdat we van wandelen houden zijn luchtbanden fijn. Zitten ook alle hoezen parasolletje etc bij hoor. Het zijn ook allemaal deel Eke en geen waaibomenhout spullen. De kamer is de duurste die bij van Asten te koop is hihi. Ik krijg zondag pas weer een echo en het geslacht hihi!! De baarmoeder zit 4 vingers onder mijn navel alleen te voelen met gevulde blaas een harde rand. Al weer 14weken 1dag gaat zo snel!!!
We gaan trouwens in januari op vakantie eind januari met mijn ouders zus en schoonbroer. Word vast gezellig!! Naar centerparcs het meerdal dat kruidebad is ideaal! Ik had vliegtuigen en ga er dus ook niet in. Vorig jaar naar het meer van Genève geweest was heerlijk met pleegschoonvader de camper en tent. Alleen nooit meer een tent voor mij en hebben er 2 dagen over gedaan. Vond het wel leuk zaten in de Alphen dus veel gewandeld.
hier trouwens het buikje van vorigweek. het lijkt of ik korthaar heb maar heb mijn haar naar de zwarte kant in een lange vlecht en heb zwart haar hihi
@Maantje: mooi dat jullie alles al hebben, maar dat shoppen vind ik ook wel heel erg leuk. Wat fijn dat jullie zondag te horen krijgen wat het gaat worden, hopelijk is het dan ook echt duidelijk. Zo, eind januari is nog heel ver weg, maar wel extra leuk met z'n drietjes dan! Wij plannen nog niks voor dat, eerst maar es kijken hoe het gaat zo met z'n drietjes. Mooie buikfoto hoor, lijkt inderdaad alsof je heel kort haar hebt. @iedereen: hier toch nog weer geslapen vanmiddag, moest toch liggen vanwege de utrogestan en was ineens weer heel erg moe. Verder babyspulletjes gekeken bij iemand waar ik ook positiekleding van gekocht heb, erg leuk al die spulletjes! Hoop dat we een prijs overeenkomen, dan hebben we toch maar vast wat leuke spulletjes in huis. Morgen een drukke dag: eerst de echo, dan komt er iemand van een kraamzorgbureau en daarna heb ik nog een gesprek bij een mogelijk nieuw gezin voor na de zwangerschap. Maar allemaal leuk, hopelijk is het gezin wat en klikt het tussen de ouders, de kinderen en mij!
wat een mooie buikfoto. Ben wel benieuwd naar meer buikjes Hier nog niet echt op zoek geweest naar een kinderwagen. komt nog wel. Verder zal ik deze week weinig aanwezig zijn. We hebben hier een volleybaltoernooi (jaarlijks) en ik zal ook daar aan wezig zijn. Mag helaas niet mee doen, maar goed haal ik volgend jaar wel in
@jess pandaberen spotten in belgie?? Waar dat dan? wel een leuk idee! @Susannelilian ja inderdaad jammer dat we hem de vorige x niet hebben kunnen gebruiken echter is het wel fijn dat we hem reeds hebben. bespaart ook centjes . Nog half uurtje mogen we weer spieken Ja moeheid is combi van zwangerschap en narcose. echter met school moeilijk om de benodigde rust te nemen waar mijn lichaam om vraagt. Daarbij ook een project lopen dat ik 16 juni dien in te leveren echter zie ik het even zwaar in. moet zelf een kwalitatief onderzoek opzetten binnen een organisatie en hiervoor ook een adviesrapport schrijven....pffff....dient 16 juni af te zijn. Dus op vakantie volgende week ook leren en huiswerk maken ben ik bang. dagelijks 1 tot 2 uur. Ik denk dat ik gewoon kauwgom ga kauwen hihi hielp toen wel.....gelukkig maar 2,5 uurtjes. Fijn dat je wel gewoon kan slapen wanneer je lichaam erom vraagt. Succes met nieuwe gezin hihi neem aan dat het oppas gezin betreft. @mamajanneke succes met het toernooi! @Maantje wat een mooie foto!! Januari is nog een eindje weg pffff.....Geneve....heerlijk. Schoonbroer woont in zwitserland vlak bij Geneve hihi. @vraagje hebben jullie ook al last vd warmte???? Hier soms echt duizelig bah....drink genoeg (2,5 liter) en eten is ook regelmatig. Ga me even klaar maken voor de echo....
@mamajanneke: veel plezier en succes met het volleybaltoernooi, leuk! @dani: succes met de echo en we horen wel weer hoe mooi en goed het was. Balen van dat project, kan je geen uitstel krijgen? Bij mij helpt kauwgom helaas niet, heb vroeger ook heel vaak oorontsteking gehad. Het is inderdaad een oppasgezin. Heb nog geen last van de warmte, maar morgen en overmorgen blijf ik denk ik zoveel mogelijk binnen, heb alleen morgen alleen wel 3 afspraken staan... Gelukkig zit zonnen er nu toch niet uit, kom tussen 12 en 2 sowieso niet in de zon, dan heeft de zon veel teveel kracht. Voor de rest van de dag smeer ik mijn gezicht en hals in met factor 50 en de rest van mijn lichaam met factor 30 als ik in de zon kom. Wil ook niet de hele zomer binnen blijven en zeker niet met onze huwelijksreis. O ja, heb ook nog een zonnehoed gekocht een tijdje terug, samen met de zonnebrandcrème en de zonnebril komt het dan vast goed. @iedereen: ik merk wel dat ik best onzeker word van de klachten die aan het afnemen zijn, de misselijkheid is minder en de moeheid op vandaag na ook. Heb nu wel weer hoofdpijn en last van mijn nek (gaat altijd samen, het ene veroorzaakt het andere), maar dat komt waarschijnlijk omdat ik te lang geen fysio gehad heb en/of verkeerd gelegen heb. Hebben jullie dit ook? Zal zo blij zijn als de echo morgen weer goed is, ben daar toch wel ongerust over...
@Susannelilian hier idd ook uit de zon blijven. Ik ben er soort van allergisch voor. Krijg binnen een uur bkaren op armen en loop in zomer altijd met petje en factor 70vd huisarts. Ik ben dan ook meer een wintermens. Ik kan helaas geen uitstel aanvragen dit omdat ik dit jaar moet halen voor overgang naar 2e en verlof komt er al tussen. Jaar loop in juli af dus nog even doorbijten. Wat betteft het afnemen vd kwaaltjes dat is vrij normaal je kan evt aan boraten en gezicht zien dat het wrl allemaal nog zo is. Mijn haar is iets vettiger, gezicht weer terug in de pubertijd en borsten gevoelig en groter. Probeer te genieten, die kleintjes voelen alles ook je zorgen. Hier net mooie echi gehad en hartje weer geluisterd. Erg beweeglijk en eigenwijs is de uk nu al. Dus dit keer helaas ook geen geslacht gezien Wel een mooie ruggengraat, prachtig profiel en vorm gezien. Over 3 weken weer terug bij vk. Nu vrijdag controle vd cerclage in het zh en tevens een meting van de bmm ben erg benieuwd. Begin wel bij iedere echo iets meer vertrouwen te krijgen.
@dani: dat is helemaal vervelend, gelukkig bestaat er een nog hogere beschermingsfactor. Balen dat je geen uitstel van je project kan krijgen, maar het komt vast goed! Vind mn haar inderdaad ook wat vettig (dacht dat het door de zonnebrand kwam) en puistjes heb ik ook, maar die had ik ook als ik ongesteld moest worden. En lijkt wel alsof mn borsten helemaal niet meer gevoelig zijn. Zal zo blij zijn als het morgen is, tenminste hoop dat ik er blij van word. Ben zo bang dat het hartje niet meer klopt... Wat leuk van de echo, jammer dat het geslacht nog steeds niet te zien is. Maar komt vanzelf, tot die tijd zal je toch nog even geduld moeten hebben. Succes met de rest van de echo's/controles en fijn dat je steeds meer vertrouwen krijgt!
Meiden wat is er opeens veel gekletst jeetje hihi @dani en mamajanneke veel plezier bij de echos! @maantje wauwww wat een prachtig buikje en leuk jurkje! Waar komtie vandaan? Wauw! @buiken, als jullie me willenxsien en een foto van mijn buik bij 13 weken moeten jullie me maar toevoegen als vriend! Ik heb een prive foto album! Wil liever niks openbaar op inet... @suus ik wet het hoor meid dat het mag.. Maar mijn nan neemt liever geen risicos! We hebben zolang op de beeb gewacht dat die paar maandjes zonder vliegen er bij ons wel vanaf kan! Daarnaast heb ik extreem heimwee en kan ik niet zonder mijn chihuahua! Dus we wilken miss een weekje centerparcs ofzo in belgie aan de kust of duitsland en nemen we ons meisje(s) mee @jess *zwaait naar jou* leuk dst je weer komt kletsen ! Hoe gaatie meid? @irene *zwaait ook naar jou* ook alles goed met jou meid? @hier spullen/uitzet... Ik wil een beetje van beide! Mijn man en ik hebben genoeg geld om nog wel 500 nieuwe kamers te kopen maar waarom zou ik dat doen? Goed is goed.. Ik wil best sommige dingen 2e hands .. Maar geen afgedankte zooi ( daar zit nogal verschil in).. Wij hebbn alleen strak design in huis! Dus daar machen we ook de kamer mee! We hebben het kidnerkamertje vrijdag gehaald ! Massief , wit hout met notenhout! Zoooo prachtig! Iedereen is verliefd op ons kamertje ! En toch 2e hands! Kinderwagen de cameleon is 2e hands maar echt nog prachtig! Maxicosi is 2e hands.. De box wilstoel en babyfoon moeten we nog maar wil ik ook 2e hands en de rest Moet nieuw van mij.. Dus kleertjes, rompers hydrofiele luiers beddengoed, aerosleep matras, co-sleeper etc etc... Heb al mega veel gekocht! Ook billen doekjes en shampoo lotion dat soort zaken! Zo leuk! Doen we nog fotos van het kamertje delen aan het eind vd zwangerschap dames ? Hihi ben zo benieuwd! @dani hie gaatie meid ? Hie voel je je nu? Lekker naar spanje? Wat fijn ! @geslacht weten inmiddels al meer dames wat ze krijgen? Of ben ik nou de enige die weet wat het wordt?
@Maantje: een gewone vakantie had ik nu ook niet gedaan waarschijnlijk, maar vliegen in deze fase van de zwangerschap brengt echt geen risico's met zich mee en het is ook nog eens onze huwelijksreis, die doe je niet over met een kindje erbij. Bedankt voor de succeswensen voor morgen, laat het weten als we weer thuis zijn. @iedereen: vind het wel moeilijk dat een aantal meiden zeggen dat ze niet meer gaan vliegen omdat ze geen risico willen nemen en dat ze het niet aandurven. Daardoor krijg ik het gevoel dat jullie vinden dat ik wel een risico neem, terwijl ik dat helemaal niet doe/wil. Voel me er heel rot over en zie daardoor nog meer op tegen de vliegreis en de vakantie zelf, misschien komt de hoofdpijn daar wel vandaan. Is allemaal extra stress die ook niet goed is voor het kindje. Wij hebben ook erg lang op dit kindje gewacht en doe/laat er alles voor, maar de huwelijksreis annuleren (wat ook niet eens kan, is geen reden voor) gaat wel erg ver en bovendien hebben we deze vakantie ook echt nodig omdat we in 2009 voor het laatst echt op vakantie zijn geweest. Bedoel dit echt niet aanvallend, maar wil even laten weten hoe het voor mij is en hoe het voor mij over komt. Ze verzekeren me overal dat het echt geen risico's met zich meebrengt, maar door jullie ga ik toch twijfelen...
Suus ik denk dat je Bibi ipv mij bedoel? Ik merkte al uit eerderen posten dat je heel onzeker ben. Combinatie test kinder wagen nu vliegen. Besef dat wat jij vind niet iedereen hoef te vinden en dat is ook echt niet nodig. Iedereen heeft zijn eigen standpunt en merk dat je soms uit eigen onzekerheid anderen mensen wil overhalen. Als vliegen veilig is is het toch goed maak je eigen er niet druk over!! Ik heb eerste 2 weken dus weken voor bevruchting nog super slechte medicatie geslikt toch heeft ons kleintje er tot nu toe niks aan over gehouden en gaat dat niet gebeuren volgens de gynaecoloog. Als op internet lees lees je veel spook verhalen Als jij lekker ga vliegen is het toch goed mijn krijgen ze never in een vliegtuig vind ik helemaal niks en jerry kan dan ook niet mee ga liever naar cp ergens in Nederland Frankrijk kan hij lekker mee merk dat jerry van vakantie ook geniet. Ik moet overmorgen naar heyt lumc zie erg op tegen het in totaal 3 uur rijden. Krijg een echo van mijn hart. Zouden ze de hartslag van de baby dan ook er door heen horen?