November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannelilian

Susannelilian Fanatiek lid

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: ja hoor, hij vindt het geen probleem, we gaan de echo zelfs op dvd laten zetten! :) Het hartje luisteren is inderdaad al fijn en dat doen ze elke controle. Het zegt alleen natuurlijk niet of het kindje ook goed groeit, dus vind een echo wel fijner. Hebben die dus volgende week en dan met 20 en 34/36 weken weer. Alleen extra als het nodig is of als we dat zelf willen. Ga om de 4 weken naar de verloskundige en ben nu inderdaad officieel klaar in het ziekenhuis! :) Ik gebruik sinds woensdag de utro nog maar 2 keer per dag, vanaf vrijdag 1 keer per dag en dan vanaf 7 juni helemaal stoppen. Vertrouw vanaf dan op ons kindje, ze zeiden in het ziekenhuis ook al dat je het eigenlijk niet meer moet gebruiken dan, het is gewoon echt niet nodig en vind het idee om te stoppen ook wel erg fijn, ben het zat! Dat is leuk zeg, zal ook eens op mp spieken. ;) Die mdf boom vind ik ook echt heel erg leuk, staat zo gezellig!

2. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Bij xsenos zijn er mdf bomen 16.95 en uiltjes en anderen figeuren los te koop.

3. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Maantje: dankje voor de tip! Doe alleen dan niet de uiltjes, wordt een beetje druk samen met Nijntje. ;)

4. Maantje93

Wij wouwen de boom als het een meisje zou zijn:p

Fijn dat je nu bij de verloskundigen ben. Ik moet maandag weer naar het ziekenhuis voor controle daar na 30 juni 20 weken echo.

5. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Susannelilian, fijn dat jullie iemand gevonden hebben. geeft weer een beetje zekerheid:)

vandaag voor mezelf voor controle geweest naar het ziekenhuis. een hoop bloedwaardes waren gezakt en dat is normaal bij een zwangerschap! en mijn bloeddruk van 120/70. dus ook super goed! over 3maanden pas weer terug omdat het zo goed gaat. dus ik ben helemaal happy!

@kwaaltjes, hoofdpijn blijft wel een beetje aanhouden en vermoeidheid ook.
    vandaag ook veel last ban van de buik. geen idee hoe ik het moet omschrijven maar ik merk echt dat er vanalles anders zit en gevoeliger is...

@kamertje, die heb ik ook al mijn hoofd:D mijn vader zal eind juli de kamer gaan opknappen en verven (roomwit en 1 rose muur) kamer is 4,5 bij 5mtr dus we hebben dd ruimte.
    wij hebben een rose boomsticker. deze komt naast de commode en erboven komt een rose uilenlamp.
    verder zijn alle meubels grijs en wit. en dat kleden we dan aan rose dingen als aankleedkussen en deken.

en alles is van woezel en pip. de hele logeerkamer staat al vol met woezel en pip! wel de cotton versie en de pastel versie. daar kun je alle kanten mee op:)
    heb de voedingskussen, lakentjes, mandje, bokkleed, speelkleed, knuffels en zo ken ik nog wel ff doorgaan haha! het fijne aan grijs wit is dat het neutraal is en met rose spullentjes het helemaal af kan maken.

deze week mag ik alle woezel spullen ophalen en het badje enzo. de rest wordt gewoon geleverd door babydump in de eerste week van augustus. zou het nu wel willen, maar ik wil ook nog dingen hebben om naar uit te kijken;)

6. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Maantje: hoezo waarom niet voor een jongetje?

Dan gaan we maandag samen, jij naar het ziekenhuis en wij naar de verloskundige, fijn! Leuk zeg 30 juni de 20 weken echo, bij ons is dat wat later, volgens mij loop jij een week voor op mij.

7. Maantje93

ik wil een hele stoeren kinderkamer, denk dat ik de leenbakker leeg ga winkelen, voor een stoer van lief kamertje zeg maar.

deze kinderwagen word morgen gewoon al geleverd!!

Bijgevoegde bestanden:

• images.jpg
      images.jpg
      Bestandsgrootte:
      4,4 KB
      Weergaven:
      51
  8. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Maantje: klinkt goed hoor meis, leuk! Wat vroeg van de kinderwagen, ik ben blij dat de onze pas in september komt, hoeven we er nu nog geen plekje voor te zoeken/vinden haha.

9. Maantje93

haha wij hebben genoeg ruimte, 4 slaapkamer waar van 1 de baby 1 loger en 1 kledingkast-pc kamer. en dan de rianten zolder waar altijd nog een 2 kamer gedeelte gemaakt zou kunnen worden.

zijn zelf weer naar zolder verkast omdat ik op het ander bed niet lekker slaap met mijn rug. en het opzolder zo lekker rustig is, enigste huis in de rij met vaste trap naar zolder.

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Mooie kinderwagen maantje! En die bomen van xenos had ik idd gezien maar vond ik persoonlijk iets minder mooi..

Suus klinkt goed! Geregeld controles dus en aantal echos en tussendoor kun je dus altijd extra echos laten maken! Fijn hoor!

Jess denk dat jou en mijn kamer op elkaar gaan lijken! Wij ook alles wit en grijs en roze assesoires! :) strak/sjiek met een tikkeltje roze! Likelike!

Pfff dames ik baal zo dat ik de beeb nog niet voel :( dacht een paar weken teg van wel maar zal ze toch niet geweest zijn! Inmiddels donderdag alweer 17weken zwanger en nog geen gevoel van leven! Echt janmer denk echt dat dat mijn onzekerheid een beetje weg zou nemen ...

11. Maantje93

bibbi ze zegen dat we de baby ook niet voelen, omdat het ons eerste babytje is hihi! ik vind het wel moeilijk even ik ben bang dat ik geen goede moeder ben, of de kinderkamertje niet leuk is etc echt heel stom. heb nachtmerries dat hem van de trap laat vallen.

en gewoon huilbuien ze zeggen dat deze week hcg plaatsmaak voor progestron, dit zit toch ook in de pil? ik werd namelijk heel zielig van de pil.

12. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    grappig bbibi;) kleurloos is ook tijdloos zeg ik dan maar:D en makkelijker te verkopen over het algemeen...

je bent niet geruster als je het wel voelt hoor... ik mag dan zo gelukkig zijn het al 4 weken te voelen, maar als je elke dag om 11 uur iets voelt en de dag erop niet... dan ga je ook twijfelen hoor;)
    al hoop ik voor je dat het niet lang meer duurd want het is wel een heel grappig en gelukkigmakend gevoel;)

voor ons volgende week weer controle bij de gynaecoloog. en hopelijk dus ook even naar het hartje luisteren;)

13. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: ligt jou placenta ook aan de voorkant? Dan kan ga je het kindje waarschijnlijk pas rond de 20 weken voelen. Denk ook inderdaad dat het voelen van je kindje de onzekerheid wat weg zou nemen, maar helaas moeten wij daar nog 4 a 5 weken op wachten.

@jess: alvast veel plezier met de echo!

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @suus gelukkig is 20weken voor mij nog maar 3weken en wat dagen! Hihi ... Mijn placenta ligt idd voor! Zaterdag bij de pretecho zei ze dat ze dacht nog max 2 weken dat ik haar dan zou voelen omdat ik zo slank ben en mijn beeb dan echt wel groot genoeg zou zijn door de placenta heen te kunnen trappen! Dus hoop dat ze gelijk heeft !
    Aan de zijkant zit geen placentaen heb af en toe daar wel een plopne/steekje maarja of dat ze dat is? Ik goel het maar zooooo weinig... :(

@ jess hihi idd en prachtig ook! Wij houden gewoon heel erg van strak! Ik snap dat een babykamer ook "gezellig" moet zijn maar dat doen we wel met de assesoires! Ik wil nl wel enorm graag zon licht roze barok stoel .. Prachtig tegen een grijze muur! En makkelijk dat ik op het kamertje kan zitten als ik haar een flesje wil geven boven... :) wat heerlijk dat jij je beeb al voelt! Echt een zegening hoor zo vroeg!

@maantje tuurlijk ben je geen slechte moeder meis! Progesteron zit idd in de pil! Die nachtmerries komen bekend voor! Vorige week ook zo deprie toen ik wakker werd! In mijn slaap had ik bloedverlies heel erg! Toen ik wakker werd meteen naar de wc! Thanks god een droom maar jeetje wat lijken die echt! Ik was er zo naar van :(
    Ze zeggen dat dat helaas bij de zwangerschap hoort :(

15. Maantje93

Hey meiden de kinderwagen is zooo stoer zijn er echt blij mee!! Hoop dat je de kleine snel voel! Ik heb ook wel eens link prikjes ja het veld heel vaag. Heb gisteren veel gestaan en nu veel bekken heup problemen:( en mijn darmen zijn een beetje gevoelig.

16. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    @Bbibi: voor mij nog 5 weken en 1 dag. ;) Ik hoop dat dit voor mij ook geldt, ben ook zo slank. Zal het maandag eens vragen, bedankt voor de tip! Ik voel inderdaad ook wel eens wat waarvan ik me afvraag wat het is, maar zolang het hartje klopt en het kindje goed groeit moeten we er maar op vertrouwen dat het gewoon goed zit en dat het voelen vanzelf komt.

@Maantje: mooi dat je zo blij bent met jullie kinderwagen. Die van ons komt in september! Vervelend van je heupen/bekken/darmen, hopelijk wordt dit weer minder als je rustiger aan doet!

17. Maantje93

Kamer is geschilderd joepiee!! Hihi zoo fijn allemaal!!.

18. Susannelilian

12 jun 2011
    3.780
    1
    0
    Fijn hoor maantje! Wij gaan in juli beginnen, heb er onwijs veel zin in!

@iedereen: hoe weet je of de verf die je in huis/de babykamer gebruikt niet schadelijk is voor het kindje? En hoe lang moet je luchten na het schilderen voordat je er weer kunt zijn/slapen?

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    Goede vraag suus! Gelukkig waren wij net sinds december klaar met verbouwen dus daar heb ik geen last van! Dit weekend hadden wij de trap laten bekleden maar je ging kapot van de lijmlucht! Wij hebben dan ook alle ramen open gezet biven het hele weekend en heb er zaterdag nacht ook maar bij mijn ouders gaan slapen! Liever veen enkel risico nu!
    En spannend he... Nog 3 weken en dan alweer de 20weken echo! Ik hoop allemaal dat ik haar dan wel voel en als medisch alles goed is ik miss wat minder onzeker ga zijn pfff

Maantje leuk hoor je kinderwagen! Mooi ding! :) en welke kleir is de kamer geworden?

20. Maantje93

Hey wij hebben latex gebruikt dat is op waterbasis en niet schadelijk.

Ruik je nu ook al niet meer gisteren met raam open geschilderd.

Meiden ons ventje heeft duidelijk balletjes en een piemeltje maar maak me toch onzeker terwijl mijn gevoel ook zij dat het een ventje is. Een meisje zie je toch geen balletjes tussen de beentjes en een pieletje wat er echt tussen zit. Dan zie he toch streepjes? Ze zeiden dat het overduidelijk een ventje is en dat niet te missen was. Dus moet er dan toch vanuit gaan dat ze het weten man lief vind het onzin dat mijn eigen onzeker maakt omdat de half dvd vol staat met piemeltjes/balletjes.

Die horormoontjes soms...

Ik snap ook waarom gerommel in mijn onderbuik heb lag op mijn rug afgelopen weekend zat mijn baarmoeder 4 vingers onder navel. Nu steek hij boven mijn navel uit. Ik heb normaal een ingedukte buik en als hem nu inhoud leek het of een voetbal had ingeslikt.

De babykamer is waterval blauw lekker vel dus!! Alleen hebben wij klote muren vorige eigenaar heeft alles gespoten maar niet nabehandeld waardoor je nu plekken ziet maar ja. Zo erg is het ook weer niet.

Deel Deze Pagina