He dames. Allemaal gefeliciteerd!! Ik ben ook nog pril zwanger, 6 weken + 1 dag, maar het voelt goed. Ik ben 9 november uitgerekend, dus ook nog ffies te gaan. Volgende week mijn intake gesprek bij de vk. En 31e de eerste echo. Spannend. Ik plas ook weer voor MvM, al vind ik het wel veel gedoe, maarja, het is voor een goed doel. Ik ben al mama van een zoon van bijna 2 ( eind april ). Hij is van een vorige relatie. Kindje in mijn buik is van een donor.
Hallo dames Tjonge jullie kletsen veel haha @alle nieuwe dames WELKOM!!!! Is er ergens al een lijstje met namen en uitgerekende datums, afspraken en evt vermelden of het 1e/2e/3e kindje is? @mamajanneke idd heeft onze wereld even op zijn kop gestaan vooral wetend hoe het de vorige keer af is gelopen en de risico's die ik toen had en nu weer aanwezig zijn enz. Dus het genieten begint pas echt na 24 weken hier. Met de dag wel meer aan het idee aan het wennen en vl ook. daar we aardig in leeftijd verschillen is het voor hem even iets meer slikken maar hij staat er positief tegenover. Moet al zeggen dat het bij te zien valt zowaar. vorige keer had ik met 7 weken al een buikje en nu dus al met 5 weken. heel vroeg maar tis zo. Mijn pa zei al voor de grap het zijn er 2 hihi nou dat hoop ik dus niet....pffff.....dat is pas een shock. @MvM ik doe dit keer niet mee. vorige keer wel mee gedaan maar vond het nogal een karwei om het te doen en ik wil echt mijn concentratie nu hebben op alles omtrent het zh wat gaat gebeuren dus. @klachten hier vooral moe, vaak plassen, wat steekjes in onderbuik, witvloei en grotere/gespannen borsten. Ik wens iedereen alvast een goede/fijne zwangerschap toe!!
Wat geweldig zulke reactie. Ik ben er nog niet over uit, zie mijn vorige bericht over wanneer ik het zal vertellen ivm onze bruiloft. En dat mvm weet ik nog niet, denk het wel. Eerst maar is naar de vk.
Wat gaat het snel hier! Houdt het niet bij,haha! Welkom nieuwe dames en gefeliciteerd allemaal!! Wij hebben vandaag de eerste echo gehad en we hebben een kloppend hartje gezien! Zo super,zijn ontzettend blij!
Waaah wat goed Kimberly!! Dani nee er is nog geen lijstje. Voel jij je misschien geroepen hahaha. Ik ga zo even kijken..
♡zwanger♡ Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Kiekies 25jr, 2e zwangerschap, 1e kindje. Afspraken 19 maart Kiekies 1e echo
Wij gaan gewoon allebei lekker bevallen in november (hoewel, ik heb een oktober-gevoel )! Positive thoughts!
Goed van je hoor!! Ben zelf door een vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger geraakt dus mijn dank is groot dat je mee doet!! En natuurlijk ook aan ieder ander! Als ik met 8 weken een goede echo hebt gehad ga ik me ook weer aanmelden. Dan kan ik toch nog 8 weken mee doen.
♡zwanger♡ Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Kiekies 25jr, 2e zwangerschap, 1e kindje. reneevd 32jr. 2e zwangerschap, 2e kindje. Uitgerekende datum 9 november reneevd Afspraken 19 maart Kiekies 1e echo 24 maart reneevd intake vk 31 maart reneevd 1e echo
@Kimberly: wat super!! Geniet ervan! @Kiekies: veel succes morgen en geniet ervan! Super zo'n lijst. Misschien nog idee om uitgerekende datum erbij te zetten? Gefeliciteerd alle nieuwe zwangere dames, worden steeds meer wordt lekker druk hier, gezellig. Ik heb vanmorgen m'n laatste kV test gedaan en haar knalt aardig! Doe eind deze week alleen nog een cb met weken voor de leuk en dan stop ik met testen. Ben gister bij de huisarts geweest, assistente adviseerde toch even langs te komen en er is nu officieel bevestigd dat ik zwanger ben. Vooralsnog uitgerekende datum 22 november. Ga vandaag bellen met de verloskundige voor een afspraak voor de intake heel veel zin in de tijd die komen gaat!
Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Kiekies25jr, 2e zwangerschap, 1e kindje. Reneevd32jr. 2e zwangerschap, 2e kindje. Irene1981 33jr. 2e zwangerschap, 2e kindje Uitgerekende datum 8 november Irene1981 9 novemberreneevd Afspraken 19 maartKiekies 1e echo 24 maartreneevd intake vk 31 maartreneevd 1e echo 1 april Irene1981 1e echo + intake
Ik kom me hier voorzichtif melden... Hier ook een zwangere! Durf nog niet te blij te zijn ben super onzeker door de lange weg ernaartoe en gezondheidsproblemen maar we Ijn. 6 weken en 5 dagen zwanger! 6nov uitgerekend! gister een mooi kloppend hartje op de echo gezien! Voor iedereen proficiat!
Wat een mooie testjes dames! Die van mij liggen boven op een rijtje Het steeds drukker en gezelliger hier!
Hoe leuk is het om elkaar nu hier tegen te komen, in plaats van bij de MMM-topics? Kom je ook in het 'Zwanger na MMM'-topic meeschrijven, hier bij de ZW-clubs?
♡zwanger♡ Naam - leeftijd - hoeveelste kindje Kiekies 25jr, 2e zwangerschap, 1e kindje. Dani86 27jr, 2e zwangerschap, 1e kindje. Totaal: 2 zwangerschappen Afspraken 19 maart Kiekies 1e echo 19 maart dani86 afspraak gyn De lijst is bijgewerkt