ben trouwens 5 kilo aangekomen, en mijn borsten zijn giega geworden... dani mijn werd afgeraden een borstverkleining te doen, dit omdat ik een kinderwens had en het volgens de plastichechirurig dan voor niks was geweest, had dus lege theezakjes van een 85H naar een 70e voor het vel en nu weer een gevulde 70f
@Maantje al 5kg wow..... ik zit nu op 1,5 kg en dat vond ik al veel aangezien ik veel reserves heb. (Als je smal bent dan is het normaal om dat aan te komen) Merk wel dat ik bang ben om aan te komen.........moet dat loslaten. Ik heb borstverkleining gedaan omdat ik veel lichamelijke klachten had. Flinke voorgevel en 52 kilo afvallen is niet goed voor je nek, hoofd enz. Daarbij wilde ik nog geen kids de komende tijd maar het liep allemaal anders. Heb er nooit spijt van gehad. Wel vandaag meegroeibh gekocht is wat makkelijker hihi. Kleine is hele dag al druk. Hihi. @Water uit (.)(.) Dat heb ik nog niet. Vorige x pas opgang gekomen na de bevalling en was heeeeeeeeeeeel minimaal. Merk wel dat het nu al zwaarder is dan de vorige x. Snel moe, pijn aan rug, voeten en druk van beneden......morgen toch maar eens even zh bellen en vragen hoe of wat. @De rest wat is het stil hier??
@dani goed sat je je niet druk maakt om je man! Komt vanzelf goed! En anderhalve kilo pas netjes hoor? Hier was ik 4 kilo kwijt! Die zitten eraan + nog eens. 4 kilo! Dus 8kilo sinds paar weken opeens! Maar dus "maar " 4 sinds startgewicht! Maar ik was vrij slank nu al een giga buik! ( zie prive album ) @maantje wat leuk dat je hem al gevoeld hebt! @talkin woooow wat een giga borsten! Ik ben altikd al blij met mijn volle c / kleine D! Mijn borsten zijn echt 0,0 veranderd! Niet gevoelig niet dikker niet voller echt NIKS!!! Heel gek! Daarom meekte ik ook niet dat ik zwanger was ! Niets weer erop als alleen de test! @hier vanmorgen weer controle gehad alles was weer goed! 18weekjes vandaag! Op naar de 20! Maantje ik ga maandag weer naar pretechoenzo! Ze hebben met. 2e pinksterdag leuke actie! Dubbel aantal tijd ! Dus boek je bv 15 min krijg je. 30 !! Super leuk!!
Hello @bbibi ow dan valt het nog mee 4 kilo hihi. Fijn dat de controle goed was......Geniet ervan @Hier sinds gisteravond soort steken in onderbuik dus vanmorgen zh gebeld en moest direct langskomen. Hebben uitwendig een echo gemaakt, inwendige echo gemaakt om de baarmoederhals te meten (die was 4,1 cm dus zeer netjes), kweek van binnen afgenomen en urine controle. Het blijkt dat de steken soort oefenweën zijn, het kan geen kwaad maar is een teken dat ik rustig aan moet doen. Dus heb nu tot a.s woensdag rust voorgeschreven gekregen max 2 kilo tillen, zo min mogelijk trap lopen, rustig aan doen enz.....Dus was wel even schrikken maar alles voor onze kleine man! Dus ga nu bankje op, wat huiswerk maken en bijslapen (vanacht door de steken niet doorgeslapen helaas) Groetjes
Hier even een update. Vandaag op controle geweest. Hartje klopte mooi! En ze was erg druk haha. Maar dat wist ik al... 27 juni onze uitgebreide 20 weken echo! We zijn helemaal gelukkig... de kleine dame maakt het goed en ik ook Fijn weekend!
Hey allemaal, Hier gaat het redelijk, nog steeds niet veel kunnen eten, maar zal wel een buikgriep zijn, heerst blijkbaar. Daardoor ook nog niet echt aangekomen, begin van de week 2 kg, die zijn er helaas weer vanaf.. Heeft iedereen nog leuke plannen voor het pinksterweekend? Wij hebben het pinkstertoernooi van de waterpolo, daar doe ik dan niet aan mee, maar het is altijd erg gezellig. Ga m'n teampje aanmoedigen! Verder doe ik het rustig aan, zodat het snel beter zal gaan.
Wat een rust hier dames! Hoe gaatie met iedereen? Wat gaat iedereen nog doen met Pinksteren? Ze hadden zon GEWELDIG weer voorspeld maar hier is hst toch niet veel... Broeierig warm maar geen zon te bekennen helaas! Maandag weer echo in ouderbosch! Schoonouders gaan mee kijken bij hun kleinkind! Wilde ze heel graag omdat hun eigen dochter geen kinderen wilt... Dus is het natuurlijk wel bijzonder als ze bij ons een keer mee mochten dus "vooruit"... Dan maar een keer mee! Vind mn man natuurlijk ook leuk dus doe het meer voor hem... Mijn ouders zijn al onwijs vaak mee geweest! Mijn moeder misschien nog vaker dan mijn man zelf hahaha die is vaak werken dus kan niet meer wekelijks mee... Hoe is het met de rest van de mamas? En met de kindjes?
Hier gaat ie aardig, vanmiddag een hele garderobe positiekleding gekocht bij Z.E.I. in Heerenveen. Echt leuke winkel met genoeg keus. Vanavond nog lekker aan de BBQ gezeten, heerlijk! en morgen even naar het strand/zwembad. Hopen dat het net zulk mooi weer wordt als vandaag, vanavond wel ff klein buitje gehad, maar stelde ook niet zo heel veel voor.
Sow wat is er veel te lezen van de afgelopen 2 weken. Ik was 2 weken op vakantie! Heerlijk genoten en voelde me prima! Wel merkte ik dat mijn lichaam soms aangaf nu is het genoeg en dan viel ik soms midden op de dag gewoon een uurtje in slaap! Misselijkheid nu helemaal weg, dus kon stoppen met de emasafene tegen spugen! Hoe gaat het met jullie? Ik ben nu 16 weken....kijk uit naar de 20 weken echo! p.s. Ik kan er nog bijgezet worden op de lijst, 1ste kindje uitgerekend op 24 november! (die datum staat er nog niet tussen zie ik net!)
Naam - Leeftijd- Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht kiekies - 25jr- 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr- 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr- 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr- 4e zwangerschap - 3e kindje. anne144 - 27jr- 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr -1e zwangerschap- 1e kindje - een meisje khloe877 - 26jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet -3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr- 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr- 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - een meisje fishersgirl- 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr- 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr- 1ste zwangerschap - 1e kindje dani86 - 28jr- 2e zwangerschap - 1e kindje -Een jongen aurin - 29jr- 3e zwangerschap - 2e kindje buikje0 - 23jr- 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr- 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr- 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr- 4e zwangerschap - eerste kindje Bookfairy - 33 jr- 1e zwangerschap - 1e kindje Loontje1 - 30 jr- 1e zwangerschap - 1e kindje Sher - 29 jr- 2e zwangerschap -2e kindje Juranga - ?? jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Uitgerekende datum 30 oktober:- Talkingchair 01 november:- Buikje00 06 november:- Bbibi 07 november:- Elphaba1981- Leentje21- Irene1981 09 november:- Reneevd 10 november:- Mamajanneke- Sher 13 november:- Maantje93 14 november:- Nath1986 15 november:- Jess84- Fishersgirl 19 november:- Khloe877- Dani86- Susannelilian- Bookfairy- Loontje 1- 1986cindy 21 november:- Anne 144 22 november:- Bee1986 23 november:- Mave 24 november: -Juranga 27 november:- Lovepeet 29 november:- Hbz- Aurin 30 november:- Eefje2014- Babette8- Miss Anita Afspraken: 09 juni - Dani86 - echo / controle vk 11 juni- Dani86 - Pruleton spuit 2 18 juni - Mamajanneke - 20 weken echo 18 juni - Dani86 - pruleton spuit 3 18 juni Irene1981 20 weken echo 19 juni - Dani86 - Controle gyn in zh 25 juni - Dani86 - Pruleton spuit 4 27 juni - Jess 84 20 weken echo 30 juni - talkingchair - controle vk 02 juli - Dani86 - Pruleton spuit 5 09 juli - Dani86 - Pruleton spuit 6 16 juli - Dani86 - Pruleton spuit 7 23 juli - Dani86 - Pruleton spuit 8 --> 24 weken 30 juli - Dani86 - Pruleton spuit 9 06 aug - Dani86 - Pruleton spuit 10 Zo, ff de lijst aangepast... mocht er meer info bij moeten komen graag de lijst kopiëren en plakken en ff zelf aanpassen Nu ga ik eerst ff een paar pagina's teruglezen :-D
Borstvoeding: besloten om géén borstvoeding te gaan geven... De vorige keer wel geprobeerd maar liep voor geen meter, het kwam gewoon niet op gang na de Keizersnede... Vond het toen écht een drama en heb daarom nu al besloten het deze keer gewoon niet te doen en wél te genieten van de kraamtijd! Weet niet meer wie het vroeg maar een paar weken na de bevalling begonnen mijn borsten weer te krimpen, uiteindelijk had ik het gevoel dat ze zelfs iets kleiner waren dat vóór de zwangerschap! Shoppen: veel hebben we niet nodig, alleen nog een nieuwe luiertas, wipstoel en een nieuw badje aangezien deze allemaal zijn kapotgegaan. Over 8 dagen hebben we de 20 weken echo en hopen we ook te weten te komen wat het geslacht zal zijn, dan kunnen we eindelijk het behang, gordijnen en de rest van de aankleding voor de babykamer uit gaan zoeken! Kan ik ook gelijk bollen wol bestellen om zelf dekentjes te haken voor in de kinderwagen en het ledikant ♡
Goedemiddag dames @Irene de echo was gelukkig goed. Onze "kleine" man lag er mooi, druk bij. voeten zijn nu al 2,5 cm en totale lengte is 20 cm (Gemiddeld is 17cm met deze termijn) mooie hartkamers en blaas/maaginhoud gezien. Echt mooi. A.s maandag weer een echo en 1 juli de 20 weken echo. Worden dan spannende weken. Voor de rest hier vooral rustig aan doen. Merk met tijdje lopen/staan/huishouden (20/30 min) ik flinke pijn in buik krijg dus voornamelijk liggen. Nu bezig aan project van school.....hopelijk kan ik dit jaar nog afronden en dan met rust de vakantie ingaan, echter hoor ik morgen hoe of wat ik precies mag doen.........!Of ik wel of niet naar school mag, mag autorijden enz.....pffff...... Merk gewoon dat het allemaal beetje veel voor me is. VL kwam met een lief cadeautje aan ter ontspanning en ontsnapping van alles. Een zwangerschapsmassage gericht op mij, kindje en rug/bekken/heupen enz. Heerlijk. Hij staat volgende week donderdag gepland @irene waar laat je 20 weken echo doen? ik in zh (verplicht) @bbibi hoe gaat het met jou? @........weet even niet meer de naam maar ze gaat binnenkort trouwen......of is dit al inmiddels gebeurd....... Hoe gaat het met je?
Zwangerschapslijstje Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje. khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een meisje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - eerste kindje Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher 13 november: - Maantje93 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 27 november: - Lovepeet 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Afspraken: 11 juni- Dani86 - Pruleton spuit 2 16 juni - Dani86 Echo vk 18 juni - Mamajanneke - 20 weken echo 18 juni - Dani86 - pruleton spuit 3 18 juni - irene1981 - 20 weken echo 19 juni - Dani86 - Controle gyn in zh 25 juni - Dani86 - Pruleton spuit 4 27 juni - Jess84 - 20 weken echo 30 juni - talkingchair - controle vk 01 juli - Dani86- 20 weken echo ziekenhuis 02 juli - Dani86 - Pruleton spuit 5 09 juli - Dani86 - Pruleton spuit 6 16 juli - Dani86 - Pruleton spuit 7 23 juli - Dani86 - Pruleton spuit 8 --> 24 weken 30 juli - Dani86 - Pruleton spuit 9 06 aug - Dani86 - Pruleton spuit 10 Maar even helemaal bijgewerkt idd.
Dani, je hebt waarschijnlijk niet de laatste lijst gekopieerd, ik ben 7 november uitgerekend en had bij de dames waarvan ik het wist het geslacht er al bijgezet. Via mijn tablet ging het niet zo makkelijk dus had ik geen kleurtjes gebruikt. Ik heb de 20 weken echo ook in het ziekenhuis, bij het Iriscentrum in Tiel. De eerste van mijn 3 zwangere vriendinnen is donderdag trouwens bevallen van een dochter, Liv. Zaterdag op kraamvisite geweest, wat een moppie!! ♡
Hoi lieve meiden! @lala ohh leuk wat heb je allemaal gekocht meid? Fotos? @jurenga lekker dat je je zo goed voelt waar ben je naartoe geweest op vakantie? @irene spannend meis wij hebben gewoon al bijnaaaa onze 20weken echo! Vind jij het ook zo spannend! Hoelaat moet jij die dag? We denken wel aan elkaar he ! Hihi En goed dat je voor jezelf een besluit hebt genomen wat betreft bv, is het zo als je een ks krijgt dat dat minder opgang komt ja? @dani wat fijn te horen dat je mannetje zo goed groeit! Mijn beebje der voetjes waren 9dagen geleden ook 2,7 cm. Hihi super schattig he! Maar je ventje groeit dis als kool? Mooi' zijn jij en je man groot? Ik en mijn man zijn beide 2 kleintjes .. Dus vraag me af of ons meisje dan ook klein zal zijn ? Hier alles goed! Gister echo gehad en ze was weer zo lekker druk en mooi... Voelen weer ik nog steeds niet of ik dat doe.. Wel vaker die prikjes inmiddels dus zou kunnen... Maar zeker ben ik nog niet! Donderdag weer controle en echo! En dan dus volgende week woensdag 20weken echo! Hoop dat ik daarna wat meer vertrouwen krijg ! Verder vandaag weer bij arbo geweest en weer voor 6 weken afgekeurd! Dus zit sowieso tot week 25 ongeveer thuis! Wel dijn is toch die grens levensvatbaarheid dus fijn dat ik het lekker rustif aan kan doen! @suus maantje talkin babette mamajanneke kiekies en de rest, hoe gaatie met jullie dames?
Pa irene wat een mooie naam! Ik had mijn dochtertje ook heel graag Liv genoemd... Maar zo heet al een kindje in de vriendengroep ( vrienden van vrienden) dus vandaar dat dat hem niet gaat worden! Inmiddels weten we al de naam sinds ik zwanger ben hoor! Maar Liv blijft heeeeeel mooi <3
Bbibi ik vind het zéker spannend!! Hopelijk is alles goed met ons kleintje, ben inmiddels ook heeeeeeeeel erg benieuwd wat het geslacht is!!!! Mijn vriend denkt weer een meisje maar ik ben er zelf eigenlijk van overtuigd dat het nu een jongetje is! Voor de precieze tijd moet ik nog even bellen, de afspraken worden opeenvolgend gepland en er was die dag om 11.30 uur plek... Dit vonden we niet zo'n fijne tijd omdat mijn vriend liever gewoon een middagje snippert in plaats van een paar uur "tussendoor", dus heb ik gevraagd of het rond 14.30 uur kon maar ze kon niet garanderen dat de tijd tussen 11.30 en 14.30 opgevuld zou worden, ik moet hiervoor morgen nog ff bellen Liv is inderdaad een superleuke naam, mijn vriend vond 'm niet zo leuk dus ik hoop maar dat we straks wél op 1 lijn liggen met onze naam! Hahaha!
Mijn.vriend is 194cm en ik 160cm dus zal echt de lengte van vl hebben. Onze.kleintje ligt voor op schema aangezien hij eigenlijk de lengte van 19weken heeft hihi. Ach ja casper was ook niet klein.bij 23 weken.
Dag dames! Fijn dat er weer goeie echo's waren @borstvoeding,ik begin nu toch ook heel erg te twijfelen... waarom ziten er toch zoveel nadelen aan @namen, liv stond ook op mijn lijstje. Maar gezien onze achternaam van 1letttergreep vind ik de naam te kort hoe zit het trouwens met de namen dames? Want ik heb er geen moeite mee... maar het ergens over eens worden met man lief... dat is een hele andere zaak @20 weken echo, spannend dames! Zijn we weer een spannend stapje verder... Voor ons nog 2,5 week... en die dag vieren we onze 30ste verjaardag en de baby reveal party! Daar ben ik nu dus een beetje mee bezig. Super leuk! @vraagje, ik heb soms (bij drukte) heel veel spanning op mijn buik. Die afneemt bij rust. Is dit nou een harde buik? Pijnlijk kan ik het niet noemen. Maar het voelt ook zeler niet prettig. Nog meer dames hier last van?