@Talkingchair versier ze haha en feest ze morgen!! @bbibi ja het voorlezen heeft me enorm geholpen bij de verwerking net als de tatoo die ik heb laten zetten mijn zijn hand en voetafdruk in inkt op ware grootte! We hebben inmiddels geleerd ermee te leven, het leven gaat door, gemis is er nog steeds maar alles wat je mee makt is om je sterker te maken als persoon en dit heeft ons ieder apart maar ook samen als partners sterker gemaakt. Het is en blijft onze zoon die ons zo dicht bij elkaar heeft gebracht. Echter weten we ook dat ons veel bespaard is gebleven qua leed. kindjes van 24 weken hebben veel kans op hersenbloeding, blindheid, hartproblemen, zuurstofproblemen enz. Hij was zeker helemaal af. en op de foto is hij 32 cm en gewicht was 570/575 gram. normaal is dit een lengte en gewicht bij een kindje van 26 weken ongeveer. maar ze hielden de telling aan van de 10 weken echo. tja....... Weet nu beter. @loontje dank je wel, maar ik weet ook dat er meerdere mensen dit mee maken, en er nog altijd ergere dingen in het leven zijn. Positiviteit helpt me verder!
Tilleke mooi buikje meid! Ik zie ook al bij jou 18-06 medische echo! Is dat jou 20wkn of een andere? Vind dat iedereen hier opeens zo vroeg al hun 20weken echo krijgt! Ben ik nou de enige die hem niet eerder mocht? Weird...
Thanks all. Bbibi, voor 20 weken echo mag je afspraak maken als je tussen 18 en 22 weken zwanger ben. Ik moet dan wel naar andere ipv eigen vk.
@ babette ja gek dat lees ik idd overal. Bij mij wilde ze dat absoluut niet! De gynaecoloog wel maar de assistent weigerde. Die zei dat de gynaecoloog die de GUO"s doet dat liever niet wilde zo vroeg! ( dat is er maar een die die echos maakt) .. Misschien juist omdat ik een GUO krijg vanwege ICSI ipv een SEO dat ze daar daarom moeilijker om doen omdat ze bij mij meer moeten nakijken?? Blijft vreemd! Wel een spannende dag dan voor ons allemaal 18juni meiden !
Ik had ook een GUO, bibi. Maar ze zeiden bij mij dat ze liever niet na 20 weken doen. Ach, bij mij was alles gewoon te zien met 18,5 week. Geloof niet dat het allemaal zó nauw komt dat het maar precies in 1 weekje kan.
@bbibi, dat is inderdaad een GUO onderzoek ivm overleden broer die een open schedeltje had. 20 weken echo heb ik 4 juli en dan ben ik 20,5 week!
Wat hebben jullie allemaal al mooie buiken, bij mij zie je nog weinig met 17 weken.. Wij hebben de 20 weken echo ook pas als we 20+5 zijn.
Bibbi hier willen ze ook echt met 20 weken de 20 weken echo en geen week vroeger! ben dus 20w1d op 30 juni, maar ja als hun dat zo willen ben al heel erg gerustgesteld door bij pretecho enzo, hun doen normaal ook 20 weken echos, en zijn hersentjes hartje maagje blaasje rugetje etc middenrifje etc was goed dus ben ik ook al minder gespannen
Op het internet staat idd dat een 20 weken echo tussen de 18 en 22 weken gemaakt kan worden. Mijn verloskundige adviseerde me om naar een bepaalde man te vragen en die krijgt na aanstaande woensdag vakantie, gelukkig deden ze daar niet zo moeilijk over en mag ik gewoon die dag komen! Ik ben dan 19 weken en 5 dagen. Mijn laatste echo was met 12 weken dus verheug me er écht weer op om onze kleine spruit te zien!! ♡ Ook heb ik zo'n zin in morgen!! Dan is er jaarmarkt en kermis bij ons in het dorp, bijna iedereen neemt er ook vrij voor, echt een dag dat je allemaal oude bekenden tegenkomt en de hele dag gezellig met vrienden en familie om je heen :-D
hello ladies @Link die werkt idd niet je moet even op het forum naar de vlindertjes hoek gaan van week 17 t/m 24 en dan zoeken op: onze zoon casper* @Loontje...........wow......ik ben nu ook 17 weken maar explodeer al zowat. Je hebt echt een klein schattig buikje. @Irene wat leuk een jaarmarkt en kermis. mag ik vragen waar het is (wel gedeelte in NL) @20 weken echo. Ik heb hem 1 juli in het zh samen met vl en ben dan precies 20 weken. In het zh wilde ze het tussen de 19 en 21 weken doen ivm beste resultaat. We hebben al hartkamers, hersenhelften, vingers, tenen, ruggengraat, maag, longen gezien dus heb wel vertrouwen in de 20 weken echo. mijn streven zijn de 20, dan de 24 en dan de 30 weken en dan zie ik wel verder. Ik ga weer verder aan mijn huiswerk en straks school. vanavond gaan we naar de gemeente voor de erkenning van onze uk! Weer iets om af te vinken hihi
Dani ik woon in Beesd, een dorp in het "staartje" van Gelderland, tussen Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Brabant in zeg maar Heb ook even jullie verhaal gelezen, brok in mijn keel... wat een mooi mannetje... ♡ Erkennen moeten wij ook nog even doen binnenkort
@ lala jij ook al wat een toeval haha! @maantje he he toch nog iemand die dus WEL hetzelfde advies als ik heb gekregen ik vond het al zo gek! Maar bij jou dus gelukkig ook ! En ik ben idd na die echo ook weer gerust gesteld! Ik kom wekelijks bij pretechoenzo en wekelijks controle in zkh dus ook al iets rustiger eronder! @irene klinkt gezellig meid! Enne woooow als sinds 12 weken geen echo dat is een lange rit! @ loontje wauwwww wat ben jij nog slankkkkk! Ik heb echt al een hele bolle buik! Mijn baarmoeder zit schijnbaar al heel hoog! Vandaag was het echo apparaat zelfs al ver boven mijn navel hahaha! @ all: vandaag toch wat meegemaakt! Ik had weer controle in het zkh en was gelukkig weer goed! Wat denken jullie opeens schrikt de vlos en zei woooooow zag je dat en idd je zag een hele bult uit mijn buik komen! Oftewel ons meisje wat het er niet mee eens dat de verloskundige heel haar huisje ( mijn baarmoeder) zat te betasten dus ze werd wilt en shopte dus blijkbaar! Het vreemde is.. Ik zag het wel maar voelde niks! Raar toch haha! Ze had dit nog nooit meegemaakt zo vroeg in de zwangerschap zei ze! Wel leuk teken van leven! Hoop het vaker te mogen zien! Hihi
Talkin wat was jou reden dat jij een guo kreeg ipv seo meid? Tilleke wat vreselijk zeg van je broertje
@bbibi inderdaad best heftig, voornamelijk voor mijn ouders. Was er 1 van een tweeling. Heb hem zelf nooit gekend want 3 jaar later kwam ik ter wereld met mijn tweelingzusje! En gelukkig hebben wij het wel allebei gered
@irene, mijn laatste echo was ook met 12weken. Een extra grote verassing want dat kleintje is flink gegroeid natuurlijk denk ook niet dat we nog een 3d echo willen. Je kunt dan al zoveel zien. Denk dat we dat toch nog graag als verassing willen houden Vandaag een gesprek gehad op me werk. En er gaan wat zware klussen vervallen voor me. Ga nog niet minder werken dus blijf gewoon fulltime aan de slag voorlopig. Wanneer gaan baby's draaien in de baarmoeder? Na wekenlang rechtsonder iets gevoelt te hebben(daar liggen de beentjes) ga ik nu toch ook op andere plekken iets voelen. Wordt de kleine gewoon sterker? Of toch anders gaan liggen? mijn man heeft de kleine ook al gevoelt af en toe is ze zo druk dat je het heel licht aan de buitenkant kunt voelen! Heel leuk maar de echte schoppen duren natuurlijk nog even voor ons trouwens de 20weken echo met 19weken en 6dagen. @loontje, je bent idd nog heel bescheiden ik schrok gisteren van mezelf. Lijkt zo hard te gaan op dit moment! Liep trots door de winkelstraat vanmiddag @dani, die erkenning moet je voor betalen toch?