November 2014 uitgerekend!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door kimberly84, 19 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalaatje90

Lalaatje90 VIP lid

15 jan 2014
    5.777
    2.874
    113
    Friesland
    @ baby voelen: ik voel ook steeds iets onder mn navel, de kleine plopjes, maar nog niet echt ergens anders. Dus ben ook wel benieuwd wanneer ik het ergens anders zal gaan voelen.;)

2. Irene1981

Irene1981 Actief lid

11 mrt 2014
    153
    0
    0
    Gelderland
    Jess, het erkennen was 6 jaar geleden bij onze dochter al gratis, als je er een uittreksel van wilt hebben kost het je alleen een standaard bedrag voor het uittreksel. Dit uittreksel heb je nodig als je kindje in een andere gemeente wordt geboren en dus in de geboorte gemeente aangegeven moet worden.

Het voelen: af en toe voelde ik een zachte aai van binnenuit, maar toen ik vanmorgen even op de bank zat en mijn facebook aan het bekijken was via onze tablet kreeg ik ineens een hele duidelijke trap! Ik herkende het gelijk van mijn vorige zwangerschap en heb nu de hele dag al een giga grijns op mijn gezicht staan! ♡

3. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha cool irene! Ik ben benieuwd naar als de kleine wat groter is. Voel het al zo duidelijk, volgens mij wordt ik straks bont en blauw geschopt.:D

erkenning is voor ons gelukkig niet nodig.. pas getrouwd, dus dat is geregeld;)

4. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Hey, hoe is het met iedereen? ik heb echt een vreselijk zwangerschapskwaaltje ik begin incontinent te worden.. begin van de zwangerschap ook gehad en net de vk van het ziekenhuis gebeld zij zeg dat het er bij hoort, en dat de ene er meer last van kan houden dan de ander. ik had het al vroeg in de zwangerschap en steeds is het ook even weg, ze zei ook dat het onze drukte maker kan zijn die soms op mijn blaas gaat staan, wat ik soms ook voel. ook meteen gevraagd of de buikkrampen soms normaal zijn maar dat is groei en banden pijn toch weer gerust gesteld. nu maar is gaan douche en me eigen gaan aankleden.

5. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi Maantje, sterkte met je kwaaltjes! Dat lijkt mij heel vervelend.

Hier alles goed, ik voel nog niets, maar dat komt vast nog wel binnenkort. We hebben nu de babykamer beschilderd en er ligt laminaat. Nu alleen de meubeltjes nog, eerst even oriënteren, want er is zoveel op de markt.

Wij krijgen van vrienden en familie zoveel cadeautjes dat we nu al heel veel rompertjes, sokjes en rammelaartjes hebben. Leuk hoor! Het ligt al netjes in de kast. Moet alleen nog gewassen worden, maar dat komt tzt wel, voorlopig nog tijd genoeg.
    Ik zal binnenkort ook even een buikfotootje maken.

6. Aurin

Aurin VIP lid

10 okt 2008
    8.337
    0
    36
    pedagogisch medewerker kinderopvang & Kraamverzorg
    naast denhaag
    Ik had t goed aangevoeld!

We krijgen een meisje

7. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Leuk Aurin dat je het goed had, gefeliciteerd!

8. dani86

dani86 Fanatiek lid

28 nov 2006
    3.211
    0
    0
    student
    landgraaf
    @Jess wij hebben niks hoeven te betalen voor de erkenning ook niet voor het uitreksel voor in andere gemeente. die hebben we zo mee gekregen!

@Aurin gefeliciteerd, leuk dat je het hebt aangevoeld

@Voelen hier ook een kleine drukte maker. En heb nu een doppler gekocht om in onzeker momenten even te kunnen luisteren naar het hartje van onze kleine man.

@bookfairy schiet al lekker op bij jullie. wij doen kinderkamer pas na 24 weken. hebben alles nog en hoeven alleen leeg te ruimen, in te ruimen en neer te zetten dus 1 dagje werk hihi.

9. Bookfairy

Bookfairy Actief lid

21 apr 2014
    210
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oh Dani, dat is makkelijk! Nee, wij hadden voor deze periode toevallig al vakantie aangevraagd op werk, dus die tijd hebben we benut om te klussen. Het kostte aardig wat tijd, want mijn rommelkamer moest eraan geloven, dus de rest van het huis staat vol met boeken en hobbyspullen die nog uitgezocht moeten :)

10. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Wat leuk Aurin! Beide smaken dus voor jou, super!

Hoe gaatie met de rest van de dames?
    Iedereen die de 18e 20wkn echo heeft ook aan het aftellen?
    Hadden we nog een recent lijstje :)

Hier voor vaderdag een leuke kaart gekocht en geschreven aan mijn man namen ls zijn dochter :) daarbij een cadeautje gekocht en als verassing weer een leuke echo gepland zondag, dus hij moet optijd wakker worden want dan moeten we weer optijd weg dus hoop niet dat hij heel lang ligt te slapen zondag hihi

Jullie ook nog leuke ideeen voor vaderdag?

11. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Joehoe!

Ik lees dat iedereen aan het uitkijken is naar de 20-wekenecho, leuk. Hopen dat alles goed is met de novemberspruitjes. Ik heb er wel vertrouwen in. ;)

Bibi; ik slik antidepressiva.

Doen jullie nog wat aan Vaderdag meiden?

xx

12. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @ talkin ah op die manier! Goed dat ze je daardoor extra in de gaten houden! Ik begrijp dat stoppen geen optie is voor jou! Heb ik met de prednison! Zonder prednison geen zwangerschap! Dat stoot mijn lichaam het kindje af! Dus helaas geen keuze!
    Fiin dat alles goed was!

Jullie ook voetbal aanhet kijken meisjes? 5-1 wooooow geweldig!

13. Juranga

Juranga Lid

5 mei 2014
    22
    0
    0
    @Bbibi..ik was naar Italië. Echt gaaf!

V.d. week het hartje weer gehoord! Erg mooi! En manlief was er nu bij. Hij heeft de kleine nog geen 1 x gezien, maar nu wel gehoord. Hopelijk lukt het hem met de 20weken echo vrij te krijgen op zijn werk...maar is een beetje lastig.

Heb erg veel zin in de 20weken echo, maar moet nog 4 weekjes wachten.

Neej heb niet echt wat bedacht voor vaderdag...misschien als ik nog ergens tegenaan loop.

Goed weekend allemaal.

14. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @jurenge ohh lekker hoor! En vervelend zeg dat je man nog nie mee heeft gekunnen.. Kan je geen pretecho plannen een keer dat hij thuis is dat je lekker samen gaat kijken?

@talkin hoe was de bruiloft van je zus?

15. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    Welke slik jij ?

16. Maantje93

Maantje93 Niet meer actief

Onze kleine man is lekker druk en steeds aan het schoppen zelfs zo hard dat mijn man hem gevoeld heeft en ik het zelf ook met mijn hand heerlijk genieten!

17. talkingchair

talkingchair Niet meer actief

Lovepeet; clomipramine. Slik jij ook?

Bibi; stoppen is geen optie nee. Voorlopig nog niet in ieder geval. Het kindje heeft nu meer kans op hartafwijkingen, dus als ik daarvoor had willen stoppen, had ik dat voor de 5/6 weken moeten doen, want dan wordt het al aangelegd. Maarja, toen wist ik amper dat ik zwanger was en ik moet het natuurlijk ook nog afbouwen.
    Waar heeft jouw kindje een verhoogd risico op door de prednison? En je mag wel gewoon bv geven?

Bruiloft was echt geweldig. Heerlijk genoten, maar ik was zo moe. In de kerk zat ik al te slapen. Ceremoniemeester zijn is erg leuk, maar ook zeer vermoeiend en je hebt geen moment rust. Ook geen goede foto van mezelf en vriend kunnen maken, beetje jammer. :(

Maantje; wat coool! Dat wil ik ook!

Wij zijn de hele dag in touw geweest. Meubels en dergelijke uitzoeken. Nu is alles geregeld, op het bed na. ;) Vanavond lekker uit eten met schoonouders, nog zo voor ons huwelijk. :) Wat gaan jullie doen?

18. jess84

jess84 Actief lid

4 dec 2013
    367
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook hier eindelijk weekend;)

@babykamer... misschien hieronder nog leuke ideeen?!? :)

22 Of The Most Magical Bedroom Interiors For Kids | DeMilked

@vaderdag, ik ga eten bij mijn eigen vader. Was inspiratie loos voor een kado... maar ach, eigenlijk ben ik heel druk met zijn kado... duurd alleen nog even;)
    Voor de vader in spe heb ik de eerste voorleesboekjes gekocht en een baby aan board bordje voor in de auto. De papa is gek op ze auto en op snelheid;) het bordje is misschien meer voor hem als voor de mensen die achter ons rijden straks:)
    Helaas moet hij werken. Dus denk dat het vanavond al vaderdag is :D

@talkingchair, fijn dat jullie al een eind opweg zijn met spulletjes:)

@voetbal, natuurlijk hebben we gekeken! Zijn allebei wel voetbal kijkers en het wk natuurlijk helemaal. Kijken zoveel mogelijk wedstrijden, ook van andere landen;)

gisteren een zeer pijnlijke avond/ nacht gehad. Denk aan de banden. Elke stap voelde aan als een steek. Ben met een warme kruik naar bed gegaan... groeit ook zo hard allemaal nu... heb de kleine alleen nog niet gevoeld sinds gisteravond, opzich niet gek.. maar toch... je gaat weer twijfelen he! Dus hoop dat ze snel wakker wordt en der fitness sessie begint... kan ik weer smilen:D♡♥♡

19. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Dusseldorf
    @talkin nou groot gelijk dat je door gaat! Maar fijn dat ze het goed in de gaten houden! Stoppen is natuurlijk vaak geen optie! Als jij je daardoor zwaar gestresst en niet gelukkig voelt is de schade vele maken groter hoor.. Dus niet te druk over maken meis!

Fijn dat de bruiloft leuk was ( buiten de vermoeidheid om)..
    En meubels dus gekocht? Nice!

Voel jij de beeb ook nog niet/amper?

@jess wat heerlijk dat jij haar nirmaal al zo goed voelt! Echt genieten idd!

@maantje jij dus ook al aan het genieten van het getrap? Lekker hoor! Ik kan me er nog weinig bij voorstellen! Ik heb alleen "pijnlijke " prikkes waar altijd haar voetjes liggen dus daar zit ze me wss mee te porren en dat
    Voel ik omdat aan de zijkant geen/weinig placenta ligt! Verder
    Voel ik haar nog niet, wel jammer :(

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Komt even loeren hoe het met iedereen is...

Deel Deze Pagina