Hè meiden! Ohh sorry heb al zo lang niet meer mee geschreven, maar ben ontzettend druk geweest. Zijn bezig de zolder te verbouwen voor mijn dochtertje die gaat daar straks naar toe als haar brusje er is. Dakkapel staat dakramen zitten erin, nu is de stukadoor bezig. Dus schiet op. Dochtertje is een druk meisje wil graag met mama samen door de kamer lopen haha. Alleen heeft mama daar niet altijd de energie voor, maar doen alles voor die kleine hè. Morgen weer een echo en dan de 20 weken echo vervolgens in Nijmegen. Vandaag ben ik precies 18 weken zwanger De helft zit er bijna op, wat gaat het toch snel! En volgens mij ben ik de enige hier die niet weet wat het word? Lees allemaal jongen/ meisje wij willen het niet weten spannend! X cindy
@babette: wat leuk! Jongens zijn idd leuk (1 on elk geval weet ik ) haha twee ook vast! Nu kan je lekker gaan shoppen en kamertje bedenken enzo. Of krijgt de oudste nu n nieuwe kamer en schuift alles door? @bibi: bij ons (Arnhem)doen ze al paar jaar extra onderzoek waar je vrijwillig aan kan meewerken, dan meten ze de bm hals op en krijg je na de geboorte een vragenlijst. Maar dan weet je dus ook wel hoe t ervoor staat @dani: knuffel meis... Voor de rest: wij kennen elkaar (weet niet of je het al doorhad dani van de jan 2013 zwangeren... Kletsen nu nog op fb. Zware weken voor je, zal ook nog wel een week of 6 zeker zijn denk ik... @pijnlijke buik: wel al een avond harde buiken gehad, oeps, maar nog geen pijnlijk gevoel gelukkig... Geeft n hoop onzekerheid he, deze weken.... Niet leuk! Wie is er al aan t fantaseren over namen? Ik wordt er al n beetje gestoord van en ml wil er nog niet over nadenken, dat komt nog wel ...:x
@bbibi weet niet of ze dat zomaar zonder voorgeschiedenis enz doen. Meer als vragen kun je iig niet. Uitwendig kan deze sowieso niet gemeten worden, dit dient altijd inwendig te geschieden. @josjo ik was al aan de twijfel en durfde er niet over te beginnen hihi maar wat leuk dat ik je hier ook tref!! Leukleuk!! Ja namen, wij hebben hem nu al dus dat is al geregeld maar blijft een moeilijk iets hoor, iets bedenken aan geven aan een persoon die je nog niet kent/ziet en dat voor de rest van zijn/haar leven. @cindy niet weten wat het wordt....mmmm de gedachte zou me gek maken hihi. nu kan ik gerichter kopen/zoeken enz als de tijd er is! @bandenpijn een kruik/warmte, kamillethee en rust kan vaak helpen!! Dank jullie wle voor de lieve woorden en steun, Tis gewoon even een domper nu qua gevoel en hoop dat josjo gelijk krijgt en dit over 6 weken wel anders is!! Fijne avond allemaal
@cindy heel veel succes met de verbouwing en uiteraard morgen bij de echo ! @josjo, ohh is dat zo ja? Ik zou daar zeker niet aan mee mogen doen als ik heel ergens anders woon Ik hoor het zo veel in omgeving dat ik me daar dan toch druk om maak! Brrr Namen was hier makkelijk! In die 3 jaar wachten genoeg namen bedacht hihihi @ dani ohh toch inwendig ja? Met een echo dan? Ik snap je angst logisch na wat je hebt meegemaakt! Het blijft dan toch spannend! Heb ik ook door EN de lange weg naar een kindje plus door de prednison omdat mijn lichaam het kindje afstoot daarom blijft de angst! Die zal pas over zijn zodra ik mijn dochtertje in mijn armen heb... Leef echt na die 24 levenscatbaarheid... Nog 4 weken te gaan gelukkig komt het steeds meer in de buurt! Al hoop ik minimaal de 30weken te halen maar dat wordt het volgende streefpunt! Morgen eerst de 20wkn echo overleven knuf
Bibi; knuffel voor vandaag! Je komt er wel doorheen! En gelukkig zijn de steken over. Hoe laat heb je de echo? Ik weet niet wie er verder nog een echo heeft vandaag/deze week, maar heel veel succes in ieder geval. Jess; jaa, echt doodeng! Ik ben helemaal niet zo onzeker over de zwangerschap, waarschijnlijk omdat ik het gewoon te druk heb om te piekeren en omdat het zo'n onverwachte zwangerschap is. Morgen word ik 20, jeeeej. Kan niemand me meer tienermoeder naar het hoofd smijten. :-D Oh trouwens, namen. Wij hadden al namen toen we nog geen eens zwanger waren, gewoon voor de lol. Zo toevallig, Rhodé stond vanaf het eerste moment op nummer 1. Toen beviel mijn schoonzus afgelopen januari van haar dochtertje, ra ra raaa... RHODÉ! Hoe toevallig. Nu hebben we een andere prachtnaam in gedachten, waar we heel zeker over zijn. Ik kijk zo uit naar oktober/november, jullie ook? Onze lieve wurmpjes vasthouden! <3
Ik snap wel dat er sommige zo onzeker zijn! ik heb soms ook echt buien dat denk dat mijn hart het nooit aan ga kunnen en zelfs nachtmerries, bloeddruk was pas toen 3 dagen lijkbleek rond liep maar 90/39. ben vandaag bij de verlos geweest wie de nacontroles mag doen meteen gevraagd wat nauw een harde buik is, nauw mijn buik is geen harde buik maar gewoon een goed gevulde baarmoeder wie heel hard is en een kindje die gebruik maak van zijn ruimte, ze zij ik vind het zo mooi om te zien bij zulke dunnen mensen, lijk altijd net of ze een meloen hebben doorgeslikt, zo ziet mijn buik er ook uit als op mijn rug licht menneer groei goed en het hartje geluister, mag voor vragen hun ook altijd bellen en maak nog een afspraak rond de 34 weken toch wel leuk een huiselijkere sfeer dan in het ziekenhuis!
Maantje; fijn dat je een fijne verloskundige hebt! Ik ga rond juli ook overstappen, ben benieuwd waar ik terecht ga komen.
Josjo ik heb ook nog familie in Elst (Gld) wonen, mijn moeder kwam uit Driel Vanmiddag eindelijk onze 20 weken echo gehad, was echt bloednerveus! Hij liep ten eerste al 25 minuten uit... das al niet echt bevorderlijk kan ik je zeggen Alles was gelukkig goed en lag prima op schema... en..... We krijgen een DOCHTER!! Moest het even op me in laten werken aangezien ik er van overtuigd was dat we een jongen zouden krijgen Hij heeft 3x gekeken dus ga er van uit dat het toch écht een meisje is ♡ Sorry dat ik nu even verder nergens op reageer, ga nu ff voetbal kijken aangezien er in de tijd dat ik dit heb getikt al 2 doelpunten gescoord zijn! :-D
Hoe waren de echos lieve dames? Bedankt voor jullie succeswensen meisjes heel lief! Hele opluchting ons meiske is HELEMAAL goedgekeurd! ze was wua grootte ongeveer gemiddeld! Sommige dingen iets kleiner en sommige iets groter ... Maar alles zag er goed uit hartje hersentjes orgaantjes bloedsdoorstroming alles zoooo intens gelukkig vandaag op fb bekend gemaakt en wat een hartverwarmende reacties zo lief ! Talkin wat toevallig dat jullie net dezelfde namen hadden ! Ook niet echt leuk! In de 3 jr tijd dat wij er overgedaan hebben heeft ook iedereen onze namen ingepikt we kennen nu ook genoeg zwangeren maar hebben besloten als er nu iemand "onze" naam geeft hebben ze pech want dan geven wij onze dochter gewoon onze naam
Hahaha irene toevallig ik zat ook te tikken en ondertussen 2 doelpunten hahah En wat leuk een meid!!!! Ook suoer voor jullie dochter! Hier heeeeeel de nacht niet geslapen van de zenuwen! Liep onze arts zelfs 40minuten uit!!!!!!! Man o man ik ging kapot! Manlief nog gauw in het restaurant in zkh snel worstenbroodje voor mij gehaald hihi super lief! Fijn dat alles goed was meid!
@irene, een dochter, dat is leuk!!!! (Een zoon ook hoor haha ) en grappig dat je zelfs Fam. in Elst hebt @bibi: zie nu dat je zwanger bent van je laatste cryo, hoe spannend.... Snap heel goed hoe heftige jaren je hebt gehad en hoe bijzonder dat je nu alweer op de helft bent! Fijn dat alles goed is!! Hebben jullie al een lijstje gemaakt met uitgerekende datum en geslacht / voor wie t willen weten en afspraken enzo?
@irene! Leuk hoor! Ik begrijp wat je bedoeld met wennen... ik moest ook evem wennen aan een meid. Maar vind het nu zelfs leuker dan een jongen @josje, die is er wel. Maar heel wat pagina's geleden Vandaag samen met mijn genoten van een schoppende dame super grappig, en werd er helemaal gelukkig van. Dat ik dit kon delen met hem i.p.v. alleen normaal met 24 weken kan de man het pas voelen zeggen ze... dus we lopen een beetje voor
@josjo! Van de 14 bevruchtingen zijn de aller laatste cryo(s) bij me gebleven! We wilde net stoppen! Hadden ons al ingeschreven voor adoptie ( waar ik in aug mijn bijeenkomst heb!) en dan dit... Echt zon groot wonder! Maar dat zal jij begrijpen! Had jij bij de eerste ook zon angst?
Hey meiden, daar ben ik weer! Sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, maar wilde niet dat op een openbaar forum stond wanneer we weg zouden zijn. Heb al meerdere inbraken meegemaakt vandaar. Maar 2 weken geleden zijn we getrouwd en vandaag komen we terug van onze huwelijksreis! Vertel later uitgebreid (maar voor zover we weten gaat alles nog steeds goed met het kindje), wil iemand mij even kort vertellen wat voor belangrijke dingen ik gemist heb? Is teveel om terug te lezen.
Goedemorgen @Maantje fijn he een vk ipv zh geeft een heel ander gevoel vind ik! @Irene wat leuk een meisje. Altijd jammer dat het uitloopt maar hoop dat je toch lekker genoten hebt van de echo. @Bbibi fijn dat jullie meisje weer goedgekeurd is. Fijn dat je nu op de helft zit he, ze zeggen dat de 2e helft sneller gaat ivm allerlei voorbereidingen, nou ben benieuwd. @josjo paar pagina's terug staat een lijstje, zal hem zo even zoeken en al updaten indien mogelijk @Susanlilian Welkom terug, lekker genoten en ontspannen van alles? waar is de reis heen geweest? Wanneer heb je weer een echo? Tja update, sommige hebben 20 weken echo gehad en weten geslacht, enkeling wil het niet weten, we hebben het over namen gehad, gewicht, emoties/gevoelens.......tja......dat was het wel zo een beetje hihihi @hier gister druk dagje gehad en spuit nr 3 is ook alweer een feit. Ze blijven toch pijnlijk! Angst neemt wel iets meer toe en aangezien ik morgenvroeg naar het zh moet zal ik het meteen daar even aankaarten, lijkt me niet gezond die stress te hebben. Daarbij vandaag mijn project inleveren (spannend) en volgende week toetsweek, leerweek, herkansingsweek, hopelijk daarna eindelijk wat rust. En lekker genieten, tegen die tijd ook 22 weken dus dat schiet dan wel lekker op. Wat betreft de naam die hebben we al we waren er snel uit en stond de vorige x op nummer 2. Hij past ook bij Casper* en de achternaam van vl. hihi Doen jullie aan een peetoom en peettante? wij zijn er over aan het denken 1 hebben we al (peetoom) maar de ander is zo moeilijk. pfffff. Ik ga even het lijstje opzoeken en hier neerzetten
Zwangerschapslijstje Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Verassing anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr - 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 19jr - 1e zwangerschap - 1e kindje jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een meisje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen aurin - 29jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - eerste kindje Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje Josjo - jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher 13 november: - Maantje93 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 27 november: - Lovepeet 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Afspraken: 19 juni - Dani86 - Controle gyn in zh 25 juni - Dani86 - Pruleton spuit 4 27 juni - Jess84 - 20 weken echo 30 juni - talkingchair - controle vk 01 juli - Dani86- 20 weken echo ziekenhuis 02 juli - Dani86 - Pruleton spuit 5 09 juli - Dani86 - Pruleton spuit 6 16 juli - Dani86 - Pruleton spuit 7 23 juli - Dani86 - Pruleton spuit 8 --> 24 weken 30 juli - Dani86 - Pruleton spuit 9 06 aug - Dani86 - Pruleton spuit 10 Maar even helemaal bijgewerkt idd. De recente lijst alleen Josjo moet nog haar uitgerekende datum erbij zetten en diegene wat het geslacht al weten en nog niet erbij staan even updaten