@mamajanneke: ga het eens nakijken! Dankje dat je me snapt met de dopler, fijn dat hij jou wel helpt!
graag gedaan en ik begrijp je heel goed heb ook een tijd getwijfeld, maar toch besloten er 1 aan te schaffen en mij helt het. bij komt dat ik de kleine ook pas sinds deze week wat voel, dus dat maakt t ook moeilijker om vertrouwen te hebben. de jongens voelde ik al met 17 en 13 week.
@mamajanneke: wat voelen betreft kom ik ook niet verder dan fladdertjes en heel af en toe een plopje, heb inderdaad moeite met erop vertrouwen dat het goed zit. En dat terwijl we gister een ontzettend krachtig en regelmatig hartje gehoord hebben, hopelijk is de 20-weken echo goed en krijg ik dan wat meer vertrouwen in een goede afloop van deze zwangerschap.
Leuk mamajanneke! Alleen de eerste echo kan ik niks van maken, wat moet ik daar zien en van wanneer zijn deze echo's? Die andere 2 zijn trouwens wel erg mooi/duidelijk!
Leuke foto's Janneke! Hier gaat het goed, voel me echt prima! Gaan misschien nog een verhuizing doen.......dat zal wel pittig worden, zijn bezig met een koophuis wonen nu in een appartement. Zijn er anderen die ervaring hebben met verhuizen tijdens de zwangerschap?? Ohjaah zal info nog aanvullen: -25 jaar, 1ste kindje, willen weten wat het wordt, wsgynlyk meisje!! -7 juli de 20 weken echo
@mamajanneke: leuk hoor! Hopelijk krijg ik 4 juli ook zulke mooie echo foto's, kijk er nu al naar uit om ons kindje weer te zien! @Juranga: fijn dat het goed met je gaat! Lijkt me erg pittig om te verhuizen tijdens de zwangerschap, denk dat ik het dan wel zou uitstellen tot na de zwangerschap. Maar jullie succes als jullie het toch nog tijdens je zwangerschap gaan doen!
@talkingchair, dan ben ik niet de enige die er zo over denkt ik krijg meer voldoening door iets te kopen dan door te kijken hoe de baby eruit ziet ken ik straks nog uren en jaren naar kijken @kwaaltjes, behalve me ingewanden die soms niet helemaal lekker zitten begin ik nu ook echt last te krijgen van maagzuur rennies helpen. Maar geen lange werking. Heb 2dagen terug rechtop moeten slapen. Was echt geen pretje en hield 20uur aan ofzo @echo, ik heb er een aantal uitgezocht in de buurt en ze zijn allemaal zo duur gewone is 75,- en in den helder is dat maar 25. Belachelijk eigenlijk dat verschil even iets anders... heeft iedereen de zwitsal wasmiddel vernomen???
@Susanneliliian gaat vast lukken! @juranga ik heb die ervarin was bijna uitgeteld toen we gingen (moesten) verhuizen i de zw van Darryl* was erg pittig. als je iets specifiek wil weten hoor ik t wel. @ jess84 vanille vla schijnt te helpen tegen zuur.
Sorry sorry sorry, mijn fout met het lijstje, was zo aan het klooien met de kleuren enzo (centreren, kleurtje geven enz...). Zal hem morgen opnieuw proberen. Normaal toch niet zo'n moeite met de Nederlandse taal hoor! Moet dagelijks rapporteren dus dan zou het niet goed komen... Nogmaals excuus
Mooie foto's Janneke! Loontje; kan gebeuren, haha. Juranga; lijkt me pittig. Ik verhuis zo meteen van m'n ouderlijk huis naar ons eigen plekje, dat vind ik al een heel karwei.
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Verassing anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een meisje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Juranga 25 jr 1e kindje waarschijnlijk een meisje Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher 13 november: - Maantje93 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Afspraken: 25 juni - Dani86 - Pruleton spuit 4 25 juni - Dani86 - Controle vk 26 juni - Irene1981 - controle vk 27 juni - Jess84 - 20 weken echo 30 juni - talkingchair - controle vk 01 juli - Dani86- 20 weken echo ziekenhuis 01 juli - Aurin - controle vk 02 juli - Dani86 - Pruleton spuit 5 02 juli - Aurin - 20 weken echo 04 juli Susannelilian 20 wekene cho 07 juli juranga - de 20 weken echo 8 juli - Josjo - 20 weken echo 8 juli - Mamajanneke controle 09 juli - Dani86 - Pruleton spuit 6 16 juli - Dani86 - Pruleton spuit 7 21 juli - Dani86 - controle zh 23 juli - Dani86 - Pruleton spuit 8 --> 24 weken 30 juli - Dani86 - Pruleton spuit 9 06 aug - Dani86 - Pruleton spuit 10 22 aug - Aurin - pretecho Hij is geupdate mogelijkheid om afspraken enz zelf toe te voegen of mij even berichtje te sturen dan pas ik het aan in de lijst! @Juranga wanneer is je uitgerekende datum dan kan ik die er nog bij zetten? @loontje ik heb de lijst gekopieerd in een word bestand, pas hem daarin aan en dan upload ik hem hier! Daarbij zet ik onderin bij mijn handtekening de pagina van de recente lijst
Mooie foto's Janneke! Mooi om zo ook de placenta eens in beeld te zien! Pretecho: bij onze vorige zwangerschap zette de verloskundige alle echo's op DVD voor 15,00, er staan er volgens mij een stuk of 4 of 5 op (exclusief 20 weken echo) Nu zijn we in de tussentijd verhuisd naar een andere gemeente en hebben nu een andere verloskundige, deze maakt jammergenoeg de hele zwangerschap maar 3 echo's, bij 8 weken, 12 weken en dan pas weer bij 36 weken... Wij vinden het daarom erg fijn om rond de 28 weken een 4D echo te laten maken, hierbij krijg je ook een DVD met bewegende beelden. Sher hoe was je 20 weken echo gisteren? Dani succes vandaag bij de verloskundige en je 4e pruleton spuit! Morgen mag ik weer voor controle naar de verloskundige, zag dat het nog niet in het lijstje stond
@susanlilian hier in het weekendje verjaardag en afgesproken met vrienden. ja 1 toets was pittig dus dat wordt herkansen en de ander wel in the pocket hihi. @Mamajanneke jij hebt ook de doppler begrijp ik? vind het prachtig en geruststellend om te horen maar doe het niet te vaak. kan het echt 'schade" aan het kindje brengen??? @verhuizen ik persoonlijk zal het niet doen iig neit tijdens een zwangerschap maar mede door voorgeschiedenis, druk, stress enz maar is ieder voor zich @extra echo die zullen we ook niet doen, voor dat zelfde geld kopen we iets nuttigs voor de kleine man!
@blaasontsteking de cranberrytabletten bevatten geen suikers enkel de poeder ervan en vitamine C. Hoe was de uitslag vandaag van de urine? ik geef het straks af als ik meteen voor de preluton spuit ga!
Ons kleintje is op eens een stuk rustiger, wel voel ik hem soms op mijn blaas! Ik heb een dopler van alecto maar dat ding werkt niet ons kindje heeft geen hartslag terwijl hem voel trappen. Heb er dus niks aan. Ik ga zo helpen met de verjaardagfeestje minder feestje van mijn 5 jarige nichtje. Die geopserdeerd is door mijn buik! Zeg ze tegen mijn tanten dat ze later ook mama wordt zelfs op haar school geweldige meid is het die nog super slim is ook!
@Maantje wij hebben een doppler van jumper (angelsound) en deze werkt erg goed, was ook niet te duur. Ik vind het hartje meestal net boven de schaamstreek soms links van midden en soms rechts, is even zoeken hihi. Fijn verjaardagsfeestje alvast! zal wel uitgeput zijn straks