@vo87 Gezellig dat je mee komt kletsen!! @dopler, wilde hem eerst ook niet, totdat een arts bij mij op de afdeling vertelde dat ze hem regelmatig gebruikte als ze de baby minder voelde. Ik ben toen gaan twijfelen en uiteindelijk toch gekocht. De eerste keer kon ik de baby niet vinden, nu heb ik hem meteen, inderdaad een paar cm boven het schaambeen links, maar vaker rechts! Nu al weer even niet gebruikt, we hebben de kleine zaterdag weer gezien en dat is toch de beste bevestiging dat het goed gaat!
Heb ineens sinds vandaag erge haaruitval, wilde even met mijn handen wat klitten uit mijn haar "kammen" en toen had ik de plukken in mijn handen... Schrok me rot, maar "gelukkig" lees ik op internet dat meer meiden hier last van hebben. Hopelijk krijg ik geen kale plekken zoals sommige anderen en wordt het later in de zwangerschap weer beter.
Vo87; welkom! Suus; aah, dat moet schrikken zijn geweest! Vroeger was er toch een soort spreekwoord wat er op doelde dat een zwangerschap je óf je haren kostte, of je tanden. Dani; vandaag nog spuit gehad? Allemaal dopplers hier, lees ik. Ook wel heel leuk, maar lijkt me ook wel weer heel verslavend. Ik begin d'r maar niet aan.
Trouwens, net met mijn moeder haar oude babyspullen uitgezocht. Echt zulke lieve lakentjes gevonden, met mooi kant en lieve borduursels. En een hoop hydrofielen enzo. Super handig natuurlijk.
@talkingchair: haha, in mijn geval mijn haren dan. Ik begin ook niet aan een dopler hoor, maar moet iedereen natuurlijk voor zichzelf weten. Dat spulletjes van mij van vroeger uitzoeken ga ik bij mijn moeder ook nog doen, leuk hè!
Dat is ieder zijn keuze, ik vind het kopen van een doppler juist weer zonde van mijn geld... Vo87 welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap! Talking: hier ga ik binnenkort op zolder snuffelen tussen de babyspulletjes van mijn 1e, tóch wel handig een 2e dochter!
Mamajanneke leuke fotos meid! Talkin wat leuk! Beetje nostalgisch dus? Leuk om te gebruiken meid Suus insulineresostentie oftewel pcos neem ik aan? Tuurlijk belangrijk om er je normaal aan te houden maar in de zwangerschap zelf is dat minder belangrijk! Zelf ook pcos! Dan kun je beter kiezen voor DCI pillen van pcos solution neem ikzelf ook! Ik neem aan dat je nu je zwanger bent ook gwn fruit eet? Oftewel fruit-suikers? Granberrysap is echt enorm gezond! Neem die van healthy people! Zonder toegevoegdd suikers en conserveermiddel! Alleen maar geperst vers fruit ! Het is even wennen qua smaak maar nu vind ik het heel lekker! Dani gelukt met examens? Jurenga pfff zwaar hoor verhuizing! Rest vd dames zwaai zwaai , even teveel te reageren ! Qua echo : hier afkicken! Normaal 2x pw! Nu al 8 dagen nief meer geweest knap he? Hihi vrijdag pas weer en voel me best prima ! Meek na de 20wkn echo dat ik zoveel rustiger ben! Verteouwen groeit een klein beetje nu! En zeker nu ik iedere dag haar heel eventjes voel wat plopjes weer ik dat ze lekker bezig is en voel ik me zoooo gerust en gelukkig en geniet ik dus daar kan geen echo meer tegenop! @angelsound hier een al weken in huis van vriendin! Werd er na 2x lrkberen met 10wkn zo onzeker van dat ding niet meer aangeraakt! Toevallig vorige week toen ik even onzeker was 1x en toen hoorde ik meteen het hartje maar de meningen over de veiligheid zijn verdeelt dus wil hem verder niet gebruiken! Mijn man wil dat ook absoluut niet! Je merkt steeds dat ze zooo onrustig ervan wordt ook bij gynae en verlos dus ze vind die straling echt niet leuk ! Dus van mijn man moet ik haar met rust laten en wil dat ook zoveel mogelijk!
@Haaruitval heb ik ook last van en de vorige keer ook dus zal er wel bijhoren. hihi. kan ook een slechter gebit krijgen dan heb ik liever haaruitval heb toch genoeg hihi @Vo87 welkom meid. zou je evt je gegevens willen geven voor je bij het lijstje toe te voegen: naam, leeftijd, hoeveelste zwangerschap,. hoeveelste kindje, evt geslacht en wanneer je uitgerekend bent @talkingchair vandaag idd spuit gehad wordt met de week minder pijnlijk hihi dat scheelt maar pretiig is anders @irene wij krijgen wekelijks een echo dus vandaar geen extra echo, en doppler was verjaardagscadeautje hihi dus altijd fijn. Maar gelukkig ieder zijn eigen keuze. @doppler heb net gevraagd maar zolang je het niet dagelijks gebruitk kan het geen kwaad volgens mij vk @hier net terug van de vk weer even mogen spieken naar onze uk. meteen gevraagd van de hartkloppingen en heeft te maken met een holle vat ruimte en gewicht van de baarmoeder duwt daarop waardoor vat wordt afgekneld en bloed niet goed toegevoerd kan worden. dus linkerzij of evt buik is beter. Onze kleine man doet het goed, is zeer lang, en zeer druk haha echt grappig. mooie echo's meegekregen en leuke is dat hij exact hetzelfde ligt op de echo's als zijn grote broer hihi. lange armen, lange benen, grote voeten, lag lekker te drinken en sloeg de apparatuur aan de kant hihi. @examens ik heb van de 4 gemaakte examens 3 punten terug (8,9 - 7 en 7,5)en van adviesrapport dat ik heb ingeleverd ook........die was erg onder de maat schrok ervan totaal geen 5,1 verwacht en echt even uit mijn doen (stomme hormonsters) dus morgen even gesprek aanvragen aangezien ik 2 weken de kans heb deze opnieuw te maken en in te leveren en nu ook tegen vakantie aan loop en daaarna zwangerschapsverlof heb dus even beetje stressen nu. Morgen nog 1 toets en dan weer weekje om te leren, bedrijf te bezoeken (middagje) en voortgangsgesprek voor te bereiden dus nog genoeg te doen hier @diegene die morgen echo hebben succes alvast en GENIET @mamajanneke hoe gaat het met jou meid? @bbibi hoe is het met jou??
Hallo dames hierbij de recente versie van de lijst Naam - Leeftijd - Hoeveelste zwangerschap & kindje - Geslacht kiekies - 25jr - 2e zwangerschap - 1e kindje. reneevd - 32jr - 2e zwangerschap - 2e kindje. irene1981 - 33jr - 2e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje 1986cindy 28jr - 4e zwangerschap - 3e kindje. Verassing anne144 - 27jr - 1e zwangerschap - 1e kindje. bbibi 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje - Een meisje khloe877 - 26jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje mamajanneke - 34jr- 5e zwangerschap - 4e kindje lovepeet - 3e zwangerschap - 3e kindje - Een jongen maantje93 - 20jr- 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een jongen elphaba1981 - 32jr- 1ste zwangerschap -1ste kindje bee1986 - 28jr - 1e zwangerschap - 1e kindje talkingchair - 20jr- 1e zwangerschap - 1e kindje - Geheimpje voor de mensen om ons heen! jess84 - 29jr - 1ste zwangerschap - 1ste kindje - Een meisje fishersgirl - 2e zwangerschap - 2e kindje eefje2014 - 25jr - 1e zwangerschap- 1e kindje bbibi - 25jr - 1ste zwangerschap - 1e kindje hbz - 27jr - 1ste zwanggerschap - 1e kindje dani86 - 28jr - 2e zwangerschap - 1e kindje - Een jongen aurin - 30jr - 3e zwangerschap - 2e kindje - Een meisje buikje0 - 23jr - 3e zwangerschap - 2e kindje babette8 - 24jr - 2e zwangerschap - 2e kindje anita- 30jr - 4e zwangerschap - 4e kindje Susannelilian - 33 jr - 4e zwangerschap - 1e kindje- Verrassing Bookfairy - 33 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Loontje1 - 30 jr - 1e zwangerschap - 1e kindje - Verrassing Juranga 25 jr 1e kindje waarschijnlijk een meisje Sher - 29 jr - 2e zwangerschap -2e kindje - Een jongen Vo87 -... jr - ....zwangerschap - .... kindje - Josjo - 36 jr - 3e zwangerschap - 3e kindje - een verrassing Uitgerekende datum 30 oktober: - Talkingchair 01 november: - Buikje00 06 november: - Bbibi 07 november: - Elphaba1981 - Leentje21 - Irene1981 09 november: - Reneevd 10 november: - Mamajanneke - Sher 13 november: - Maantje93 14 november: - Nath1986 15 november: - Jess84 - Fishersgirl 19 november: - Khloe877 - Dani86 - Susannelilian - Bookfairy - Loontje 1 - 1986 cindy 21 november: - Anne 144 22 november: - Bee1986 23 november: - Mave 24 November - Juranga 25 november - Josjo 27 november: - Lovepeet 29 november: - Hbz - Aurin 30 november: - Eefje2014 - Babette8 - Miss Anita Afspraken: 26 juni - Irene1981 - controle vk 27 juni - Jess84 - 20 weken echo 30 juni - talkingchair - controle vk 01 juli - Dani86- 20 weken echo ziekenhuis 01 juli - Aurin - controle vk 02 juli - Dani86 - Pruleton spuit 5 02 juli - Aurin - 20 weken echo 04 juli Susannelilian 20 wekene cho 07 juli juranga - de 20 weken echo 8 juli - Josjo - 20 weken echo 8 juli - Mamajanneke controle 09 juli - Dani86 - Pruleton spuit 6 14 juli - Dani86 - controle vk 16 juli - Dani86 - Pruleton spuit 7 21 juli - Dani86 - controle zh 23 juli - Dani86 - Pruleton spuit 8 --> 24 weken 30 juli - Dani86 - Pruleton spuit 9 06 aug - Dani86 - Pruleton spuit 10 22 aug - Aurin - pretecho
Hè ja tuurlijk ben 14 november uitgerekend van ons 3e kindje.. Helaas hebben wij 1 kindje verloren tijdens de zwangerschap.. En nu is het voor ons een verassing wat het wordt!
@Vo meid wat vreselijk dat jij ook al een kindje hebt moeten verliezen! Helaas heb je hier in dit topic meer lotgenoten zitten! Vreselijk ! Hopelijk heb je nu een goede fijne zwangerschap! Met een goede afloop meis , oja en welkom! Dani wat jammer van je voorstel/rapport net onvoldoende dus! Maar aan de andere kant wel 3 fantastisch mooie punten! Dus daar kan je meta trots op zijn! En dat zomaar naast je zwangerschap en ingreep en stress die erbij komt kijken! Knap hoor! Hier gaat goed! Geniet van de kleine beweegingkjes van mn meisje! Wat ks dat genieten zeg! Kan er geen genoeg van krijgen!! Ben zo trots op ons meisje <3
Ik had inderdaad al wat gelezen over mensen die hetzelfde mee hebben ggemaakt @bbibi hoelang ben je nu?? helaas ligt de placenta bij mij voor dus voel het nog niet zo veel als dat ik zou willen!
@vo mijn placenta ligt helaas ook aan de voorkant dus voel ons meisje ook nu pas sinds een weekje! Ik ben vandaag precies 21 weken ! En jij? Als je dani je gegevens doorgeeft kun je mee op de lijst..!
Dani, ik zat eens te lezen op internet over die progesteron injecties.. Maar is dat wat jij spuit geen Proluton ipv pruleton ??